Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

ΘΕΙΑ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΓΙΑ ΘΕΡΜΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΔΕΙΝΩΝ...


ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ, ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ




ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ   ΤΡΙΑΔΟΣ 

+++ 

Γράψε παιδί Μου ό, τι σου πω και κοινοποίησέ το
 εις τον δικό Μου πιστό λαό, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός.

Παιδιά Μου, από δω και στο εξής 
θα εντείνονται και τα δεινά Μου.
 Το νερό του ποταμού, πίσω δεν γυρνάει,
 και το ποτάμι της οργής Μου, πλέον δεν σταματάει.


 Μην περιμένετε τα πράγματα να αλλάξουν
 και να γυρίσετε εις την προτέρα ανέμελη ζωή σας, 
που ήταν βέβαια και η αιτία της καταστροφής σας. 

Τίποτα δεν θα είναι όπως πρώτα,
 καθώς και οι κρατούντες της γης,
 συνεχώς σας διατυμπανίζουν, 
νομίζοντας οι ανόητοι πως τα πράγματα,
 όπως θέλουν αυτοί θα γίνουν, 
αλλά θα γίνουν όλα ακριβώς,
 καθώς θέλω και ορίζω ο Μέγας Θεός,
 ο των πάντων Πλάστης και Δημιουργός.

 Πολλάκις σας έχω ειπεί, 
πως θα αλλάξει άρδην η κατάσταση 
που επί γης επικρατεί, 
αφού το πάνω κάτω θα ‘ρθει
 και κάθε τι σαπρό, 
από προσώπου γης θα εξαφανιστεί.

 Αυτό πλέον να χωνέψετε καλά, 
και φροντίστε να αλλάξετε 
την δική σας συμπεριφορά. 

Νοιαστείτε μόνον για την αθάνατη ψυχή σας,
 και βάλτε σε δεύτερη μοίρα κάθε άλλη ενασχόληση σας.
 Όλοι ετοιμαστείτε, αφού δεν γνωρίζετε 
εάν την επόμενη στιγμή θα ζείτε.

 Συνεχώς γι’ αυτό σας ειδοποιώ ο Πατέρας Θεός, 
γιατί πολύ σας αγαπώ και ποθώ το δικό σας καλό.

Μην ασχολείσθε εσείς με το τι πρόκειται να συμβεί, 
είναι δική Μου δουλειά αυτή. 
Εσείς σας ξαναλέω ασχοληθείτε 
μόνον με την δική σας ψυχή, 
αυτό προέχει αυτήν την εποχή. 

Κάνουν σχέδια της γης οι κραταιοί, 
αλλά έχω κι Εγώ τα σχέδια Μου ο Μέγας Κριτής.
 Γι’ αυτό σας λέω να μην ασχολείσθε 
με των ειδήσεων την διασπορά, 
αφού είναι σκέτη παραπλάνηση και διαφθορά,
 που αποβλέπει εις την κατατρομοκράτηση
 της ιδικής σας καρδιάς.

Παιδιά Μου, 

ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ, 
ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ,
 ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ Ο, ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. 
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ, 
ΓΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ Η ΧΑΡΙΣ ΜΟΥ Η ΘΕΪΚΗ.

Παιδιά Μου, 
σας κρούω τον κώδωνα του κινδύνου συνεχώς, 
γιατί ξαφνικά το κακό θα ‘ρθει, 
και θέλω προετοιμασμένους να σας βρει.

 Δεν θέλω καθόλου να ταραχθεί δική σας ψυχή, 
αφού ό,τι σας αφορά, θα έχετε εκατό τοις εκατό 
εις την Θεία Πρόνοιά Μου εμπιστευθεί. 

Δεν σας έχω επανειλημένως ειπεί,
 πως σκανδαλωδώς θα προστατεύω, 
κάθε εις Εμένα πιστή ψυχή; 
προς τι λοιπόν της ψυχής σας ή ταραχή;
 δεν είπαμε πως μόνον μια έγνοια θέλω να έχετε εσείς, 
πώς θα κερδίσετε ΤΗ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ 
και αφήστε εις την Χείρα Μου την κραταιά 
τα τεκταινόμενα επί γης;

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΗ ΜΟΥ 
ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ; 
ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ 
ΤΟΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΘΕΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ,
 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙ;

 Παιδιά Μου, δυναμώστε την πίστη σας και την προσευχή σας, 
και αμέριμνη και ατάραχη να είναι η ψυχή σας, 
σας συνιστώ ο Μέγας Κριτής σας.

 Πάρτε την ευλογία Μου και την ευχή Μου 
και αγωνιστήτε εις την Αιωνιότητα να είστε μαζί Μου. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

+++


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Το Πανάγιο Πνεύμα καθοδηγεί και το χέρι που γράφει τούτες τις γραμμές και της Αγίας Γερόντισσας της Αττικής που μετά από πολύ καιρό μας στέλνει το ίδιο μήνυμα. 
Προσευχή-Προσευχή-Προσευχή!

Και ενώ μας είχαν στείλει το μήνυμά της εδώ και μια εβδομάδα, για λόγους υπεράνω της θελήσεώς μας δεν μπορέσαμε να το δημοσιεύσουμε και η πρόνοια του Θεού θέλησε να δημοσιευτούν και τα δύο μηνύματα ταυτόχρονα έτσι ώστε να εκφραστεί και από τα δύο το Θέλημα και η παρότρυνση Του Θεού για Προσευχή!


2 σχόλια:

  1. Λουκά κα'36 Αγρυπνειτε λοιπόν δεομενοι εν παντί καιρώ, δια να καταξιωθητε να εκφυγετε πάντα ταύτα τα μέλλοντα να γινωσι και να σταθητε έμπροσθεν του Υιού του ανθρώπου.

    "Εγώ είμαι. Μην φοβησθε."
    Το είπε στους δικούς Του.
    Φιλιά σε όλους, με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή