Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2021

«ΟΥ ΔΥΝΑΣΘΕ ΘΕΩ ΔΟΥΛΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΜΩΝΑ»


  Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ




Γράφει ο Νικήτας Αποστόλου 

Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος όταν συνήλθε σε τακτική συνεδρία στις 5-8 Οκτωβρίου του 2010 συνέταξε κείμενο και απευθύνθηκε προς τον Ελληνικό Λαό σχετικά με την οικονομική κρίση που είχε πλήξει την χώρα. 

Το κείμενο αυτό κυκλοφόρησε και ως φυλλάδιο από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος με τίτλο «Προς το λαό». Ολόκληρο μπορεί να το δει κανείς στην ιστοσελίδα ΕΔΩ

(Σημ. Οίμου:Το συνέταξε ο μακαριστός μητροπολίτης Σιατίστης κυρος Παύλος)

Στο μήνυμα της η Ιεραρχία επισημαίνει μεταξύ άλλων στον Ελληνικό Λαό τα κατωτέρω.

“Γνωρίζουμε ότι πολλοί περιμένετε από την ποιμένουσα Εκκλησία να μιλήσει και να τοποθετηθεί πάνω στα γεγονότα που παρακολουθούμε.

“Η χώρα μας φαίνεται να μην είναι πλέον ελεύθερη αλλά να διοικείται επί της ουσίας από τους δανειστές μας…Δηλώνουμε δηλαδή ότι είμαστε μια χώρα υπό κατοχή….Η οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί και δυναστεύει την χώρα μας είναι η κορυφή του παγόβουνου. 

Είναι συνέπεια και καρπός μιας άλλης κρίσης της πνευματικής…
Η ουσία της Πνευματικής κρίσης είναι η απουσία νοήματος ζωής... Αντί λοιπόν για νόημα ζωής κυνηγήσαμε την ευμάρεια, την καλοπέραση, την οικονομική ισχύ. 

Όταν όμως δεν υπάρχει άλλο όραμα πέρα από την κατανάλωση, όταν η οικονομική δύναμη και η επίδειξη της γίνεται ο μόνος δρόμος κοινωνικής καταξίωσης, τότε η διαφθορά είναι ο μόνος δρόμος ζωής…Σήμερα ο άνθρωπος...δεν αγωνιά για τον ευτελισμό του ανθρώπινου προσώπου…

Στη Σύνοδο της Ιεραρχίας εμείς οι πνευματικοί σας πατέρες κάναμε την αυτοκριτική μας...Θέλουμε να σας πούμε ότι η Εκκλησία έχει το αντίδοτο της κατανάλωσης ως τρόπο ζωής και αυτή είναι η άσκηση...

Η άσκηση...Είναι η προπόνηση του αθλητή που οδηγεί....στο μετάλλιο και αυτό...είναι η ζωή που πλουτίζεται με αγάπη…Σας παρακαλούμε να πλαισιώσετε ο καθένας και η καθεμιά την ενορία σας για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τις δύσκολες αυτές ώρες.”

Αυτά ήταν τα λόγια των Επισκόπων μας ας δούμε τώρα και τα έργα τους μετά την διακήρυξη αυτή. Παραθέτω τα κατωτέρω κείμενα, που δείχνουν το πως σκέπτονται και ενεργούν, έχοντας την αρμοδιότητα εκ του νόμου διοικούν και διαχειρίζονται την εκκλησιαστική περιουσία.

Α.-Διαβάσαμε στις 22 Απρίλιος 2013, στην ιστοσελίδα "pontos news" ότι:

Ο Μητροπολίτης...έκανε πρόταση στην Εκκλησία, να καλύψει μέρος της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας, με το ποσόν των 400 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλύψει έτσι άνω του 50% της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της με χρήματα που θα βρεθούν από την "αξιοποίηση" των ακινήτων της Εκκλησίας.

Να πως αιτιολόγησε την πρότασή του.

«...Ὡς πληροφορούμεθα, ἡ Ἐθνική Τράπεζα, εἷς ἐκ τῶν μεγαλυτέρων μετόχων τῆς ὁποίας εἶναι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ὡς διαθέτουσα 15.000.000 μετοχάς αὐτῆς, καλεῖται νά προβῇ μόνη της εἰς ἀνακεφαλαιοποίησιν,…Κατά συγκεντρωθείσας δέ πληροφορίας μας, θά ἀπαιτηθοῦν 9,7 δίς Εὐρώ διά τήν ἀνακεφαλαιοποίησίν της....

Διά τοῦ παρόντος, ὅθεν, τήν πρός Ὑμᾶς καταθέτομεν ἀγωνίαν, διερωτώμενοι, ἐάν ὡς μέτοχοι, ἁλλά καί ὡς ποιμαίνουσα Ἐκκλησία, μείνωμεν ἀδιάφοροι καί ἀπαθεῖς εἰς τόν…ἀφανισμόν τῆς ἐπενδεδυμένης εὶς αὐτήν περιουσίας μας!...θεωροῦμεν ἐπιβεβλημένην τήν συμμετοχήν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος είς τήν ἐπικειμένην αὔξησιν τοῦ μετοχικοῦ κεφαλαίου τῆς Ἐθνικής Τραπέζης, ὑπό τάς ὡς κάτωθι προϋποθέσεις, αἱ ὁποῖαι θά τήν ἐξασφαλίζουν ὰπό πάσης ἀπόψεως:

1… 2… 3.… 4.…

5. Ἡ συμμετοχή τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος προτείνεται νά πραγματοποιηθῇ διά τῆς χρήσεως τῶν ἀνηκόντων εἱς Αὐτήν ἀκινήτων, ἡ ἀξία τῶν ὁποίων, ὡς προκύπτει ἐκ τῶν διενεργηθεισῶν κατά τήν παριππεύσασαν τριετίαν, παρ` ἐξειδικευμένων ἐταιρειῶν τῶν Τραπεζῶν, ἐκτιμήσεων, ἀνέρχεται εἰς τό ποσόν τῶν τετρακοσίων, τοὐλάχιστον, ἑκατομμυρίων (400.000.000) Ευρώ, ἡ δ' ἀπόδοσις αὐτῶν, κατά τήν διαρρεύσασαν διετίαν βαίνει συνεχῶς μειουμένη.

Β. Διαβάζουμε στον ηλεκτρονικό τύπο -14 Ιουνίου 2013 
Πηγή: defencenet.gr

"Όπως είπαν στο Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων www.dogma.gr άνθρωποι της χρηματιστηριακής αγοράς, χθες το μεσημέρι σχεδόν δέκα λεπτά πριν το κλείσιμο της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου, η Εκκλησία της Ελλάδος πούλησε 560.000 μετοχές της Εθνικής Τράπεζας από το χαρτοφυλάκιο της, αγοράζοντας ταυτόχρονα άλλες τόσες νέες.

Συγκεκριμένα η Εκκλησία πούλησε 560.000 μετοχές στην τιμή των 4,32 € εισπράττοντας 2.419.200€ και αγόρασε άλλες τόσες στην τιμή των 4,29€ συνολικής αξίας 2.402.400€ .

Κι αν το ποσόν των 16.800€ που κέρδισε από αυτήν την συναλλαγή η Εκκλησία φαντάζει «μικρό», τα προνόμια που κέρδισε είναι περισσότερα.

Καταρχήν, η Εκκλησία αυτή τη φορά δεν δανείστηκε για να αγοράσει μετοχές όπως είχε γίνει στο παρελθόν «βουλιάζοντας» την ΕΚΥΟ σε έναν ακριβό δανεισμό που μόνο ζημιές προκάλεσε.

Οι 560.000 νέες μετοχές της ΕΤΕ που απέκτησε, για τα επόμενα 4,5 χρόνια θα έχουν warrants. Αυτό σημαίνει πως όσο ψηλά κι αν φτάσει η μετοχή της ΕΤΕ μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, η Εκκλησία θα μπορεί να αγοράζει από το χαρτοφυλάκιο της Τράπεζας μετοχές στα 4,29€.

Ακόμη και αν η Εκκλησία δεν θελήσει να μπει στη διαδικασία της χρήσης των warrants θα μπορεί είτε να τα πουλήσει ή να τα εξαργυρώσει....Αυτή τη στιγμή η Εκκλησία της Ελλάδος κατέχει περίπου το 1,2% των μετοχών της Εθνικής Τράπεζας…

Γ.-Στη Εφημερίδα "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" στις 07.02.2016 δημοσιεύθηκε κείμενο συντάκτης του ο κ. Α. ΛΑΚΑΣΑΣ

"Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε μιλώντας στην «Κ» ο γενικός διευθυντής των Οικονομικών Υπηρεσιών της Εκκλησίας της Ελλάδας (ΕΚΥΟ), επίσκοπος Σαλώνων Αντώνιος, το 1996 και το 2005 η Εκκλησία μετείχε στις αντίστοιχες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου της ΕΤΕ. Το 2005 οι μετοχές αγοράστηκαν 22 ευρώ και η τιμή τους έφθασε έως και τα 47,8 ευρώ. Το 2010 η Εκκλησία μετείχε στη νέα αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΤΕ...

 Για να συμμετάσχει στην αύξηση κεφαλαίου της ΕΤΕ, η Εκκλησία έλαβε δάνειο 27 εκατ. ευρώ από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και χρησιμοποίησε ανάλογο ποσό από τα διαθέσιμά της... 

Λόγω της οικονομικής κρίσης η απόδοση μερισμάτων σταμάτησε το 2008, ενώ τώρα, με 0,25 ευρώ την τιμή της ΕΤΕ, δεν αξίζει καν να πουλήσεις...

Δ.-Στην Εφημερίδα "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" της 15 Δεκεμβρίου 2018 δημοσιεύθηκε άρθρο του Ηλία Μπέλλου παρατίθεται απόσμασμα ".........παραμένει απορίας άξιον γιατί αντί για διαρροές δεν ενεργοποιείται η «Εταιρεία Αξιοποίησης Εκκλησιαστικής Ακίνητης Περιουσίας Α.Ε.»...

Η εταιρεία,...έχει στόχο να διαχειρίζεται ακίνητα της Αρχιεπισκοπής υψηλής αξίας, τα οποία θα εισφερθούν από την Εκκλησία προς εκμετάλλευση με το μοντέλο της μακροχρόνιας μίσθωσης. Ακίνητα όπως τα 83 στρέμματα στη Βουλιαγμένη ή τα 1.200 στρέμματα της Φασκομηλιάς...

Με τον νόμο 4146/2013 επετράπη στα νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας της Ελλάδος να αξιοποιήσουν τα ακίνητά τους χάρη στην επενδυτική νομοθεσία....

Ο εκσυγχρονισμός της διαχείρισης της εκκλησιαστική περιουσίας που ξεκινά με την περιουσία της Αρχιεπισκοπής Αθηνών εφόσον αποδειχτεί, όπως αναμένεται, επιτυχής, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μοντέλο και για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας άλλων 82 μητροπόλεων ανά τη χώρα. 

Στόχος της Εκκλησίας είναι με διαφανείς διαδικασίες να δημιουργήσει έναν πυλώνα στήριξης του εκκλησιαστικού προνοιακού έργου.

Η όλη προσπάθεια...σκοπό έχει να στηρίξει τον προϋπολογισμό της Εκκλησίας που δαπανάται εξ ολοκλήρου σε προνοιακού χαρακτήρα πρωτοβουλίες...."

Ε.-Στις 9-3-16 στην ιστοσελίδα “Κουτί της Πανδόρας” αναγράφονται τα εξής σε σχέση με επιδοτήσεις.

"Οι Μονές Βατοπεδίου, Σίμωνος Πέτρας και Εμμαούς έλαβαν συνολικά και οι τρεις 305.727.537 ευρώ, βάζοντας ως εξασφάλιση κυρίως οικόπεδα, μετοχές και εταιρικές εγγυήσεις. 

Στη Μονή Βατοπεδίου προέκυψε έλλειμμα εξασφαλίσεων ύψους 72.849.097 ευρώ, με την επιπρόσθετη ζημία να αντιστοιχεί στο ίδιο ποσό με το έλλειμμα εξασφαλίσεων. 

Στη Μονή Σίμωνος Πέτρας το έλλειμμα στις εξασφαλίσεις ήταν 59.902.548 ευρώ, με τις επιπρόσθετες ζημίες να είναι το ίδιο ποσό. Η Μονή της Εμμαούς είχε έλλειμμα στις εξασφαλίσεις και επιπρόσθετη ζημία ύψους 40.759.587 ευρώ."

ΣΤ.Στο ΦΕΚ στις 4-2-2021 και στο Τεύχος της Β΄ με αριθμό 415 δημοσιεύθηκε απόφαση- Κανονισμός της Ιεράς Συνόδου με αριθμό 19/146 και με αντικείμενο «Περί εκμισθώσεως, εκποιήσεως και εν γένει αξιοποιήσεως της εκκλησιαστικής περιουσίας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών».

Στο ΦΕΚ 121 τεύχος Α΄της 22-6- 2020 δημοσιεύθηκε ο υπ΄αριθ. 318 κανονισμός της Ιεράς Συνόδου με αντικείμενο την ρύθμιση των εκμισθώσεων εκποιήσεων και εν γένει διαχειρίσεως της περιουσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος

Ζ.- Σε δημοσίευση στις 29 Ιουλίου 2013 στον ιστότοπο της "Η ΑΥΓΗ" http://www.avgi.gr/article/10951/701852/etaireia-ekmetalleuses-akinetes-periousias-tes-ekklesias-systenei-to-elle καταχωρούνται τα κατωτέρω μεταξύ άλλων...

Για το θέμα της εκμετάλλευσης της ακίνητης περιουσίας της Εκκλησίας είχε συσταθεί επιτροπή ... προκειμένου να αρθεί το αδιέξοδο που δημιουργήθηκε από τη δέσμευση των αποθεματικών της Εκκλησίας από την Τράπεζα της Ελλάδος…

Η Ιερά Σύνοδος είχε αποστείλει επιστολή στη διοίκηση ΤτΕ με την οποία υποστήριζε ότι τα Εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ είναι «προδήλως εξαιρετέα». Η απάντηση της Τράπεζας στις αιτιάσεις της Εκκλησίας ήταν αρνητική.

Εκτιμάται ότι μόνο τα αποθεματικά της Κεντρικής Οικονομικής Υπηρεσίας ανέρχονται σε περισσότερα από 45 εκατομμύρια ευρώ. Τα δεσμευμένα ακίνητα της Εκκλησίας ανέρχονται σε περισσότερα από 123 και βρίσκονται κυρίως στην Αττική.

Τι μας δείχνουν οι πράξεις αυτές των οργάνων της Εκκλησίας;

Συγκέντρωση πόρων μέσω χρηματιστηριακών πράξεων για την χρησιμοποίησή των στο προνοιακό έργο της Εκκλησίας.

Έκδοση κανονισμών οικονομικής διαχείρισης της περιουσίας της Εκκλησίας βασισμένους κυρίως στη φιλοσοφία και λογική του καπιταλιστικού συστήματος και επομένως νοοτροπία και συμπεριφορά “οικονομικού ανθρώπου” στον αντίποδα εκείνου που το Ευαγγέλιο προβάλει.

Διαχείριση μεγάλων ποσών από επιδοτήσεις με αρνητικό αποτέλεσμα (ζημίες). “Κυνήγημα οικονομικής ισχύος”, που πρέπει να αποφεύγεται, σύμφωνα και με το ανωτέρω κείμενο της Ιεραρχίας προς τον Ελληνικό Λαό.

Προσπάθεια της Τραπέζης της Ελλάδος να δεσμεύσει σε ομόλογα τα αποθεματικά της Εκκλησίας ως συνέπειας του νομικού καθεστώτος της Εκκλησίας και των νομικών προσώπων της ως ΝΠΔΔ.

Δυστυχώς οι πράξεις αυτές ακυρώνουν πλήρως το μήνυμα που αναφέρεται στο παραπάνω κείμενο προς τον Ελληνικό Λαό, το καθιστούν υποκριτικό και όπως λέει ο Λαός “Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις”.

Με πόνο ψυχής θα πρέπει να λεχθούν τα κατωτέρω προς τους Επισκόπους μας.

Ο μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας μας Γρηγόριος Νύσσης μας λέει τα εξής σε ελεύθερη απόδοση στο λόγο του “Κατά Τοκοζόντων”

“Κι άν ακόμα υποθέσουμε ότι προσφέρεις ελεημοσύνη ως προϊόν ανθρώπινης εκμετάλλευσης , δεν είναι καρπός συμφορών των άλλων, γεμάτη δάκρυα και στεναγμούς; 

Αν γνώριζε ο φτωχός από που προσφέρεις την ελεημοσύνη …θα σου πετούσε κατάμουτρα τούτα τα λόγια…Μη με θρέψεις άνθρωπε από τα δάκρυα των αδελφών μου…Μοίρασε στους ομοιοπαθείς μου όσα με αδικίες μάζεψες…”

Σκεφτείτε ποιμένες της Εκκλησίας μας ότι σήμερα οι Τράπεζες ρουφούν όχι μόνο τον ιδρώτα μα και το αίμα των Ελλήνων. 

Σας επισημαίνουμε ότι το ποσό των χορηγουμένων δανείων έναντι των κεφαλαίων που διαθέτουν οι Τράπεζες σύμφωνα με τους κανόνες που λειτουργούν (της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών) είναι πολλαπλάσια και επομένως η απόδοση (δηλαδή οι τόκοι) των κεφαλαίων των είναι ληστρική. 

Σήμερα δανείζονται ευρώ από την Ε.Κ.Τ. με επιτόκιο έως 1-2% και το δανείζουν με 8-10% και τόκους υπερημερίας 10-12%. 

Πήρε δάνειο ο Έλληνας 50.000 ευρώ και με τους τόκους θα πληρώσει πάνω από 100.000 ευρώ! Με τον τόκο αυτόν εσείς ως διαχειριστές του “μετόχου” Εκκλησία ή με τον τόκο που άλλοι μέτοχοι πλούσιοι θα σας δώσουν θα κάνετε προνοιακό έργο;

Η Αγία Γραφή και η Ιερή Παράδοση απαγορεύουν την είσπραξη τόκων. (Λουκάς κεφ. 6 34&36), Κανόνες ΙΖ΄της Α και Ι΄ της ΣΤ Οικουμενικών Συνόδων, ομιλίες "Κατά τοκιζόντων" του Αγίου Γρηγορίου Νήσσης και "Προς τους πλουτούντας" του Μεγάλου Βασιλείου.

Σκεφτείτε ποιμένες μας σε λίγο θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου πτωχευτικού κώδικα. Είναι πανθομολογούμενο ότι η εφαρμογή του θα έχει ως αποτέλεσμα οι Έλληνες να γίνουν ανέστιοι, θα χάσουν τα σπίτια τους.

Συνεργαστείτε με την νομική σας υπηρεσία συντάξτε σχετικό έγγραφο και να το αποστείλετε στην Βουλή την Κυβέρνηση και τα Κόμματα και γνωστοποιείστε το στο Λαό. Ζητήστε με αυτό την αλλαγή του ανθρωποκτόνου νόμου. Είναι μέσα στα ποιμαντικά σας καθήκοντα. Δεν μπορείτε να αδιαφορείτε.

Ζητήσατε με το ανωτέρω κείμενό σας να πλαισιώσουμε ο καθένας και η καθεμιά την ενορία μας “για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τις δύσκολες”, όμως από το 1977 μέχρι σήμερα δεν κάνατε κανέναν κανονισμό για τον τρόπο λειτουργίας των Ενοριών.

 Οι ενορίτες είναι εκτός της διοικητικής λειτουργίας των Ενοριών τους. Το ευρώ που ρίχνουν στο παγκάρι για κερί δεν πληροφορούνται πως διαχειρίζεται, δικαιούνται όμως να πληροφορηθούν.

Θυμηθείτε το πώς είχαν οργανώσει την λειτουργία της πρώτης Εκκλησίας οι Αγιοι Απόστολοι και προσπαθείστε να τους μιμηθείτε.

Οι πράξεις αυτές που ενδεικτικά αναφέρονται δεν εντάσσονται στην ορθοπραξία που απαιτείται να έχουν οι Χριστιανοί και ως άτομα και ως Εκκλησίες (συλλογικές κοινωνικές οντότητες ) γιατί είναι αντίθετες , όπως αυτή προσδιορίζεται από τις ηθικές και κοσμοθεωρητικές Χριστιανικές αλήθειες;

Τις αλήθειες αυτές που μας έδωσε ο Κύριός μας δια του Ευαγγελίου Του;

Όχι βέβαια, αφού το καπιταλιστικό κοινωνικό σύστημα απέναντι στις Χριστιανικές αλήθειες της πίστης στον Θεό, Δημιουργό και Κύριο του κόσμου και Πατέρα όλων των ανθρώπων, τους οποίους δημιούργησε "κατ΄ εικόνα και ομοίωσιν" Του, την πίστη στην αδελφοσύνη και την αλληλοβοήθεια των ανθρώπων, την αυτάρκεια, αντιτάσσει τα ψεύτικα δόγματα της Φυσιοκρατίας "την αυθυπαρξία της Φύσης", τον "οικονομικό άνθρωπο ", τον ατομισμό και την επιδίωξη του ατομικού οικονομικού συμφέροντος, τον χωρίς ηθικούς περιορισμούς ανταγωνισμό ως δημιουργό της προόδου, τον καταναλωτισμό και τον πλουτισμό.

Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, αυτόματα αναδύεται το ερώτημα :

Κάτω από αυτές τις κοινωνικοπολιτικές και νομικές συνθήκες είναι Χριστιανικά επιτρεπτό τα νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας να έχουν έσοδα από μισθώσεις , εκποιήσεις και αντιπαροχές ακινήτων, πωλήσεις αγαθών που προέκυψαν από πλειοδοτικούς διαγωνισμούς;

Ο περιβόητος νόμος προσφοράς και ζήτησης μπορεί να είναι χριστιανικά αποδεκτός ως ρυθμιστής των ανθρωπίνων σχέσεων;

Επιτρέπεται να έχουν τα νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας πόρους από μερίσματα και τόκους Εταιριών και Τραπεζών;

Γενικά επιτρέπεται αυτά να συμμετέχουν σε παραγωγικές διαδικασίες που αναπόφευκτα οδηγούν σε κλοπή της υπεραξίας της εργασίας συνανθρώπων μας;

Την απάντηση πρέπει να την αναζητήσουμε στα βιβλία της Αγίας Γραφής και στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας, που περιέχουν τις αιώνιες αλήθειες του Ευαγγελίου.


2 σχόλια:

  1. Φρίκη.......
    Σύψη.....
    Παρακμή......
    Έμεινα άφωνη...
    😢😢😢😢😢😢😢

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κε Αποστόλου,τι έπαθες και αρθρογραφείς με τέτοια ανατρεπτικά άρθρα;Που οδηγεί η σκέψη σου τον αναγνώστη με αυτά που γράφεις; Συλλογίστηκες μήπως σε κατηγορήσουν οι αριστεροί ότι τους κλέβεις το ψωμί;
    Οι δεξιοί για κομουνιστή ή αναρχικό και οι επίσκοποι και οι ιερείς για ανυπάκουο που πράττει και ιεροκρισία.Όπως το άλλο άρθρο σου για τις εκκλησιαστικές πρακτικές και δραστηριότητες στους τρείς πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες και τις αναφορές σου για προσεταιρισμό των επισκόπων από το Ρωμαϊκό κράτος σαν θεσμό μέτοχο της εξουσίας,για την δουλοκτησία μεταξύ των χριστιανών στο Βυζάντιο και τόσα άλλα.
    Έλαβες ποτέ κάποια απάντηση ή σχολιασμό από ιερέα ή επίσκοπο ή έστω από διάκο,για τα γραφόμενα σου;
    Δεν θα λάβεις γιατί δεν συνηθίζονται οι απαντήσεις και οι υποδείξεις προς ακατήχητους και μη υπάκουους στις αυθεντίες.
    Δέχομαι την προτροπή σου για την αναζήτηση της απάντησης από τους πιστούς,αλλά αυτή ακυρώνει το ιερατείο.
    Αν δεν απαντά ή σφάλει στην θεραπεία ο γιατρός, δεν διαβάζεις ιατρική, ζητάς δεύτερη γνώμη και τον κατάλληλο.
    Και οι γιατροί υπακούν κατά συνείδηση σε όρκο,μεταξύ τους όμως ισχύει πλειοψηφικά το κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Αν είσαι τυχερός βρίσκεις τον σωστό σώζεσαι και δεν οδεύεις στον βιολογικό θάνατο. Εδώ όμως μιλάμε για ορκισμένους διαδόχους των Αποστόλων και η λάθος απάντηση, η αφωνία και η λάθος οδηγεί σε απώλεια της όντως ζωής.Είναι θέμα πνευματικής ευθύνης των επικεφαλής των ενοριών της εκκλησίας,για τον εδώ βίο και την μετά θάνατο ζωή όλων εμάς των μελλών.Ευτυχώς εδώ παρεμβαίνει θαυματουργικά και άμεσα ο Θείος Λόγος,ή Παναγία και οι άγιοι,όταν ο άνθρωπος καταφέρει με την πίστη, την συνείδηση και την λογική του να εφαρμόζει χονδρικά, τους κανόνες που αναφέρονται στον κανονισμό λειτουργείας ,δηλαδή στο Ευαγγέλιο.
    Αυτό όμως επαληθεύει τους αναχωρητές της ερήμου τότε και τώρα που έφυγαν, βλέποντας αυτά που συνέβαιναν γύρω τους και την ακύρωση του ρόλου της εκκλησίας στην μορφή που την γνωρίζουμε τους τελευταίους 17 αιώνες.
    Ευτυχώς η Θεία Χάρη ορίζει την ελπίδα μας με ,είναι αυτή που ανέδειξε και αναδεικνύει χιλιάδες μαρτύρων και αγίων .Αυτή η αμεσότητα της Θείας Χάρητος επιτρέπει ακόμη στον κλήρο να προσφέρει τα Τίμια Δώρα ,ασχέτως των πράξεων της πλειοψηφίας των κληρικών, που αυτοακυρώνουν την αποστολή τους, όπως ιστορικά και ιδίως σήμερα διαπιστώνουμε με αυτά που εφαρμόζουν με στρεβλή δήθεν υπακοή.
    Είναι αυτή η αγάπη δίνεται με το Σώμα και το Αίμα Του, που παρενέβη στην ιστορία κόβοντας τον χρόνο και νίκησε τον θάνατο με την Ανάσταση.Τον Θάνατο ,τον κύριο φόβο του ανθρώπου.
    Αυτή η Αγάπη που επικαλούμαστε να παρεμβαίνει στην ζωή μας αυτήνκοινωνούμε και περιμένουμε να παρέμβει όπως δηλώθηκε, για να διορθώσει αποδίδοντας δικαιοσύνη σε όλα αυτά που δεν καταφέραμε εμείς ,όπως επισημαίνεις εσύ και πολλοί άλλοι στα άρθρα σου. Απλά πράγματα,αν δεν καταφέρεις να εφαρμόσεις τον κανονισμό αποτυγχάνεις.Τότε ζητάς τον ειδικό που τον έφτιαξε. Κοντός ψαλμός ΑλληλούΪα.
    Επειδή δεν αρκεί ο χώρος σε ένα σχόλιο,σε παρακινώ σε ένα νέο άρθρο σου, να αναλύσεις το σχόλιο μου και αν ευσταθεί σε ορισμένα σημεία, να τα αναφέρεις αν χωρούν κάπου.
    να είσαι πάντα καλά .


    ΑπάντησηΔιαγραφή