Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

AΡXIΣE ΔEIΛA ΔEIΛA NA MIΛAEI O AΡXIEΠΙΣKOΠOΣ....


"ΟΙ ΣΚΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ!  ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ!"



Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος, άρχισε έστω και δειλά να λέει ότι δεν πάει άλλο. Αναφερόμενος στη σημερινή κοινωνική κατάσταση, τόνισε ότι του θυμίζουν τα χρόνια της Κατοχής. "Μου θύμισαν εικόνες...


αυτής της εποχής, σκηνές όπως εδώ που κατεβαίνουμε καμιά φορά τη νύχτα τον δρόμο και βλέπουμε δύο πόδια να είναι έξω από τον κουβά των σκουπιδιών και όλο το κεφάλι με τα χέρια μέσα, ψάχνουν για να βγάλουν κάτι, μπισκότα ή οτιδήποτε, την πατάτα να την κόβει στη μέση", τόνισε μιλώντας στον ΑΝΤ1 και πρόσθεσε:

"Όλες αυτές οι σκηνές μου θύμισαν τα χρόνια αυτά της Κατοχής και τα δύσκολα χρόνια".

"Από εδώ βλέπω έναν γέρο μια μέρα, να κάθεται δύο-τρεις φορές έξω και να μην τον αφήνουνε να περάσει πάνω. Και τους λέω, "να ανέβει ο γέροντας πάνω".
Και μου λέει "έρχομαι από τον Αγ. Δημήτριο του Μπραχαμίου. Θέλω να μου πάρετε τα φάρμακα". "Έχεις συνταγή;", του λέω. "Έχω το κουτάκι", μου λέει. Μου δίνει το κουτάκι και τι έγραφε; 2,80. Για 2,80 ερχόταν ο άνθρωπος από το Χαϊδάρι για να τα πάρει εδώ", είπε ο κ. Ιερώνυμος.

Για το έργο που επιτελεί η Εκκλησία σημείωσε: 

"Πρέπει να τους βοηθήσουμε. Δεν αντέχουμε άλλο, το είπα και το επαναλαμβάνω. Δεν αντέχει άλλο ο λαός, πρέπει αυτό να το καταλάβουμε. Πρέπει να συμβάλλουμε όσο μπορούμε για να μη βουλιάξει κι άλλο η κοινωνία μας".

Αυτή τη στιγμή, 53.000 άνθρωποι δέχονται την ευεργεσία της Αποστολής με το δέμα στο σπίτι. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου