Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΝΤΖΙΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ Δ.Ο.Υ. ΤΗΣ ΙΖ ΕΦΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΝ Η Γ.Γ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!

ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΑΡΑΤΣΙ;




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΚΑΝΤΖΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ Δ.Ο.Υ. ΙΖ ΕΦΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

της Βενετίας Κάτζιας

Ως συνέχεια των προσπαθειών και ερευνών μου σχετικά με τους λόγους και τα βαθύτερα αίτια της τραγικής κατάστασης που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία 7-8 χρόνια από την αρχή της «κρίσης» στην Πατρίδα μας, μου δίνεται η ευκαιρία από την αρμόδια «Δ.Ο.Υ./ΕΦΟΡΕΙΑ» του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» με τη δέσμευση που έκανε του τραπεζικού μου λογαριασμού λόγω...
...ανεξόφλητων υποχρεώσεών μου ( που όμως όσοι παρακολουθείτε τα άρθρα μου, με βεβαιότητα θα θυμόσαστε, ότι αυτή μου η προσωρινή αναστολή πληρωμών, είναι το αποτέλεσμα σοβαρότατων ερωτήσεων που έχω θέσει στο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ Δ.Ο.Υ./ ΕΦΟΡΕΙΑ» και οι οποίες ουδέποτε απαντήθηκαν μέχρι σήμερα), έτσι λοιπόν μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω γνωστή σε όλους και όλες, τη θέση που παίρνω σε αυτή τους την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ:


1 σχόλιο:

  1. Χριστός Ανέστη!

    Το κατέβασαν οι άχρηστοι το κείμενο. Μπορούμε να το βρούμε κάπου; ξέρει κάποιος να μου πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή