Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ



ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΘΥΜΗΣΟΥ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Θυμήσου παιδί Μου, θυμήσου, 
πόσες φορές επίκρανες εσύ τον Κριτή σου; 
πόσα καρφιά εκάρφωσες στο Πανάχραντο κορμί Του;
 πόσα μαχαίρια έμπηξες, εσύ εις την πληγή Του; 

 Θυμήσου παιδί Μου ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ,
 πόσα λόγια άπρεπα έχεις αραδιάσει; 
Πόση σπατάλη έκανες στον χρόνο τον δικό σου,
 που έπρεπε να αφιερώσης εσύ στον Κύριό σου;


Θυμήσου παιδί Μου, ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ,
 πόσες σκέψεις κακές από εκεί έχουν περάσει; 
Σκέψεις γεμάτες παιδί Μου ΚΑΚΙΑ,
 ΜΙΣΟΣ, ΦΘΟΝΟ και ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΑ. 

Πόσες ήταν γεμάτες με ΖΗΛΕΙΑ 
και προς τον αδελφό σου ΧΑΙΡΕΚΑΚΙΑ. 
Σκέψεις ΒΕΒΗΛΕΣ και ΠΟΝΗΡΕΣ,
 γεμάτες ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ, ΑΜΑΡΤΩΛΕΣ. 

Σκέψεις παιδί Μου γεμάτες ΕΓΩΪΣΜΟ 
και δυστυχώς ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΌ. 

Σκέψεις γεμάτες ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ, 
σκέψεις γεμάτες ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ,
 σκέψεις γεμάτες ΝΕΥΡΑ και ΘΥΜΟ, 
ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ και ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟ. 

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ 
ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΚΟΥ, 
ΕΑΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΗΣ
 ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 

Εάν δεν θελήσεις το μυαλό σου ο ΧΡΙΣΤΟΣ να διοικεί
 και να σου ρίχνει άπλετο το Φως Του εκεί.

Γι΄αυτό παιδί Μου αγαπημένο, 
δεν θέλω εσύ να πας χαμένο, 
μην επιτρέπεις στον εχθρό, 
να σπέρνει τον σπόρο του, στο δικό σου μυαλό. 

Σφράγισε το κεφάλι σου με τον ΣΤΑΥΡΟ, 
το όπλο κατά του εχθρού αυτό το φοβερό
 και μην επιτρέπεις στον εχθρό να πλησιάζει 
και σκέψεις κακές στο μυαλό σου να βάζει. 

Με ΔΙΑΡΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ το μυαλό σου θα προστατέψεις 
και δεν θα κάνεις κακές σκέψεις. 

Στρέψε παιδί Μου τις σκέψεις σου στον Θεό 
και συνομίλησε διαρκώς με Αυτόν.
 Έτσι τις παγίδες του εχθρού θα αποφύγεις 
και την ψυχή σου, δεν θα επιβαρύνεις. 

Ψάξε παιδί Μου και για ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ. 
Πόσες φορές παιδί Μου τα όρια έχεις περάσει; 
Πόσες φορές ξεπέρασες ό,τι από τον Θεό είναι ευλογημένο 
και έπραξες, ό,τι σου πασάρει ο εχθρός καταραμένο; 

Πόσες φορές τα άλογα ζώα ξεπέρασες 
και τον ανθρωπισμό σου στην άκρη τον έβαλες; 
Ψάξε παιδί Μου ΜΙΑ – ΜΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ 
για να βρεις, πόσες φορές
 έγιναν αιτία τον Κύριό σου να λυπήσεις 
και τις πολλές Του πληγές 
να αιμορραγήσεις. 

Ερεύνησε παιδί Μου καλά το δικό σου το ΣΤΟΜΑ, 
που γίνεται αιτία δυστυχώς η ψυχή να πέφτει σε κώμα. 
Όταν ΦΡΑΓΜΟ σ’ αυτό εσύ δεν βάζεις
 και ΛΟΓΙΑ ΑΠΡΕΠΑ αραδιάζεις.

 ΞΕΧΝΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ 
ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΗΕΙΣ ΦΡΙΧΤΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΛΟΓΟ, 
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΡΓΟ ΛΟΓΟ; 
Θα δώσεις παιδί Μου λόγο, 
όχι μόνον για τα ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΑ από το στόμα σου , 
αλλά και για τα ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ.

 Για κάθε ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ, κάθε ΓΑΣΤΡΙΜΑΡΓΙΑ και ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ και κάθε παιδί Μου ΟΙΝΟΠΟΣΙΑ.

Ψάξε παιδί Μου ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ σου 
να βρεις και για ό,τι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΠΡΕΠΟ ΕΣΥ ΘΟΡΕΙΣ. 

Είναι ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ στον Θεό προσηλωμένα 
ή ΑΚΟΥΝ όλα ΤΑ ΑΠΡΕΠΑ και ΣΙΧΑΜΕΝΑ; 
 Τα ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ, σε οδηγούν στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ 
ή στου πονηρού εχθρού ΤΑ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΑ;

 Τα ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ εργάζονται το αγαθόν 
ή πράττουν ό,τι στον εχθρό είναι αρεστό; 

 Θυμήσου παιδί Μου εάν έχεις 
κάποιον αδελφό σου στεναχωρήσει 
και μαζί του έχεις λογομαχήσει 
και αν με οποιονδήποτε λόγο έχεις αυτόν αδικήσει.

 Λες σε όλους την ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 ή κρατάς ΜΟΥΤΡΑ εναντίον του αδελφού;
 Είσαι ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ και ΠΡΑΟΣ 
ή είσαι ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ ΤΑΥΡΟΣ; 

Προσπαθείς παιδί Μου η ΕΙΡΗΝΗ να επικρατήσει 
ή η ΦΙΛΟΝΙΚΙΑ σε έχει κερδίσει; 

 ΑΓΑΠΑΣ παιδί Μου τον ΘΕΟ σου; 
Έδωσες την καρδιά στον ΚΥΡΙΟ σου 
ή προσπαθείς και τα δυο να συνδυάσεις 
και με τον Θεό και με τον εχθρό εσύ να περάσης;

 Ο εχθρός σου παιδί Μου θα προσπαθήσει 
μέσα στην καρδιά σου να επικρατήσει. 
Μην αφήσεις παιδί Μου αυτό να γίνει,
 μην τον αφήσεις να σου φέρει σκοτοδίνη. 

Ζήτησε με δάκρυα ο Κύριος το Φως Του να ρίξει
 και την σκοτοδίνη του εχθρού να διαλύσει. 
Ζήτησέ Του Αυτός την πορεία σου να κατευθύνει 
και την ζωή σου γενικά, Αυτός να διευθύνει .

Συχνά, πολύ συχνά παιδί Μου στον πνευματικό σου να πηγαίνεις και τον ρύπο της ψυχής σου να βγάνεις.

 Έτσι, σιγά –σιγά την ψυχή σου θα καθαρίσεις 
και τον Ιησού τον Λυτρωτή , εσύ θα ευχαριστήσεις. 
Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ σας αγαπώ, 
γι’ αυτό παιδιά Μου, σαν Μάννα στοργική σας νουθετώ.

 Αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή 
και εις την Μάννα την Αγνή. 
 +++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου