Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΙΝΑ...


ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΒΑΡΥΓΚΟΜΑΣ...    



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++
               
               Τον σταυρό σου να σηκώνεις, δίχως να βαρυγκωμάς,            
έτσι τέκνον Μου θ΄ανέβεις, εις Ουράνιας Μονάς.
              
              Τον σταυρό σου σήκωσέ τον τέκνον Μου αγαπητό,          
για να μιμηθείς Εμένα, τον Σωτήρα σου Χριστό.

                Τον σταυρό σου αν σηκώνεις , με χαρά εσύ στην γη,          
 θα γενεί για σένα σκάλα ν’ ανεβείς εν Ουρανοίς.
               
Τον σταυρό σου αν σηκώνεις, και Εμέ ευχαριστείς, 
 θα σου γίνει βακτηρία, εάν παιδί Μου κουραστείς.

                Μα κι αν πέσεις απ’ το βάρος του σταυρού καμιά φορά,        
    θά ρθω Εγώ να σε σηκώσω, να σε πάρω αγκαλιά.

                Είναι δώρο από Μένα, το φορτίο του σταυρού,                           
 σε βοηθά για να γλυτώσεις από τα νύχια του εχθρού.

                Σε βοηθά να συμπληρώσεις της ψυχής σου τα κενά,             
 που σε εμπόδισε σε τούτο, ο πανούργος Σατανάς.

       Τέκνον να τον αγαπήσεις τον δικό σου τον σταυρό,      
γιατί γίνεται αιτία, να ενωθείς με τον Χριστό.

                Μην φοβάσαι, μην διστάζεις τούτον να αποδεχθείς,               
Εγώ θά μαι ο Κυρηναίος,εάν βοήθεια χρειαστείς.

                     Σ’ αγαπώ γι’ αυτό σου δίνω, να σηκώσεις τον σταυρό,             
  για να μοιάσεις εις Εμένα τον Σωτήρα σου Χριστό.

                 Είναι όπλο ο Σταυρός Μου, τέκνον Μου αγαπητό,                     
σου τον δίνω να σε σώνει, απ’ τον βρωμερό εχθρό. 

                Εάν στο χέρι σου θα έχεις , τον δικό Μου τον σταυρό,                
μέσα στην καρδιά θα πλήττεις τον παμμίαρο εχθρό.

                 Εάν το χέρι σου σηκώνεις, στο σημείο του σταυρού,                  
ότι εσύ θε να σταυρώνεις, θα γλυτώνει του εχθρού.

                 Εάν το χέρι σου σηκώσεις και σωστά εσύ σταυρωθείς,                 
θα τυφλώνονται εμπρός σου οι παμπόνηροι εχθροί.

                 Εάν σταυρό εσύ ποιήσεις κι έχεις πίστη δυνατή,                              
με τα μάτια θ’ αντικρύσεις, ν’ ανασταίνονται νεκροί.

                 Εάν σταυρό εσύ θα κάνεις και Με επικαλεστείς,                      
το πικρό γλυκό θα γίνει, να μπορείς να το γευθείς.

                Εάν σταυρό εσύ θα κάνεις και Εμέ ομολογείς,                   

θαύματα ουχί ολίγα, τέκνον Μου εσύ θα δής.

                  Εάν σταυρό τοποθετήσεις, τέκνον εις το σπιτικό σου,                      
              θά χει τούτο για προστάτη, Εμέ τον Κύριο και Θεό σου.

                  Ο σταυρός Μου θα σε σώνει, κάθε ώρα και στιγμή,                  
         όποια κι αν είναι η δυσκολία, που εσένανε θα βρει.

                  Ο σταυρός θα φέρει νίκη, στην δική Μου την Ελλάδα,                       
                   ο σταυρός  θ’ ανάψει πάλι της πίστεως την δάδα.                                  

Αμήν γένοιτο και τω Θεώ δόξα.

+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου