Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΙΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΤΟ 2013 ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ


 ΜΟΝΑΧΟΣ Β. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:«ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ»


«Τα λόγια αυτά του Κυρίου ειπώθηκαν το 2013, στις 5 Ιουλίου 2015 δημοσιεύθηκαν. Προφητείες όπως η προδοσία του Πατριάρχη, των Ιεραρχών της Ελλαδικής Εκκλησίας και το σύμφωνο ομοφυλοφιλίας εκπληρώθηκαν μετά από έναν χρόνο.

 Ο Κύριος προειδοποιεί για πολλά δεινά, αλλά φέρνει και την ελπίδα της Αναστάσεως της πατρίδος»

Μοναχός Μονής Βορειοδυτικής Ελλάδος

-Θα κλείσουν τα σύνορα Ελλάδας από Εμένα! Όχι από τους άλλους. Θα κλείσουν για να μην χαλάσει ο πυρήνας.

-Ό,τι ακούτε από όλους Μας, είναι από την ίδια πηγή: Πατήρ – Υιός και Άγιον Πνεύμα!

-Το λέω ατράνταχτα! Εσείς οι δικοί μου (το ιερατείο), πρώτα θα με προδώσετε! Θυμηθείτε 2.000 χρόνια πριν: “Νίπτω τας χείρας μου” είπαν. Έτσι θα πουν και τώρα οι παγκοσμιοποιητές. Έτσι θα γίνουν. Έχετε μπει στον δρόμο!

-Ισχύουν τα πάντα που σας είπα, ότι θα γίνουν, αλλά ισχύει και ο Λόγος Μου. Θα υποφέρετε, θα πεινάσετε. Σας είχα πει παλαιότερα, ότι η πίστη θα περάσει από το στομάχι. Εσείς, οι άνθρωποι μου, πρέπει να μιλήσετε ανοιχτά σε όλον τον κόσμο και να μην διακρίνετε, εάν κάποιος είναι Ιεχωβάς ή ο,τιδήποτε άλλο!

-Πρέπει, αυτό που θέλουν να κάνουν αυτοί με την παγκοσμιοποίηση, να το κάνετε εσείς με την Χριστοποίηση του κόσμου, για να μάθουν ποιος είναι ο Χριστός, η Παναγία, να μάθουν για τον Ουράνιο Πατέρα, το Άγιο Πνεύμα και την Αγία Τριάδα, να μάθουν τον βίο των Αγίων.

-Διότι καθένας με τα προβλήματα που περνάει, δεν θα καθήση να διαβάσει τους βίους των Αγίων ή τους Αγίους Πατέρες.

-Ήδη θα ξεχάσουν, ότι μέσα στα σπίτια τους έχουν την Καινή Διαθήκη. Την έχουν στις βιβλιοθήκες, σαν ένα διακοσμητικό βιβλίο, ώστε να λένε ότι: Είμαστε και εμείς Χριστιανοί και έχουμε την Καινή Διαθήκη!

-Διότι έτσι θα σας κάνουν με αυτά που τραβήξατε και τραβάτε.

-Ο κόσμος θα υποφέρη. Όμως σας υπόσχομαι, ότι την Ελλάδα θα την προστατεύσω. Θα γίνουν πράγματα, αλλά θα δείτε, ότι σε χρόνο μηδέν οι Έλληνες θα έχετε προστασία, όχι επειδή είστε οι καλύτεροι, αλλά επειδή δεν μπορώ να σβήσω τον πυρήνα.


-Από πού θα ξεκινήσει πάλι το φως; Από πού θα ξεκινήση να διαδοθή πάλι ο Χριστιανισμός; Αυτά θα τα ισοπεδώσουν αυτοί οι άχαροι, οι άπιστοι και οι αντίχριστοι, που έχουν αρχίσει χρόνια τώρα το έργο του εωσφόρου. Όμως, τώρα, βγήκαν στην επιφάνεια, όπως το λάδι πάνω στα λάχανα.

-Ήδη μέσα στις εκκλησίες, μερικοί νεοεποχίτες ιερείς, θα αρχίσουν να ελαττώνουν και τα μυστήρια. Θα πουν, δεν πειράζει: που δεν τήρησες τις νηστείες και έφαγες κι εχθές, έλα σήμερα να κοινωνήσεις. Δεν πειράζει εάν πήγες με άλλη γυναίκα, έλα εδώ! 

Και όπως τότε με τον Πάπα, θα σας δίνουν συγχωροχάρτια, γιατί ο Θεός συγχωρεί. Ναι ο Θεός συγχωρεί, διότι είναι εύσπλαχνος και όχι τιμωρός. Αλλά τι γίνεται με αυτούς που συγχωρούν εν ονόματι του Θεού; Εν ονόματι ποίου Θεού θα συγχωρούν τον κόσμο αυτοί;

-Θυμηθείτε! Θα τα εννοήσετε και εσείς οι ίδιοι όλα αυτά με τον ψευδοπροφήτη τον Πάπα, και με την κεφαλή σας (εννοεί τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο) που θα με προδώσει και θα με δώσει στα χέρια εκείνου. 

Η κατάσταση θα ομοιάζει με ένα κοπάδι προβάτων που βρίσκεται στην άκρη ενός γκρεμού. Αν πέσει το ένα πρόβατο στον γκρεμό, ακολουθούν το ένα το άλλο και τα άλλα πρόβατα.

-Οι δύο ή τρεις κεφαλές, πρώτα εσείς θα με προδώσετε, οι Ιεράρχες! (το ζούμε)

-Όμως, όπως ο Πατέρας Μου, έτσι και Εγώ, γνωρίζω τι θα γίνει στην Ελλάδα και κρατάω τον λόγο Μου.

-Γνωρίζω πολύ καλά, ότι θέλουν να καταστρέψουν την χώρα Μου! Σας το λέω, όμως, για πολλοστή φορά: Αυτή είναι η χώρα Μου. Δεν πρόκειται να μπει αγκάθι στο πόδι σας και μέσα στην οικογένεια σας (εννοεί τους πιστούς).

-Αυτοί (οι παγκοσμιοποιητές) δεν έχουν ανάγκη από χρήματα. Έχουν, μεγάλη ανάγκη, να καταστρέψουν ψυχές.

-Θέλουν να καταστρέψουν το στράτευμα του Πατέρα Μου. Το δικό Μου στράτευμα!

-Με όλα αυτά που έρχονται σε εσάς, μην φοβηθείτε! Απλώς ανοίξτε το μυαλό σας και τα μάτια σας, ώστε να είστε έτοιμοι, γι’ αυτά που έρχονται. Εγώ, δεν θα σας εγκαταλείψω, δεν θα σας αφήσω στην ερημιά, για να σας ξεσχίσουν τα τσακάλια.

-Αυτοί θα κάνουν την δουλειά τους, γιατί πρέπει να κλείση ο κύκλος και να ξανασφραγιστούν για άπειρα πλέον χρόνια, οι δυνάμεις του κακού. Πρέπει να τελειώσουν εδώ, πρέπει να ξεντροπιασθούν και ο κόσμος να μην τους πιστέψει πλέον.

-Για ποια πείνα μιλάμε; Για τι πείνα μιλάμε και για τι κρίση όταν έχετε υπερπαραγωγή; Μιλάτε για πείνα ή για “πεινασμένους” που θέλουν να σας πιουν το αίμα, να σας καταβροχθίσουν, να σας κατασπαράξουν και να σας εξοντώσουν, επειδή είστε Χριστιανοί και επειδή πιστεύετε ορθά στον Άγιο Πατέρα, σε Εμένα και στο Άγιο Πνεύμα, δηλαδή στην Αγία Τριάδα;

-Όταν πιστεύετε ορθά σε Εμένα, δεν πρόκειται να σας αφήσουν όρθιους.

-Τα είπα όλα αυτά με ορμή και αγανάκτηση, γι’ αυτά που έρχονται και γι’ αυτά που θα γίνουν. Αλλά σας λέω και πάλι και σας υπόσχομαι, ότι δεν θα σας αφήσω.

Να μην φοβηθείτε!

Δεν πρόκειται να σας εγκαταλείψω, αν εσείς δεν με παρατήσετε!

Θα γίνουν πολλά.

Θα έλθει καιρός, που και την τελευταία στιγμή, όλοι θα θέλουν να γίνουν Έλληνες αλλά δεν θα προφθάσουν.

Ακούγεται λίγο απίστευτο αυτό, αλλά είναι αλήθεια. Οι Αμερικανοί θα έλθουν να αγοράσουν 1 κόκκο σίτου για 20 δολάρια. Αλλά θα προηγηθούν άλλα πολλά πρώτα. Τον χρόνο τον γνωρίζει ο Πατέρας Μου.

-Δεν υπάρχει χρόνος (περιθώρια) ώστε να πούμε ότι δεν πειράζει! Δεν πρέπει να ξεχασθείτε και να πείτε: “Δεν πειράζει, εμείς κρατάμε γερά”.

Διότι, όταν έλθει η πείνα, ανέχεια και οι δύσκολες καταστάσεις, ο νους σας δεν θα δουλεύει πλέον για Εμένα. Θα δουλεύει τότε χωρίς ελευθερία, θα πηγαίνει από εδώ και από εκεί.

-Θα ξεχυθούν στον δρόμο πολλοί άνθρωποι, που θα είναι βαλτοί, να δυσφημήσουν εσάς τους Χριστιανούς, την θρησκεία σας και το δόγμα σας.


-Εδώ ξεκινάει η νέα εποχή σκλαβιάς που θα περάσετε! Γι’ αυτό να γίνετε ένα με την εκκλησία!

-Και σε έναν παπά ακόμη να μιλήσετε, αν δείτε ότι δεν κάνει το σωστό.

-Και στην Θεία Λειτουργία, αν δείτε, να αλλοιώνετε έστω και ένα γράμμα, αμέσως να επέμβετε και να πείτε το σωστό! Διότι όλα αυτά θα είναι τα σημεία των καιρών, που θα ζήσετε.

-Ακούγονται όλα αυτά λίγο σκληρά. Αλλά σας βεβαιώνω ότι θα συμβούν. Δεν σας λέω τον χρόνο. Όποιος θέλει ας πιστέψει, όποιος δεν θέλει, ας μην πιστέψει! Όταν όμως έλθουν τα γεγονότα, τότε θα σας ψάξει για να τα ξανακούση!

-Όποιος, όμως, δεν θα σας ξαναψάξη, ε, αφήστε τον, διότι έχει την ελεύθερη βούληση. Αφήστε τον να επιλέξη, ό, τι αυτός θελήσει. Είναι ελεύθερος.

-Εάν εσείς θελήσετε να βρείτε έναν άλλον πατέρα, ελεύθεροι είστε, άνθρωποι με ελεύθερη βούληση, όπως ελεύθερος είναι και ο Πατέρας μας.

-Δεν τελείωσαν τα πράγματα, ούτε με την Ελλάδα, ούτε με την Κύπρο.

-Θα ξαναχτυπήσουν την Κύπρο, αλλά πιο μαλακά.

Θα ζητήσουν και πάλι συγγνώμη και θα πουν: “Πηγαίνετε στο νόμισμα σας. Θα είναι καλύτερο για σας”. Αλλά, θα σας πάνε κατευθείαν στον θάνατο!

-Όσο για την Ελλάδα, επιφυλάσσονται άλλα πράγματα.

-Τα γεγονότα που θα συμβούν, (εννοεί την καταστροφή πολλών κρατών από τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο) δεν είναι για την Ελλάδα, διότι δεν θα αφήσω να καταστραφεί ο πυρήνας, ο οποίος δημιουργήθηκε από Εμένα, από τους Αποστόλους, από τον Απόστολο Παύλο και τις επιστολές του: προς Κορίνθιους, προς Θεσσαλονικείς κλπ.

-Διότι εάν καταστραφεί ο πυρήνας, πως θα διαδοθεί ο Χριστιανισμός στον υπόλοιπο κόσμο και πάλι ποιος θα τον διαδώσει;

-Όλα θα έλθουν με μεγάλη οργή από εκείνους.

-Όσο και ας σας φαίνεται περίεργο, οι κεφαλές της εκκλησίας, θα με προδώσουν! Ναι αυτοί! (έχει ήδη εκπληρωθεί)

-Σε λίγο θα ακούσετε από κάποιους ιερείς: «Έχεις κάνει θρησκευτικό γάμο παιδί μου; Έχεις παντρευτεί; Αν όχι, δεν πειράζει, μπορείς τώρα να έλθεις να κοινωνήσεις, αλλά να κάνεις και θρησκευτικό γάμο»!.


-Άλλος κληρικός θα πη: «Δεν πειράζει που θα παντρευτούν δύο άντρες μεταξύ τους ή δύο γυναίκες. Αρκεί να παντρευτούν στην εκκλησία. Δεν πειράζει ας είναι ζευγάρι, αρκεί να μπουν, να είναι μέλη της εκκλησίας».

-Και στην Ελλάδα, με νόμο δικό σας θα βάλετε αυτή την σφραγίδα, για να νομιμοποιήσετε αυτή την παρανομία! (Εκπληρώθηκε)

-Οι κληρικοί θα φτιάξουν καινούργια “μυστήρια” για την εκκλησία, τα οποία θα είναι εκτός Νόμου Εκκλησίας. Γι’ αυτό ο κόσμος θα φύγη από τις Εκκλησίες, λόγω των πολλών σκανδάλων!

Με αυτόν τον τρόπο θα σας βγάλουν από τις εκκλησίες. Όχι με τις κλωτσιές! -Γι΄ αυτό κάποτε σας είπα, ότι θα φτιάξω άλλους κληρικούς που θα φορούν άλλα ράσα!

-Το κακό θα έλθει από το Κεφάλι!

-Όταν θα θολώσουν τα νερά στο Άγιον Όρος, θα κατέβουν στον κόσμο και θα τον δηλητηριάσουν.

-Όταν αυτά θα συμβούν, από αυτούς που σήμερα φιλάτε τα χέρια τους, τότε θα πηγαίνετε, με το άλογο τρεις μέρες δρόμο, για να βρείτε έναν σωστό ιερέα!

-Αυτοί, λοιπόν, οι κληρικοί, που σήμερα τους φιλάτε τα χέρια θα σας πουν: “Τι φοβάστε, αφού έρχεσθε στην εκκλησία δεν πειράζει και να σας σφραγίσουν. Δεν πειράζει και εάν δεν κάνετε την προσευχή σας. Τίποτε δεν πειράζει από αυτά!”.

-Αυτά θα τα ακούσετε από τους παπάδες, που θα έχουν πιει από τα “θολά νερά” και θα έχουν φάει από τα βρωμερά ψάρια (λόγια κι έργα) που ήσαν μέσα σ’ αυτά τα νερά.

-Αυτοί δεν θα είναι ιερείς, αλλά τσέλιγκες θα είναι.

-Ο κόσμος θα τα χάση, από τις πράξεις των.

-Μιλήστε! Μην φοβηθείτε!

-Θα στερέψη η γη από προφήτες, διότι θα βγάλουν άλλους προφήτες της δικής τους ευαρέσκειας, που την ουρά τους θα χτενίζουν με τις κολακείες τους.

-Τα τέρατα, δεν θα είναι τίποτε μπροστά σε αυτούς, διότι θα κάνουν ό, τι τους λένε!

-Όλα αυτά θα γίνουν τόσο γρήγορα, που θα χάσετε τον χρόνο των ειδήσεων. Γι’ αυτό ετοιμασθείτε, διότι έρχονται ραγδαίες εξελίξεις!

-Θα είναι αδίστακτοι αυτοί, χωρίς φρένο! Με το έτσι θέλω, τους πραγματικούς Χριστιανούς θα τους κλείσουν στις φυλακές διότι θα βρίζουν δήθεν τον Θεό!

Αλλά ποιον Θεό; Τον δικό τους Θεό! Όχι τον Πατέρα Μου, Εμένα και το Άγιο Πνεύμα.

-Αυτά θα είναι τα δεινά!

-Θα σας πάω και λίγο πιο πέρα, γιατί μου αρέσει να συζητώ μαζί σας.

-Θα έλθω και πάλι στην χώρα μου. (Ελλάς). Σήμερα μιλώ μόνο για την εκκλησία μου, γιατί την δημιούργησα με τα ίδια μου τα χέρια και με το αίμα μου, γιατί ήταν το θέλημα και η αγάπη του Πατέρα Μου.

-Η χώρα σας είναι ευλογημένη και με την ευλογία της Μητέρας Μου. Πρέπει λοιπόν να εστιάσω στην Εκκλησία μου.

-Η εκκλησία μου είστε εσείς, όσοι προσεύχονται, όσοι με πιστεύουν, όσοι με ακολουθούν, και όσοι θέλουν να με ακολουθήσουν, οι μετανοημένοι και οι αμετανόητοι, γιατί και πολλοί από αυτούς θα μετανοήσουν κάποια στιγμή.

Όμως πρώτα θα περάσετε όλα τα δύσκολα που σας είπα πιο πριν, γιατί θα συμβούν σημεία και τέρατα στα μεγάλα σαλόνια τα δικά σας, σ’ αυτούς που δήθεν σήμερα σας εκφράζουν και στις κεφαλές σας.

-Εγώ όμως, δεν έχω ανάγκη από χρυσάφια. Έχω ανάγκη από ευσπλαχνία γι’ αυτούς που έχετε μπροστά σας και έχετε καθήκον να τους οδηγήσετε στον σωστό δρόμο.

-Είναι καθήκον, δεν είναι θέληση, ούτε για την αγάπη του Θεού. Δεν χρειάζεται τέτοια αγάπη ο Θεός.

-Ας προσέξουν οι κεφαλές της Εκκλησίας Μου, γιατί δεν είναι δική τους!

-Περιουσία δική τους έχουν μόνο την ψυχή τους και περιουσία δική Μου, είναι οι ψυχές σας.

-Το λέω αυτό με νόημα, για να προσέχουν και να είναι σωστοί απέναντι στον κόσμο.

-Διότι είναι η ώρα της ανάγκης και έχουν μεγάλο καθήκον και μεγάλο βάρος στις πλάτες τους.

-Και εγώ ο ίδιος παρακαλώ τον Πατέρα Μου, να μην γίνουν όλα αυτά.

-Και Εγώ ο ίδιος παρακαλώ, οι κεφαλές της Εκκλησίας μου να αλλάξουν γνώμη και γνωμικές να γίνουν και να γνωρίζουν πού βαδίζουν, διότι ήδη έχουν αρχίσει να πίνουν από δύο ποτήρια νερό.

-Το δισκοπότηρο είναι μόνο ένα, δεν υπάρχει δεύτερο. Το άλλο που δεν λέγεται Δισκοπότηρο, έχει μέσα μόνο δηλητήριο!

-Δεν δίνετε σημασία σε αυτόν που πεινάει.

-Σας το έχω πει άπειρες φορές: Την εικόνα Μου, μην περιμένετε να την δείτε μόνο σε εικόνες. Ούτε εγώ, θα βγω μπροστά σας ανοικτά. Δεν ήλθε η ώρα ακόμα. Όμως η εικόνα Μου έρχεται μπροστά σας κάθε στιγμή. Σας χτυπάει την πόρτα κι εσείς την κλείνετε! Έρχεται μπροστά σας με τους ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη. Έρχεται, ένας και σας ζητάει λίγο ψωμί ή λίγα

χρήματα και εσείς τον διώχνετε. Και δεν φτάνει που τον διώχνετε, αλλά του λέτε να πάει να δουλέψει, όπως και εσείς.

-Και Εγώ σας ερωτώ: Γιατί δεν Με γνωρίζετε στο πρόσωπο εκείνων και με ζητάτε στις εικόνες;

-Κάθε πτωχός είναι και εικόνα δική Μου. Δεν επέλεξε αυτός να είναι πτωχός, αλλά έτσι πρέπει να είναι η ροή των πραγμάτων!

-Συνεχώς, μαθητεύετε και δεν έχετε καταλάβει τι εστί Θεός! Ένα έχω να σας πω. Ο Θεός δεν έχει σύνορα. Δεν έχει χρώματα, δεν έχει διαχωρισμούς. Δεν έχει, ο ένας είναι γνωμικός και ο άλλος δεν είναι.

Ο Θεός είναι Σοφία, είναι Φως, είναι Αγάπη, αλλά και άνθρωπος! Εγώ ως άνθρωπος ήλθα στην γη, κι όμως είμαι Θεός!

-Όλα αυτά πρέπει να τα καταλάβετε καλά. Φτιάξτε τις καρδιές σας.

-Να σπέρνετε, όπου πάτε μόνον αγάπη, για να θερίσετε μόνον αγάπη.

-Να σπέρνετε, όπου πάτε, τον Λόγο του Θεού, τον Λόγο τον δικό Μου και τον Λόγο του Αγίου Πνεύματος, για να θερίσετε ανθρώπους του Θεού, όπως πράγματι είστε!

-Θα σας μιλήσω τώρα και για κάτι ευχάριστο που έρχεται.

-Μετά από όλα αυτά που ακούσατε ότι θα γίνουν από την ίδια πηγή, μπορώ να σας πω, ότι το ευχάριστο που έρχεται είναι η ελευθερία στην χώρα την δική σας, που θα είναι τόσο σύντομη.

-Σύντομα θα τελειώσουν τα βάσανα για την Ελλάδα σας και την χώρα μου.

-Διότι σε αυτήν την χώρα καλλιεργούνται ψυχές πραγματικές της πίστεως στον Θεό.

-Τότε μπορείτε να μου πείτε πως θα μπορέσω να ρίξω νερό σε αυτήν την φωτιά (την πνευματική) που άναψα ο ίδιος;

-Μόνο αυτό εάν σκεφθείτε…. Ε! Τότε παιδιά μου, σας τα έχω πει όλα!!!

Μοναχός Μονής Βορ. Δυτικής Ελλάδος.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου