Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ


ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ! ΣΑΣ ΦΩΝΑΖΩ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΡΙΤΗΣ…




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε παιδί Μου 
και μην καθυστερείς, 
οι καιροί είναι λίαν χαλεποί 
και οι άνθρωποι αποχαυνωμένοι, 
περισσότερο από κάθε άλλη εποχή.

 Εντελώς ζαλισμένοι, 
εντελώς ναρκωμένοι, 
καθόλου δεν αντιδρούν,
 ενώ το κακό που έρχεται , 
το βλέπουν, το συνειδητοποιούν. 

Αφήνονται να παρασυρθούν,
 χωρίς καθόλου να αντισταθούν. 
Βλέπουν και όλοι το ομολογούν,
 πως πολιτικοί, για ξένα συμφέροντα ενεργούν 
και για το καλό του τόπου και του λαού αδιαφορούν, 
τίποτα δεν κάνουν για να αντισταθούν.
 
  Βλέπουν τους περισσοτέρους 
θρησκευτικούς ταγούς, 
να έχουν εντελώς ξεφύγει, 
και για το ποίμνιό τους να αδιαφορούν, 
και πάλι άπραγοι μένοντας ,
  απλώς τους κυτούν.

Όπως το φίδι ρίχνει το δηλητήριό του
 εις το θύμα του, για να ναρκωθεί, 
για να μπορεί ύστερα να το καταπιεί, 
το ίδιο ακριβώς και με τους ανθρώπους 
έχει αυτόν τον καιρό γενεί. 

Ο διάβολος, ο όφις ο νοητός, 
με το δηλητήριό του το σατανικό, 
έχει ναρκώσει όλον τον κόσμο τον αμαρτωλό.

 Έχουν μείνει ξυπνητοί,
 μόνον οι λίγοι δικοί Μου, 
Ορθόδοξοι Χριστιανοί, 
που όσο όμως να φωνάζουν, 
δεν ακούγεται η δική τους φωνή, 
από τους πολλούς που είναι σε ύπνο βαθύ

. Σαν το παραμύθι με το τρελό νερό, 
που έβρεξε και τρέλαινε 
καθέναν που έπινε απ’ αυτό, 
και έβλεπε τον γνωστικό, ωσάν τρελό,
 αυτό ακριβώς γίνεται τον καιρό αυτό.

Και βαδίζουν όλοι τους προς τον γκρεμό, 
τραγουδώντας και χορεύοντας καρναβαλικώς,
 αδιαφορώντας για το μεγάλο
 που τους περιμένει κακό 
και επίγειο μα και αιώνιο και παντοτεινό. 

Καρτερούν το Τριώδιο ν’ ανοίξει, 
το ξέφρενο πανηγύρι ν’ αρχίσει.

Ω! άνθρωποι δυστυχισμένοι! 
Ανοίξτε τα μάτια σας να δείτε, 
το τι μπροστά σας, σας περιμένει. 

Σταματήστε ! σας φωνάζω 
ο Μεγάλος Κριτής, 
σταματήστε αυτήν σας την πορεία ευθύς, 
το επόμενο βήμα θα είναι για σας καταστροφή.

 Κάντε όλοι μεταβολή, 
όσο ακόμα η αγκαλιά Μου είναι ανοιχτή.

 Ελάτε να σωθείτε, 
ελάτε εκεί ν’ ασφαλιστείτε, 
ούτε δευτερόλεπτο μην καθυστερείτε, 
στο επόμενο βήμα σας
 στο κενό θα βρεθείτε,
 και μετά θα σας φταίω Εγώ
 και Εμένα θα κατηγορείτε. 

Σας λέω όμως ο Μεγάλος Κριτής
, πως ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΟΙ 
όλοι σας θα βρεθείτε.

Εγώ σας έβαλα μέσα σας την ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ, 
για να ατενίζετε πάντα ψηλά προς Εμέ τον Θεό, 
και να μην αφήνεστε εις του εχθρού την αφάνεια.

 Σας έπλασα κατ’ εικόνα και ομοίωσή Μου,
 σας έπλασα για να είστε οι κληρονόμοι
 της αιώνιας ευφροσύνης της δικής Μου, 
να είστε οι αγαπημένες θυγατέρες
 και οι αγαπημένοι υιοί Μου. 

Να χαίρεστε και να καμαρώνετε
 που είστε δικοί Μου 
και όχι να αφήνεστε να σας βασανίζουν 
οι βρωμεροί εχθροί Μου.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ λοιπόν 
και ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ,
 ΕΓΩ Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΘΕΟΣ 
ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ. 

Είμαι έτοιμος να σας βοηθήσω, 
αρκεί την διάθεση της
 επιστροφής προς Εμέ να δω, 
γιατί πολύ όλους σας αγαπώ 
και την σωτηρία σας , 
ο Πατέρας σας ο Αληθινός, 
ποθώ να δω. 

Είστε φτιαγμένοι για τον Ουρανό 
και όχι για την κόλαση την φοβερή, 
με τον τρισκατάρατο εχθρό.[
 
ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ, 
ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΡΙΧΤΗΤΕ 
ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΙΚΗΤΑΙ ΘΑ ΒΓΗΤΕ! 


 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

 +++


2 σχόλια:

  1. Ας ετοιμαστούμε αδέρφια με μετάνοια εξομολόγηση θεία κοινωνία για την σωτηρία μάς αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμπρός λοιπόν, άς βάλουμε αρχή μετανοίας όλοι μας, αφού όμως προηγουμένως ζητήσουμε τήν βοήθεια τού Θεού μας, διότι ο Ίδιος μάς είπε ότι "χωρίς Εμού, ού δύνασθε ποιείν ουδέν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή