Κυριακή 16 Ιουλίου 2023

ΘΕΙΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΚΥΡΙΟΣ ΣΕ ΡΩΤΩ – ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΣΥ;  ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ.



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++ 

  Ανάπτυξη σου δίνω στο θέμα εδώ,
και με Θείο Ρήμα ψυχή σε ακουμπώ. 
 Μπορεί να ΄χεις στη γη βγάλει πανεπιστήμια εσύ,
 μπορεί να ΄χεις μόρφωση μεγάλη,
να ‘χεις θέση εξουσίας, να ΄σαι ηγέτης, κυβερνών,
μα όμως, δυστυχώς, στο θέμα της αυτογνωσίας, μικρός.

  Να μην γνωρίζεις το δικό σου εσωτερικό, παιδί μου εαυτό; 

 Μπορεί να με πιστεύεις σαν ΘΕΟ ΣΟΥ,
μα ίσως σε πλευρά εσωτερικής εξετάσεως
να ‘σαι μακράν από Εμέ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ.

  Μπορεί τώρα, ωσάν άφρων εδώ,
να κρίνεις, να κατακρίνεις, να καταλαλείς
 και ορθοπραξίας στο μέσα σου να μην υπάρχει γραμμή.

  Αν έτσι, ΤΙΠΟΤΑ για Εμέ δεν είσαι άνθρωπε της γης.

 Γιατί για να δεις τον εαυτό σου,
πρέπει πνεύμα ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ να σε κατέχει,
 μην ψυχή στης αβύσσου το σκότος εσύ να έρθεις.

  ΜΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΘΕΙΣ
γιατί τότε εν τω Άδη μετάνοια δεν ευσταθεί,
 θα ΄χουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑ ΕΣΕ ΧΑΘΕΙ,
 σε κόλαση θα καταταχθείς.

  Ίσως τώρα το λόγια μου,
ετούτα τα Άγια μου Ρητά,
που ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ σου δίδω στο γραπτό,
 να τα λες παραμύθι απατηλό.

  Μα είτε τα πιστεύεις είτε τα πετάς,
ΝΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΨΥΧΗ ΜΠΡΟΣΤΑ,
γιατί όπου ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ΛΑΛΕΙ,
ο άνθρωπος πρέπει να βάζει ταπεινά μόνο το ΑΜΗΝ.

  Εξέτασε τεκνίο μου εις βάθους τον εαυτό σου,
 πες με ειλικρίνεια το ήμαρτον  σε Εμέ τον Θεό σου.
  Στο Ιερό μυστήριο της εξομολογήσεως, τώρα πλύσου.
 Καθάριος μετά στη Θεία Κοινωνία έλα,
 με τον Θεό σου γίνε εσύ ΕΝΑ.
  

Ζήσε ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ,
εν ορθοπραξία, εν προσευχή.
  Τήρησε τας δικάς μου εντολάς
 και προχώρησε τώρα πνευματικά ί
να απολαύσεις ΔΟΞΑ, ΑΙΩΝΙΑ,
ΑΡΗΤΗ ΕΥΛΟΓΙΑ,
 σφράγισμα να βάλει στην κεφαλή σου
 Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

  ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΤΑ ΘΗΡΙΑ. 
ΕΙΣΑΙ ΝΑΙ ΥΙΟΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ,
 μην τρέφεσαι με χαρούπια τώρα αμαρτίας.

Σκιά μικρή, απατηλή γραμμή
η ηδονή της αμαρτίας,
εσένα σε αναμένουν ΘΕΙΑ,
ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΕΠΑΘΛΑ,
άκτιστα, αΐδια, θαυμαστά,
μη μένεις στα πρόσκαιρα, στα μικρά. 

 Ιδού – ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΑΓΙΟ ΡΗΜΑ τώρα εσέ καλώ,
 μη δέσμιος εσύ, στης ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟ ΚΕΝΟ
.  Ελευθερώσου, έχεις ανωτέρα άνθρωπε κλήση,
 άκου τη δική μου φωνή,
 ΚΥΡΙΟΣ ΣΕ ΚΑΛΕΙ, ΕΙΣ ΔΟΞΑ ΜΕΙΖΟΝΑ,
 ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΘΩΡΕΙΣ.


ΑΜΗΝ

+++



13 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστουμε, Κύριε για τα μηνύματα Σου! Βάλσαμο στις ψυχές μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς που υπάρχεις Εσύ Κύριε των πάντων!! Μεγα το όνομα της Αγίας Τριάδος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλυνον, ψυχή μου της τρισυποστάτου και αδαιαιρέτου Θεότητος το κράτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Εδώ στη γη έχεις ένα εμπόδιο, γι’ αυτό χρειάζεται η πίστη. Αυτό το εμπόδιο είναι το σώμα, ενώ μετά το θάνατο η πίστη καταργείται και βλέπεις το Χριστό όπως βλέπεις τον ήλιο. Όταν, όμως, δε ζεις με το Χριστό, ζεις μες στη μελαγχολία, στη θλίψη, στο άγχος, στη στενοχώρια, δε ζεις σωστά, παρουσιάζονται ανωμαλίες στον οργανισμό, επηρεάζεται το σώμα, οι ενδοκρινείς αδένες, το συκώτι, η χολή, το πάγκρεας, το στομάχι. Το μεγάλο φάρμακο είναι να επιδοθεί κανείς στη λατρεία του Χριστού και, τότε, όλα θεραπεύονται, όλα λειτουργούν κανονικά. Η αγάπη του Θεού όλα τα μεταβάλλει, τα μεταποιεί, τα αγιάζει, τα διορθώνει, τα αλλάζει, τα μεταστοιχειώνει».

    Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρχιμανδρίτης π. Σάββας Αγιορείτης: Να είμαστε έτοιμοι και για τους διωγμούς των συνειδητών Χριστιανών.

    https://www.youtube.com/watch?v=JMawmUpHeEs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγιορείτης Γέροντας Μάξιμος Ιβηρίτης: περί του Αντίχριστου.

    https://www.vimaorthodoxias.gr/egrapsan-s-emas/o-geron-maximos-iviritis-sto-vima-orthodoxias-athonikos-logos-o-anomos-kai-oi-anomoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε Μένα που έχω για σε τα χέρια ανοιχτά,
    καρφωμένα με τα φοβερά καρφιά.
    Εγώ έχυσα για σένα το ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΪΚΟ
    ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟ
    ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟ;

    Έχε Μου απόλυτη εμπιστοσύνη,
    Εγώ έχω για σε την ευθύνη,
    αφού εσύ εκούσια Μου ανέθεσες τον εαυτό σου,
    πώς μπορώ να σε διαψεύσω ο Θεός σου;

    http://oimos-athina.blogspot.com/2020/03/blog-post_99.html#more


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγιορείτης Ιερομόναχος Γέρων Γεώργιος, πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου:

    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    https://www.youtube.com/watch?v=XTEgqh9y0Jw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΉΜΑΡΤΟΝ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΌ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω...δεν έχω τι να πω..
    Αναπολογητος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. +Όλο προβλήματα, προβλήματα...
    Κουραστηκα...
    Θέλω τώρα να ξεκουραστώ...+

    ΑπάντησηΔιαγραφή