Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ ΝΑ ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΘΕΪΣΤΙΚΟ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ;


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ "ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ" ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΤΩΝ ΣΛΑΒΟΦΩΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ!!!


Νέα επέλαση των αποδομιστών ιστορικών στα σχολικά βιβλία σημειώθηκε εφέτος και ελάχιστοι έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει.

Μια ενιαία ιδεολογική γραμμή διαπερνά όλα τα βιβλία από την Α' Δημοτικού ως τη Γ' Γυμνασίου με ένα κοινό γνώρισμα: Την αποδυνάμωση των εννοιών «Ελληνισμός» και «Ορθοδοξία» και κυρίως η υποβάθμιση της αξίας πού περιέχει η συνύπαρξη των δύο αυτών εννοιών.


Είναι επίσης ολοφάνερη η προσπάθεια να σβηστεί σιγά - σιγά μέσω των νέων βιβλίων η μνήμη των συμφορών πού υπέστη ο Ελληνισμός από τους Τούρκους. 
Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις οπού τα θύματα μετατρέπονται σε θύτες! 

Μέσα στα πλαίσια αυτά αναφέρω ένα εξωφρενικό γεγονός: ούτε λίγο ούτε πολύ, στο βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου τίθεται ζήτημα καταπίεσης των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα! 

Για του λόγου το αληθές παραπέμπω στη σελίδα 116 του σχολικού βιβλίου, όπου διαβάζουμε: «Όταν η Διεθνής Αμνηστία και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι καταγγέλλουν παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Τουρκία, γράφουμε την είδηση στην πρώτη σελίδα.

Όταν οι ίδιες οργανώσεις διαμαρτύρονται για καταπίεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των Σλαβόφωνων ή των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα είναι ανθελληνικές και πληρωμένες από ξένα κέντρα.

Ουσιαστικά μας ενοχλεί η ανεξαρτησία τους: Θα τις θέλαμε με το μέρος μας (όπως και όλες τις άλλες εξουσίες) και ξεχνάμε ότι αυτό θα καταργούσε αυτόματα το διεθνές τους κύρος».

Πρόκειται για απόσπασμα από κείμενο πού περιέχεται στην 6η ενότητα του βιβλίου με θέμα:«Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών άξιων». Το έγραψε ο Νίκος Δήμου και αναφέρεται στις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ή αλλιώς "Μπίζνες Καλά Οργανωμένες"). 

Στο κείμενο, λοιπόν, αναφέρεται καθαρά ότι υπάρχει ένα γεγονός: η καταπίεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των σλαβόφωνων και των μουσουλμάνων στην Ελλάδα.

Και βέβαια όταν αναφέρεται σε "μουσουλμάνους" πλέον αφορά κατά κύριο λόγο του "λαθρο", αφού οι Έλληνες μουσουλμάνοι είναι κλάσμα σε σχέση με αυτούς.

Το κείμενο είναι γενικά καλό: δόκιμος συγγραφέας, σωστά ελληνικά, οι μαθητές κατατοπίζονται στο θέμα. όπως σημειώνει στο περιοδικό «Κοινωνία» της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, ο Κυριάκος Κοτσολάκος Καθηγητής Φιλολόγος

Ακριβώς όμως επειδή είναι καλό κείμενο, καθίσταται και πιο επικίνδυνο, καθώς μάλιστα απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες μαθητές της Γ' Γυμνασίου, πού βρίσκονται σε μια ευαίσθητη περίοδο της ζωής τους κι αρχίζουν να διαμορφώνουν τις απόψεις τους για τα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα. 

Το ερώτημα είναι πώς οι επίσημε θέσεις του ελληνικού κράτους παρακάμφθηκαν (εκτός και αν άλλαξαν και δεν το μάθαμε), από την στιγμή που πλέον επίσημα το κράτος παραδέχεται ότι υπάρχει καταπίεση μειονοτήτων!

Πρόκειται για κλασικά νεοταξικά δημιουργήματα των αποδομιστών (ολόκληρο κίνημα ιστορικών στην υπηρεσία της Νέα τάξης Πραγμάτων, όπως θα δούμε στην συνέχεια).

Πρόκειται για βιβλία-δημιουργήματα της σχολής των «αποδομιστών» (deconstructionists).

Σύμφωνα με αυτή την σχολή η ιστορική θεώρηση των πραγμάτων έχει τις καταβολές της στην Δύση και μόνο οι δυτικοί έχουν "καθαρή" ιστορική σκέψη.

Στην Ελλάδα ήρθε η μετεξέλιξή των "αποδομιστών", η σχολή των "σχετικιστών" η σχολής της Μ.Ρεπούσης και του Τατσόπουλου: 

Υποστηρίζει ότι όλοι έχουν δίκαιο (άρα και οι Έλληνες κια οι Τούρκοι) ότι δεν υπάρχει μια αλήθεια αλλά και μια άλλη που την ονομάζουν μάλιστα «η αλήθεια του Άλλου» και ότι δεν υπάρχει ιστρική αλήθεια αλλά η ότι η ιστορία "κατασκευάστηκε" κατά την διάρκεια του 19ου αιώνα βάσει της νέας εθνολογικής αρχιτεκτονικής από επιτήδειους εξουσιαστές και ψεύτες διανοούμενους!

Άρα αυτές οι «ιστορικές κατασκευές» πρέπει να αποδομηθούν. Η αποδόμησή τους θεωρείται προϋπόθεση "για να επανέλθει ισορροπία και ειρήνη ανάμεσά στους λαούς".

Τα παραπάνω δεν είναι τόποτα άλλο παρά το "μακρύ χέρι της Νέας Τάξης Πραγμάτων που έκανε την εμφάνισή της κατά την διάρκεια της διακυβέρνησης Σημίτη και πλέον τείνει να γίνει η κυρίαρχη τάση στην χώρα.

Το ερώτημα είναι σαφές και απευθύνεται προς τον υπουργό Παιδείας: Η Ελλάδα δέχεται ότι υπάρχει καταπίεση των μειονοτήτων αυτών και ιδιαίτερα των Μουσουλμάνων Ελλήνων; Και βέβαια και των λοιπών "αόρατων μειονοτήτων".

Αφού η μοναδική αναγνωρισμένη μειονότητα στην χώρα - έστω πολύ μικρή αριθμητικά - είναι θρησκευτική, η μουσουλμανική. Και φυσικά απολαμβάνουν όλα τα προνόμια, τα δικαιώματα και έχουν όλες τις υποχρεώσεις που έχουν και οι χριστιναοί συμπολίτες τους, πού αποτελούν έναν ευαίσθητο τομέα...

Το ότι πλέον το σε κάθε περίπτωση, η Άγκυρα διαθέτει ένα ισχυρό τεκμήριο, για να στηρίξει την καταγγελία της καταπίεσης των Μουσουλμάνων, που είναι τα σχολικά βιβλία της ίδιας της Ελλάδας, υποθέτουμε ότι κάποιον θα πρέπει να απασχολήσει...

ΠΗΓΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου