Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π... ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ


ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΦΕΤΟΣ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ  

ΒΙΝΤΕΟ



ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 33 ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ !!!


σχόλιο Γ.Θ : Σοκ και δέος! Ετοιμαστείτε να μείνετε άφωνοι...

Δείτε το ξανά και ξανά 

ΑΓΙΟ ΦΩΣ - HOLY LIGHT - 2018 , JERUSALEM , ΠΑΝΑΓΙΟΣ ΤΑΦΟΣ

Αληθώς ο Κύριος!!! Νύν και αεί!! Αδέρφια μου, θέλω να δείτε όλη την εμπειρία μου στον Άγιο μας Ορθόδοξο τόπο χωρίς edit. Όπως θα δείτε, στην αρχή το Άγιο Φώς μου έκαψε λίγο το μούσι επειδή ήμουν ολιγόπιστος σαν τον Άγιο μας Πέτρο περπατώντας επί των υδάτων πρός τον Κύριο μας!

Όσο όμως περνούσε ο χρόνος και αυξανόταν η πίστη μου, τόσο περισσότερο το Άγιο Πνεύμα ελάττωνε την επίδραση της φωτιάς πάνω μου. Αυτή είναι η χάρις του Ακτίστου Φωτός του Τριαδικού Θεού μας που έκαιγε σφόδρα σαν φωτιά αλλά δεν έκαψε τον θάμνο του Μωυσή.

Ούτε επέτρεψε Κύριος να καούν τόσοι και τόσοι άγιοι κατά τα άδικα και βάρβαρα βασανιστήρια τους. Έτσι θέλω να πιστεύω και εγώ γιά την αθλιοτητά μου πως ο Κύριος μας με λυπήθηκε και μου χάρισε αυτήν την ευλογημένη χαρά.

 Πάσα δόξα, τιμή και προσκύνηση, τώ Πατρί και τώ Υιώ και τώ Αγίω Πνεύματι!!! Χρόνια πολλά αγαπημένα μου αδέρφια παγκοσμίως. Καλή φώτιση, αγάπη, χαρά, και ειρήνη στις ψυχές μας!!!! 

ΟΡΘΟΔΟΧΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ !!!!! 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου