Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

ΟΡΑΜΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ «ΚΑΛΠΗ»-ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ


ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ... 



ΓΕΡΟΝΤΑΣ:  «ΕΓΩ ΨΗΦΙΣΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΡΩΣΣΟ» 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Φίλοι μου μας ενημέρωσαν για τα exit poll του εκλογικού αποτελέσματος της Κυριακής της 26-5-2019, ανήμερα του Εσπερινού του Οσίου Ιωάννη του Ρώσσου. Έπρεπε αμέσως μετά να επισκεφτώ ένα σεβάσμιο γέροντα που βρισκόταν στην κλίνη του πόνου.


Μετά τους Αναστάσιμους Χαιρετισμούς ο Γέροντας άρχισε να μας λέει παράξενα πράγματα. Και εγώ πήγα και ψήφισα πρωί- πρωί. Τα χάσαμε, νομίσαμε ότι ο Γέροντας παραμιλάει αλλά συνήλθαμε με πολλές εκπλήξεις.

Ο Γέροντας είχε μια άλλη χαρά και συνέχισε μονολογώντας:

Ξημερώματα μπήκε στην κάμαρα μου ένα όμορφο παλληκάρι και μου είπε «Γέροντα σήκω να ντυθείς θα σας πάω για να ψηφίσετε, η χώρα δίνει εξετάσεις»

Μια εσωτερική δύναμη με ανασήκωσε και μαζί με το όμορφο αυτό παλληκάρι βρεθήκαμε σε ένα εκλογικό τμήμα που δεν ήταν παρά μια γνωστή μου εκκλησία.

Ήταν ο περικαλλής Ιερός Ναός του Οσίου Ιωάννη του Ρώσσου του Ομολογητή στο Προκόπι της Εύβοιας.

Σαν να άρχισα να καταλαβαίνω, τι συμβαίνει.

Στο κέντρο του Ναού υπήρχε μια μεγάλη κάλπη που έγγραφε ΕΛΛΑΣ- ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

Και συνέχισε ο Γέροντας:

Όταν κατάλαβα ποιον είχα απέναντι μου στάθηκα σεβαστικά και υποκλίθηκα στην Χάρη του

Όταν μάλιστα μου είπε ο ΑΓΙΟΣ τα παρακάτω, συγκλονίστηκα:


«Ό,τι και να ψηφίσουν οι Έλληνες , δεν ψήφισαν ΜΕΤΑΝΟΙΑ»


«Έρχεται πολιτική ανακατωσούρα και γρήγορος πόλεμος στην Ελλάδα »


« Είναι αποφασισμένο να σας κτυπήσει ο τούρκος»


«Οι Άγιοι κλαίνε όχι γιατί θα γίνει το κακό αλλά γιατί δεν μετανοήσατε»


«Μαζί με τον γρήγορο πόλεμο έρχεται και γρήγορη μετάνοια»


«Τότε θα σας βοηθήσω κατεβάζοντας τους συστρατιώτες μου Ρώσσους για να κόψουν την μοχθηρία των τούρκων»

« Και εγώ κατέβηκα σαν στρατιώτης του Ρωσικού στρατού στην Μικρά Ασία και έγινα στρατιώτης του ΧΡΙΣΤΟΥ» 

Με τα λεγόμενα του Γέροντα άνοιξε το στόμα μας και δεν έκλεινε επί πολλή ώρα.

Στο τέλος όταν τον αποχαιρετήσαμε μας είπε χαριτολογώντας: 

Τι να κάνω παιδιά μου, πήρα ένα λευκό ψηφοδέλτιο και έγγραψα ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΣΟΣ και το έριξα μέσα στην κάλπη που έλεγε ΕΛΛΑΣ – ΜΕΤΑΝΟΙΑ.


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ αδελφοί μου


Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου