Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΦΡΙΚΤΑ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ


Ο ΘΡΗΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Ηχήσανε τα τύμπανα, 
θα χτυπήσουν κι οι καμπάνες 
και τότε θα κλάψουν γοερά, 
πολλών παιδιών οι μάννες. 

Εγώ σας κλαίω προ πολλού, 
η Μάννα Παναγία, 
γιατί εξομοιωθήκατε 
με τ’ άγρια θηρία, 

εχάσατε τα όσια, 
μα και τα ιερά σας, 
ζείτε για να ευφραίνετε 
τα ζωώδη ένστικτά σας. 

Και τώρα ο Χάρος σας χτυπά 
την πόρτα την δικιά σας, 
να πάρη, εσάς, τα τέκνα σας, 
όλη την φαμελιά σας. 

Δεν θέλατε ν’ ακούσετε, 
ούτε ν’ αφουγκραστήτε, 
γι’ αυτό ιδίοις όμασι, 
σε λίγο θα τα δήτε.

Τότε και θα πιστέψετε, 
και θα λογικευτήτε, 
τότε θα κράζετε ΕΛΕΟΣ, 
αλλά πού να το βρήτε; 

Απέστρεψε ο Κύριος 
από εσάς το Πρόσωπό Του, 
απέσυρε την Χάρη Του, 
μα και το έλεός Του, 
και σας παρέδωσε εσάς 
στον άσπονδο εχθρό Του.

Πως σας λυπάμαι δύστυχα, 
σας κλαίει η καρδιά Μου, 
ποτάμι έγιναν για σας, 
τα τόσα δάκρυά Μου. 

Μα έκλεισε τα ώτα Του 
ο Κύριος και Θεός, 
δεν δέχεται δεήσεις, 
για λαό αμαρτωλό. 

Μάταιες οι δεήσεις Μου, 
τα τόσα δάκρυά Μου, 
αλλοίμονό σας δύστυχα, 
αμαρτωλά παιδιά Μου, 
να σας βοηθήσω δεν μπορώ 
και καίγεται η καρδιά Μου.

Χρόνια πολλά εργάστηκα, 
για σας αμαρτωλά, 
για να σας συνετίσω, 
να μην τα ζήσετε όλα αυτά. 

Σας έστελνα ΜΗΝΥΜΑΤΑ 
ΟΥΡΑΝΙΑ ΘΕΪΚΑ, 
μα εσείς τα κοροϊδεύατε, 
τα λέγατε ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, 
και δεν τους δίνατε ταλαίπωροι,
 σημασία εσείς καμιά. 

Και τώρα τι θα κάνετε; 
Παιδιά Μου σας ρωτώ, 
η Μάννα Παναγία 
έχω για σας καημό, 
γιατί είσαστε παιδιά Μου, 
κι όλους σας αγαπώ.

Τι να σας πω; Πώς να το πω, 
το πόσο Εγώ πονάω; 
Σαν βλέπω τι σας καρτερεί, 
δεν το αντέχω άλλο.

 ΚΟΚΚΙΝΗ, ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΗ 
ΟΛΗ Η ΓΗ ΘΑ ΓΙΝΗ, 
ΘΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ, 
ΣΑΝ ΠΥΡΙΝΟ ΚΑΜΙΝΙ. 

ΘΑ ΑΝΟΙΞΗ Η ΚΟΛΑΣΗ ΑΠΟ ΔΩ, 
ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ, 
ΘΑ ΚΑΤΑΠΙΝΗ ΖΩΝΤΑΝΟ, 
ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΟΠΑΔΟ ΤΗΣ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΗ ΑΙΩΝΙΑ 
ΓΙΑ ΣΚΛΑΒΟ ΙΔΙΚΟ ΤΗΣ.

 Θα γίνη ξεκαθάρισμα 
σ’ όλη την ανθρωπότη, 
αυτό διέταξε ο Θεός, 
ο Μέγας ο Δεσπότης.
 
Θα φύγουν όλα τα σαπρά 
η γη να καθαρίση, 
θα μείνουν λίγοι και καλοί, 
η γη να ξανανθίση. 

Θα είναι αυτό οδυνηρό, 
σας τόχω χιλιοειπεί, 
μα πρέπει το καρκίνωμα 
πλέον για να κοπή, 
άλλο να μην μολύνη 
ολόκληρη την γη. 

Θα γίνη αυτή αστραφτερή,
 Θεός θα βασιλεύη , 
εις των ανθρώπων τις ψυχές, 
Χριστός θα ηγεμονεύη.

Είναι αυτά προφητικά, 
τα λόγια Μου τα Θεία, 
που σας χαρίζω σήμερα 
η Μάννα Παναγία. 

Να απαλύνω θέλω Εγώ 
τον πόνο τον δικό σας, 
για όσα θα γενούν, 
παιδιά Μου στον καιρό σας. 

Εσείς οι λίγοι Μου πιστοί, 
παιδιά Μου αγαπημένα, 
εσείς όπου λατρεύετε Χριστό 
και Μένα την Παρθένα, 

να είστε πάντα ήσυχοι, 
θα είστε ασφαλισμένοι, 
κάτω από την Θεία Σκέπη Μου,
 καλά προστατευμένοι. 

Γιατί εμείνατε πιστοί,
στον δύσκολο καιρό,
 που η πλειοψηφία 
αρνήθηκε Θεό. 

Γιατί δεν δειλιάσατε
 στις τόσες δυσκολίες, 
γιατί εσεβαστήκατε
 τις Εντολές τις Θείες. 

Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου,
 εσείς να μην φοβάστε, 
την Θεία προστασία 
πάντοτε θα οράσθε. 


Η Μάννα Παναγία
 μίλησα στο γραπτό, 
το πόνο πούχω στην καρδιά, 
ήθελα να σας πω.

 Χάρη για να σας δώσω 
και ευλογία περισσή, 
σε όσους παραμένετε ,
 εσείς παιδιά πιστοί, 
στον Κύριο και Σωτήρα 
Ιησού τον Λυτρωτή. 

Αμήν και τω Θεώ δόξα και εις την Παναγιά μας δόξα.

+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου