Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ Η ΔΙΔΑΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ  ΑΠΑΝΤΩΝ ΒΙΟΤΗΣ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΧΡΕΙΑΝ ΜΕΤΑ ΣΠΟΥΔΗΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 


+++ 
 Ορθοδοξία και ορθοπραξία
 οδήγησαν τους Αγίους Πάντας
 εις του Παραδείσου τα ταμεία 
και εις την ατελεύτητη ευδαιμονία.

 Όλοι οι Άγιοι του Ουρανού, 
δοχεία της Χάριτος του Θεού,
 όλοι αγωνισταί του καλού. 

Άλλοι εργάστηκαν 
και πολλαπλασίασαν το τάλαντό τους, 
άλλοι έχυσαν το αίμα το δικό τους, 
μη αρνούμενοι τον Τρισυπόστατο Θεό τους 

και άλλοι εις την ομολογία 
του Αληθινού Θεού
 ανάλωσαν τον εαυτό τους.
Όλοι προτίμησαν 
τον δύσκολο δρόμο και ανηφορικό, 
γιατί πραγματικά αγάπησαν 
τον Κύριο και Θεό. 

Όλοι είχαν το βλέμμα 
εις τον Θεό προσηλωμένο
 και τον νου τους 
εις τον Χριστό στραμμένο. 

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ, αυτός 
είναι του κάθε ανθρώπου
 ο μέγας προορισμός. 

Άγιος ο Πατέρας Θεός,
 άγιος πρέπει να γίνει 
και ο κάθε ιδικός Του υιός, 
για να γίνει κληρονόμος 
της Ζωής του Φωτός. 

Δεν λείπουν οι άγιοι
 από κάθε εποχή, 
είναι όμως αυτοί λιγοστοί, 
ενώ οι πιο πολλοί 
καθόλου δεν σκέπτονται, 
ούτε τους απασχολεί 
η εκδοχή αυτή. 

Σκέπτονται και εργάζονται
 σαν να είναι αιώνιοι κάτοικοι της γης 
ή οι πιο πολλοί σαν να τελειώνει
 η ύπαρξή τους με τον θάνατο
 της επίγειας ζωής. 

Τι μεγάλη και φοβερή έκπληξη
 περιμένει όλους αυτούς, 
μόλις τα μάτια τα φθαρτά θα κλείσουν
 και τα μάτια της ψυχής τους 
την αλήθεια θα αντικρύσουν. 

Τότε φριχτά θα μετανοήσουν, 
αλλά τότε θα είναι αργά, 
γιατί πίσω δεν θα μπορούν να γυρίσουν
 και συγχώρεση για την απιστία τους να ζητήσουν.

 Τότε για λίγο έλεος 
θα ικετεύουν και θα εκλιπαρούν, 
αλλά θα είναι πολύ αργά τότε γι’ αυτούς.

Όσο ήσαν κάτω εις την γη
 δεν διάβαζαν την Αγία Μου Γραφή 
και την δική Μου προτροπή 
«άγιοι γίνεσθε, καθώς Άγιος εστί 
και ο Πατέρας ο εν Ουρανοίς».

Η ΑΓΙΩΣΥΝΗ φαίνεται εις τις μέρες σας
 ως ανέφικτη και απατηλή 
και αν σε κάποια συζήτησή σας 
η λέξις αυτή ακουστεί, 
ειρωνείες και μειδιάματα προκαλεί, 
ενώ θα πρεπε να είναι το κύριο θέμα
 που όλες και όλους θ’ απασχολεί.

 Γι’ αυτό ήρθατε κάτω εις την γη,
 για ν’ αγωνιστείτε 
όσο γίνεται περισσότερο να αγιαστείτε, 
για να μπορείτε 
εις την πόρτα του Παραδείσου να μπείτε 
και την αιώνια ευφροσύνη να χαρείτε.

 Πολλοί οι δρόμοι προς την Άνω Ιερουσαλήμ,
 ο καθένας ας διαλέξει 
όποιον τον αναπαύει και τον ευχαριστεί, 
αρκεί βέβαια η πορεία 
να είναι ανοδική. 

 Αρκεί εσείς την απόφαση να πάρετε 
και με την δική Μου βοήθεια 
πέρα θα τα βγάλετε.
 Εγώ την πρόθεσή σας μετρώ 
και αμέριστη την βοήθειά Μου
 εις τον αγωνιστή χορηγώ. 

Από την ώρα που γεννιέται το κάθε παιδί 
μόνον αυτό πρέπει τους γονείς να απασχολεί,
 πώς το παιδί τους άγιο θα γενεί, 
για να γίνει κληρονόμος της Αιωνίου Ζωής. 

Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι γονείς, 
ανατρέφετε τα παιδιά σας 
μόνον για τούτην την επίγεια ζωή 
και καθόλου δεν σας απασχολεί 
εις την αιωνιότητα το παιδί σας 
θα ζήση ή αιώνια θα κολαστεί. 

Όχι μόνον δεν σας απασχολεί η δική του ψυχή, 
αλλά τις περισσότερες φορές 
οι ίδιοι το οδηγείτε 
εις την αιώνια καταστροφή, 
αφού κοντά εις Εμένα τον Θεό δεν το οδηγείτε,
 ούτε για Μένα του μιλείτε. 

Φριχτά για το θέμα των παιδιών σας
 θα Μου απολογηθείτε, 
όταν μπροστά Μου βρεθείτε για να κριθείτε.

Δικά Μου είναι τα παιδιά 
και σας τα εμπιστεύομαι 
για να τους γνωρίσετε Εμένα 
τον Πατέρα τους τον Αληθινό, 
τον Τρισυπόστατο Θεό 
και να τα οδηγήσετε
 εις το δικό Μου ανέσπερο Φως.

 Δεν θέλατε να γίνουν τα παιδιά σας άγια 
και καταφέρατε να γίνουν άγρια. 
Δεν θέλατε να γίνουν 
εις την Στάνη Μου αρνιά
 και τα κάνατε λύκους 
να κατασπαράζουν ό,τι βρεθεί σ’ αυτά μπροστά. 

Αντί ν’ αποτελέσετε 
μία άγια κοινωνία, 
όλοι σας γίνατε θηρία, 
που ο ένας τον άλλον βλέπει σαν εχθρό 
και θέλει να τον εξαφανίσει γι’ αυτό. 

Ενώ Εγώ σας έφτιαξα 
να ζείτε με αγιωσύνη 
και ο ένας να βλέπει τον άλλον 
με αγάπη και καλωσύνη.

 Αρνηθήκατε την αγιότητα, 
λατρέψατε την αγριότητα 
και τώρα δρέπετε τους πικρούς καρπούς,
 με πόνους και στεναγμούς. 
Και τα πιο δύσκολα θ’ ακολουθήσουν,
 μέχρι εις μετάνοια να σας οδηγήσουν. 

Σας ομιλώ ο Πατέρας σας ο Αληθινός, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, 
που αγίους και αγρίους όλους σας αγαπώ, 
για όλους υποφέρω και πονώ 
και όλων θέλω το αιώνιο καλό. 
Γι’ αυτό σας στέλνω και αυτό το γραπτό, 
μήπως κάποιον ταρακουνήσω 
και εις επίγνωση τον οδηγήσω.

 Σήμερα που τιμάτε 
των Αγίων απάντων τον Χορό, 
με την πρεσβεία όλων αυτών
θερμά σας παρακαλώ,
 έλθετε εις εαυτόν κι Εγώ 

με ανοιχτές τις αγκάλες όλους σας καρτερώ 
εις τον Παράδεισο να σας οδηγήσω 
και τα αιώνια και ευφρόσυνα
 αγαθά να σας χαρίσω. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 


+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου