Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ


ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΙΛΩ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ...   




ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ.

+++ 

Πότε  παιδί Μου σε μάλωσα Εγώ;
 Πότε  Ήμουν  μαζί σου αυστηρός,
 ο  Πατέρας Θεός; 

Πότε σου ζήτησα ν’ απολογηθείς 
για όσες φορές έπεσες εσύ; 
Πάντα δεν σε προσφωνώ
 «παιδί Μου αγαπητό»; 



Πάντα δεν σε καλώ,
 εις την αγκάλη Μου να έρθεις να κρυφθείς,
 ανάπαυση από τους κόπους 
της ζωής να βρεις; 

Πάντα δεν σου λέω, 
ότι βάρος και αν σηκώνεις,
 στα Χέρια Μου τα Θεϊκά ν’ αφήσεις, 
και συ ξεκούραστος και αμέριμνος να ζήσης; 

Το κάθε πρόβλημά σου 
σε Μένα να εμπιστευθείς 
και η λύση του, 
από Εμέ η καλύτερη θα δοθεί;

 Για όλες τις ανάγκες σου, 
εις Εμέ να αποτανθείς 
και τίποτα απ’ όσα πραγματικά
 έχεις ανάγκη δεν θα στερηθείς; 

Κοντά Μου, μόνον ΑΓΑΠΗ 
θα βρεις χαρά Μου, 
γιατί ΑΓΑΠΗ είναι τ’ Όνομά Μου 
και αγάπη χαρίζω στα πλάσματα τα δικά Μου. 

ΑΓΑΠΗ ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ 
και την αγάπη Μου 
απολαμβάνει ο κάθε Μου πιστός.

Έλα κι εσύ παιδί Μου κοντά Μου. 
Ορθάνοιχτη έχω για σε την αγκαλιά Μου.
 Καρφωμένα επάνω εις τον Σταυρό, 
τα Χέρια Μου πάντα ανοιχτά, 
μια τεράστια αγκαλιά, 
σε καρτερούν γλυκειά Μου καρδιά. 

Δεν εξετάζω ποιος ήσουν 
και τι έκανες εις την ζωή σου 
και αν έχεις γεμάτη βρωμιές 
και λάσπες την ψυχική στολή σου,

ένα μόνον από σένα ζητώ, 
να σταματήσεις παιδί Μου ΕΔΩ,
 και να μην συνεχίσεις πλέον 
τον δρόμο τον ολισθηρό. 

Τα σφάλματα της προηγούμενης ζωής σου 
να αναγνωρίσεις 
και ΗΜΑΡΤΟΝ από καρδιάς
 να Μου ζητήσεις. 

Και τότε Εγώ, 
πανηγύρι θα κάνω εις τον Ουρανό, 
γιατί σε ξαναβρήκα
 παιδί Μου αγαπητό. 

Αμέτρητη θα είναι η χαρά Μου,
 γιατί εσύ το χαμένο παιδί Μου, 
ήρθες πάλι κοντά Μου, 
εις την αγκάλη την δικιά Μου. 

Εάν όμως παιδί Μου,
 Εμένα τον Πατέρα σου, 
τον Πλάστη και Δημιουργό σου αποστραφείς,
 πες Μου θα φταίω Εγώ 
για ότι θα σου συμβεί;

 Μήπως, όλα φανερά δεν
 σου τα έχω καταστήσει; 
Μήπως το τι σε περιμένει εάν φύγεις 
από Εμέ μακρυά,δεν σ’ έχω πληροφορήσει;

Μήπως την Αγία Μου Γραφή, 
να μελετάς και να κατατοπίζεσαι,
 δεν σούχω αφήσει; 
Μήπως με τις προφητείες Μου, 
για το κάθε τι που πρόκειται να συμβεί,
μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας, 
δεν σ’ έχω προειδοποιήσει;

Τι άλλο να κάνω παιδί Μου,
 εάν εσύ δεν θέλεις να είσαι μαζί Μου; 
Δεν μπορώ να σε εκβιάσω, 
ούτε την ελευθερία σου να παραβιάσω.

 Πονώ για σένα πολύ, 
γιατί θα στερηθείς την Αιώνια Ζωή
 και στην κόλαση την βρωμερή, 
θα βρίσκεσαι εσύ εσαεί.

 Πονώ, γιατί ούτε σε αυτήν
 την επίγεια ζωή,
 νοιώθεις χαρά και ευτυχία εσύ,
 αλλά αντιθέτως σε βασανίζουν οι μοχθηροί εχθροί,
 δείχνοντας επάνω σου 
όλη την κακία τους την σατανική.

 Πονώ, γιατί ότι και να κάνεις, 
όσο χαμηλά κι αν πέσεις, 
όσο κι αν Με βλασφημείς, 
όσο κι αν Με αρνηθείς 
και εις τον εχθρό Μου παραδοθείς, 
δεν παύεις  να είσαι παιδί Μου αγαπητό, 
έργο των ιδικών Μου χειρών.

Κρίμα, και πάλι κρίμα,
 ν’αρνείσαι παιδί Μου την αιώνια
 ευδαιμονία και χαρά
 και να διαλέγεις για τον εαυτό σου
 την αιώνια κόλαση μαζί με τον βρωμερό Σατανά. 

Όσο έχεις τα μάτια ανοιχτά, 
μπορείς παιδί Μου να συνέλθεις,  
κοντά Μου μετανοημένος να έρθεις , 
και να ζήσης μαζί Μου ,
 αγαπητή Μου καρδιά, 
με Μένα των πάντων Βασιλιά. 

Αμήν, γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου