Κυριακή 17 Μαΐου 2020

ΘΕΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΘΑ "ΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ"...


ΟΠΩΣ  ΧΤΥΠΑΤΕ  ΤΟ ΧΑΛΙ, Η ΣΚΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ…



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ
 +++ 

 Βαδίζετε ολοταχώς προς την καταστροφή,
 τον λόγο αυτό σας ομιλώ, ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΑΡΧΗ 
και ας τυπώνει στο χαρτί χείρα αμαρτωλή.

 Την χρησιμοποιώ ο Κύριος, ο Παντοδύναμος Θεός,
 να σας γνωστοποιήσει το θέλημά Μου αυτό, 
γι αυτό μην αμφιβάλλετε και λέτε συνεχώς, 
πως τα υπαγορεύει ο βρωμερός εχθρός. 


Ανοίξετε τα μάτια σας και τότε θα το δείτε, 
πως είναι λόγος Θεϊκός και μην αμφισβητείτε, 
αλλά εμπιστοσύνη δείξατε, για να ωφεληθείτε.

Ο λόγος που σας ομιλώ ο Κύριος και Θεός,
 σας δείχνει πως σας νοιάζομαι και πως σας αγαπώ, 
γι’ αυτό και καταδέχομαι ο Άναρχος Θεός, 
μαζί σας να επικοινωνώ, με τον τρόπο αυτό,
 που είναι σε όλους προσιτός. 

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΜΙΛΩ, 
γι’ αυτό να δώστε βάση, σε ό,τι θα σας πω:  
Παιδιά Μου, σας απέδειξα πόσο σας αγαπώ, 
αφού για σας ανέβηκα επάνω στον Σταυρό, 
και έχυσα το ΑΙΜΑ ΜΟΥ , να σας εξαγοράσω,
 γι’ αυτό και αγωνίζομαι, δεν θέλω να σας χάσω. 

Σας στέλνω τα ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, 
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΛΗΘΙΝΑ, αγαπητά παιδιά Μου.
 Ο τρισκατάρατος εχθρός, είναι πατήρ του ψεύδους, 
 και γέμισε όλη την γη, με τους ψεύτικούς του λόγους. 
Εγέμισε όλη η γη εργάτες ανομίας, 
που προωθούν συστηματικά, τα έργα της κακίας.

 Όλοι σας κοροϊδεύουνε, παιδιά δυστυχισμένα,
 όλοι σας λένε ψέματα, εκτός από Εμένα. 
Μα δεν το βλέπετε εσείς, γιατί είστε τρομαγμένα
, και δέχεστε τα ψέματα και αμφισβητείτε ΕΜΕΝΑ.

 Δεν βλέπετε πως θέλουνε τον ΤΡΟΜΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ,
 σαν πρόβατα σας οδηγούν, δύστυχα στον χαμό σας. 
Χαμένοι πάνε οι κόποι Μου, σεις πλέον ΔΕΝ  ΞΥΠΝΑΤΕ, 
άξιοι είστε της μοίρας σας, για κει όπου τραβάτε.

Σας άνοιξα διάπλατη Εγώ την αγκαλιά Μου, 
να ρθείτε στην αγάπη Μου και στην ασφάλειά Μου, 
μα σεις Με αγνοήσατε, φεύγετε μακρυά Μου. 
Και σας ρωτώ παιδάκια Μου, ο Κύριος και Θεός σας, 
ποιος θα σας φταίει  για το χάλι σας και το κατάντημά σας, 
για όλα τούτα τα πικρά, που θα γευθεί η γενιά σας;

Δεν ήθελα για να γενεί, σας τό χω ξαναπεί, 
η μεγαλύτερη επί γης παγκόσμια καταστροφή, 
αλλά ήταν εκατό τοις εκατό, δική σας η επιλογή,
 και η ευθύνη θα βαραίνει, την ιδική σας την ψυχή. 

ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΑΛΛΟΙ 
σ’ όλους τους σταυρωτές Μου, 
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΑΛΛΟΙ 
σ’ όλους τους αρνητές Μου.

 Δώσατε εξετάσεις αυτήν την εποχή, 
από τον πιο μεγάλο, ως και το μικρό παιδί,
 και πήρατε οι πιο πολλοί ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΗ, 
γι’ αυτό σας λέω  ο Κύριος ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΑΛΛΟΙ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΦΕΤΟΣ ΝΩΡΙΣ, 
ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ
 ΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ,
 ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ, 
ΤΟ ΛΙΧΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ. 

ΟΠΩΣ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟ ΧΑΛΙ, 
Η ΣΚΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ, 
ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ,
 Ο,ΤΙ ΣΑΠΡΟ ΝΑ ΦΥΓΗ, ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ, 
ΙΧΝΟΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ
 ΕΠΑΝΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ. 

Όποιος αυτόν τον λόγο Μου πιστέψει, ας βιαστεί, 
το ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ, 
αν θέλει να γλυτώσει απ’ την καταστροφή.

 Όσοι αμφισβητούνε τον λόγο Μου αυτό 
και δέχονται ως αληθή κάθε λόγο σαπρό, 
μόνοι τους υπογράφουνε ΤΕΛΟΣ ΝΑΧΟΥΝ ΦΡΙΧΤΟ. 

Σφραγίζω και πιστοποιώ Ο ΑΛΗΘΗΣ ΘΕΟΣ, 
ΘΕΟΣ Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ, ΘΕΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ, 
την κάθε μία λέξη στο ΜΗΝΥΜΑ αυτό.

 Αμήν και τω ΤΡΙΑΔΙΚΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ.

+++  
«ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

«ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ»





6 σχόλια:

  1. Ευλογημένο να ναι 🙏🙏🙏🙏🙏
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΠΑΝΤΟΔΥΜΑΜΕ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Άγιος Αμβρόσιος της Μονής Δαδιου λέει ότι στα 10 εκατομμύρια Ελλήνων μόνο τα 2 εκατ .θα σωθουν .Τρομερός ο λόγος αυτός. Αν κρίνουμε από όλους τους προβατοσχημους λύκους που μας περιστοιχίζουν ! Κύριε κάνε έλεος να είμαστε μέσα στους μετανοημενους κ σεσωσμενους! Αμήν Γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο καθένας ξέρει τι τραβά μέσα του δηλ. γνωρίζει τι είναι και που βρίσκετε, μόνο που μερικοί έχουν μπαζώσει τόσο πολύ τη συνείδηση τους που είναι μια κόλαση . Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δε κρατάει τη κόλαση αλλάτο παράδεισο γι αυτό αδέρφια μου μη φοβάστε ότι θα χαθήτε αυτό δεν είναι και σωστό, η αγάπη εξω βάλλει το φόβο. Την αμαρτία και κρυφή υπερηφάνεια να φοβάστε, το λέω από μένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή