Κυριακή 10 Μαΐου 2020

ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ


ΟΥΡΕΣ 1.000 ΑΝΘΡΩΠΩΝ  ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΛΒΕΤΙΑ!!!




Στην πλούσια Ελβετία από 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι διατρέχουν κίνδυνο φτώχειας, που σημαίνει ότι διαθέτουν λιγότερο από το 60% του μέσου εισοδήματος

Περισσότεροι από 1.000 άνθρωποι σχημάτισαν ουρά σήμερα στην Γενεύη για να πάρουν δωρεάν τρόφιμα, σε μια ακόμη ένδειξη των επιπτώσεων της πανδημίας κυρίως σε φτωχούς εργαζόμενους και μετανάστες χωρίς έγγραφα που έχασαν σε μία νύχτα τις δουλειές τους.
Όπως μεταδίδει το Reuters η ουρά των ανθρώπων απλώθηκε για περισσότερο από 1 χιλιόμετρο έξω από ένα παγοδρόμιο όπου οι εθελοντές μοίρασαν περίπου 1.500 δέματα σε άτομα που άρχισαν να συγκεντρώνονται από τις 5 π.μ.

Σε μια χώρα σχεδόν 8,6 εκατομμυρίων, 660.000 άνθρωποι στην Ελβετία ήταν φτωχοί το 2018, λέει ο φιλανθρωπικός οργανισμός Caritas, ιδιαίτερα οι άγαμοι γονείς και εκείνοι με χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης που δεν μπορούν να βρουν εύκολα άλλη δουλειά μετά την απώλεια της εργασίας τους.

Περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι διατρέχουν κίνδυνο φτώχειας, που σημαίνει ότι διαθέτουν λιγότερο από το 60% του μέσου εισοδήματος, το οποίο ήταν 6.538 ελβετικά φράγκα για εργασία πλήρους απασχόλησης το 2018.

Η ελβετική τράπεζα UBS έχει υπολογίσει ότι η Γενεύη είναι η δεύτερη πιο ακριβή πόλη παγκοσμίως για να ζήσει μια οικογένεια τριών ατόμων, ενώ πρώτη κατατάσσεται η Ζυρίχη. Παρότι τα μέσα εισοδήματα είναι επίσης υψηλά, αυτό δεν βοηθά ιδιαίτερα εκείνους που αγωνίζονται να τα βγάλουν πέρα.

«Νομίζω ότι οι περισσότεροι το γνωρίζουν αυτό, αλλά είναι διαφορετικό να το βλέπεις με τα δικά σου μάτια», δήλωσε η Σιλβάνα Ματροματτέο, επικεφαλής της ομάδας βοήθειας Geneva Solidarity Caravan.

«Είχαμε ανθρώπους με δάκρυα στα μάτια που μας είπαν «Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό στη χώρα μου». Αλλά είναι εδώ και το ότι ο COVID-19 ανέδειξε το πρόβλημα ίσως είναι για καλό, γιατί θα είμαστε σε θέση να λάβουμε μέτρα για να υποστηρίξουμε όλους αυτούς τους εργαζόμενους, γιατί είναι πάνω απ ‘όλα εργαζόμενοι».


2 σχόλια:

  1. Γεια σας, είμαι η Τερέζα Γουίλιαμς Μετά από χρόνια σχέσης με τον Άντερσον, χώρισε μαζί μου, έκανα ό, τι ήταν δυνατό για να τον επαναφέρω, αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, Τον παρακαλούσα με τα πάντα, έκανα υποσχέσεις αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στον φίλο μου και μου πρότεινε να προτιμήσω να επικοινωνήσω με έναν ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα ξόρκι για να τον επαναφέρω, αλλά είμαι ο τύπος που ποτέ δεν πίστευε στο ξόρκι, δεν είχα άλλη επιλογή από το να το δοκιμάσω, εγώ μου έστειλε το ξόρκι ξόρκι, και μου είπε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα ότι όλα θα είναι εντάξει πριν από τρεις ημέρες, ότι ο πρώην μου θα επιστρέψει σε μένα πριν από τρεις ημέρες, έριξε το ξόρκι και εκπληκτικά τη δεύτερη μέρα, ήταν γύρω στις 4μμ. Ο πρώην μου τηλεφώνησε, ήμουν τόσο έκπληκτος, απάντησα στο τηλεφώνημα και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπάται τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν που ήθελε να επιστρέψω σε αυτόν, που με αγαπά τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα σε αυτόν, έτσι ξεκινήσαμε να ζούμε μαζί ευτυχισμένοι ξανά. Έκτοτε, έχω υποσχεθεί ότι όποιος γνωρίζω ότι έχει πρόβλημα σχέσης, θα βοηθούσα ένα τέτοιο άτομο παραπέμποντάς τον στο μοναδικό και ισχυρό ξόρκι που με βοήθησε με το δικό μου πρόβλημα. Το email του: {drogunduspellcaster@gmail.com} μπορείτε να τον στείλετε μέσω email εάν χρειάζεστε τη βοήθειά του στη σχέση σας ή σε οποιαδήποτε άλλη υπόθεση.
    1) Αγάπη ξόρκια
    2) Χάθηκε η αγάπη
    3) Σταματήστε τα ξόρκια διαζυγίου
    4) Ορθογραφία γάμου
    5) Ξόρκι εγκυμοσύνης
    6) Διαλείμματα ξόρκια
    7) Ξόρκι θανάτου
    8.) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας
    9) θέλεις να ικανοποιήσεις τον εραστή σου
    10) Λοταρία
    Επικοινωνήστε με αυτόν τον υπέροχο άνδρα εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα για μια διαρκή λύση
    μέσω { drogunduspellcaster@gmail.com }

    ΑπάντησηΔιαγραφή