Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

O ΓEΩΠOΛITIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΑΝΔΗΜΙΑ

ALEXANDER DUGIN:«Ο COVID-19 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΔΙΕΦΥΓΕ...»
 
ΒΙΝΤΕΟ


O covid19 κατά Alexander Dugin: πρόκειται για διαφυγή ιού-στρατιωτικού βιολογικού όπλου.

Σε συνέντευξη του στο BUSINESS Online το νο 1 της ρώσικης διανόησης και θεωρητικός της 4ης πολιτικής θεωρίας ο Alexander Dugin δηλώνει: “Αυτό που συμβαίνει με τον κορωνοϊό είναι ένα κολοσσιαίο πλήγμα για την ανθρωπότητα”….

Ο Alexander Dugin είναι ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Ρώσους φιλόσοφους, ιδεολόγος του «νεο-ευρασιατισμού». (business-gazeta.ru)

 Συνέντευξη ποταμός μιλάει όπως πάντα για όλα από τα βιολογικά όπλα, ως τον εμβολιασμό και το Τέλος του Κόσμου, την Παγκοσμιοποίηση, το μετανθρωπισμό, την τεχνητή νοημοσύνη,τις αμερικάνικες εκλογές, τον Μπάιντεν, την Αποστολή της Ρωσίας, την αποκαλυπτική φιάλη οργής του Θεού που εκχέει το έλκος των ημερών κ.α..

«Εάν ήταν (κλασικό) βιολογικό όπλο, τότε δεν θα επέφερε τόσο μικρό αριθμό θανάτων. Αυτό σημαίνει ότι μιλάμε για κάτι άλλο, ένα πιο σημαντικό αποτέλεσμα. ” για να προσθέσει ότι οι συνέπειες του δεν είναι κατ΄εξοχήν ο θάνατος όπως θα συνέβαινε αν ήταν κλασικό βιολογικό όπλο αλλά είναι μάλλον ένα ημιτελές στρατιωτικό βιολογικό όπλο που προσβάλει το κεντρικό νευρικό σύστημα πλήττει ζωτικά όργανα, δημιουργεί υπογονιμότητα κλπ …

Τελικά ”Πρόκειται για διαφυγή ιού-βιολογικού όπλου»- πιστεύει ο φιλόσοφος Alexander Dugin. Στη συνέντευξή του στο BUSINESS Online που δημοσιεύει το business-gazeta 13/12/20 λέει ότι ο κορωνοιός είναι μια από τις προειδοποιήσεις για την ανθρωπότητα, η οποία γύρισε την πλάτη στον Θεό, γιατί ο Joe Biden είναι ένα σύμβολο του τέλους της παγκοσμιοποίησης και των εσχάτων.

Ο Alexander Dugin είναι ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Ρώσους φιλόσοφους, ιδεολόγος του «νεο-ευρασιατισμού».

Στη συνέντευξη αναφέρει μεταξύ άλλων: Όσον αφορά τον κορωνοϊό, κατά τη γνώμη μου, είναι δύσκολο να πούμε αν η πανδημία είναι τεχνητή ή όχι. Δεν μπορώ να εκφράσω μια σαφή άποψη. Πολλοί άνθρωποι βλέπουν πώς αντιδρούν οι παγκοσμιοποιημένοι κύκλοι στον κορανωϊό σήμερα, οι αποκαλούμενοι τρεις “B” – Building Back Better. 

Αυτό είναι το ίδιο με το Great Reset – το “the great reboot” που σημαίνει όπως λένε “θα το επαναφέρουμε “, “θα είναι ακόμα καλύτερο.” Ξαφνικά, ο Τζο Μπάιντεν, ο Μπόρις Τζόνσον και οι Ευρωπαίοι παγκοσμιοποιητές μιλούν ταυτόχρονα για αυτό: “Θα το ξαναχτίσουμε ξανά και θα είναι καλύτερο.” 

Επίσης, ”Μεγάλη επαναφορά (υπέροχη επανεκκίνηση)”, Νέα Παγκόσμια Τάξη – αυτές οι φράσεις πρόσβασης ακούγονται από παντού σήμερα. Ο κορωνοϊός είναι μια νέα ευκαιρία, όπως λέγεται. Είναι δύσκολο να μην υποπτευόμαστε ένα είδος «παγκοσμιοποίησης συνωμοσίας» πίσω από αυτές τις «συμπτώσεις».

Κοιτάζοντας την κατάσταση, φαίνεται ότι ο κορωνοϊός ήταν επωφελής για κάποιους. Αλλά για άλλη μια φορά θέλω να πω ότι δεν είμαι σίγουρος ότι συμβαίνει αυτό … 

Ίσως μιλάμε για την ιδεολογική ιδιοκτησία μιας μεγάλης κλίμακας καταστροφής. Υπάρχει μια πανδημία, μια επίθεση στην υγεία όλης της ανθρωπότητας από τον κορωνοϊό, και οι παγκοσμιοποιητές τη χρησιμοποιούν μόνο για τους δικούς τους σκοπούς. … 

Και μια οικονομική κρίση θα γινόταν ένας λόγος για να ενισχύσουν την ατζέντα τους, να ενισχύσουν την παγκοσμιοποιητική προπαγάνδα. …

Ως εκ τούτου, είναι δύσκολο να πούμε εάν εξαπέλυσαν σκόπιμα τον ιό ή απλώς το εκμεταλλεύτηκαν. Και τα δύο δεν μπορούν να αποκλειστούν. Δεν ξέρουμε με σιγουριά τι συνέβη.Ωστόσο, εξακολουθώ να τείνω να πιστεύω ότι οι παγκοσμιοποιητές χρησιμοποιούν απλώς το coronavirus προς όφελός τους.

 Ακόμα και παρά την κρίση της παγκοσμιοποίησης που συμβαίνει τώρα, λένε: “Δεν πειράζει, θα ανακάμψουμε – και θα είναι ακόμη καλύτερα.” 

Το lockdown είναι το πιο αντι-παγκοσμιοποιητικό μέτρο που μπορεί να φανταστεί κανείς, όταν όλοι κλείνουν τα σύνορα, το διεθνές εμπόριο σταματά, οι επικοινωνίες διακόπτονται, όλοι επικεντρώνονται στα εγχώρια προβλήματα και τις εθνικές οικονομίες.

 Φαίνεται ότι οι παγκοσμιοποιητές πρέπει να φωνάζουν: “Ω, όλα καταρρέουν!” Αλλά λένε: “Όχι, θα είμαστε ακόμα καλύτερα.”



Η τέχνη ενός ιστιοπλοϊκού είναι να μην πλέει μόνο με τον άνεμο, αλλά και ενάντια στον άνεμο. Εάν υπήρχε μόνο άνεμος – από δεξιά, αριστερά, πίσω ή μπροστά: αν υπάρχει άνεμος, το γιοτ θα επιπλέει. Μόνο σε περίπτωση απόλυτης ηρεμίας σταματά το σκάφος. 

Οι παγκοσμιοποιητές είναι σαν ιστιοπλόοι: είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε κατάσταση – τόσο υπέρ τους όσο και εναντίον τους, ώστε να υπάρχει μόνο κίνηση και δυναμική. Έτσι, δεν μπορεί να αποκλειστεί ο χειρισμός μιας αυθόρμητης αναδυόμενης ή ακόμη και εκτός ελέγχου επιδημίας για παγκοσμιοποιητικούς σκοπούς.

Το τρίτο σημαντικό σημείο. Δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι πρόκειται για διαρροή-διαφυγή βιολογικών όπλων.
Λοιπόν, είναι διαφυγή του ιού-βιολογικού όπλου;

Κατά την άποψή μου, αυτό είναι διαφυγή του ιού-βιολογικού όπλου. Επικεντρώνομαι στο πώς διαφορετικές πολιτείες και κυβερνήσεις απάντησαν στον κορωνοϊό. Είναι παράξενο ότι εισήγαγαν τόσο σοβαρό lockdown έναντι ενός κοινού ιού με όχι πολύ υψηλή θνησιμότητα. 

Αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο εάν οι κυβερνήσεις γνώριζαν περισσότερα από όσα μας είπαν. Πιθανότατα υπάρχει κάτι λάθος με αυτόν τον ιό. Κατά τη γνώμη μου, σήμερα όλοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για συνηθισμένο ιό…

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες έμμεσες ενδείξεις για να εξακολουθούμε να μιλάμε για βιολογικά όπλα. Πρώτον, υπάρχουν προφανείς τεχνητές εγκλείσεις στη δομή του ιού. Και μοιάζουν περίεργα με τον ιό HIV.





Δεύτερον, προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις της νόσου, αν και είναι ήδη προφανές ότι υπάρχουν.

Ναι, έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται τέτοιες περιπτώσεις λοίμωξης.

Είναι αδύνατο να το κρύψεις. Όσοι εισήγαγαν το πρώτο lockdown το γνώριζαν. Φοβόντουσαν όμως ότι ο πανικός θα ξεκινούσε αν οι άνθρωποι είχαν μάθει την αλήθεια για τον κορωναϊό. 

Κατά την άποψή μου, οι κυβερνήσεις και οι διεθνείς οργανισμοί ήξεραν τι αντιμετώπιζαν, έτσι προσπάθησαν να εντοπίσουν τον κίνδυνο όσο πιο απαλά γίνεται. 

Έκαναν ό, τι μπορούσαν, προσπαθώντας να αποφύγουν τον πανικό με κάθε δυνατό τρόπο. Και η αλήθεια θα μπορούσε εύκολα να οδηγήσει σε αυτόν τον πανικό, ειδικά στην αρχή.

Σταδιακά αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει εθισμός στον ιό. Η ασυλία της αγέλης δεν είναι δυνατή. Σταδιακά, τόσο οι αρχές μας όσο και οι ευρωπαϊκές αρχές,και όλοι οι άλλοι σταμάτησαν να μιλούν για αυτό. Η ασυλία αγέλης δεν μπορεί να υπάρχει παρά μόνο αν είναι βιολογικό όπλο.

«Το σημαντικό είναι ότι δεν γνωρίζουμε τις πραγματικές συνέπειες αυτού του ιού. Οι γιατροί αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο ότι η προσβολή των πνευμόνων οδηγεί σε μεγάλο αριθμό θανάτων, ιδίως μεταξύ των ηλικιωμένων και των ατόμων που πάσχουν από ορισμένες ασθένειες “

Εξακολουθούν να μιλούν για εμβολιασμό.
Θα φτάσουμε στον εμβολιασμό. Από την άποψή μου, το θέμα της ασυλίας της αγέλης εξαφανίστηκε, καθώς υπάρχει κίνδυνος επανεμφάνισης. 

Πρόσφατα, ο Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι σε ένα από τα ραδιοφωνικά προγράμματα είπε ζωντανά ότι πολλοί βουλευτές του LDPR είχαν αρρωστήσει δύο φορές με κορωνοϊό. «Την τρίτη φορά», λέει, «θα πεθάνουν». Αυτό δεν είναι μόνο το μαύρο χιούμορ του Zhirinovsky. 

Με έναν τόσο χιουμοριστικό τρόπο, συνήθως μιλάει για το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Εν μέρει, ο αναφερόμενος πολιτικός προσαρμόζεται στα συμφέροντα των αρχών και εν μέρει ρέπει προς τον λαϊκισμό.

 Έτσι, σήμερα δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί ότι είναι πολύ πιθανό να επανεμφανιστεί ο κορωνοϊός. Αυτό σημαίνει ότι η ασθένεια δεν προκαλεί ανοσία, είτε λόγω μετάλλαξης του ιού, είτε επειδή έτσι προοριζόταν εξ αρχής.



Το επόμενο σημαντικό σημείο είναι ότι δεν γνωρίζουμε τις πραγματικές συνέπειες αυτού του ιού. Οι γιατροί αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο ότι η προσβολή των πνευμόνων οδηγεί σε μεγάλο αριθμό θανάτων, ειδικά μεταξύ των ηλικιωμένων και των ατόμων με ορισμένες ιατρικές παθήσεις. 

Αλλά αυτό δεν είναι το κύριο χτύπημα. Πιθανότατα, ο ιός χτυπά το κεντρικό νευρικό σύστημα και οδηγεί σε τέτοια καταστροφή που δεν είναι άμεσα αισθητή. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι υπέφεραν από την ασθένεια ασυμπτωματικά έγιναν ισχυρότεροι και ανοσοποιήθηκαν, όπως συμβαίνει με την εποχική γρίπη ή άλλη ιογενή ασθένεια. 

Μιλάμε για ένα πιο σοβαρό πλήγμα στο κεντρικό νευρικό σύστημα, οι συνέπειες του οποίου μπορούν να φανούν σταδιακά. Για παράδειγμα, στην Κίνα, έχει ήδη περάσει ένα κύμα πληροφοριών ότι ο ιός επηρεάζει τις αναπαραγωγικές λειτουργίες.
Λένε ότι ειδικά οι άνδρες υποφέρουν από αυτό, αρχίζει η υπογονιμότητα.
Είναι πιο αισθητό. Απλώς δεν γνωρίζουμε τίποτα σχετικά με την επίδραση στις αναπαραγωγικές λειτουργίες των γυναικών. Ίσως δεν υφίσταται, ή ίσως …

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, διότι οι εκπλήξεις ως προς τον κορωνοϊό θα γίνουν σταδιακά αισθητές.

Εάν πρόκειται για βιολογικό όπλο, τότε δεν μπορεί να επιφέρει τόσο μικρό αριθμό θανάτων. Αυτό σημαίνει ότι μιλάμε για κάτι άλλο,ένα πιο σημαντικό αποτέλεσμα (άλλης φύσης). Ίσως αναβλήθηκε … Και αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να είναι μεγάλης κλίμακας, αλλιώς τι είδους όπλο είναι…
Ναι, η επανεμφάνιση του ιού.

Προφανώς, έχουμε να κάνουμε με αυτό που μιλούν οι παγκοσμιοποιητές για μεγάλο χρονικό διάστημα: φτάνοντας στα όρια της ανάπτυξης (δημογραφία, οικονομία, φυσικοί πόροι),προκύπτει η ανάγκη μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού, κυρίως λόγω των ηλικιωμένων, μιας αλλαγής στο ισοζύγιο παραγωγής και κατανάλωσης (με το οποίο καμία βιομηχανία δεν μπορεί να αντεπεξέλθει) , ούτε η βάση πόρων), η ανάγκη για πλήρη έλεγχο των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου του μυαλού, της σύντηξης ενός ατόμου και μιας μηχανής (σσ.βιονικός μετάνθρωπος, διανθρωπισμός), και ούτω καθεξής.

Και αυτό απαιτεί ένα κύμα καταστροφών ή απλώς μια απότομη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού.
Ο Σύλλογος της Ρώμης μιλά για αυτό από τη δεκαετία του 1960. – Ναι, υποστηρίζουν ότι μια περαιτέρω αύξηση του πληθυσμού θα προκαλέσει όχι μόνο τον υπερπληθυσμό του πλανήτη, αλλά και οικονομικές, σε επίπεδο πόρων, κοινωνικές και πολιτικές κρίσεις. 

Ο κορωνοϊός είναι ένας ιδανικός τρόπος για τη ρύθμιση του πληθυσμού της Γης μέσω της εξόντωσης, της γενοκτονίας ενός συγκεκριμένου μέρους του. Είναι αδύνατο να το παραδεχτούμε ανοιχτά, καθώς θα αρχίσει πανικός, διαμαρτυρίες, εξεγέρσεις, χάος …

Ωστόσο, δεν επιμένω … Δεν ξέρω την αλήθεια, αυτές είναι μόνο οι υποθέσεις μου …Δεν επιμένω, για μένα αυτό δεν είναι θέμα πίστης, απλά προσπαθώ να αναλύσω λογικά τι συμβαίνει. Δεν είμαι γιατρός, ούτε ιολόγος, διάβασα πολλά στον τύπο, όπως όλοι οι άλλοι. 

Δεν είμαι στρατευμένος, δεν προσπαθώ να κατηγορήσω ή να καταδικάσω κανέναν, συγκρίνω απλώς τα γεγονότα. Ίσως τα συνάγω λανθασμένα, αλλά αυτά είναι μόνο τα συμπεράσματά μου.

Εάν τα άτομα που είχαν την εξουσία δεν ήξεραν ότι μιλάμε για βιολογικά όπλα, δύσκολα θα συμφωνούσαν σε ένα lockdown και ένα τόσο έντονο πλήγμα για την οικονομία. 

Σε τελική ανάλυση, κάθε εστιατόριο, σημείο εστίασης είναι ένα κέρδος που διανέμεται σε ολόκληρη την πολιτεία, δηλαδή, στην περίπτωσή μας, είναι η ευημερία και η ευημερία ολόκληρων χωρών στη Δύση και την Ανατολή.

Ο καθένας το ”έτρεξε” σαν να είχε εντολή.
Φυσικά. Κανείς δεν θα είχε πάει σε τέτοιες θυσίες και απώλειες, εάν δεν υπήρχαν σοβαροί λόγοι, επαρκείς λόγοι…

Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι μια απρόβλεπτη εποχή θα ξεκινήσει περαιτέρω.

Πώς θα πεθάνουν οι άνθρωποι; Κάποιος τώρα, κάποιος αργότερα, κάποιος από μία διάγνωση και κάποιος από μια άλλη. Κάποιος θα επιβιώσει, αλλά το γεγονός ότι θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν, θα υπάρξουν πιθανές μεταλλάξεις. 

«ἰδοὺ μυστήριον ὑμῖν λέγω· πάντες μὲν οὐ κοιμηθησόμεθα, πάντες δὲ ἀλλαγησόμεθα,», λέει ο Απόστολος Παύλος (Α Κορ. 15:51).

Επομένως, όλα όσα συμβαίνουν τώρα με τον κορωναϊό είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την ανθρωπότητα.

Νομίζω ότι η προέλευση του ιού είναι τεχνητή, αλλά ίσως (και πάλι μια υπόθεση κάνω), είναι απλώς ένα ημιτελές βιολογικό όπλο, εγκαταλειμμένο ημιτελές … Γνωρίζουμε ότι στην Αμερική σταμάτησαν την ανάπτυξη τέτοιων ιών, γιατί ίσως δεν βρήκαν αντίδοτο ή κάποια άλλα προβλήματα.

Και η διαρροή-διαφυγή…

Συνέβη…. Μοιάζει πολύ με κάτι τέτοιο , καθώς ο ιός επηρεάζει τους ίδιους τους παγκοσμιοποιητές. Το φαντάζομαι έτσι: εάν εξαπέλυσαν σκόπιμα αυτόν τον ιό, αυτοί οι ίδιοι δεν θ΄αρρώσταιναν. Ο Μπόρις Τζόνσον έχει ήδη αρρωστήσει δύο φορές και έχει απομονωθεί δύο φορές.

 Ο Πρίγκιπας Κάρολος ήταν επίσης άρρωστος. Δηλαδή, εκπρόσωποι της παγκόσμιας ελίτ, οι ίδιοι οι «ηγέτες και ιδεολόγοι της παγκοσμιοποίησης», είναι αβοήθητοι απέναντι στην απειλή. Αν όλα ήταν διαφορετικά...



Θα υπάρξει ένα εμβόλιο;

Φυσικά. Αλλά τώρα δεν υπάρχει ακόμα, και σίγουρα από την αρχή, δεν υπήρχε φάρμακο που να παρέχει άνευ όρων θεραπεία. Οι παγκοσμιοποιητές αρρωσταίνουν μαζί με τους απλούς ανθρώπους. 

Φυσικά, για αυτούς το επίπεδο της ιατρικής είναι καλύτερο, εξυπηρετούνται καλύτερα, αλλά εάν είναι βιολογικό όπλο, τότε μπορούν επίσης να πεθάνουν από αυτό. 

Και σε περίπτωση που αρρωστήσει, ένα άτομο δεν μπορεί πλέον να είναι σίγουρο ότι έχει διατηρήσει την υγεία του όπως ήταν πριν. Αυτό ισχύει για όλους, όχι μόνο για τους απλούς ανθρώπους. 

Αυτό είναι το πρόβλημα. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, υπήρξε διαρροή-διαφυγή ιών που όλοι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους. Και οι παγκοσμιοποιητές επίσης.

Και το τελευταίο πράγμα για το εμβόλιο. Είναι προφανές ότι το εμβόλιο δεν λειτουργεί ακόμη – ούτε το δικό μας, ούτε το ξένο. Τουλάχιστον, δεν λειτουργεί ως ένα αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα εργαλείο στο οποίο μπορεί κανείς να βασιστεί πλήρως. 

Μπορεί να έχει επίδραση σε ορισμένα συμπτώματα του ιού κορωνοϊού, αλλά δεν λειτουργεί ως αξιόπιστο αντίδοτο. Ίσως για κάποιον το εμβόλιο να είναι σωτηρία, αλλά όχι με την έννοια ότι εμβολιάστηκε και έγινε ασφαλές να ζήσει στον κόσμο του κορωνοϊού. 

Ίσως να μην πεθάνει αυτή τη φορά, ή την επόμενη,αλλά την άλλη ίσως δεν θα προσβληθούν οι πνεύμονες, αλλά το συκώτι. Αλλά δεν λέω ότι το εμβόλιο είναι εντελώς άχρηστο. Ποιός ξέρει…

.. Τι θέλει να μας πει ο Zhirinovsky; Το γεγονός ότι εμβολιάστηκε, συμβουλεύει όλους τους άλλους να κάνουν, αλλά ο ίδιος δεν εμπιστεύεται την επίδραση του εμβολίου…

Εάν, μετά τον εμβολιασμό, φοβάται την πιθανότητα να προσβληθεί από κορωνοϊό, αυτό σημαίνει ότι μας ενημερώνει με το δικό του στυλ ότι δεν θα μας σώσει εντελώς από την ασθένεια. 

Προφανώς, οι αρχές του έδωσαν εντολή να προωθήσει τον εμβολιασμό και ο Zhirinovsky το κάνει αυτό, αλλά εισάγει μια εσκεμμένη αντίφαση στη συζήτηση του, μια υπόδειξη: εμβολιασμός, αλλά λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν βοηθά.

Εάν αρρωστήσετε γρήγορα την πρώτη φορά, τη δεύτερη θα συμβεί γρηγορότερα. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Αυτή είναι η κατανόησή μου για τον κορωνοϊό. Τονίζω για άλλη μια φορά ότι δεν αποδίδω μεγάλη σημασία σε αυτό. Εάν είναι ένας λοιμός, είναι και ένα έλκος, η πανούκλα είναι πανούκλα, αν είναι μια τιμωρία του Κυρίου ωστόσο μια πυρηνική διαρροή είναι μια διαρροή. Πρέπει να προσαρμοστούμε….Ωστόσο όλοι δεν πείθονται…Ένα άτομο είναι πιο περίπλοκο από ό, τι νομίζουμε …


Η ουσία είναι ότι πρόκειται για στρατιωτικό ιό με πολύπλοκη καθυστέρηση δράσης, ο οποίος διέρρευσε ακούσια από το εργαστήριο. Οι ελίτ του κόσμου τον αντιμετώπισαν, οπότε μερικοί από αυτούς, όπως ο Πούτιν, ουσιαστικά δεν συναντιούνται με κανέναν tete-a-tete.

 Ας ανεβάσουμε τη γραμμή μερικά βήματα ψηλότερα. Δηλαδή, οι άνθρωποι καταλαβαίνουν τι συνέβη, αλλά δεν ελέγχουν την κατάσταση. Και τι είναι λοιπόν το θεϊκό σχέδιο;
Νομίζω ότι, από την άποψη της λογικής, η ανθρωπότητα πρέπει να είναι…

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Με το coronavirus, αν ακολουθήσετε τη λογική σας, έχετε ήδη φτάσει στον τελικό κύκλο….; Επομένως, δεν μένει πολύς χρόνος … Σωστά;

Ο χρόνος επιταχύνεται επίσης. Υπάρχει ακόμη και ένα τέτοιο φιλοσοφικό κίνημα, Ο επιταχυντισμός (accelerationism), που υποστηρίζει τεχνητά την επιτάχυνση του χρόνου. 

Υπάρχουν επιταχυντές με ροζ γυαλιά που λένε ότι αν οι άνθρωποι κατόρθωναν την αθανασία, θα υπήρχε καθολική ευτυχία. Αλλά υπάρχουν και οι ”μαύροι” επιταχυντές όπως ο Nick Land που υποστηρίζουν ανοιχτά την καταστροφή της ανθρωπότητας. Θα πείτε ότι αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει. 

Αλλά διαβάστε το βιβλίο του Nick Land “Fanged Noumena”, όπου υπάρχει μια περιγραφή ενός έργου για την καταστροφή της ζωής στη Γη και την ανθρωπότητα ως θετικός στόχος της τεχνολογικής προόδου. Δείτε πώς αυξάνεται η δημοτικότητα της αντικειμενοστρεφούς οντολογίας όχι μόνο στη Δύση, αλλά και στη ρωσική κοινωνία. 

Έχει ήδη αναδυθεί μια γενιά στοχαστών και φιλοσόφων που αναγνωρίζουν την τεχνολογική πρόοδο ως έναν τρόπο ταχείας καταστροφής της ανθρωπότητας, ούτε καν υπέρ της οικολογίας, αλλά υπέρ της άψυχης ύλης, του πυρήνα της γης.

Αλλά στην πραγματικότητα, αυτή είναι μια τάση επιρροής στη φιλοσοφία, που γίνεται όλο και πιο μοντέρνα. Διακηρύσσει έναν προσανατολισμό προς το Ριζοσπαστικό Αντικείμενο, προς τον άψυχο διάβολο που κοιμάται από την άλλη πλευρά των πραγμάτων, προς μια ειδική φιγούρα γνωστή στη μαύρη μυθοπλασία του Χάουαρντ Φίλιπ Λόουφερφτ, στα λεγόμενα Παλαιά – αρχαίες οντότητες, Cthulhu. Αυτό που ήταν η μαύρη επιστημονική φαντασία γίνεται μια σύγχρονη φιλοσοφία που οδηγεί στην επιτάχυνση.

Ο χρόνος επιταχύνεται, συμφωνώ, είμαστε ήδη κοντά στο τελικό στάδιο. Αλλά ποιος ξέρει … Πιθανώς, οι πνευματικοί άνθρωποι που έχουν πνεύμα ή εμπλέκονται σε ένα πνεύμα το ένιωθαν σε οποιαδήποτε εποχή που ξεκίνησαν οι παγκόσμιοι πόλεμοι και οι επιδημίες. Πρέπει να είσαι προσεκτικός. Όλοι φωνάζουν: “Τέλος του κόσμου!” – αλλά δεν έρχεται. 

Ταυτόχρονα, φωνάζουν σωστά. Είναι λάθος να πούμε ότι αυτή είναι η τελευταία προειδοποίηση.Από την άλλη κάθε μάχη για εμάς πρέπει να είναι η τελευταία, κάθε σύγκρουση για την αλήθεια ενάντια στο κακό …

Άρα μπορεί να είναι μια άλλη φάση;

Ίσως θα δούμε. Εξαρτάται από εμάς. Η ιστορία είναι ανοιχτή.
Λέτε: φάση. Αλλά βλέπετε, δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο – αν μιλήσουμε για πανδημία, lockdown, μάσκα, φόβος για το άγνωστο και ούτω καθεξής – δεν υπήρχε τίποτα ανάλογο στην ιστορία της ανθρωπότητας;

Όχι. Νομίζω ότι φτάνουμε πραγματικά στο τέλος. Εάν έρθει η στιγμή της μοναδικότητας, όταν η τεχνητή νοημοσύνη θα λάβει όλες τις εξουσίες, όλα τα δικαιώματα, τότε μετά από αυτό δεν θα υπάρχει κανένας να λάβει αποφάσεις, αφού δεν θα υπάρχει κανένας άλλος.

Οι επιστήμονες λένε ότι η στιγμή της μοναδικότητας έχει ήδη περάσει, δηλαδή, το άτομο δεν ελέγχει πλέον την τεχνολογία. Υπάρχουν πολλές ενδείξεις για αυτό.

Αυτή είναι μια ανοιχτή ερώτηση. Ναι είναι δυνατόν. Έχω πολλά φιλοσοφικά κείμενα και διαλέξεις για την τεχνητή νοημοσύνη. Κατά τη γνώμη μου, η τεχνητή νοημοσύνη ως τεχνολογική πραγματικότητα είναι ακόμη αδύνατη με την πλήρη έννοια της λέξης. Αλλά η νοημοσύνη μας είναι ήδη τεχνητή.

Αρχίζουν να ζουν, τεχνολογικά ναι. Κατά τη γνώμη μου, έχουμε ήδη προετοιμάσει κάποια φιλοσοφική και κοινωνική πλατφόρμα για την τεχνητή νοημοσύνη, γιατί εμείς οι ίδιοι δεν ζούμε τη ζωή μας. 

Ο Χάιντεγκερ είπε ότι δεν είμαστε εμείς που ζούμε, αλλά ο Ντα Μαν – κάποια γενικευμένη περίπτωση, η αποξενωμένη λογική ζει στη θέση μας. Και έτσι, η νοημοσύνη μας, την οποία εξακολουθούμε να θεωρούμε φυσική από την αδράνεια, είναι ήδη τεχνητή.

Πράγματι, ανακαλύφθηκε πρόσφατα ότι δύο νευρωνικά δίκτυα, που επικοινωνούσαν μεταξύ τους, δημιούργησαν τη δική τους γλώσσα, την οποία ο προγραμματιστής δεν γνώριζε. 

Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το πώς οι μηχανές στρέφονται εκτός ελέγχου και είναι ήδη σε θέση να δημιουργήσουν τη δική τους γλώσσα. Και πού θα έρθουν στη συνέχεια σε επικοινωνία μεταξύ τους; Και δεν γνωρίζουμε τι θα ενημερώσουν τον προγραμματιστή σε αυτήν την άγνωστη γλώσσα στον προγραμματιστή.

Ο Χάιντεγκερ έχει αυτή την ερώτηση: ζούμε κοντά στα Μεσάνυχτα, ή ίσως όχι; Η απάντηση είναι πάντα «όχι ακόμα» (noch nicht). Στην πραγματικότητα, φαίνεται ότι η κατάρρευση έχει ήδη έρθει, αλλά όχι … 
Όχι ακόμα …

Υπάρχει πάντα κάτι πολύ χειρότερο.

Ναι, ίσως ακόμη χειρότερο. Επομένως, εδώ πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, δηλώνοντας “το τέλος του κόσμου”. Κανείς δεν γνωρίζει την ημερομηνία, γιατί το τέλος του κόσμου απλά δεν έχει ημερομηνία. …..

Αλλά αυτό δεν αλλάζει τη συνολική ατζέντα. Πρέπει να αγωνιστούμε για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου, για το πνεύμα που μας κάνει το ποιοι είμαστε. Και είναι δυνατόν να το επαναφέρουμε σήμερα μόνο με έναν ριζοσπαστικό αριθμό, σε ολόκληρο τον σύγχρονο κόσμο. Δεν αφορά την ταχύτητα κίνησης (ταχύτερη, πιο αργή), αλλά την κατεύθυνση.

Δεν μπορείτε να προσαρμόσετε κάτι λίγο, να επιβραδύνετε λίγο. Η κατάσταση είναι αυτή: είτε αλλάζουμε την κατεύθυνση του κινήματος, την ιστορία, την ανθρωπότητα, αλλάζουμε την πολιτική εξουσία, τα ιδεολογικά μοντέλα, το καπιταλιστικό σύστημα….είτε……

Ο ΑΓΓΕΛΛΟΣ ΕΚΧΥΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΑΛΗ (ΚΟΡΩΝΑΪΟΣ κ.α ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ)

Πιστεύω ότι, από την άποψη της λογικής, η ανθρωπότητα πρέπει να τιμωρηθεί. Πριν από περίπου 500 χρόνια, ο πολιτισμός της Δυτικής Ευρώπης απομακρύνθηκε από τον Θεό, λέγοντας: “Είμαστε καλοί χωρίς Θεό.” Ο Νίτσε ονόμασε αυτό θάνατο του Θεού. 

Οι «προοδευτικοί» άνθρωποι ανακοίνωσαν ότι ο Θεός «πέθανε» και, κατά συνέπεια, τώρα όλα θα αποφασίζονται από τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος ανέλαβε την ευθύνη για τον εαυτό του. Η ανθρωπότητα σκοτώνει τον Θεό όχι τον ίδιο τον Θεό (αυτό είναι αδύνατο), αλλά το Θεό για τον εαυτό της και, επομένως, η ίδια για τον Θεό.

 Ο Θεός δεν μπορεί να σκοτωθεί, αλλά η ανθρωπότητα, που σηκώνει το χέρι εναντίον του, αυτομαστιγώνεται. Και αυτό είναι μοιραίο …Νόμιζαν ότι χωρίς τον Θεό θα γίνουν άνθρωποι. 

Αλλά αποδείχθηκε ότι πάνω από 500 χρόνια Νέων Χρόνων, Νεωτερικότητας, όταν σταδιακά επεκτάθηκε, ο άθεος-υλιστικός πολιτισμός και ο πολιτισμός εξαπλώθηκαν παντού, η ίδια η ανθρωπότητα είναι αβάσιμη. 

Χωρίς τον Θεό, δεν έχει ψυχή, αθανασία, πνεύμα, κανένα σκοπό, κανένα νόημα. Έχει μετατραπεί σε κελύφη υλικού που ελέγχονται από εξωτερικά ερεθίσματα. Οι άνθρωποι έχουν μετατραπεί σε μηχανές, σε ζώα και τώρα έχουν φτάσει στο σημείο όπου μπορούν να μεταφέρουν την πρωτοβουλία στην τεχνητή νοημοσύνη.

Σήμερα ζούμε σε μια εποχή μετάβασης από τον ανθρωπισμό στον μετα-ανθρωπισμό.

Και στον υπερανθρωπισμό.

Ναί. Οι μετανθρωπιστικές, μεταθανάτιες οντότητες έρχονται αντιμέτωπες με cyborgs, μεταλλάκτες. Η προετοιμασία για αυτό πέρασε από τη φιλελεύθερη απελευθέρωση του ατόμου από όλες τις μορφές συλλογικής ταυτότητας: πρώτα θρησκευτική, μετά ταξική, εθνική, μετά επαγγελματική και μετά σεξουαλική.

Είτε είστε άντρας είτε γυναίκα – αυτή η ερώτηση γίνεται μια ανοιχτή επιλογή, μια επιλογή. Αυτή είναι επίσης η απελευθέρωση του ατόμου από τη συλλογική ταυτότητα, αφού ο άνδρας και η γυναίκα είναι μορφές συλλογικής ταυτότητας…


Λογικά, περάσαμε από όλα τα στάδια προς τον μετανθρωπισμό. Το τελευταίο βήμα παραμένει – για να απαλλαγούμε από την ανθρώπινη ταυτότητα. 

Δηλαδή, για να θέσει τέρμα στην ανθρωπότητα, δίνοντας τα ηνία της κυβέρνησης στις μετα-ανθρωπιστικές πραγματικότητες. Αυτή η στιγμή της τελικής μετάβασης ονομάζεται μοναδικότητα, η στιγμή της μεταφοράς δύναμης στην τεχνητή νοημοσύνη.

Ακόμη και ο Πούτιν έχει ήδη μιλήσει για την τεχνητή νοημοσύνη και τους κινδύνους που συνδέονται με αυτήν. . Ωστόσο, το ίδιο το γεγονός ότι το κάνει αυτό ήδη υποδηλώνει ότι το θέμα εισέρχεται στο επίπεδο της πολιτικής. 

Εάν σήμερα η πολιτική για το φύλο είναι η αιχμή του φιλελευθερισμού, τότε αύριο ο μετα-ανθρωπισμός – ο πολιτικός μετανθρωπισμός θα τοποθετηθεί στο επίκεντρο … 

Επομένως, δίνεται τόση προσοχή στην “ψηφιοποίηση”. Στην πραγματικότητα, βρισκόμαστε στα πρόθυρα της μετανάστευσης στον κυβερνοχώρο, τον τελικό απανθρωπισμό της ανθρωπότητας …

Από την άποψη του θείου, η ανθρωπότητα καταστρέφεται. Και άρχισε να το κάνει εδώ και πολύ καιρό. Σήμερα φτάνει μόνο στο τελικό σημείο.

Και έπειτα του αποστέλλεται ένα σημάδι: «Κοίτα τι κάνεις. Καταστρέφεις τον εαυτό σου. Γύρισες την πλάτη σου στον Θεό. Τώρα θα σας στείλω μια πανούκλα, οι άγγελοι θα εκχύσουν τη φιάλη της οργής του Κυρίου (με τη μορφή κορωνοϊού ή άλλων καταστροφών, αναφορά στο Αποκ. 16,2 Καὶ ἀπῆλθεν ὁ πρῶτος καὶ ἐξέχεε τὴν φιάλην αὐτοῦ εἰς τὴν γῆν· καὶ ἐγένετο ἕλκος κακὸν καὶ πονηρὸν ἐπὶ τοὺς ἀνθρώπους ).

 Πριν από αυτήν την απειλή, πρέπει να κλονιστείτε, να μεταστραφείτε, να σκεφτείτε τι έχετε κάνει, γιατί εσείς, η ανθρωπότητα, φώναξε δυνατά ανοησίες για Αυτόν που θέλατε να σκοτώσετε. Είμαι αιώνιος και παντοδύναμος, δεν μπορώ να σκοτωθώ. Μπορείς να σκοτώσεις μόνο τον εαυτό σου!

 Μια στιγμή, ένας – και οι άνθρωποι με λευκά κοστούμια χημικής προστασίας τον πήραν μακριά, δύο – τον πήραν και πάλι …Μεταστραφείτε προτού να είναι πολύ αργά, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη σας έφερε τελικά μαζί με τους παγκοσμιοποιητές, τον Μπάιντεν σε έναν μηχανισμό κάτι σανστο Matrix … ” Έτσι διαβάζω την τρέχουσα κατάσταση.

Έτσι, η καραντίνα, η πανδημία, το lockdown είναι ένας τρόπος να επιστρέψουμε στις καρδιές μας, στις ψυχές μας, να ερευνήσουμε τη φιλοσοφία, τη θεολογία, την πολιτιστική ιστορία … Αλλά … Συμπεριφερόμαστε σαν βοοειδή. 

Δεν ακούμε τις φωνές ενός θυμωμένου και ελεήμονα Θεού πίσω από τον θόρυβο των πληροφοριών και το τρεμόπαιγμα των ασήμαντων σκιών, στέλνοντας μια σωστή ευλογημένη πανούκλα πάνω μας …

Τότε θα υπάρξει ένα άλλο κύμα ασθένειας και μετά μια άλλη μόλυνση. Στην πραγματικότητα, είναι σαν ένα λοιμό.

Η συνείδησή μας έχει ήδη δηλητηριαστεί, ο εγκέφαλός μας καταστρέφεται.

Οι παγκοσμιοποιητές και οι προοδευτικοί γενικά θέλουν να θεραπεύσουν τη φωτιά εκτοξεύοντας επιπλέον βενζίνη (εάν έχετε λίγο πόνο, θα πονέσετε περισσότερο). 

Κάποιο είδος αμφίβολων εμβολιασμών, για τους οποίους μας λένε συνεχώς είτε μισές αλήθειες, είτε ακόμη και εντελώς αναλήθειες. Είναι αδύνατο να εμπιστευτούμε τον παγκόσμιο εμβολιασμό για πολλούς λόγους.

Αλλά το κύριο πράγμα είναι ότι προσπαθούμε κάπως εντελώς λάθος, για να απαντήσουμε σε αυτό το θεϊκό κάλεσμα, που μας βάζει μπροστά στο θάνατο, την καταστροφή, …Ναι, έτσι διάβασα την πανδημία. Αγνοούμε το περιεχόμενο της ιστορικής διαδικασίας και προσπαθούμε να το ερμηνεύσουμε με καθαρά τεχνικό τρόπο. Θέλουμε να αποφύγουμε..

..Η ανθρωπότητα σπεύδει με πλήρη ταχύτητα στον εντελώς λανθασμένο προορισμό … Και οι άνθρωποι αρχίζουν να ξυπνούν και προσπαθούν να αντιδράσουν κάπως. Όχι μόνο οι συντηρητικοί, αλλά και η αριστερά, συνειδητοποιώντας την καταστροφή του καπιταλισμού, αυτού του παγκόσμιου δεινού … 

Αυτό εμπνέει την ελπίδα: μετά από όλα, οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι μέχρι την τελευταία στιγμή. Μπορούμε πάντα να αλλάξουμε. Αυτή είναι η ουσία του ανθρώπου -της ελευθερίας. Όχι στην ελευθερία προς την αμαρτία, το λάθος ή το έγκλημα, αλλά στην ελευθερία ως αυθυπέρβαση, να αλλάξουμε, να στραφούμε προς την αντίθετη κατεύθυνση – στην πνευματική προέλευση.

Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς μια σοβαρή φιλοσοφική, θρησκευτική επανεξέταση του παρόντος. Είναι εύκολο να πας μόνο όπου πηγαίνει η πλειοψηφία, και αυτή είναι μια άβυσσος, όπως οι χοίροι των Γαδαρηνών, που είναι κατειλημμένοι από ακάθαρτα πνεύματα. Κάποιος πρέπει να πάει προς την αλήθεια ενάντια στην παλίρροια. Και δεν είναι εύκολο …

«Ο Μπάιντεν είναι σχεδόν πτώμα, δεν καταλαβαίνει τι λέει, ξεχνά ποιος είναι δίπλα του. Αυτός είναι ένας ανήσυχος νεκρός που ήρθε από ένα σκοτεινό κάστρο στην Τρανσυλβανία και τοποθετήθηκε επικεφαλής του Δημοκρατικού Κόμματος. Ναι, ο Μπάιντεν είναι ένα σύμβολο καταστροφικής παγκοσμιοποίησης…..

Η μάχη δεν έχει τελειώσει ακόμα. Εφόσον υπάρχει ανθρωπότητα, υπάρχει μια ευκαιρία να αντισταθούμε τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη, και στη χώρα μας….

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

-Ποια είναι η θέση της Ρωσίας σε αυτό το παγκόσμιο θέαμα που συμβάλει ο κορωνοϊός; Είμαστε η περιφέρεια, όπως η προ-επαναστατική Ρωσία, ή ο κεντρικός κρίκος αυτής της παγκόσμιας ιστορίας; Τι νομίζετε;

Και τα δύο ….Είμαστε προορισμένοι, σύμφωνα με τους πρεσβύτερους μας, τις ιδιοφυΐες μας, τους ιδρυτές της ρωσικής πολιτείας, τον ρωσικό λαό, να διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο στο δράμα του τέλους του κόσμου και να δώσουμε την τελευταία μάχη με τον Αντίχριστο.

Σε αυτή τη μάχη του τέλους, για την οποία μίλησαν οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, και σήμερα πολιτικοί επιστήμονες όπως ο Andrey Devyatov;

Ναί. Έχουμε κεντρικό ρόλο στη μάχη του τέλους, όπως το Ιράν και ορισμένοι άλλοι πολιτισμοί. Αλλά θα μιλήσουμε για εμάς. Νομίζω ότι η Ρωσία καλείται να διαδραματίσει αυτόν τον ρόλο, γινόμενη το τελευταίο προπύργιο της αλήθειας, katechon, δηλαδή «αυτή που περιορίζει τον ερχομό του υιού της καταστροφής». 

Στη βυζαντινή παράδοση, η Ορθόδοξη Αυτοκρατορία βασίστηκε στη συμφωνία των δυνάμεων και ήταν ένα katechon. Είναι αυτό που δεν επιτρέπει στον Αντίχριστο, γιο της καταστροφής, να έρθει στον κόσμο. 

Αυτή η βυζαντινή ιδέα, η οποία, μαζί με την ιδέα της Μόσχας – της τρίτης Ρώμης, μας πέρασε, διαμόρφωσε τη μεσσιανική μας συνείδηση, την ιστορική και πνευματική μας ταυτότητα, την υποκειμενικότητά μας. Αυτός είναι ο στόχος μας.

 Και σε αυτήν την ιδιότητα, φυσικά, δεν είμαστε μια περιφέρεια, αλλά το κύριο προπύργιο της αντιπολίτευσης και ο πυρήνας της σωτηρίας, «καρδιά».

 Μπορούμε μερικές φορές να δούμε αντανακλάσεις μέσω της σύγχρονης Ρωσίας, να τις νιώθουμε στη διάθεση, τον πολιτισμό μας και μερικές φορές ακόμη και στην πολιτική.

Αλλά, από την άλλη πλευρά, είμαστε μέρος της περιφέρειας της Δύσης, αν κοιτάξετε την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, και τελικά την οικονομία, στους ίδιους παγκοσμιοποιητές στην εξουσία ή στους φιλελεύθερους …

Ο φιλελευθερισμός μας χωνεύει εδώ και 30 χρόνια.
Ναι, λοιπόν, στην πραγματικότητα, είμαστε και τα δύο ταυτόχρονα – και ένα πιθανό κέντρο εσχατολογικής αντίστασης, το katechon, και μια κωφή, διανοητικά ελαττωματική επαρχία της φιλελεύθερης Δύσης. Οι φιλελεύθεροι μας ενσωματώνουν ακριβώς αυτήν την περιφέρεια, αυτόν τον εξωτερικό έλεγχο.

Οι φιλελεύθεροι στην εξουσία κάνουν τη χώρα μας επαρχία. Οι καπιταλιστές και οι διεφθαρμένοι αξιωματούχοι τη μετατρέπουν σε πηγή εξαγωγής κεφαλαίων που βγάζουν στη Δύση. Ως εκ τούτου, είμαστε ένα είδος βαθιάς, άμυαλη επαρχία της Δύσης.

 Η εκπαίδευση, η επιστήμη, ο πολιτισμός, η δύναμη, η οικονομία μας είναι η περιφέρεια του παγκόσμιου κόσμου. Επομένως, αυτό που συμβαίνει στην Αμερική είναι ένα σοκ για τις ελίτ μας. Υπάρχει τώρα μια διάσπαση. Και αν οι ιδιοκτήτες βρίσκονται σε σύγχυση και κρίση, τότε οι Ρώσοι φιλελεύθεροι Smerdyakovs δεν είναι άνετοι.

Από την άλλη πλευρά, η Ρωσία έχει αποστολή. Ζει στους ανθρώπους μας και μπορεί να πραγματωθεί, μεταξύ άλλων, από ορισμένους εκπροσώπους της εξουσίας και του πολιτισμού. Και, ως φορείς της θείας αποστολής ως δημιουργοί μιας μεγάλης δύναμης, είμαστε το κέντρο του κόσμου.

Δηλαδή, είμαστε και τα δύο. Και αυτή ακριβώς είναι η επιλογή μας – να γίνουμε πραγματικά Ρώσοι, να είμαστε Ρωσία – να είμαστε η αποστολή της, να την εκπληρώσουμε ή να αποτύχουμε, παραμένοντας μια ασήμαντη, διεφθαρμένη και μιμητική περιφέρεια της Δύσης. (σσ αυτό το δίλημμα έχει κάθε χώρα που σέβεται τον πολιτσιμό και την ιστορία της το είναι της)

Αυτή είναι η ίδια διαμάχη μεταξύ των Σλαβόφιλων και των Δυτικοποιητών του 19ου αιώνα, μόνο σε νέες, πιο ριζοσπαστικές, επιδεινωμένες συνθήκες. 

Εν μέρει, αυτή η διαμάχη επιλύθηκε και στους σοβιετικούς χρόνους, διότι, αφενός, η Σοβιετική Ρωσία ήταν μέρος του δυτικοευρωπαϊκού κόσμου και, αφετέρου, αντιτάχθηκε πεισματικά και έντονα στον καπιταλισμό. Έτσι, οι μορφές αλλάζουν, αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Νομίζω ότι αυτό το πεδίο μάχης διασχίζει την καρδιά κάθε ατόμου. Το πεδίο μάχης μεταξύ των Ρώσων με μια ευρεία έννοια – η Ευρασιατική αποστολή και η παγκοσμιοποίηση, ο «καθολικός» δυτικισμός.

Η Ρωσία δεν πρέπει να είναι αυτό που είναι τώρα, αλλά κάτι ριζικά διαφορετικό. Αυτή είναι η αποστολή, ο στόχος, η αποστολή μας. Η Ρωσία πρέπει να αλλάξει, να μεταμορφωθεί, να γυρίσει, να ξυπνήσει.

 Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να επιτευχθεί μια πνευματική και όχι πολιτική επανάσταση. Όλα όσα επικρατούν τώρα πρέπει να κατεβούν, και αυτό που τώρα συνθλίβεται και στην περιφέρεια πρέπει να ανέλθει.

Πώς θα συμβεί αυτή η πνευματική επανάσταση και αν θα συμβεί είναι μια ανοιχτή ερώτηση. Δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτό αποφασίζεται από τον Πούτιν ή από κάποιον άλλον στην εξουσία … 

Η τελευταία λέξη είναι για σένα, για μένα, για εμάς, για το πνεύμα – για αυτό το πνεύμα που βρίσκεται σε ίση απόσταση μεταξύ ενός ατόμου, μιας ομάδας ανθρώπων ή όλων το Ρωσικό πνεύμα.”business-gazeta


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου