Από αυτόν τον ανώνυμο που σχολίασε κρατώ μόνο το, συν Αθηνά και χείρα κίνει.
Μέχρι τώρα, όλοι μας κάνουμε στη ζωή μας τους συμβιβασμούς με την συνείδησή μας σε μικρές και μεγάλες πράξεις και αποφάσεις που μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση συλλογικά.
Τρέχουμε μετά για εξομολόγηση με δήθεν μετάνοια και ψάχνουμε για δικαιολογίες και γερόντους για να πάρουμε γραμμή και οδηγίες τι θα κάνουμε.
Τι πιστεύω, ότι μπορούμε να κάνουμε για να ξεπεράσουμε την ανθρώπινη αδυναμία και απιστία μας και κουνώντας το χέρι μας άμεσα όλοι μας για να μας βοηθήσει ο Κύριος πέρα από την προσευχή;
Να ενωθούμε και να αντλήσουμε δύναμη συλλογικά από τον διπλανό μας, ο ένας από τον άλλο χωρίς φόβο να πλημμυρίσουμε τους δρόμους με φωνές και διαδηλώσεις και να αντισταθούμε με ανοικτά τα πρόσωπα χωρίς να τα κρύβουμε, υπάκουοι στον τρόμο που σπέρνουν και μας απομονώνουν μας ξεμοναχιάζουν κάνοντας μας εύκολα θύματα..
Να πλημυρίσουμε τους ναούς με την παρουσία μας κολλώντας τον παπά στον τοίχο αν αντιδρά και λειτουργεί αντικανονικά και αιρετικά έτσι θα αυτοαπομονωθεί, είναι κληρωτός, κλήρος και εμείς η εκκλησία που τον διαλέγουμε.
Να αφήνουμε τους μπάτσους να μας γράφουν και να μας συλλαμβάνουν και να τους γράφουμε και μεις αν πιστεύουμε ότι λειτουργούν αντισυνταγματικά δεν μπορούν να μας επιβάλουν τίποτε.
Να πάψουμε να φοβόμαστε τα πρόστιμα και τις ποινές και μήπως μας πάρουν τα σπιτάκια μας.
Να πάψουμε να πληρώνουμε παράνομα πρόστιμα και φόρους και να καταθέτουμε φορολογικές δηλώσεις στην ιδιωτική ΑΑΔΕ του κράτους που έκαναν Ανώνυμη Εταιρεία.
Να καταθέσουμε γραπτώς την ένστασή μας συλλογικά με τις οργανώσεις και τους φορείς όχι ένας ένας, στην πηγή των εσόδων μας, στα ταμεία οι συνταξιούχοι, στην διεύθυνση της υπηρεσίας οι δημόσιοι υπάλληλοι, στον εργοδότη τους οι ιδιωτικοί, ότι δεν δεχόμαστε να μας πληρώνουν με κάρτες μέσω τρίτου ιδιώτη, δηλαδή την τράπεζα αλλά με μετρητά στο ταμείο ή με τον ταχυδρόμο στο σπίτι που βολεύει τους γέρους και τους ταχυδρόμους, το κόστος βαρύνει εμάς δηλαδή το ταμείο μας.
Για αυτό περιορίζουν τα μετρητά για ευκολία και ασφάλεια και καθόμαστε και υπομένουμε .
Όλα αυτά σαν αρχή να γίνουν πλειοψηφικά και τότε θα δούμε αν αναιρείται ό άνομος νόμος, αν όχι δεν αξίζει να μιλάμε για τσιπάκια, εμβόλια, αμοιβές, οκτάωρα, λοκντάουν και χρήματα, όλα δένουν μεταξύ τους,τίποτε δεν είναι τυχαίο και αυτόνομο.
Αν η υποτιθέμενη παραβατικότητα είναι πάνω απο το 50%, δημιουργείται κοινωνικό πρόβλημα και αναντιστοιχία μεταξύ λαϊκής βούλησης και κυβέρνησης-Βουλής-εξουσίας.
Αν παρόλα αυτά τολμήσουν και επιβάλουν στρατιωτική - αστυνομική βία και εξακολουθούν να υπακούουν οι δοτοί αρχηγοί, να δούμε τι θα κάνουν οι εντολοδόχοι, οι υφιστάμενοι.
Αν έτσι φτάσουμε σε βία κατά του λαού, σημαίνει έχουμε διωγμούς τύπου Διοκλητιανού.
Τότε πάλι και μόνον τότε θα είμαστε πλήρως καλυμμένοι από το Πνεύμα το Άγιον, όπως οι μάρτυρες και οι άγιοι που ομολόγησαν την πίστη τους και έπραξαν ανάλογα.
Δεν έχασαν τίποτε, κανείς δεν μπόρεσε να τους αλλάξει το μυαλό και την πίστη, έχασαν 70-80 χρόνια στην παρούσα ζωή και κέρδισαν την αιώνια.
Αν λέμε ότι αυτά τα πιστεύουμε γιατί να μην ισχύει ο Μόρφου που λέει πρέπει μου φυλακή και να ακούμε τον κυριλέ άφωνο δεσπότη ή πλακατζή που τα έκανε πλακάκια;
Γιατί να περιμένουμε πάντα από τον άλλον να κάνει κάτι για εμάς και να μας σώσει;
Ας είναι και ο ίδιος ο Θεός, ήρθε σταυρώθηκε, υπέφερε, θυσιάστηκε για μας, πέθανε και αναστήθηκε.
Πάντα θέλουμε να είμαστε άνετοι και να πληρώνει ο άλλος για εμάς;
έ όχι δα νισάφι
ο καθένας τις ευθύνες του
Τι δεν καταλαβαίνουμε και τρέχουμε στα γεροντάκια εμείς η γενεά η άπιστος;
Όλα είναι αποτελέσματα των ενεργειών και των πράξεων μας, τα υπόλοιπα προφάσεις εν αμαρτίαις.
Ο Θεός βοηθά τους τολμηρούς μόνο αν του το ζητήσουν, όπως ο παράλυτος της προηγούμενης Κυριακής.
Το αυτεξούσιο η ελευθερία επιλογής, η εμπιστοσύνη, η πίστη στον Λόγο του αρκεί για το θαύμα και να μην ψάχνουμε για την κολυμπήθρα του Σιλωάμ.
Con Mc Keeds
Το "Περιμένω να με σώσουν" άλλοι εκτός από το Σωτήρα Ιησού Χριστό είναι πλάνη. Διότι αυτό σημαίνει ότι δεν εμπιστεύεσαι τη Θεία Οικονομία Του και αγαπάς υπερβολικά τη σάρκα σου, την οποία ο Σωτήρας τρίβει με το σφουγγάρι Του για να καθαρίσει την ψυχή σου και να τη λεπτύνει, διότι η πόρτα του Παραδείσου, από ό,τι μας λένε οι Άγιοι Πατέρες, είναι πολύ στενή και λίγοι θα τη διαβούνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "τρέχω να σωθώ" σημαίνει, ότι δεν κατοικεί ο Χριστός στην καρδιά σου και δε σου δίνει το αίσθημα αιώνιας ασφάλειας, το οποίο υπόσχεται σχεδόν σε κάθε γράμμα Του που στέλνει σε τούτο δω το μετερίζι.
ΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
Μας δίδεται ό,τι επιθυμούμε, έλεγε πάλι, όταν δεν το ζητάμε• μας δίδεται όταν δεν το σκεφτόμαστε αλλά ζητάμε μόνο την Βασιλεία Του. Να πως τα διατυπώνει ακριβώς: «Να ζητάμε στην προσευχή μόνο τη σωτηρία της ψυχής μας. Δεν είπε ο Κύριος: «Ζητείτε δε πρώτον την Βασιλείαν του Θεού…και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμίν»; (Ματθ. 6, 33• Λουκ. 12, 31). Εύκολα, ευκολότατα ο Χριστός μπορεί να μας δώσει ό,τι επιθυμούμε. Και κοιτάξτε το μυστικό. Το μυστικό είναι να μην το έχετε στο νου σας καθόλου να ζητήσετε το συγκεκριμένο πράγμα. Το μυστικό είναι να ζητάτε την ένωσή σας με τον Χριστό ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ, χωρίς να λέτε, «δώσ’ μου τούτο, εκείνο…». Είναι αρκετό να λέμε, «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Δεν χρειάζεται ο Θεός ενημέρωση από μας για τις διάφορες ανάγκες μας. Εκείνος τα γνωρίζει όλα ασυγκρίτως καλύτερα από μας και μας παρέχει την αγάπη Του. Το θέμα είναι ν’ ανταποκριθούμε σ’ αυτή την αγάπη με την προσευχή και την τήρηση των εντολών Του. Να ζητάμε να γίνει το θέλημα του Θεού• αυτό είναι το πιο συμφέρον, το πιο ασφαλές για μας και για όσους προσευχόμαστε. Ο Χριστός θα μας τα δώσει όλα πλούσια. Όταν υπάρχει έστω και λίγος εγωισμός, δεν γίνεται τίποτα».
Άμα τα πράγματα τα αφήκεις στον Θεό, έρχονται μονάχα. Μην προσπαθείς να βγάλεις , άμα δεν σε δώσει ο Θεός. Όσο τρέχεις , τόσο λίγο βγάζεις.
ΔιαγραφήΟσία Σοφία η εν Κλεισούρα ασκήσασα
Τίτλος που έβαλε ο Οίμος σε σχέση με το σχόλιο μας λέει ότι τρέχουμε στον Χριστό για να σωθούμε, να Τον έχουμε στον νού μας κάθε στιγμή της ζωής μας και να ζητάμε την βοήθειά Του σε κάθε μας κίνηση και σκέψη.
ΔιαγραφήΔεν περιμένουμε να μας σώσει κάποιος άλλος και να μας βάλει στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ όπως ο παράλυτος και μάλιστα χωρίς να μας ρωτήσει όπως συμβαίνει τώρα με τα μέτρα και τα εμβόλια. Ο ίδιος ο Χριστός ρώτησε τον παράλυτο αν θέλει να γίνει υγιής ,δεν τον θεράπευσε με το ζόρι.
Απάντησε θέλω στον Χριστό που δεν τον γνώριζε, τον εμπιστεύθηκε, τον πίστευσε τκαι σώθηκε δια της πίστεως του και μόνο ,χωρίς να κάνει τίποτε άλλο.
Απλά πίστευσε και σήκωσε το κρεβάτι του με τα χέρια του και περπάτησε.
Υπάκουσε και έδρασε μόνος του, δεν περίμενε τον Χριστό να τον σηκώσει από την θέση του, όπως περίμενε τόσα χρόνια κάποιον.
Αυτά λέει το σχόλιο,να πιστεύσουμε τον Θεό και το Πνεύμα το Άγιο που κατοικεί μέσα μας και να κάνουμε κάτι και μείς ,να μην περιμένουμε να σωθούμε από άλλους ή να μας σώσει χωρίς να του το ζητήσουμε.
Μας έδωσε μυαλό και ελευθερία να ζητούμε την βασιλεία και την δικαιοσύνη Του και την βοήθειά Του να αγωνιζόμαστε με έργα.
Όχι μοιρολατρικά να καθόμαστε φοβισμένοι και αδρανείς, να ανεχόμαστε την αδικία σε βάρος μας γινόμαστε έτσι συνένοχοι με τον αδικούντα και οδηγούμαστε στο σφάξε με Αγά μου να αγιάσω
Αυτά λέγει στο σχόλιο και δεν νομίζω να είναι αντιπατερικά, αιρετικά και ανορθόδοξα.
Το να βλέπει κανείς αιρέσεις και πλάνες εκεί που δεν υπάρχουν, είναι μια πλάνη που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε αίρεση!Την αίρεση των "Καθαρών"!!!
ΔιαγραφήCon mc keeds, απόλυτα σωστός !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή