Τρίτη 15 Αυγούστου 2023

ΟΡΑΜΑ Ή ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ

ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΑ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ:-«ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΜΟΥ»


Σας τα μεταφέρω έτσι απλά και εσείς να τα αξιολογήσετε.
Μας μετέφερε προσκυνητής της Μεγαλόχαρης της Τήνου τα παρακάτω:

"Τις ημέρες των Παρακλήσεων του Δεκαπενταύγουστου φέτος που μάλιστα συμπληρώθηκαν 200 ακριβώς χρόνια από την Ανεύρεση του Θαυματουργικού εικόνισματος του Ευαγγελισμού της Υπεραγίας Θεοτόκου βρέθηκα στο νησί για να κάνω το ΤΑΜΑ μου .

Θέλω να σας το πω αλλά δεν τολμάω να σας το περιγράψω μήπως με παρεξηγήσετε

Σε κάποια παράκληση από την κούραση δεν άντεξα και αποκοιμήθηκα.

Τότε σαν να βρέθηκα έμπροσθεν του Θαυματουργικού εικόνισματος και άκουσα μια υπερκόσμια φωνή που μου έλεγε:
- να μην ταυτιστείς με το όνομα του εχθρού του ΥΙΟΥ μου
- μην αμφιβάλλεις, αυτό που θέλουν να σας δώσουν είναι εργόχειρο αυτού.

- Πίστη και Υπομονή και εγώ θα είμαι κοντά στα παιδιά μου.
- το κακό θα μείνει για λίγο.
- η Ελλάδα θα ξανά ευαγγελίσει πάλι την ανθρωπότητα.
Με αυτά ξύπνησα και αναρωτιόμουν τι να σημαίνουν όλα αυτά."

Χρόνια πολλά αδελφοί

Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας




2 σχόλια:

  1. Πιστέψτε με αδέρφια, παρόλο που δεν δικαιούμαι Πίστης (διότι η Πίστη είναι δώρο του Θεού σε όσους είναι ταπεινοί, κι εγώ απέχω παρασάγγας από την ταπείνωση), μόνο και μόνο από την εμπειρία της Θείας Οικονομίας την οποία - δια της Ευχής - εμπόνως ζητούσα από το 2008 που αντιμετωπίζω προβλήματα υλικής επιβίωσης, απέκτησα ανδρεία πνευματική και αρνήθηκα τη χρήση οποιασδήποτε ασφυξιογόνας μάσκας και εμβολίου υποβοηθούμενου θανάτου, ενώπιον πάσης Αρχής και Εξουσίας.

    Έκανα 4 χρόνια να χρησιμοποιήσω ΗΣΑΠ, πλοία κλπ. Δεν έμπαινα σε φούρνους, σούπερ μάρκετ κλπ. που μου ζητούσαν να κρύψω με μασκούλα την - έστω και διεστραμμένη από τα πάθη - εικόνα του Θεού, τη στιγμή που εγώ προσπαθούσα και προσπαθώ να επιτύχω και το καθ' ομοίωση. Καταλάβαινα ωστόσο ότι ανέβαινε η σιχαμερή κενοδοξία και υπερηφάνεια μέσα μου μουρνταρεύοντας πνευματικά ό,τι με τη βοήθεια του Υψίστου πετύχαινα. Μόνη λύση για την κενοδοξία και την υπερηφάνεια είναι να υπομένω με δοξολογία και ευχαριστία τις ιαματικές δοκιμασίες που παραχωρεί για μένα ο Πατέρας.

    Με την ίδια ψυχολογία θα περιμένω τον εχθρό από Σεπτέμβρη κάνοντας το 1% που περνάει από το χέρι μου και εμπιστευόμενος το 99% της προσπάθειας για την αποφυγή της λήψης της τρισκατάρατης κάρτας του πολίτη στην Τριαδική Αρχή.

    Σε Αυτήν ανήκει πάσα δόξα τιμή και προσκύνηση ομού μετά της κατεχούσης τα δευτερεία της Θεότητας Υπεραγίας Θεοτόκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αρχιτουρκόγυφτος σκέπασε κι εκείνος με ένα σεντόνι την Πάνσεπτη μορφή του Παντοκράτορος στην Αγία Σοφία (προφανώς - με εντολή της μασοναρίας - για να Την προστατέψει από τον ... Covid 19)

      Διαγραφή