Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

ΖΗΤΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΣΜΟΥ



Του Αλκιβιάδη Κεφαλά*

Με αναφορά τις προσεχείς ευρωεκλογές, στα δύο προηγούμενα άρθρα επιχειρήθηκε να αναλυθούν η κατανόηση της οικονομικής πολιτικής και η αποδόμηση των μέχρι πρότινος ιδεολογικών δομών του νεοελληνικού κράτους, μέσω της εισαγωγής του πολιτικού όρου «μητσοτακισμός», ως εκείνης της πολιτικής θεωρίας και πράξης που αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στα οικονομικά οφέλη της ολιγάριθμης πολιτικής ολιγαρχίας, μέσω της βαριάς φορολογίας και της διαχείρισης των ευρωπαϊκών χρημάτων.

Στο σημερινό άρθρο θα επιχειρηθεί η τοποθέτηση του μητσοτακισμού μέσα στη σημερινή ταξική ιεράρχηση της παγκοσμιοποίησης. 

Η χρονική περίοδος από τη Γαλλική Επανάσταση μέχρι τη δεκαετία του 1970 χαρακτηρίστηκε από τον μαζικό μετασχηματισμό των αγροτικών δουλοπαροικιών σε αστικές κοινωνίες με τη βοήθεια της πολιτικής Αρχής του έθνους-κράτους. Το αποτέλεσμα ήταν η μετατροπή των φεουδαρχικών δομών σε αποκεντρωμένα φιλελεύθερα σχήματα.

Η κοινωνική, οικονομική και πολιτική αποκέντρωση που ανδρώθηκε μέσω της πολιτικής Αρχής του έθνους-κράτους σήμερα υποδομείται με την παγκοσμιοποίηση, επειδή η τελευταία επιδιώκει να επαναφέρει εκ νέου τις φεουδαρχικές δομές (νεοκομμουνισμός, μεγάλη επανεκκίνηση, υπερεξουσίες παγκόσμιων οργανισμών, ισλαμοποίηση).

Η «εταιρική φεουδαρχία» στην παγκοσμιοποίηση έχει αντικαταστήσει τη μεσαιωνική φεουδαρχία. 
 
Ο φεουδάρχης-μονάρχης μετασχηματίστηκε σε κεντρικό τραπεζίτη, η αριστοκρατία στους μεγάλους τραπεζίτες (J. P. Morgan, κ.λπ.), ο κλήρος και η Εκκλησία στην εταιρική ελίτ (500+ πλουσιότεροι στον πλανήτη), οι υπουργοί της μοναρχίας σε πρωθυπουργούς (Μητσοτάκης, Τσίπρας), η μεσαιωνική γραφειοκρατία σε κυβερνήσεις, οι έμποροι σε υψηλόβαθμους γραφειοκράτες (επίτροποι, δικαστές), οι ενοικιαστές των φόρων σε κατηρτισμένους επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, ακαδημαϊκοί) και, τέλος, οι εναπομείναντες (δουλοπάροικοι) σε όλους τους άλλους (πλέμπα, επιδοματίες).

Όπως στη φεουδαρχία, που άπαντες εργάζονταν για να συσσωρεύουν τον πλούτο στον μονάρχη, έτσι και στη νεοφεουδαρχία άπαντες συσσωρεύουν τον παγκόσμιο πλούτο στους κεντρικούς τραπεζίτες με κάποιο οικονομικό όφελος που είναι ανάλογο της θέσης τους στην κοινωνική ιεραρχία.

Ο μητσοτακισμός βρίσκεται στη μέση της κοινωνικής ιεράρχησης. 
Η αποστολή του είναι να λεηλατήσει τον πλούτο των τάξεων που βρίσκονται κάτω από αυτόν και να τον μεταφέρει στους ευρισκόμενους κοινωνικά και ιεραρχικά υψηλότερα, δηλαδή στην εταιρική ελίτ και στους κεντρικούς και μεγάλους τραπεζίτες.

Άπαξ η πλέμπα και οι επιδοματίες, στην ψήφο των οποίων στηρίζεται ο μητσοτακισμός, κατανοήσουν την κοινωνική και οικονομική ιεραρχία, καθώς και τη δική τους θέση σε αυτή τη δομή, τότε η διαδικασία αποδόμησης του μητσοτακισμού έχει αρχίσει.

Ο Μητσοτάκης, ο Ανδρουλάκης, ο Κασσελάκης και ο μελλοντικός «Μπαουλάκης» αποτελούν τις έξι πλευρές του κύβου του Rubik, που τις διαφοροποιεί μόνο η σχετική θέση των χρωμάτων στις επιφάνειες.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα κόμματα εξουσίας έχουν ταυτόσημη οικονομική, κρατική και κοινωνική πολιτική (οικονομική ληστεία της μεσαίας τάξης και του εγχώριου πληθυσμού, αποβιομηχανοποίηση, αφαίρεση ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων, ενθάρρυνση μουσουλμανικού εποικισμού, αντικατάσταση συμβόλων, κ.λπ.).

Επειδή στην κοινωνική ιεραρχία, όπως παρουσιάζεται ανωτέρω, η ευρωπαϊκή πρωθυπουργική τάξη πλουτίζει από τη διαχείριση των ευρωπαϊκών χρημάτων, δηλαδή από τους φόρους των βαριά φορολογούμενων Ευρωπαίων πολιτών, σε όλες τις τοποθετήσεις της συνεχώς προτάσσει την «ενίσχυση των ευρωπαϊκών θεσμών», τον μύθο της «ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης» και το πλέον ανησυχητικό, την επιτάχυνση της ενσωμάτωσης των οδηγιών των Βρυξελλών στην εθνική νομοθεσία, που αποσκοπεί στην απόλυτη σοβιετοποίηση της Ευρώπης (νεοκομμουνισμός), προς όφελος όλων των δομών εξουσίας υπεράνω της ευρωπαϊκής πρωθυπουργικής τάξης.

Παρά το γεγονός ότι η αφύπνιση της πλέμπας είναι αδύνατη (Bertrand Russell, The Impact of Science on Society, 1953), η κατανόηση των νεοφεουδαρχικών δομών και η λειτουργία των κομμάτων εξουσίας στην κοινωνική ιεραρχία, καθώς και η διαπίστωση ότι άπαντα διακατέχονται από την ιδεολογία του μητσοτακισμού, ίσως ωθήσουν τους πλέον νοήμονες των πολιτών να ακυρώσουν τον μητσοτακισμό, συμμετέχοντες στην εκλογική διαδικασία μέσω της απόρριψης των κομμάτων εξουσίας.

Η ήττα του μητσοτακισμού είναι αναγκαία και ικανή συνθήκη ατομικής και συλλογικής βιολογικής επιβίωσης.


*∆ιδάκτωρ Φυσικής του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, UK, τ. διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών




8 σχόλια:

  1. Όσο θεωρούμε οι Έλληνες τους εαυτούς μας άμοιρους ευθυνών, τόσο απομακρυνόμαστε από τη μετάνοια. Και όσο απομακρυνόμαστε από τη μετάνοια, τόσο το περιβάλλον και οι συνθήκες της ζωής μας θα καταμαρτυρούν ότι πάμε κατά διαόλου.

    Κι αυτό, διότι θελήσαμε να γίνουμε θεοί από μόνοι μας και όχι να μας κάνει ο Χριστός θεούς κατά Χάρη. Τώρα χρειάζεται πολύ προσοχή ... Προσοχή και προσευχή για όλους και για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως λυπηρό, ότι τον μέγα θησαυρόν που πήραμε στο άγιο Βάπτισμα, δηλαδή την υιοθεσίαν, και κατέχουμε αυτόν, κατά τον Απόστολον (Β’ Κορ. 4:7), εν οστρακίνοις σκεύεσι, αγνοούμε. Και γι’ αυτό εύκολα ραθυμούμε, εύκολα αδιαφορούμε, εύκολα καταφρονούμε, και μ’ έναν λόγο εύκολα πίπτομεν.

      -Ο Σταυρός δεν λείπει. Γιατί; Γιατί εφόσον κι ο Αρχηγός μας ανέβηκε στον Σταυρό, κι εμείς θ’ ανεβούμε, να πούμε. Αλλά απ’ τη μια πλευρά είναι γλυκύς και ελαφρός, απ’ την άλλη μεριά είναι πικρός και βαρύς. Κατά την προαίρεσή μας. Αν πάρεις με αγάπη τον Σταυρό τού Χριστού, είναι πολύ ελαφρός, είναι σφουγγάρι, φελλός. Αν το πάρεις, δηλαδή, απ’ την άλλη πλευρά, τότες είναι βαρύς και ασήκωτος.

      -Ω! χάρις, χάρις! Έλα και σε μας, έλα γρήγορα, έλα. Πόσον αλλάζει ο άνθρωπος, πως μεταβάλλεται, πως γίνεται ο ταλαίπωρος άνθρωπος όταν τον επισκιάσει η θεία χάρις! Αυτή η θεία χάρις έκανε τους μάρτυρας όχι μόνον να μην αισθάνονται τους πόνους του μαρτυρίου των, αλλά και να χαίρονται που μαρτυρούν δια τον Χριστόν. «Ένεκά Σου θανατούμεθα όλην την ημέραν, ελογίσθημεν ως πρόβατα σφαγής» (Ψαλμ. 43:23). Άλλο να αισθάνεσαι και άλλο να διαβάζεις ή να ομιλείς περί θείας χάριτος.

      -Η χάρις διατηρείται με την ταπείνωση και την ευχαριστία εις τον Θεό.

      Αυτό που λένε, ανοίγονται τα μάτια της ψυχής, ξέρουν τι λένε οι άγιοι Πατέρες, ήξεραν τι λένε οι άγιοι Πατέρες. Γι’ αυτό να διαβάζουμε και τα πατερικά βιβλία και τη Θεία Γραφή. Μα δεν αδειάζεις; Έστω μισή ώρα κάθε μέρα να διαβάζεις. Αυτή η κάθαρση, αυτός ο φωτισμός, τον οποίον θα πάρεις διαβάζοντας τη Θεία Γραφή, θα σου κρατήσει όλη την ημέρα και τη νύχτα.

      -Και ο Θεός μας δοκιμάζει καμιά φορά να μας ξυπνήσει, να πούμε. Σου στέλνει έναν πειρασμό ο Θεός, ο Θεός θέλει να σε ξυπνήσει, μην κοιμάσαι· μην κοιμάσαι, λέγε την ευχούλα.

      -Άνθρωπος ο οποίος επαινεί τον πλησίον του και κατακρίνει τον εαυτό του, φθάνει σε μέτρα αγιότητος. Αν ζητάς εσύ από τον άλλονε, επειδή σε λύπησε, να σου βάλει μετάνοια, δεν είσαι καλά, δεν είσαι εντάξει, δε βαδίζεις στο δρόμο του Χριστού.

      -Η δικαιολογία δεν είναι γραμμένη στη Γραφή. Οι άγιοι όχι μόνο δεν δικαιολογούνται, αλλά υποφέρουν εκουσίως για τους άλλους.

      ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Κάποιοι αυτά τα παρεξηγούν και τα ερμηνεύουν όπως υπαγορεύει η τύφλα τους. Τους εμπρησμούς που κάνουν οι ίδιοι (στο Μάτι π.χ. βρήκαν ζάντες αυτοκινήτων να έχουν λιώσει. Αυτό απαιτεί "άλλα κόλπα" για τα οποία θα δικαστούν ωστόσο άνωθεν, διότι όλοι οι δικαστικοί "μηχανισμοί" είναι δικοί τους και τους κουλαντρίζουν κατά πως τους γουστάρει) τους χρεώνουν στον κοσμάκη ο οποίος θα πληρώνει πρόστιμο 54.000 ή θα χώνεται μέσα για 2 χρόνια, αν δεν έχει λεφτά να αγοράσει μηχανάκι να τα κόψει.

      Το ίδιο ισχύει και με την "κλιματική αλλαγή". Δεν τους κάθονται τα σύvνεφα που δημιουργούν με το cloud seeding (βλ. geo-engineering) και το κόστος και το φταίξιμο το ρίχνουν στον κοσμάκη.

      Ο Θεός τα επιτρέπει αυτά για τους λόγους που έχει εξηγήσει ο Ιερός Χρυσόστομος (να μην επανέρχομαι στα ίδια)

      Διαγραφή
    3. Μια επεξήγηση: Έγραψα παραπάνω "αν δεν έχει λεφτά να αγοράσει μηχανάκι να τα κόψει", εννοούσα τα αγριόχορτα σε οικόπεδο δικό του, διότι μπορεί να γίνει η αφορμή να ανάψει "κατά λάθος" καμία πυρκαγιά από κανέναν απρόσεκτο οδηγό που θα πετάξει το αποτσίγαρό του από το παράθυρο. Πώς νομίζεις ότι κάηκε η Εύβοια; Από "αμελείς" και "απρόσεκτους".

      Κάποιες φορές χάνω τη χριστιανική μου προαίρεση και σκέφτομαι ότι αν είχα ένα δρεπάνι δε θα έκοβα τα αγριόχορτα, αλλά κεφάλια

      Διαγραφή
    4. Πάρε και ντοκουμέντα:

      https://www.documentonews.gr/article/h-fwtia-sto-mati-eliwse-ta-sidera-sygklonizoyn-oi-eikones

      Διαγραφή
    5. Έχουν το θράσος αυτοί οι πούστηδες να μας κουνάνε το δάχτυλο; Θα τους ξεσκίσω

      Διαγραφή
    6. Δες τη φωτο και κάνε σύγκριση των ζαντών με αυτοκίνητο που εξετράπη της πορείας του και τυλίχθηκε στις φλόγες στην εθνική οδό Χαλκίδας – Αιδηψού:

      https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/9642756/aftokinito-exetrapi-tis-poreias-tou-kai-tylichthike-stis-floges-stin-ethniki-odo-chalkidas-aidipsou-gynaika-apanthrakothike


      Διαγραφή
    7. Είσαι συνωμοσιολόγος και πατριδοκάπηλος

      Διαγραφή