Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΙΡΑΝ;

«Η ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ» ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ Β ΤΗΣ ΈΚΘΕΣΗ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΤΟΥ ΡΑΪΣΙ!


”Η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής απεβίωσε” αποφαίνεται και στη Β της Έκθεση η Επιτροπή Διερεύνησης για τη συντριβή ελικοπτέρου του Ραίσι! 

O καιρός ήταν καλός, η συντήρηση άψογη, η χωρητικότητα συνάδει με αριθμό επιβατών oι επικοινωνίες του ρολόι καμιά παρεμβολή. Αποκλείεται η δολιοφθορά και η έκρηξη αλλά και ο ηλεκτρονικός πόλεμος. Τότε τι η μαύρη τρύπα του διαστήματος ή το τρίγωνο των Βερμούδων;

Η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής απεβίωσε κάπως έτσι έχουν τα πράγματα για τις συνθήκες θανάτου του Ραϊσί σύμφωνα με τη δεύτερη έκθεση του Ανώτατου Συμβουλίου Διερεύνησης των διαστάσεων και των αιτιών του δυστυχήματος του ελικοπτέρου του:

Μετεωρολογική έκθεση στις 30 Μαΐου, ο τρέχων καιρός και η πρόγνωση από το αεροδρόμιο της Ταμπρίζ (προέλευση) προς τον πρώτο και δεύτερο προορισμό της ομάδας πτήσεων (γέφυρα Aghband και φράγμα Qiz Qalaasi) έως τις 08:50 π.μ. ήταν ευνοϊκές και κατάλληλες για οπτικές συνθήκες πτήσης.

Όμως ο αέρας στο δρομολόγιο της επιστροφής χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση αφού ληφθούν τα τελευταία έγγραφα και οι δηλώσεις των πιλότων και των επιβατών των άλλων 2 ελικοπτέρων.

Μεγάλο μέρος των εγγράφων που σχετίζονται με τη συντήρηση και την επισκευή του ελικοπτέρου εξετάστηκαν προσεκτικά και δεν διαπιστώθηκαν ελαττώματα που θα μπορούσαν να είναι αποτελεσματικά στην εκδήλωση του ατυχήματος όσον αφορά τις επισκευές και τη συντήρηση.

Η χωρητικότητα του ελικοπτέρου, ως προς τον αριθμό των επιβατών και του εξοπλισμού, είναι σύμφωνη με το μέγιστο τυπικό βάρος του ελικοπτέρου κατά την έναρξη της πτήσης και κατά την απογείωση από την αφετηρία προς τον προορισμό και τη διαδρομή της επιστροφής.

Με βάση την υλοποίηση των καταγεγραμμένων συνομιλιών μεταξύ των πιλότων της ομάδας πτήσης, η τελευταία επαφή με τους πιλότους του ελικοπτέρου που ενεπλάκη στο ατύχημα διήρκεσε 69 δευτερόλεπτα μέχρι να συμβεί το ατύχημα και δεν ανταποκρίθηκαν, και δεν κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης καταγράφηκε.

Σύμφωνα με τη δειγματοληψία και τις δοκιμές που έγιναν στα υπολείμματα και τα μέρη του ελικοπτέρου και τον τρόπο διασποράς τους και την απόσταση των τμημάτων που χωρίζονται από το κύριο σώμα, η εκδήλωση έκρηξης που προκλήθηκε από δολιοφθορά κατά τη διάρκεια της πτήσης και λίγες στιγμές πριν την πρόσκρουση στις πλαγιές των υψωμάτων αποκλείεται.

Κατά τη διάρκεια της αποστολής και έως και 69 δευτερόλεπτα πριν το ατύχημα, διατηρήθηκε επαφή στις καθορισμένες συχνότητες με το ελικόπτερο που είχε το ατύχημα και η τελευταία κλήση και μήνυμα έγινε από τον διοικητή της ομάδας πτήσης (Shahid Mostafavi). Επομένως, αποκλείεται οποιαδήποτε διακοπή στο σύστημα επικοινωνίας ή παρεμβολή συχνότητας

(Η επικοινωνία μεταξύ των άλλων 2 ελικοπτέρων συνεχίστηκε μέχρι την προσγείωση στο ορυχείο χαλκού Σονγκούν)
Σύμφωνα με την έκθεση ειδικών εμπειρογνωμόνων, δεν παρατηρήθηκαν ίχνη ηλεκτρονικού πολέμου στο ελικόπτερο που συνετρίβη. dimpenews.com

Ορφανό το … τροχαίο… Το Ιράν δεν σηκώνει το γάντι σε αυτή τη φάση. Άλλωστε με αυτές τις διαστάσεις που πήρε η διαμάχη το επόμενο χτύπημα θα είναι και το ποιο αποφασιστικό. 

Αν οι Ιρανοί θα δώσουν την πρωτοβουλία των κινήσεων και πάλι στο Ισραήλ όπως οι Άραβες το 1967 στον πόλεμο των 6 ημερών που σε αιφνιαδιασμό σε 170′ η Ισραηλινή αεροπορία σάρωσε όλα τα αεροδρόμια τους τότε έχουν τελειώσει. 

Αν επιτεθούν στα βουβά πρώτοι μόνο τότε έχουν ελπίδες...Πάντως μετά το χτύπημα Ραϊσί -δεν παίρνει κάτι άλλο-το επόμενο χτύπημα θα είναι το καθοριστικό σε υποδομές θα είναι πόλεμος...



1 σχόλιο:

  1. ΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΖΕΡΟΥΣ ΚΟΛΗΤΑΡΙΑ ΤΩΝ ΧΑΧΑΜΗΔΩΝ , ΣΥΝΑΓΕΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ.
    ΟΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΧΑΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΙΡΗΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΙΣΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΑΣΑΝΤ ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή