Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΦΥΩΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ....

Αντι-ερωτηματολόγιο προς τους γονείς στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης. Φρέσκο πράμα


Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη
(Σε συνεργασία με ειδικούς-συμβούλους αξιολογητές)

1. Πόσο συχνά πάτε στο σχολείο και ενημερώνεστε:
α. όποτε δεν ψάχνετε για δουλειά;
β. όποτε σου δίνει άδεια ο εργοδότης;
γ. όποτε δεν βρίσκεσαι σε κατάθλιψη;
δ. όποτε έχεις βενζίνη στο αυτοκίνητο;

2. Πηγαίνετε σε όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου (εθνικές και αθλητικές γιορτές, εκλογές του Συλλόγου γονέων, συγκεντρώσεις);
α. όταν δεν ψάχνετε για δουλειά
β. όταν τελειώνει το 12ωρο που δουλεύετε
γ. όταν δεν συμπίπτει με τις 2 από τις 5 εργάσιμες που δουλεύετε
δ. όταν έχεις βενζίνη στο αυτοκίνητο

3. Ποιος από τους δύο συζύγους επικοινωνεί συχνότερα με το σχολείο και το δάσκαλο;
α. αυτός που δεν βρίσκεται σε κατάθλιψη
β. κανένας από τους δύο γιατί το τηλέφωνο είναι κομμένο και η κάρτα χωρίς μονάδες

4. Σημειώστε τους λόγους για τους οποίους δυσκολεύεστε να επισκέπτεστε πιο συχνά το σχολείο.
α. δεν έχω το κουράγιο να ασχοληθώ με τα παιδιά μου
β. δεν έχω χρόνο λόγω εργασίας (απασχόλησης) και αν ζητήσω γονική θα με απολύσουν
γ. δεν είμαι ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του υπουργείου
δ. με δυσκολεύει η φροντίδα των άλλων παιδιών αφού δεν τα πήραν στον παιδικό σταθμό
ε. δεν βρίσκω το δάσκαλο γιατί πάει σε 5 σχολεία
στ. τρέχω για να σώσω το σπίτι από τον πλειστηριασμό

5. Όταν πηγαίνετε στο σχολείο, σε ποιο χώρο κουβεντιάζετε συνήθως με τον εκπαιδευτικό;
α. στην αυλή όπου κάνει εφημερία
β. στο διάδρομο όπου κάνει εφημερία
γ. στο γραφείο ενώ περνάει απουσίες
δ. στο άλλο γραφείο ενώ ενημερώνει το myschool
ε. έξω από την τουαλέτα γιατί «έσπασε» για κατούρημα
στ. στην εξώπορτα του σχολείου καθώς φεύγει για το άλλο σχολείο

6. Όταν συναντάτε τον εκπαιδευτικό, για ποια ζητήματα σας ενημερώνει συνήθως;
α. για τις δυσκολίες του παιδιού στα μαθήματα
β. για το ότι δεν μπορεί να του αφιερώσει περισσότερο χρόνο σε ένα τμήμα με 30 μαθητές
γ. για το ότι πρέπει το χειμώνα να ντύνεται πιο βαριά λόγω έλλειψης θέρμανσης
δ. για το πρόγραμμα του σχολείου με τα κενά των εκπαιδευτικών

7. Ποιες δραστηριότητες σας προτείνουν συνήθως οι εκπαιδευτικοί για την καλύτερη μόρφωση του παιδιού σας;
α. να βλέπει απαραίτητα το βραδινό δελτίο ειδήσεων
β. να χαλαρώνει το μεσημέρι βλέποντας μία από τις τηλεοπτικές εκπομπές εκείνης της ώρας
γ. να μη χάνει ποδοσφαιρικό αγώνα και αγώνα μπάσκετ στην τηλεόραση
δ. να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία από αυτά που μοιράζουν οι κυριακάτικες εφημερίδες

8. Πόσα γνωρίζετε από αυτά που συμβαίνουν καθημερινά στο σχολείου του παιδιού σας;
α. ελάχιστα γιατί όταν το παιδί μου είναι στο σπίτι εγώ λείπω
β. τα πάντα γιατί γνωρίζω το διευθυντή
γ. δεν ασχολούμαι γιατί έχω εμπιστοσύνη στο υπουργείο και την κυβέρνηση

9. Το παιδί σας φοιτά:
α. στο σχολείο που διαλέξατε εσείς χρησιμοποιώντας το σχετικό κουπόνι
β. στο σχολείο που ήρθε πρώτο στην αξιολόγηση των σχολείων της περιοχής
γ. στο ΕΠΑΛ γιατί δεν έχω να το στέλνω φροντιστήριο τώρα με το νέο λύκειο και τις τράπεζες θεμάτων
δ. στο σχολείο που με έστειλαν μετά τη συγχώνευση του σχολείου στο οποίο φοιτούσε

10. Θεωρείτε ότι η εκπαίδευση του παιδιού σας στο σχολείο του είναι επαρκής;
α. ναι αφού έτσι λέει ο υπουργός
β. τι σημασία έχει αφού για άνεργο τον προορίζουν
γ. ναι γιατί το να είναι με άλλα 30 παιδιά στην ίδια τάξη βοηθάει στην κοινωνικοποίησή του και την ανταλλαγή εμπειριών
δ. όχι γιατί του αρέσει να βιδώνει βίδες αλλά εγώ τον πιέζω να γίνει πρώτα δικηγόρος και μετά βουλευτής

11. Πόσες από τις απόψεις και κρίσεις του εκπαιδευτικού για το παιδί σας είναι κατά τη γνώμη σας σωστές;
α. καμία, γιατί οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες
β. ελάχιστες, γιατί οι εκπαιδευτικοί κάνουν ιδιαίτερα και έχουν γεμίσει με βίλες, ακριβά αυτοκίνητα και οφ σορ εταιρείες
γ. καμία, γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να αξιολογηθούν
δ. ελάχιστες, γιατί σκέφτηκαν να απεργήσουν μέσα στις εξετάσεις παίζοντας με την αγωνία της κυβέρνησης η οποία είναι η μόνη που σκέφτηκε την αγωνία των παιδιών μας
ε. καμία, διότι τι βαρύτητα μπορεί να έχει η άποψη ενός απαξιωμένου ανθρώπου;
στ. καμία, γιατί το νου τους τον έχουν στις απεργίες και στη διασάλευση της τάξης

12. Μπορείτε να πείτε ελεύθερα στον εκπαιδευτικό τη γνώμη σας για τη συμπεριφορά και τη δουλειά του ίδιου, έστω κι αν αυτή του είναι δυσάρεστη;
α. φυσικά, αφού γνωρίζω πολύ καλά και το διδακτικό αντικείμενο και το παιδαγωγικό κομμάτι της δουλειάς του εκπαιδευτικού
β. φυσικά, όπως ακριβώς κάνω και στη δουλειά μου, όταν μιλάω με τον προϊστάμενό μου
γ. ασφαλώς, όπως έκανα και τις προάλλες που συνάντησα το Στουρνάρα
δ. ασφαλώς, όπως έκανα και τις προάλλες που κάποιος στο δρόμο τα έβαλε με έναν άστεγο αλλοδαπό
ε. φυσικά, όπως κάνω πάντα με τους άνδρες των ΜΑΤ όταν τους συναντώ στο κέντρο

13. Έχετε διαφωνήσει ποτέ με τον εκπαιδευτικό; Αν ναι, για ποιο ζήτημα;
α. ναι, γιατί με τόση ανεργία που υπάρχει, αυτός αρνείται την αξιoλόγηση
β. όχι, γιατί στέλνω το παιδί μου φροντιστήριο που έχει 5 παιδιά στο τμήμα
γ. ναι, γιατί διαφωνεί με τον υπουργό και την κυβέρνηση
δ. όχι, γιατί τον έχω γραμμένο τον ξυπόλυτο

14. Ποιο, κατά τη γνώμη σας, είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα του σχολείου που πηγαίνει το παιδί σας;
α. το ίδιο το σχολείο
β. η πολλή δημοκρατία
γ. η έλλειψη πειθαρχίας και τάξης
δ. πείτε ένα άλλο πρόβλημα. Δεν μπορεί, σίγουρα θα υπάρχει και θα φταίνε οι εκπαιδευτικοί
Ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου