Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΤΟ ΜΗ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕΝΟΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ Ή ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ


ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ…



Κοινοποιεί ο Γεωκών

Ακούστε παιδιά μου, μην μιλάτε για πλανεμένους σφραγισμένους, με θέλησιν δικήν τους το κάνουν, και τότε κλίση δεύτερη δεν θα υπάρχει (διότι δεν θα υπάρχουν τέτοιοι πλανεμένοι).  


Για να μην πει κάποιος ότι κατά λάθος σφραγίστηκε, υπάρχει κατά θέλησιν, δεν ομιλώ για σφράγισμα μετώπου η χεριού μόνον, αλλά για οτιδήποτε είδους σφραγίσματος.

Παιδιά μου ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ( σφράγισμα ) όμως, ΤΟ ΜΗ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕΝΟΝ ποτέ, είναι αυτό του χεριού και του μετώπου

Παιδιά μου,

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΠΙΔΑ ΣΑΣ!

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ!

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ!

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!!!

Παιδιά μου κρατηθείτε στην ταπείνωσίν σας, στην πιστιν σας, μην φοβηθείτε Ο Κύριος θα είναι πάντα δίπλα σας.

Θα σας φοβερίζουν, θα σας κυνηγούν, θα σας σκεπάζουν για να μην βλέπετε…

Εσείς θα αντιστέκεστε, δεν θα υποχωρείτε, γιατί Ο Χριστός θα είναι δίπλα σας.

Διαβάστε την αποκάλυψη και τα έχετε όλα εκεί, Ο Κύριος τα έχει αποκαλύψει όλα από την αρχή έως το τέλος.


Σημείωση του  Γεωκών

Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα δεν είχα πρόθεση να τα κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου