Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ: «ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΠΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΝΤΕΛΛΟΜΑΙ Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ»


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 


 Γράψε παιδί Μου την Θεία γραφή,
 συνέχεια θα είναι αυτή εις το μήνυμα της Κυριακής.

Σας είπα εις το προηγούμενο μήνυμά Μου,
 «μην πάτε εις την Εκκλησία παιδιά Μου, 
αλλά μείνετε να προσεύχεστε εις τα σπιτικά σας
 κι Εγώ θα Είμαι κοντά σας». 

Παιδιά Μου δεν είναι ΓΕΝΙΚΗ 
αλλά ΕΙΔΙΚΗ αυτή η εντολή. 
Ο έχων νουν νοείτω.

 Σας έχω πολλάκις ειπεί 
πως ζείτε εις την χειρότερη από κτίσεως κόσμου εποχή. 
Αλλά όπως λέει και η παροιμία η λαϊκή 
« το ψάρι βρωμάει από την κεφαλή».

 Δυστυχώς η κεφαλή της εκκλησίας 
παρέδωσε εις τον βρωμερό εχθρό τα ηνία
 και παρασύρει μαζί της και όλα τα δικά Μου τεκνία. 

Διέγραψαν Εμένα από ΑΡΧΗΓΟ 
και προσκύνησαν τον ΕΩΣΦΟΡΟ ΤΟΝ ΒΡΩΜΕΡΟ, 
αφού ασπάστηκαν τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ. 

Συμμάχησαν με τον καίσαρα 
και έγιναν μέγιστοι και φανατικοί ΠΡΟΔΟΤΕΣ
 και των παιδιών Μου ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ. 

ΤΥΦΛΩΘΗΚΑΝ Ε ΝΤΕΛΩΣ,
 ΚΑΙ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΝΤΙ ΣΤΟ ΦΩΣ. 

Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό 
αλλά το ότι κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες 
να παρασύρουν μαζί τους και τον δικό Μου πιστό λαό.

Ουαί! Ουαί! Και πάλι ουαί! 
Για τους προδότες όλους αυτούς, 
στο χειρότερο μέρος της κολάσεως όλοι αυτοί θα βρεθούν,
 και έλεος από Μένα δεν θα βρουν. 

ΜΟΛΥΝΑΝ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΜΟΥ, 
ΜΕ ΤΙΣ ΒΔΕΛΥΡΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ
 ΜΕΤΑ ΑΝΟΜΩΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ. 

ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥ,
 ΕΒΡΩΜΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ 
ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΟΥ. 
Ω! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ 
ΤΗΝ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!!! 

 ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΘΩ,
 ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ, 
ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟΝ ΠΟΘΩ!

ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΔΕΛΥΡΟΙ ΙΕΡΟΥΡΓΟΥΝ,
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΟΥΝ,
ΑΦΟΥ Η ΧΑΡΙΣ ΜΟΥ Η ΘΕΙΑ , ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙ, 
ΑΦΟΥ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΕΙ. 

ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡEIΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ
 ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ.

Όπως ψάχνετε να βρείτε έναν πολύτιμο θησαυρό, 
έτσι παιδιά Μου, με τον ίδιο ζήλο, 
αναζητήστε έναν καλό κληρικό, 
για να αναπαυθεί το ιδικό σας ψυχικό. 

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΚΡΥΑ,
ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΛΑ,
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΚΟΥΤΕ ΤΥΦΛΑ.
ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ « ΤΥΦΛΟΣ ΤΥΦΛΟΝ ΟΔΗΓΕΙ,
 ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΕΙΣ ΒΟΘΥΝΟΝ ΠΕΣΟΥΝΤΑΙ»,
ΚΑΘΩΣ ΛΕΓΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΗ.
 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΚΡΙΣΗ Η ΥΠΑΚΟΗ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ!!!!!!!!!!

Παιδιά Μου αγαπητά, Εγώ αγρυπνώ για σας. 
Έχετε σε Με εμπιστοσύνη, Εγώ έχω για σας την ευθύνη. 
Μόνον εις Εμέ τον Κύριό σας, τον Τρισυπόστατο Θεό σας,
 να κάνετε ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΑΚΟΗ, 
 σε όλους τους άλλους, σας το ξαναλέω ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ, 
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.

Παιδιά Μου , σας κατατόπισα αρκετά, 
ώστε να μην έχετε αμφιβολία εις την καρδιά.
Όταν βάζετε Εμένα μπροστά,
 ποτέ δεν θα λαθέψετε αγαπητά Μου παιδιά.

 Μην έχετε αμφιβολία και ταραχή, 
να έχετε πίστη ακράδαντη και όλα θα πάνε κατ’ ευχήν.
 ΕΓΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ, 
Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΛΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, 
ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ 
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
 ΕΙΣ ΟΔΟΝ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΘΑ ΚΑΘΟΔΗΓΩ, 
ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, 
ΩΣ ΜΟΝΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΤΕ, 
ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ. 
ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΖΗΤΩ 
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ. 


Αμήν γένοιτο και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα.

 +++


12 σχόλια:

  1. Δοξασμένο το Άγιο όνομα σου Κύριε Ημών Ιησού Χριστέ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +αδιέξοδο Κύριε
    Τα γεγονότα δε τα κάνεις
    Αυτοί όμως συνεχίζουν τον εκφοβισμό
    Έχουμε και παιδιά, Κύριε
    Λυπήσου αυτά
    Αν όχι εμάς τους αμαρτωλούς
    Και κάνε μας κανένα χατηρι Μεγάλε Κύριε
    Από το οικονομικό, μέχρι τις αρετές, μέχρι την ποιότητα ζωής+
    Αμήν
    Παναγία μου αμήν κι Εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε παντοκρατορα Ιησού Χριστέ σωσον τους δούλους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Θεος κανει και διευκρυνηση διοτι δεν ηταν σαφης!
    Μπορει να συμφωνουμε με ολα οσα γραφονται, αλλα να τα βαζετε στο στομα του Χριστου, και μαλιστα να Τον βαζετε να κανει και διευκρινησεις ειναι τουλαχιστον γελοιο. Γραψτε τα "Θεια" λογια -μας αρεσουν-αλλα μην το παρακανετε κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΌ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
    ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΗΣΤΕ ΣΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΆ ΚΑΙ Η ΨΥΧΉ ΜΑΣ.
    ΕΥΛΟΓΟΥΜΕΝ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟΝ.
    ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΎΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΙΛΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΟΞΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΌ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
    ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΔΙΝΕ ΜΑΣ ΔΙΆΚΡΙΣΗ.
    ΣΟΥ ΔΊΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΉ ΜΑΣ.
    ΕΥΛΟΓΟΥΜΕΝ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟΝ.
    ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΎΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι απλα ο θέος να μας δώσει υπομονη να μπορούμε να ξεπερναμε το καθημερινό χτύπημα στην ψυχη μας απο τους αλλόθρησκους. Δυστυχώς οι ιερείς ως νέοι νενεκοι μας πρόδιδαν. Απλα ας ζητήσουμε όλοι απο τον θεο να μας δώσει ψυχική δυναμη σε μας και στις οικογένειες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό μας λείπει, η διάκριση, μακάρι να μας δωθεί άνωθεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το να μη μπορεί κάποιος που γνώρισε το Θεό να μην τηρήσει τέλεια όλες τις Εντολές Του το καταλαβαίνω,
    Το να μη μπορεί να νικήσει κάποια πάθη του το καταλαβαίνω,
    Το να είναι ράθυμος στην εκτέλεση των θρησκευτικών του καθηκόντων, άντε κι αυτό να το καταλάβω.

    Αλλά το να συντάσσεται κάποιος μεγαλόσχημος ιερέας και να συμμαχεί συνειδητά με τον εχθρό της ψυχής του και του ποιμνίου του, αυτό δε χωράει στο φτωχό μου μυαλό.

    Ακόμα περισσότερο βέβαια δε χωράει η συνειδητή προσπάθεια των μεγαλόσχημων ιερέων να παρασύρουν και τα απλά προβατάκια του Χριστού (μάλλον θα φταίει η λουσιφεράση που περιέχουν αυτά τα ενέσιμα εναιωρήματα, αλλά και η πεποίθηση, ότι η μακροθυμία του Κυρίου είναι ανεξάντλητη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή