Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

«ΠΕΡΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!»


«Η ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ   ΣΥΝΩΜΟΤΗ» [1] 







«Μά εἶναι δυνατόν νά πιστεύεις τέτοιες ἀνοησίες; Ἡ Ἑλλάδα εἶναι μία κουκίδα στόν παγκόσμιο χάρτη, ποιός ἀσχολεῖται μαζί της; Τί συνωμοσιολογίες εἶναι αὐτές;».

 Τά γνωστά τηλεοπτικά παπαγαλάκια -ἀλλά καί οἱ ἔχοντες ὑποστεῖ πλύση ἐγκεφάλου ἀπό αὐτά- εἶναι ἐκπαιδευμένα στήν ἀπαξίωση καί τόν εὐτελισμό τῶν γεγονότων πού ὡς στόχο ἔχουν τήν ὑποδούλωση τοῦ ἀνθρώπου σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο. 

Μιά ἀπό τίς ἀγαπημένες τους καραμέλες εἶναι ἡ ἀναγωγή καί ταυτόχρονα ὑποβάθμιση, ἀπόψεων μέ πραγματικά ἐρείσματα, σέ «συνωμοσιολογίες» καί «θεωρίες συνωμοσίας».

Πρίν συνεχίσουμε, θά ὁρίσουμε καί θά διακρίνουμε, μέ τήν βοήθεια λεξικοῦ[2], τίς ἔννοιες τῶν παραπάνω λέξεων, πού κατά κόρον, χρησιμοποιοῦνται ὡς λεκτικά «πυρά» ἀπό τά σύγχρονα πολιτικο-δημοσιογραφικό-πολυξερο- (καί δυστυχῶς καί) εκκλησιαστικο-λαοπλάνα παπαγαλάκια. 

Συνωμοσία: «Μυστική συνεννόηση πού στοχεύει στήν τέλεση παράνομων πράξεων». Θεωρία τῆς συνωμοσίας: «Ἡ ἀντίληψη σύμφωνα μέ τήν ὁποία ὁτιδήποτε ἄσχημο προκαλεῖται ἀπό ἐξωτερικές ἐστίες». Συνωμοσιολογία: «Λόγος περί συνωμοσίας».

Συμπερασματικά θά λέγαμε, ὅτι οἱ συνωμοσιολογίες εἶναι οἱ λόγοι περί συνωμοσιῶν, περί μυστικῶν δηλ. συνεννοήσεων πού στόχο ἔχουν τήν τέλεση παρανόμων πράξεων, ἐν προκειμένῳ, μιᾶς παγκόσμιας δικτατορίας, καί ὄχι διάφορες ψευδεῖς καί φοβικές ἀντιλήψεις, διάφορες δηλ. θεωρίες συνωμοσίας. Εἶναι λόγοι πού βασίζονται σέ πραγματικά γεγονότα.

Τό ἐπιτακτικό ἐρώτημα πού ἀναμένει τήν ἀπάντησή του εἶναι: Δύνανται ἀνύπαρκτες μυστικές συνεννοήσεις, πού στοχεύουν στήν τέλεση ἀνύπαρκτων παρανόμων πράξεων καί θέτουν ἀνύπαρκτους στόχους, αὐτοί (οἱ στόχοι) νά πραγματοποιοῦνται;

Θά ἀναφερθοῦμε σέ δήλωση τοῦ γνωστοῦ πολιτικοῦ Χένρι Κίσινγκερ: «Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. 

Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ» [3].

Οἱ «εἰδικοί» ἀποφάνθηκαν ὅτι τέτοια δήλωση ποτέ δέν ἔγινε· ἄλλωστε τή διέψευσε, ὅταν ρωτήθηκε, καί ὁ ἴδιος ὁ Κίσιγκερ! Ρώτησε ἡ κότα τήν ἀλεποῦ «θέλεις νά μέ φᾶς;»· ἡ ἀλεποῦ ἀπάντησε «ὄχι» καί ἡ κότα τήν πίστεψε! 

Ἡ ἀπορία μας κρέμεται ἀμείλικτη: μά τότε ὅλα αὐτά τά γεγονότα πού συνετέλεσαν, καί συνεχίζουν νά συντελοῦν, στήν πραγματοποίησή της, εἶναι τυχαῖα; Τυχαῖα φθάσαμε στήν πλήρη ἀπαξίωση τῆς γλῶσσας μας, στή νόθευση τῆς Πίστεώς μας καί στή διαστρέβλωση τῆς ἱστορίας μας;

Πῶς ἡ πιό πλούσια, ὠραία καί ποιητική γλῶσσα, ἡ ὁποία ἀποδίδει τά ὑψηλά νοήματα τῆς Πίστεώς μας καί ὀξύνει τό νοῦ, κατακρεουργήθηκε ἀπό μία σωρεία ἐγκληματικῶν μεταρρυθμίσεων καί φθάσαμε νά ὁμιλοῦμε τά λεγόμενα Greeklish (Γκρίκλις); 

Πῶς ἡ μόνη ἀληθινή Πίστη, ἡ Ὀρθοδοξία, νοθεύεται συστηματικά δεκαετίες τώρα, ἀπό τούς κακοδόξους οἰκουμενιστές, καί φθάσαμε στόν πλήρη ἐξευτελισμό, ἐκκοσμίκευση καί ἀποϊεροποίηση τῶν Μυστηρίων Της; Πῶς ἡ ἱερή, θαυμαστή καί ἡρωική ἱστορία μας, κατάντησε ντροπή τοῦ ἔθνους; Πῶς ἡ καταστροφή τῆς Σμύρνης ἔγινε «συνωστισμός»;

Ἄς προσέξουμε ὅμως, τί εἶπαν καί οἱ ἅγιοί μας. Ὁ ἅγιος Πορφύριος εἶπε: «Ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι. Αἰσθάνομαι πόσο ἔντονα ἐργάζονται μυστικὰ γιὰ τὴν καταστροφὴ τῆς Ἑλλάδος. Ἀρχίσανε μὲ τὴν γλῶσσα. Ὅσο ξεπέφτει ἡ γλῶσσα τόσο ξεπέφτει ὁ λαός. Λένε ὅτι θέλουν νὰ εὐκολύνουν τὰ παιδιά.»[4]. 

Ὁ ἅγιος Παΐσιος: «Οἱ Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; Καί 250!»[5]. Μήπως ὁ σύγχρονος ἅγιος, ὁ διά Χριστόν σαλός, παπα-Φώτης Λαυρεώτης; «Οι σιωνιστές εργάζονται, εμείς τι κάνουμε»[6]; Μήπως ἦταν συνωμοσιολόγοι, ἤ γιά νά εἴμαστε ἀκριβεῖς, ὑποστήριζαν θεωρίες συνωμοσίας;

«…Έχουν βρει εδώ και χρόνια την αρνητική, απαξιωτική ετικέτα “συνωμοσιολόγος”, οι συνωμότες. Γιατί στο πλαίσιο της προπαγάνδας σου ρίχνουν στα μούτρα αυτό που πρόκειται εσύ να τους αποδώσεις ως μομφή και με αυτό τον τρόπο αμύνονται προληπτικά στην κτηνωδία που έχουν οργανώσει εναντίον των πολιτών. 

Θα πρέπει κανείς να χαίρεται όταν βλέπει να τον αποκαλούν συνωμοσιολόγο διότι ξέρει ότι απέναντί του έχει προπαγανδιστές του χειρίστου είδους, λακέδες της υγειονομικής δικτατορίας και επομένως ξέρει ότι είναι στο σωστό δρόμο»[7]. 

 Εἶναι ἡ ἴδια τακτική, ἐμπνευσμένη ἀπό τόν πατέρα τους τόν διάβολο, ὁ ὁποῖος ἔχει πείσει πολλούς ἄφρονες, ἀκόμη καί ὑποτιθέμενους θεολόγους, ὅτι δέν ὑπάρχει, γιά νά κάνει ἀνενόχλητος τή δουλειά του: τή λεηλασία τῶν ψυχῶν!

Διακρίνουμε δύο κατηγορίες ἀνθρώπων πού ἀπαξιώνουν τίς συνωμοσιολογίες: α. τούς πραγματικούς συνωμότες (οἱ ὁποίοι κατέχουν θέσεις κοσμικῆς καί οἰκονομικῆς ἰσχύος) καί τά ὄργανά τους καί β. τούς ἔχοντες φοβικά σύνδρομα κατωτερότητος καί τρομάζουν ὅταν τούς ἀποκαλοῦν «ὁπισθοδρομικούς» καί τά παρόμοια.

Θά προσπαθήσουμε νά περιγράψουμε αὐτό πού συμβαίνει, παραλλάσοντας τήν ἱστορία μέ τό σύνδρομο τοῦ βραστοῦ βατράχου. Δύο βάτραχοι, ὁ Α καί ὁ Β, τοποθετοῦνται σέ μια κατσαρόλα μέ νερό. Ἀκολουθεῖ ἡ παρακάτω στιχομυθία:

Α -Πρέπει νά προσέχουμε, δέν ἔχουν καλές προθέσεις αὐτοί πού μᾶς ἔβαλαν ἐδῶ. Ἡ μέχρι τώρα πορεία τους, τό ἀποδεινύει.

Β -Τί νά προσέξουμε, θά κάνουμε τό μπανάκι μας καί θά περάσουμε καλά.

Α -Ἀρχίζει νά ἀνεβαίνει ἡ θερμοκρασία τοῦ νεροῦ, πρέπει νά βγοῦμε…

Β -Ἀηδίες, ἴσα-ἴσα, κάνει καί λίγο κρύο ἔξω· εἴμαστε πιό ἄνετα ἐδῶ.

Α -Ἀνέβηκε καί ἄλλο ἡ θερμοκρασία, ἀρχίζει τό νερό νά ζεσταίνεται…

Β -Ἀπεναντίας, τώρα θά ἀπολαύσουμε τό μπάνιο μας!

Α -Τό νερό ζεσταίνεται ἐπικίνδυνα, πρέπει νά βγοῦμε γρήγορα, σίγουρα αὐτοί πού ρυθμίζουν τή θερμοκρασία δέν ἔχουν καλό σκοπό…

Β -Τί συνωμοσιολογίες εἶναι αὐτές; Στή γῆ ὑπάρχουν δισεκατομμύρια βάτραχοι, ποιός νά ἐνδιαφέρεται εἰδικά γιά ἐμᾶς τούς δυό;

Ἡ ἱστορία αὐτή τελειώνει μέ τόν ἕνα βάτραχο, τό «συνωμοσιολόγο» νά ἔχει πεταχτεῖ ἔγκαιρα ἔξω ἀπό τήν κατσαρόλα, καί μέ τόν ἄλλο νά ἔχει βράσει…!

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

[1] Πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης, «Χάσιμο χρόνου η προσφυγή στους τρομοκρατημένους δικαστές!»,

[2] Γ. Μπαμπινιώτη, Λεξικό γιά τό Σχολεῖο καί τό Γραφεῖο, 5ος τόμος, Ἀθήνα 2004.



[5] Διόδωρου Ράμμου, Ἱστορικοῦ-Ἀρχαιολόγου, «Γίνε θεός χωρίς τόν Θεό. Ἡ θλιβερή πορεία τῆς Εὐρώπης πρός τήν καμπαλιστική θρησκεία», Ἀθήνα 2019.


[7] «Χάσιμο χρόνου η προσφυγή στους τρομοκρατημένους δικαστές!»



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΡΘΡΟ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου