Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024

ΙΔΟΥ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο "ΦΑΛΤΣΟΣ" ΓΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ

Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ -
Ο ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ



Αγίου Κοσμά του Αιτωλού


Ἐγεννήθη ὁ Κύριος, ἀδελφοί μου, ἀπὸ γυναίκα, διὰ νὰ εὐλογήση τὴν γυναίκα, ἐπειδὴ καὶ ἡ γυναίκα ἔλαβε πρῶτον τὴν κατάραν εἰς τὸν παράδεισον, ἡ γυναίκα ἐκρήμνισε τὸν κόσμον καὶ τὸν ἐπήγε εἰς τὴν κόλασιν, πάλιν ἡ γυναίκα ἐγέννησε τὸν Χριστὸν καὶ ἔλαβε τὴν εὐλογίαν.

Ἐγεννήθηκεν ὁ Κύριος ἀπὸ ἀρραβωνιασμένην, διὰ νὰ εὐλογήση τὸν γάμον, ἐπειδὴ καὶ ἡ ἀρραβώνα εἶνε ἀρχὴ τοῦ γάμου, διὰ νὰ δείξη καὶ ἐσένα παράδειγμα, πὼς τὸ δακτυλίδι ὁποὺ πρῶτον δίδει ὁ ἄνδρας εἰς τὴν γυναίκα πρέπει νὰ εἶνε μαλαματένιο καὶ νὰ τὸ βάλη εἰς τὸ δάκτυλό της ἡ γυναίκα καθαρὴ ὡσὰν ἐτοῦτο τὸ μάλαμα. 

Ε, τότες νὰ τὸ δεχτῆς καὶ νὰ τὸ βάλης εἰς τὸ δάκτυλό σου, καὶ νὰ προτιμήσῃς νὰ χάσῃς τὴν ζωήν σου καὶ τὸ κεφάλι σου παρὰ νὰ καταπατήσῃς τὴν τιμὴν τοῦ ἀνδρός σου. 

Ὁμοίως στέλνεις καὶ ἐσὺ ἡ γυναίκα εἰς τὸν ἄνδρα ἕνα δακτυλίδι ἀσημένιο, νὰ τὸν διδάξης καὶ αὐτόν. Τοῦ φανερώνεις μὲ τὸ δακτυλίδι καὶ λέγεις πὼς ἀνίσως καὶ ἐσὺ ὁ ἄνδρας καὶ εἶσαι στέρεος ὡσὰν τὸ ἀσήμι, ε, τότες νὰ τὸ δεχτῆς καὶ νὰ τὸ βάλης εἰς τὸ δάκτυλό σου, καὶ νὰ βάνης τὴν ζωήν σου καὶ τὸ κεφάλι σου διὰ τὴν γυναῖκά σου. 

Αὐτὸ φανερώνει ἡ ἀρραβώνα τοῦ γάμου. Νὰ χαίρεστε καὶ νὰ εὐφραίνεστε χιλιάδες φορὲς οἱ παντρεμένες τίμια διὰ τὰ πολλὰ καλὰ ὁποὺ σᾶς ἐχάρισεν ὁ πανάγαθος Θεός· σᾶς ἐχάρισε καὶ εὐλογημένον γάμον. Νὰ κλαίετε διὰ τοὺς ἀσεβεῖς καὶ ἀπίστους· ἀνάμεσα εἰς τὰ πολλὰ κακὰ ὁποὺ ἔχουν, ἔχουν καὶ καταφρονεμένον γάμον.

Πῶς γίνεται ὁμοίως ὁ γάμος τῶν χριστιανῶν εὐλογημένος καὶ πῶς γίνεται καταφρονημένος, ἤγουν κατηραμένος, δὲν εἶνε ἐδικόν μου ἔργον νὰ ἠξεύρω καὶ νὰ τὸ διδάσκω· ἐγὼ πρέπει νὰ ἠξεύρω τὴν καλογερικήν μου νὰ σωθῶ. 

Εἶνε ἄπρεπον ὁ καλόγηρος νὰ διδάσκη περὶ γάμων. Μὰ πάλιν ἀπὸ τὸ ἄπρεπον ἐβγαίνομεν κέρδος. Ἐκεῖνο ὁποὺ ἤθελα νὰ σοῦ εἰπῶ ἐγώ, παιδί μου, ἔπρεπεν ὁ πατέρας σου καὶ ἡ μητέρα σου νὰ σοῦ τὰ εἰπῆ. Μὰ ἐπειδὴ καὶ ἐκεῖνοι δὲν ἠξεύρουν νὰ σοῦ τὰ εἰποῦν, σοῦ λέγω ἐγὼ παραμικρόν, ζήτησε καὶ ἀπὸ λόγου σου νὰ μάθης τὰ πολλά.

Ἄκουσε, παιδί μου· ὅταν θέλης νὰ ὑπανδρευθῆς, νὰ ζητήσῃς πρῶτον, γυναίκα νὰ μὴν εἶνε ἀπὸ τὴν συγγένειά σου, ὁποὺ τὸ ἐμποδίζει ὁ νόμος τῆς Ἐκκλησίας· δεύτερον, νὰ ἔχη τὸν φόβον τοῦ Θεοῦ εἰς τὴν ψυχήν της· καὶ τρίτον, νὰ εἶνε στολισμένη μὲ τὴν ἐντροπήν. 

Ἐπῆρες γυναίκα πτωχή, ἐπῆρες σκλάβα· ἐπῆρες γυναίκα πλούσια, ἔγινες ἐσὺ σκλάβος, ἐπῆρες ραβδὶ τῆς κρεφαλῆς σου. Πρώτον νὰ ἐξομολογῆσθε καὶ νὰ στεφανώνεστε εἰς τὴν ἐκκλησίαν.

Καὶ πῶς πρέπει νὰ στεφανώνεστε; Νὰ πάρη ὁ παπὰς τὸ νουνό, τὸ γαμβρὸ καὶ τὴ νύφη, ἕνα δυὸ ἀνθρώπους, νὰ πάρη μία λειτουργία, νὰ βάλη τὰ στέφανα, δυὸ δακτυλίδια καὶ δυὸ λαμπάδες. Νὰ πηγαίνουν εἰς τὴν ἐκκλησίαν. 

Νὰ βάνη τὸν ἄνδρα εἰς τὰ δεξιὰ καὶ τὴν γυναίκα εἰς τὰ ἀριστερὰ καὶ νὰ πηγαίνη μέσα εἰς τὸ ἅγιον Βῆμα ὁ παπὰς νὰ ἀνάψη τὰς δυὸ λαμπάδας καὶ νὰ κρεμάση τὰ στεφάνια ἐμπρὸς εἰς τὴν ἁγίαν Τράπεζαν καὶ νὰ βάνη τὰ δυὸ δακτυλίδια ἐπάνω, τὸ ἕνα νὰ τηράζη μέσα καὶ τὸ ἄλλο ἔξω, διατὶ φανερώνει πὼς ὅταν γυρίζη ὁ ἀρραβωνιαστικὸς καὶ τηράζη τὴν ἀρραβωνιαστικήν, νὰ γυρίζη τὸ πρόσωπόν της ἀπὸ τὸ ἄλλο μέρος· ὁμοίως καὶ ἡ ἀρραβωνιαστικὴ τὸν γαμβρόν. 

Καὶ ὡσὰν τελειώση τὴν Λειτουργίαν, νὰ πάρη τὸ γαμβρὸ καὶ τὴ νύμφη νὰ τοὺς βάλη ἀντάμα. Καὶ νὰ πάρη τὸ θυμιατὸ καὶ τὶς δυὸ λαμπάδες ἀναμμένες, νὰ θυμιάση τὸ γαμβρὸ σταυροειδῶς τρεῖς φορές.

Τὸ θυμιατὸ σημαίνει τὴν Δέσποινα, τὴν Θεοτόκον· τὰ κάρβουνα εἶνε μέσα στὸ θυμιατὸ καὶ δὲν καίεται· ἔτσι καὶ ἡ Δέσποινα ἡ Θεοτόκος ἐδέχθηκε τὸν Χριστὸν καὶ δὲν ἐκάηκε, ἀλλὰ μάλιστα ἐφωτίσθηκε. 

Τὸ θυμίαμα σημαίνει τὸ Πανάγιον Πνεῦμα, τὸ κούπωμα τοῦ θυμιατοῦ σημαίνει τὴν σκέπην τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, οἱ τρεῖς ἁλυσίδες σημαίνουν τὴν διδασκαλίαν τῶν ἁγίων Ἀποστόλων. 

Καὶ ἔτσι θυμιάζει ὁ ἱερεὺς τὸν γαμβρόν, τὸν διδάσκει λέγοντάς του: Ἐγὼ ἐτοῦτο προσκυνῶ· καὶ ἂν θέλης καὶ ἐσὺ καὶ εἶσαι χριστιανὸς ὀρθόδοξος, ἐτοῦτο προσκύνα. Καὶ ἔτσι σκύφτει καὶ προσκυνεῖ καὶ ὁ παπὰς καὶ ὁ γαμβρός. Αὐτὸ σημαίνει τὸ θυμιατό.

Καὶ ἐρωτᾶ ὁ παπὰς τὸν γαμβρόν: Θέλεις τὴν Μαρίαν διὰ γυναῖκά σου; Ἀνίσως καὶ εἰπῆ: Τὴν θέλω, τοῦ δίδει τὴν λαμπάδα. Ὁμοίως ρωτᾶ καὶ τὴν νύμφην: Θέλεις ἐσύ, 

Μαρία, τὸν Ἰωάννην διὰ ἄνδρα; Ἀνίσως καὶ τὸν θέλη, δὲν ὁμιλεῖ, μόνον σκύπτει τὴν κεφαλήν της· εἰ δὲ καὶ δὲν τὸν θέλει καὶ εἶνε χωρὶς τὸ θέλημά της, φωνάζει: Δὲν τὸν θέλω. Καὶ ὡσὰν εἰπῆ πὼς δὲν τὸν θέλει, ὁ παπὰς νὰ μὴ βάλη χέρι νὰ τοὺς στεφανώση, διότι κολάζονται. 

Ἂν εἶνε μὲ τὸ θέλημα καὶ τῶν δυό, ε, τότες νὰ τοὺς στεφανώνει. Καὶ ἔπειτα ἀπὸ τὸ στεφάνωμα νὰ τοὺς μεταλαμβάνη τὰ Ἄχραντα Μυστήρια. Καὶ ἀνίσως ἔχουν κανένα ἐμπόδιο, ἂς τοὺς κοινωνήση τὸ κοινὸν ποτήριον. Ὕστερα τοὺς παίρνουν ψάλλοντας, καὶ πηγαίνοντας εἰς τὸ σπίτι κάνει δέησιν ὁ παπάς, εὐλογεῖ τὴν τράπεζαν καὶ φεύγει.

Καὶ ὡσὰν περάσουν τρεῖς ἡμέρες, ε, τότες νὰ σμίγετε τὸ ἄνδρογυνον· καὶ νὰ φυλάγετε τὶς Κυριακές, ἑορτὲς μὲ εὐγένειαν, ὡσὰν χριστιανοί. Δὲν ἔδωσεν ὁ Θεὸς τὴν γυναίκα διὰ πορνείαν, ἀλλὰ διὰ παιδιά. Καὶ νὰ μὴν κοιμᾶστε εἰς ἕνα στρῶμα τὴν Κυριακήν, διότι μᾶς γκρεμνίζει ὁ διάβολος, καὶ μάλιστα τὶς ἑορτές. Καὶ ἐσὺ ὁ ἄνδρας νὰ φεύγης τὴν ξένην γυναίκα καθὼς φεύγεις τὸ φίδι. 

Καὶ ὄχι μόνον τὴν ξένην γυναίκα, ἀλλ᾿ εἶνε καιρὸς νὰ φεύγης καὶ τὴν ἐδικήν σου. Ἔτυχεν ἡ γυναῖκα σου καὶ ἔχη συνήθειαν ἢ ἐγγαστρώθη, πρέπει νὰ φυλάγεσαι, ἢ ἐγέννησε καὶ δὲν ἐσαράντισε, δὲν ἐκαθαρίστηκε. Καὶ ἐὰν θέλης νὰ σμίξης μὲ τὴ γυναῖκά σου, πάρε παράδειγμα· ρώτησε τὸν γεωργὸν νὰ ἰδῆς πόσες φορὲς σπέρνει τὸ χωράφι τὸ χρόνο. 

Μίαν φορὰν καὶ τὸ ἀφήνει ὡς ὁποὺ γίνεται, καὶ τότε τὸ θερίζει· καὶ ὕστερα πάλιν, ὡσὰν θέλη, τὸ ματασπέρνει. Ὁμοίως καὶ ἐσύ, ἀδελφέ μου. Ἔσμιξες μὲ τὴν γυναῖκά σου, ἐγγαστρώθηκε; Ἀναχώρησε ἕως ὁποὺ γεννήση, νὰ σαραντίση καὶ καθαρισθῆ, καὶ τότε σπέρνεις καὶ ἄλλο. Καὶ κάμε σαράντα, πενήντα παιδιά. 

Ἤθελα νὰ σοῦ εἰπῶ ἕνα λόγον, μὰ εἶνε αἰσχρὸς κομμάτι καὶ θέλετε μὲ κατηγορήσετε. Δὲν βλέπετε τὰ ζῶα ποὺ σμίγουν ἕως ποὺ ἐγγαστρωθῆ τὸ θηλυκὸν καὶ ὡσὰν γεννήση, ε, τότες ματασμίγουν; Καὶ ἡμεῖς οἱ ἄνθρωποι δὲν τὰ ντρεπόμαστε νὰ εἴμαστε χειρότεροι καὶ ἀπὸ τὰ ζῶα; Μὰ πάλιν δὲν ἠμπορεῖς νὰ κάμνης αὐτό, σοῦ πέφτει βαρύ; 

Κἀμὲ ἄλλο· ταπεινώσου καὶ εἰπὲ πὼς εἶσαι ἀνάξιος, ἁμαρτωλὸς καὶ χειρότερος ἀπὸ τὰ ζῶα· κατηγόρησε τοῦ λόγου σου, καὶ ἔτσι ἠμπορεῖ νὰ σὲ σπλαχνισθῆ ὁ Θεὸς νὰ σὲ σώσῃ. Ἀμὴ νὰ κάμης τὴν ἁμαρτίαν, νὰ καυχᾶσαι, νὰ λέγης πὼς εἶσαι ἅγιος, γίνεται τοῦτο νὰ εἶνε; 

Ὡσὰν παιδιά μου πνευματικὰ σᾶς συμβουλεύω· σᾶς τὸ εἶπα πὼς εἰς σὲ λόγου μου εἶνε ἄπρεπον νὰ τὰ λέγω αὐτά, μὰ τί νὰ κάμω πάλιν; Βλέποντας τὸ γένος μας εἰς ποίαν κατάστασιν εὑρίσκεται, ἐστενεύτηκα καὶ σᾶς εἶπα αὐτά, διὰ νὰ ὠφεληθῆτε τίποτες.

Καὶ νὰ εἶνε ὁ ἄνδρας ὡς βασιλεὺς καὶ ἡ γυναίκα ὡσὰν βεζίρης, ἤτοι ὁ ἄνδρας ὡσὰν κεφαλὴ καὶ ἡ γυναίκα ὡσὰν σῶμα, τότε εὐλογεῖ ὁ Θεὸς τὸν ἄνδρα καὶ τὴν γυναίκα καὶ τὰ παιδιὰ σας καὶ δὲν σᾶς κολλᾶ κανένα κακὸν πράγμα, μήτε ἀμποδέματα, μήτε γητεύματα, μήτε κανένα. 

Ἔτσι περνᾶτε καὶ ἐδῶ καλὰ καὶ πηγαίνετε καὶ εἰς τὸν παράδεισον νὰ χαίρεστε πάντοτε. Καὶ πλέον ἐξουσίαν δὲν ἔχετε νὰ χωρίζεστε καὶ μόνον ὁ θάνατος καὶ ἡ πορνεία σᾶς χωρίζει. 

Καὶ ἂν τύχη καὶ ξεπέση ἡ γυναίκα μὲ ἄλλον ἄνδρα ἢ ὁ ἄνδρας μὲ ἄλλην γυναίκα, ἔχουν χρέος νὰ πηγαίνουν εἰς τὸν ἀρχιερέα νὰ τοὺς χωρίζη. Μὰ πάλιν ἐκεῖνος ὁποὺ ἀδικηθῆ ἀπὸ τὴν γυναῖκα του, καὶ δὲν τὴν χωρίση, ἔχει μισθὸν εἰς τὴν ψυχήν του. Ἀμὴ εἶνε τρόπος ἡ γυναῖκα σου νὰ πορνεύση μὲ ἄλλον καὶ νὰ τὴν συγχωρήσῃς; 

Εἶνε. Καὶ τί τρόπος εἶνε; Ἐσύ, παιδί μου, πηγαίνεις τὴν ξενειτιά, εἰς τὸ χωράφιον, ἡ γυναῖκα σου ἐξέπεσε μὲ ἄλλο πρόσωπον. Ἦλθες εἰς τὸ σπίτι σου. Τί πρέπει νὰ κάμη ἡ γυναίκα σου; Πρέπει νὰ πάρη ἕνα τσεκούρι καὶ ἕνα ξύλο καὶ νὰ σοῦ βάλη μίαν μετάνοιαν καὶ νὰ σοῦ φιλήση τὸ χέρι καὶ νὰ εἰπῆ: 

Πάρε ἐτοῦτο τὸ τσεκούρι καὶ τὸ ξύλο καὶ νὰ μὲ κάμης χάριν· βάλε με ἐπάνω νὰ μὲ κάμης λιανὰ κομμάτια, ρίξε με νὰ μὲ φᾶνε οἱ σκύλοι, διατὶ δὲν εἶμαι ἄξια νὰ βλέπω τὸ πρόσωπόν σου, ἐπειδὴ καὶ ἐκαταπάτησα τὴν τιμήν σου καὶ ἀπὸ ἐκεῖ ὁποὺ ἤμουν θυγατέρα τοῦ Χριστοῦ, ἔγινα θυγατέρα τοῦ διαβόλου. 

Τί λέγεις, παιδί μου, σὲ βαστᾶ ἡ καρδιά σου νὰ τὴν σκοτώσῃς ἢ νὰ τὴν συγχωρέσῃς; Μὲ φαίνεται πὼς θὰ πῆς: ἂς εἶσαι συγχωρεμένη, μὰ ἄλλην φορὰν νὰ μὴ τὸ ματακάμης. Ἀμὴ πότε τὴν χωρίζεις; Ὅταν ἔλθης ἀπὸ τὴν ξενιτειὰ καὶ τὸ μάθης ἀπὸ τὸν γείτονά σου, τότε βιάζεσαι ἐξ ἀνάγκης νὰ τὴν χωρίσῃς. 

Ἔτσι καὶ ὁ Κύριος αὔριον εἰς τὴν Δευτέραν Παρουσίαν, ἀνίσως καὶ μᾶς εὕρη ἀνεξομολόγητους, ἀμετανοήτους, ἀδιορθώτους, βιάζεται νὰ μᾶς βάλη εἰς τὴν κόλασιν· εἰ δὲ ὅταν μᾶς εὕρη μετανοημένους, μᾶς σπλαχνίζεται καὶ μᾶς βάνει εἰς τὸν παράδεισον νὰ χαιρώμαστε πάντοτε.

Γίνεται πάλιν κατηραμένος ὁ γάμος νὰ πάρης γυναίκα ἀπὸ τὴν συγγένειάν σου, ὁποὺ τὸ ἐμποδίζει ὁ νόμος, καὶ νὰ βάνης τύμπανα καὶ βιολιά, χοροὺς καὶ τραγούδια, ντουφέκια, στολίδια, καὶ ἄλλα διαβολικὰ καμώματα. 

Τότε γίνεται κατηραμένος ὁ γάμος, γεννῶνται τὰ παιδιά σας τυφλά, βουβά, κουφά, κουτσά, κακορρίζικα, σεληνιάζονται καὶ τὰ βλέπετε ἐσεῖς οἱ γονεῖς καὶ καίεται ἡ καρδιά σας καὶ σᾶς θανατώνει ὁ Θεὸς παράκαιρα καὶ σᾶς βάνει εἰς τὴν κόλασιν. 

Καὶ νὰ μὴν τὸν κάμνετε τὸν γάμον τὴν Κυριακήν, μόνον ὅποια ἡμέρα θέλετε τῆς ἑβδομάδος. 

Ὄχι πὼς τὸ ἐμποδίζει ὁ νόμος, ἀλλὰ διὰ τὰς ἀταξίας ὁποὺ γίνονται καὶ μάλιστα λείπετε καὶ ἀπὸ τὴν Λειτουργίαν· καὶ ἡ Λειτουργία πρέπει νὰ γίνεται ξεχωριστὴ διὰ τὸν γαμβρὸν καὶ διὰ τὴν νύφην.

ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΚΟΥΝΤΡΙΑΝΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΣΧΟΛΙΟ:

Ιδού μια ευκαιρία να καταλάβουμε πόσο χαμηλά έχουμε πέσει, να δοξολογήσουμε τον Κύριο για τη μακροθυμία Του και να μετανοήσουμε για τον ασύλληπτο ξεπεσμό μας, ώστε να επιστρέψει η Χάρις του Θεού στη χώρα μας κι έτσι να μεγαλουργήσουμε.


10 σχόλια:

  1. O πραγματικός στόχος τους είναι τα παιδιά και εάν δεν τους αφανίσει Κύριος ο Θεός, σύντομα όσοι αντιστέκονται στο ηλεκτρονικό χάραγμα, στους Γενετικούς Εμβολισμους και σε οτιδήποτε άλλο κατεβάζει η γκλάβα των Βρομερων αυτών Κουραδων, σύντομα λοιπόν όσοι αντιστέκονται θα μείνουν χωρίς οικονομικούς πόρους, κάρτες, διαβατήρια κλπ κλπ και αναγκαστικά για να μην βιάζονται νοητικά τα παιδιά τους με ανώμαλες διδασκαλίες στα δημόσια εκπαιδευτηρια ουρητηρια Μητσοτάκη, θα αναγκαστούν να αποσύρουν τα παιδιά τους από τα σχολεία του Ψεύδους και να φύγουν Κυνηγημένοι σαν τους αδερφούς Μανώλη και Σεβαστιανη... Θα πρέπει να ετοιμαστεί ένα άρθρο για να προβληθεί ο αγώνας αυτού του ανθρώπου,ώστε να δούνε όλοι ότι όταν θέλουν μπορούν. Πραγματικά άθλιο αυτό που πράττουν site του χώρου που γνωρίζουν ποιος είναι (Pronews) καθότι για χρόνια σχολιαζε στην εν λόγω πλατφόρμα και αφήνουν τον Ευαγγελάτο να του παίρνει συνεντεύξεις αντί να προβάλουν οι ιδιοι το θέμα όπως του αρμόζει και όχι αναπαράγοντας τη Συστημική Προπαγάνδα του Ευαγγελάτου.. Οι δε υπόλοιποι (triklopodia, katohika) που επίσης γνωρίζουν το ποιος είναι, κρυφτηκαν στις φωλιές τους μόλις είδαν ότι υπάρχει Σοβαρή Αντίσταση πέραν από την αντίσταση στα λόγια συνταξιούχων αρθρογράφων τους και ραδιονικων φαντασιοπληξιων και αποφεύγουν να Πάρουν Θέση για να μη συσχετιστουνε μαζί του;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΡΩΜΑΝΟΣ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ;
    Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΚΑΡΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΕΔΩ .
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΤΑΤΑ ΤΟΝ ΣΠΙΛΩΝΕΙ ΩΣ ΑΙΜΟΜΙΚΤΗ .
    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΤΙ ΠΑΠΓΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται να είναι ο αδερφός Ιωάννης Βαρκαρης. Που είναι το Link με τις άθλιες κατηγορίες του αρθρογράφου της triklopodias?

      Διαγραφή
    2. ΜΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΚΑΡΗΣ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ Ή ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΑΚΗΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΣΑΙΤ https://www.youtube.com/watch?v=x4-6Cop-3Qs

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ;ΠΗΡΑΤΕ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΕΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ NICKNAME ἹΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΚΑΡΗΣ" ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "CAPENEWS" ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ! ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ "ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΛΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟ! ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΩΡΙΣ, ΜΟΛΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ! ΜΗ ΜΑΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΙΝΤ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ Ή ΑΠΕΧΟΥΝ!

      Διαγραφή
    4. ΓΡΑΨΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ LINK ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...

      Διαγραφή
  3. Ιερά Μονή Γρηγορίου, Αγίου Όρους: Στη Βουλή ο Χριστός ξανασταυρώνεται.

    https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/61734-i-m-grigoriou-sti-vouli-o-xristos-ksanastavronetai

    * * *

    ΜΕΤΑ από την Σταύρωση του Ιησού Χριστού, στην αμαρτωλή και αμετανόητη Ιερουσαλήμ, η Ιερουσαλήμ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ολοσχερώς από τα εχθρικά Ρωμαϊκά στρατεύματα.
    Για να μην ξεχνιόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΉ ΜΑΝΏΛΗ
    (ΙΩΑΝΝΗ ΒΑΡΚΑΡΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΏΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΟΥΝΙΣΤΡΕΣ!! Σκοπός του Αντίχριστου Καθεστώτος Μητσοτάκη είναι να μην ακολουθήσουν άλλοι το παράδειγμα του Μανώλη ο οποίος κατάφερε να ΑΠΟΔΕΊΞΕΙ ΈΜΠΡΑΚΤΑ ότι ΜΠΟΡΕΊ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΈΛΛΗΝ να είναι ανεξαρτητος ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΚΎΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ για Ψηφιακά Διαβατήρια, φόρους ΜΑΥΡΗΣ (aka Πράσινης) Ανάπτυξης και ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
    https://varkarisnews.blogspot.com/?m=1
    Τσακιστε τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσίν Του. Μετά τη δημιουργία του Αδάμ ο Θεός είπε: «Δεν είναι καλό να μένη ο άνθρωπος μόνος· ας κάνουμε σ’ αυτόν βοηθό όμοιο με αυτόν» (Ου καλόν είναι τον άνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αυτώ βοηθόν κατ’ αυτόν). Και αφού ο Θεός δημιούργησε από την πλευρά του άνδρα την γυναίκα, ο Αδάμ είπε: «Τούτο το δημιούργημα είναι οστό από τα οστά μου και σάρκα από την σάρκα μου» (Τούτο οστούν εκ των οστέων μου και σαρξ εκ της σαρκός μου) (Γέν. 1:26, και 2:18-23).

    Ο προφήτης Μωϋσής συνεχίζει τη βιβλική περιγραφή με τα εξής προφητικά λόγια: «Εξ αιτίας του στενού δεσμού του άνδρα προς την γυναίκα, στο μέλλον κάθε άνδρας θα αφήνη τον πατέρα και τη μητέρα του και θα συνδέεται στενά με την γυναίκα του, ώστε οι δύο να είναι μία σάρκα» (Ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν) (Γέν. 2:24). Στους λόγους αυτούς έχουμε την ευλογία του Θεού για το μυστήριο του γάμου και τον προσδιορισμό του ως κοινωνίας αγάπης.

    Όταν ήλθε ο Χριστός συμπλήρωσε την αρχική θεϊκή ευλογία και πρόσθεσε: «Επομένως οι σύζυγοι δεν είναι πλέον δύο αλλά ένα σώμα. Ό,τι λοιπόν ένωσε ο Θεός, ας μην το χωρίζη άνθρωπος». Με την παρουσία Του στον γάμο της Κανά και τη θαυματουργική μεταβολή του ύδατος σε οίνο, ο Χριστός θέλησε «να αγιάση την κατά σάρκα γέννηση του ανθρώπου», και ευλόγησε το μυστήριο του γάμου (Ματθ. 19:6).



    Από τον λόγο του Θεού ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν, καταλαβαίνουμε ότι για να τελεσθή το μυστήριο του γάμου πρέπει να γίνη μια διπλή κίνηση αγάπης του άνδρα και της γυναίκας: Πρώτον, αποκοπή και ανεξαρτητοποίηση (καταλείψει) από τους γονείς και την πατρική οικογένεια, και δεύτερον, συμπόρευση και συνταύτιση (προσκολληθήσεται) με τον ή την ομόζυγο.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι οι νυμφευόμενοι παύουν να αγαπούν και να σέβωνται τους γονείς τους, αλλά παύουν να εξαρτώνται και να κατευθύνωνται από τους γονείς επειδή γίνονται οι ίδιοι γονείς. Όπως κάνουμε όταν φυτεύουμε ένα αμπέλι: Κόβουμε ένα κλωνάρι και το φυτεύουμε αλλού για να γίνη νέο αμπέλι. Ο γάμος είναι το κόψιμο δύο κλωναριών από δύο παλαιά κλήματα, τα οποία φυτεύονται μαζί και δημιουργούν ένα νέο κλήμα.



    Για να δημιουργηθή με το μυστήριο του γάμου μία κοινωνία αγάπης, πρέπει ο άνδρας και η γυναίκα που θα συζευχθούν να βαδίσουν τον δρόμο που υπέδειξε ο Χριστός σ’ εκείνους που επιθυμούν να Τον ακολουθήσουν: «Ει τις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού και ακολουθείτω μοι» (Ματθ. 16:24). Δεν είναι δυνατόν να αγαπήσουμε τον σύντροφό μας αν δεν αρνηθούμε τον εαυτό μας. Άλλωστε η αγάπη του ομοζύγου μας είναι ταυτόχρονα ο δρόμος που οδηγεί στην αγάπη του Θεού.

    Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσουμε μέσα στον γάμο μία κοινωνία αγάπης είναι να αφαιρέσουμε το εγώ μας. Διότι αγάπη σημαίνει ξερίζωμα του εγωισμού, ενώ το εγώ είναι η άρνηση της αγάπης. Στην πνευματική ζωή τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ο,τι στην κοσμική. Ο Χριστός είπε: «Εκείνος που ζητά να σώση τη ζωή του, θα χάση την αιώνια ζωή, κι εκείνος που χάνει τη ζωή του για χάρη μου, θα την κερδίση» (Ο ευρών την ψυχήν αυτού απολέσει αυτήν, και ο απολέσας την ψυχήν αυτού ένεκεν εμού ευρήσει αυτήν) (Ματθαίος. 10:39). Εκείνος λοιπόν που χάνει, κερδίζει. Και όποιος νομίζει ότι κέρδισε, είναι χαμένος. Αυτή την πραγματικότητα βιώνουν οι πιστοί μέσα στον γάμο.



    Από το βιβλίο: Ιερομονάχου Γρηγορίου, Το μυστήριον του Γάμου. Ιερόν Κουτλουμουσιανόν Κελλίον Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, Άγιον Όρος 2018, σελ. 7.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελόγλου:

    «Μνημονεύετε γυναικός Λωτ».

    https://vasilinos.wordpress.com/2024/02/14/μνημονεύετε-γυναικός-λωτ-nomosxedio/

    ΑπάντησηΔιαγραφή