Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΘΕΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ


ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΟ…




ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

 +++ 
 Τριάς Αγία ομιλώ και σφραγίζω το γραπτό 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, 
την εγκυρότητα του να βεβαιώσω 
ο Τριαδικός Θεός.

Έρχεται ΜΕΓΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΟ, 
ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ
 ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ. 

Η ΓΗ Θ’ ΑΝΟΙΞΕΙ
 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΑΠΡΟ 
 ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ. 
ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΠΑ 
ΤΟ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, 
ΕΤΣΙ Θ’ ΑΝΟΙΞΗ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.
 ΠΟΛΛΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΓΙΩΝ 
ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ 
ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΕΧΘΡΩΝ ,
 ΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΒΑΘΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ. 
ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΗΤΕ ΝΑ ΠΗΤΕ
 ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ, 
ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ: 
ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΤΕ
 ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΣΕΙΣ. 

Δεν σας αντέχει άλλο η γη, 
Μου ζητά ν’ ανοίξει , 
όλους να σας καταπιεί, 
για την αποστασία σας,
 από Εμέ τον ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΤΗ. 

Έδωσα την άδεια λοιπόν, 
Η ΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ 
και ουαί και τρις αλλοίμονο 
σε κάθε δικό Μου εχθρό, 
σας το έχω ξαναπεί αυτό, 
ο θάνατος θα είναι βασανιστικός, 
γιατί θα είναι αυτός αργός, 
μέσα εις της γης τον βυθό. 

Τώρα να δω, τι θα κάνουν όλοι αυτοί, 
που σηκώνουν το ανάστημά τους 
εις ΕΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΟ. 
Από ποιόν βοήθεια θα ζητήσουν; 
Από Εμέ, που δεν πίστευαν και αρνούνταν συνεχώς 
ή από τον βρωμερό εχθρό; 

Πού θα κρυφθούν οι ισχυροί της γης, 
που απαγόρευσαν το Άγιο Όνομα Μου , 
να ακούγεται και να λειτουργείται επί της γης; 
Πλάνην πλανώνται οικτρά, 
εάν νομίσουν πως θα τους σώσουν 
τα κτίριά τους τα γερά 
ή τα καταφύγια που έχουν κατασκευάσει, 
θα γίνουν οι δικοί τους οι τάφοι, 
όσο αντοχής και ας νομίζουν ότι τα έχουν φτιάξει.

 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ, 
ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΤΟΝ, 
ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΝ ΘΥΜΟΝ, 
ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΛΥΝΕΙ , 
ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΣΑΤΑΝΙΚΟΝ.

Ενώ θα μείνουν άθικτα, 
των παιδιών Μου τα απλά σπιτάκια, 
ας είναι και καλυβάκια, 
αφού Άγιοι Άγγελοι θα τα φρουρούνε 
και όρθια θα τα κρατούνε.

Σας είχα προειδοποιήσει, 
αλλά ο λόγος Μου, κανέναν δεν είχε συγκινήσει, 
τώρα θα κλάψετε όλοι Ανατολή και Δύση. 

ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, 
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΑ
, Θ’ ΑΛΛΑΞΗ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ Η ΡΟΤΑ.

Είπα και ελάλησα ο Τρισυπόστατος Θεός
 και ο λόγος Μου , είναι πέρα για πέρα αληθινός, 
και όποιος αμφιβάλει, ιδίοις όμμασι όλα αυτά θα δει, 
αλλά θα είναι αργά το ΗΜΑΡΤΟΝ να πει.

Η ενημέρωσή Μου αυτή,
 κρύβει την προς εσάς αγάπη Μου την Πατρική,
 μήπως κάποιος έστω και στο παρά- ένα μετανοήσει,
 συγχώρεση Μου ζητήσει 
και το έλεός Μου κερδίσει. 

ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΑΣ,
 ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΡΗΣΗ, 
ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΘΕΙΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ
 ΑΣ ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ 
ΓΙΑΤΙ ΠΙΚΡΑ- ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑ 
ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ. 

Σφραγίζω και πάλι το γραπτό, 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό. 
Αμήν και δόξα τω Μόνω Αληθινώ 
Τρισυποστάτω Θεώ.

+++




29 σχόλια:

  1. Το είχε πει και ο Γέροντας Νεκτάριος Αγιορείτης. Αρρώστιες, πείνα, σεισμός και επίθεση Τούρκων. Ημαρτον Κύριε. Ελεησε τον κόσμο σου και την πατρίδα μας που τόσο έχει υποφέρει. Ανάξιοι και αμαρτωλοί μέχρι εσχάτων είμαστε. Κλείσανε τον οίκο σου και δεν κάναμε τίποτα όλοι μας. Στην ευσπλαχνία και μακροθυμια ελπίζουμε. Ο τους Δίκαιους αγαπων και τους αμαρτωλούς ελεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο διάβολος πήρε δικαίωμα. Τί θα γίνει του χρόνου;

    https://www.youtube.com/watch?v=RXdVSGZ3GyA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιοι είναι αυτοί οι γέροντες που κάθε τόσο αναρτούν και μια προφητεία καταστροφής σε έμμετρο στίχο;Δεν αφήνετε τον κόσμο στα βάσανά τουΆλλωστε όσοι θέλουν να χειραγωγήσουν τον κοσμάκη πουλάνε ελπίδα και φόβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και μάλιστα υποτίθεται ότι μιλάει ο ίδιοςο Κύριος μέσω του γέροντα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΡΕΝΑ για σεισμο αναφερει Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΗΣ ο μακαριστος.θα δειτε στη ΑΘΗΝΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ να συγκρουονται ΣΑΝ ΚΡΙΑΡΙΑ και στις 3 μια ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΟΡΘΙΑ.ΚΑΙ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ μιλησε νομιζω για σεισμο.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είπε και η γερόντισσα Λαμπρινή Βετσιου...θα είναι πολύ μεγάλος σεισμός γιατί θα προκαλέσει μετακίνηση πληθυσμο. Επίσης θα έχουμε έκρηξη ηφαιστείου στην γειτονιά μας... Ιταλία ή και Σαντορίνη σκέφτομαι λόγω Μυκόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΘΑ ΓΗΝΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Θεός δεν φταίει αν εμείς είμαστε αμετανόητοι.. Δεν φταίει αν εμείς είμαστε άπιστοι.. Μόνοι μας προκαλούμε το κακό διότι δεν έχουμε μάθει να αποδεχόμαστε το ΦΩΣ, αλλά μάθαμε να ζούμε μέσα στο σκοτάδι... ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ... Προστάτεψε τα παιδιά Σου.. Ήμαρτον..Πρέπει να γίνουν αυτά ώστε να έρθει η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας.. Και τότε θα δοξαστεί το Άγιο όνομά Σου ξανά στα πέρατα της γης από την Ελλάδα!!! Να ναι ευλογημένο!!! Μετάνοια αδέρφια!!! Όχι φόβο!! Μετάνοια και πίστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά, οποίος δεν πιστεύει τη γραφή, έχει κάθε δικαίωμα:εξάλλου τα γεγονότα θα αποδειξουν αν η γραφή ήταν (είναι) αληθινή.
    Επίσης,ας έχουμε υπ'όψιν ότι ο σεισμός δεν θα γίνει κατ ανάγκην πχ μεθαύριο ή σε μια βδομάδα. Μπορεί να γίνει μπορεί κι όχι τότε. Άλλωστε, πολλές φορές η γραφή αναφέρει κάτι για να προειδοποιήσει κ εν τέλει γίνεται μετά μερικούς μήνες,ίσως γτ ο Θεός δίνει χρόνο για μετάνοια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ !!
    ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΝΗΣΙΟΥ ΘΑ ΒΥΘΙΣΤΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΑΧΑΙΑ ΘΑ ΚΛΟΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ ... Κ Η ΑΜΕΡΙΚΗ=ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΙΚΗ!!! ΔΥΣΤΗΧΩΣ
    ΟΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣ ΚΟΥΜΠΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ!!! Κ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ.... να μας ελεησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακαλῶ πεῖτε στόν κύριον πού ὁμιλεῖ μέ τόν Θεόν τό ἐξῆς....
    ----
    Σύμφωνα μέ ἕναν ἅγιον τοῦ Θεοῦ, τόν ἰεροκήρυκα Δημήτριον Παναγόπουλον (1916-1981+):
    Ὁ Θεός δέν ἔχει ἐχθρούς ἀλλά οἱ ἄνθρωποι ἐχθρεύονται τόν Θεόν καί τόν θεωροῦν έσφαλμένως ὥς ἐχθρό τους! -----

    Ρωτῆστε τόν ἄνθρωπο πού ὁμιλεῖ μέ τόν Θεόν νά μᾶς πῆ σέ ὅλους, ποίοι εἶναι οἱ ἐχθροί τοῦ Θεοῦ πού γράφει στό ποιήμα;
    Οἱ ἀμαρτωλοί σάν κι ἐμένα;
    Ἐγώ κάνω τόν Θεόν ἐχθρό μου με τίς πράξεις μου, καί ποτέ, μά ποτέ δέν μέ κάνει ἐχθρό του ὁ Θεός.
    Ὁ Θεός δέν ἐχθρεύεται κανέναν.
    Ρωτῆστε πέστε μας παρακαλῶ. Ποίοι εἶναι οἱ ἐχθροί τοῦ Θεοῦ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ μου Ελληνικά μιλάμε. Λέει "κάθε δικό Μου εχθρό" Ο εχθρός ο δικός μου είναι εκείνος που με εχθρεύεται, εγώ είμαι εχθρός κάποιου όταν τον εχθρεύομαι. Δεν λέει λοιπόν ότι Εγώ ο Κύριος είμαι εχθρός τους αλλά εκείνοι είναι εχθροί μου, με εχθρεύονται. Τόσο απλό είναι.

      Διαγραφή
  12. Ασε φιλε Ρωμανε δεν πειθεις.
    ---- και ουαί και τρις αλλοίμονο
    σε κάθε δικό Μου εχθρό, -----

    Δεν αναφερει οσους εχθρευονται τον Θεο, αλλά κάθε "δικό Μου εχθρό", οπως ειπες, θα τον καταποντισω στα ταρταρα της γης λεει.
    Ρωτα τον, και πες μας, ποιοι ειναι οι εχθροι; Ονομαστικα να μας τους πη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επισης, ρωτησε τον, ποια η γνωμη του για τον ἅγιο Παΐσιο τον Ἁγιορείτη, και
    τον Γέροντα Ἑφραῖμ τον Άριζονείτη της Φιλοθέου.

    Να τα πη ομως δημοσιως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΘΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΘΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟΝ!!! ΔΕΝ ΛΕΕΙ "ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΧΘΡΟΣ"!!!

      Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΘΕΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
      https://oimos-athina.blogspot.com/2019/11/blog-post_74.html

      ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΟΗΤΟ.
      ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ;

      Διαγραφή
  14. Οχι φιλε, αν και στην Αμερικη χρονια τα Ελληνικα μου ναι μεν δεν ειναι τελεια αλλα ειναι ενταξει.
    Υπαρχει διαφορα μεταξυ α) και β)

    α) -- Ως Θεος εχω εχθρους και θα τους καταποντισω -- που υποστηριζει το ποιημα
    β) -- ανθρωποι που εχθρευομΑΣΤΕ ( ολοι μας) τον Θεο -- που ανεφερα εγω οχι το ποιημα ή εσεις

    Ρωτησε τον, για τους 2 αγίους την γνωμη του. Εστω απο δικη μου περιεργεια. Αν τον ρωτησεις, πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το διαβασα το λινκ. Εχει ατοπηματα κατ εμε. Δεν θα μπω στον κοπο να ανεφερω τα ατοπηματα του λινκ που μου εστειλες, γιατι μπαινουμε σε φαυλο κυκλο, να μου λες και να σου λεω. Ρωτησε τον ομως για τους 2 αγιους, αν και νομιζεις οτι ειναι κατι το ανοητο οπως ειπες, κανε μου την χαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ.Παπαδοπουλε γεια σας κ πάλι. Είχα μια παρόμοια αντίθεση με τον Γεωκων,ακριβώς επειδή δεν πιστεύω ότι όσα γράφει είναι προϊόν του γέροντος του,αλλά των δικών του ασυναρτητων σκέψεων,όπως κ του έγραψα σχετικά. Το εκανα αν θυμάμαι καλά σε 1 ή 2 αναρτήσεις του κ τέλος. Δεν έχει νόημα πια να του ξαναγράψω διότι πλέον δεν μπαίνω καν να διαβάσω τι λέει,αφού δεν τα πιστευω: όταν κάτι σε αφήνει αδιάφορο είτε γτ δεν το πιστεύεις είτε γτ το να αντιπαρατεθείς σε "ξοδεύει" κ δεν οδηγεί πουθενά, είναι χάσιμο χρόνου κ άγονη αντιπαράθεση.
      Είναι σεβαστό να μην πιστεύετε τα λόγια κ το "μέσο" των γραφών,όμως μετά τόσες γραφές και αντιρρήσεις σας, γιατί αγαπητέ μπαίνετε στον κόπο να τα διαβάσετε κ να σχολιάσετε αρνητικα,αφού εκ προοιμίου ξέρετε/πιστεύετε ότι θα διαβάσετε ανεδαφικά πράγματα που δεν στεκουν;
      Είχα την αίσθηση ότι μετά τις τελευταίες έκτακτες γραφές θα είχατε παραιτηθεί της ασχολίας σας αυτής κ θα θεωρούσατε ανάξιο σχολιασμού κάθε επόμενη ανάρτηση σχετική:εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα. Φυσικά δεν είμαι εγώ εκείνος που θα σας πεί τι θα κάνετε,απλώς καταθέτω έναν προβληματισμό νομίζω ευλογο.

      Αν μου επιτρέπετε,μοιάζει περισσότερο να θέλετε να πείσετε πλέον τον εαυτό σας ότι πράγματι ο γέροντας έχει θεία έμπνευση σε όσα γράφει κ λιγότερο να πείτε ποια σημεία δεν σας αρέσουν και να τα στηλιτευσετε.

      Τέλος,απλά κ μόνο επειδή αναλώθηκα στην αιτία της κριτικής σας, θα ήθελα να πω ότι συμφωνώ μέχρι κεραίας σε όσα γράφει ο Ρωμανος,ειδικά όσον αφορά το θέμα του ποιος θεωρεί εχθρό ποιον: ο Θεός δεν εχθρευεται κανέναν, όμως όποιος έρχεται σε αντίθεση με το Πανάγιο Όνομα Του απαγορευοντΑς να αναφέρεται αυτό κ πειράζοντας σκανδαλωδώς το Ποίμνιο Του, εκείνος αυτομάτως θέτει εαυτόν ως εχθρό ενάντια στον Θεό, κι έτσι ενεργούν οι πνευματικοί νόμοι και η Θεία Δικαιοσύνη.

      Με σεβασμό,
      Liberios

      Διαγραφή
    2. Να διευκρινίσω μόνον ένα θέμα:Είναι άλλος ο γέροντας του Γεωκών και άλλος ο της παρούσης αναρτήσεως.

      Διαγραφή
    3. Το ξέρω Ρωμανε, σαφώς τους διαχωρίζω. Δεν έχουν καμμία σχέση η γραφή του παρόντος με εκείνη του 'γεροντος' του Γεωκων

      Διαγραφή
    4. Liberios, σου εύχομαι καλή Ανάσταση, και υπομονή και δύναμη για να αντιμετωπίσεις όλα αυτά που οι Γέροντες έχουν πει, θα είναι καταστάσεις που οι ανθρωπότητα δεν έχει ξαναπεράσει ποτέ μέχρι σήμερα, και γι’αυτό θα χρειαστούμε την βοήθεια Του Ιησού Χριστού για να αντέξουμε και να επιβιώσουμε, αυτές οι μέρες είναι μέρες συγχώρεσης και αγάπης, γι’αυτό αν έγραψα κάτι που σε έθιξε, απολογούμαι
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ- GEWKWN

      Διαγραφή
    5. Επίσης, Γεωκων. Εύχομαι καλή Ανάσταση και σε σένα,με υγεια

      Διαγραφή
    6. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ο μεγας ΘΕΟΣ ΜΑΚΡΟΘΥΜΕΙ εχει ταπεινωση ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ οτι ειναι ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΟΣ .ΚΑΙ ΝΑΙ ειναι και ΤΙΜΩΡΟΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.Ο ΕΧΘΡΟΣ του ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ αλλα και οσοι συντασονται ΜΕ ΤΟΝ διαβολο.ΚΑΤΑ ΤΗΝ βαπτιση μας ΛΕΓΟΜΑΙ ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ αποτασομεθα .ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .και αργησε λογο ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ που προσευχονται αγαπητε μου.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ αυτος ιερευς τοΥ ΥΨΙΣΤΟΥ αλλα και αλλοι ιερεις .ΟΤΑΝ πηγαιναν ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ανθρωποι να τους δουνε ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ενιωθαν την ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ .Ο ΠΑΠΑ ΚΑΛΑΙΔΗΣ καποτε ειπε μην τους ΑΝΟΙΞΕΙς ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑΙΣΙΟΣ καποτε που πηγανε να τον δουνε δεν ανοιξε ΜΑΤΑΙΟΣ ΚΟΠΟΣ ΕΙΠΕ..Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΦΕΡΝΕΙ στους αγιους ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΝΙΩΘΑΝΕ ,,ποσο ΜΑΛΛΟΝ Ο ΘΕΟΣ ..

      Διαγραφή
  16. Ποιος γέροντας έγραψε τη παρούσα ανάρτηση γνωρίζει κάποιος αδερφός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή