Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

ΟΤΑΝ ΣΕ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ

ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ!



Γράφει ο Θεοφάνης Γκατζής 


Κύριοι της κυβέρνησης που ακούστηκε  η αντίθετη γνώμη  να φιμώνεται και να διώκεται ποινικά σε δημοκρατικά καθεστώτα! 

Πρωτοφανείς, στα ιστορικά χρονικά της μεταπολίτευσης, εισαγγελικές διώξεις ετοιμάζει η ανάλγητη κυβέρνηση της ΝΔ για αυτούς που επιχειρηματολογούν ενάντια στους εμβολιασμούς με ακλόνητα στοιχεία! 

Αν υλοποιηθεί αυτό μπαίνει ταφόπλακα στην Ελληνική Δημοκρατία! 

Δηλαδή πλέον τέτοιες ειδήσεις όπως αυτές που παραθέτω δεν θα επιτρέπονται να δημοσιεύονται και θα αποκρύπτονται από τους Έλληνες πολίτες κύριε Μητσοτάκη και οι συν αυτώ μέλη της ΝΔ;                                            
1.Δημόσια  παραδοχή δια στόματος κ. Βασιλακόπουλου, που τυγχάνει μέλος της εθνικής επιτροπής εμβολιασμών, ότι  τα εμβόλια για την αντιμετώπιση του covid-19 είναι πειραματικά!                                                    
2. 15.386 νεκροί και 726.965 σύμφωνα με τα στοιχεία του VAERS (Σύστημα Αναφορών Ανεπιθύμητων Παρενεργειών από τα εμβόλια) που χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ!                                             

3.Μολις το 0,05% των παρενεργειών από τα εμβόλια καταγράφονται στη χώρα μας όπως καταγγέλλει ο ιατρός του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου κ. Παναγιώτης Παπαγιαννάκης που βρίσκεται σε αναστολή εργασίας λόγω μη εμβολιασμού του!

Θεοφάνης Γκατζής του Θωμά και της Μαίρης
Οικονομολόγος- Διεθνολόγος, αρθρογράφος
ΜSc Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού

Υ.Γ. Το παρόν άρθρο το αφιερώνω στη μνήμη του πρόσφατα εκλιπόντος πατέρα μου Θωμά, στους παππούδες μου Βασίλειο Μακρυγιάννη και Βασίλειο Γκατζή, στις αποθανούσες γιαγιάδες μου Φανή Μακρυγιάννη και Στυλιανή Γκατζή, στους προπαππούδες μου Ιωάννη Γκατζή, ιερέα Δημήτριο Γκατζή, Σπυρίδων Μακρυγιάννη, Αθανάσιο Σάββα και Θωμά, στις προγιαγιάδες μου Μαρία Μακρυγιάννη, Βασιλική Σάββα, Ευανθία Γκατζή και Φωτεινή, πάππου προς πάππου, στη νονά μου Ελβίρα και Βασίλειο, στον πνευματικό μου Αρχιμανδρίτη  Στέφανο Παπαθανασίου, καθώς και σε όλους τους συγγενείς και φίλους μου! Όποιος μπορεί παρακαλώ ας μνημονεύσει τα παραπάνω ονόματα των συγγενών και προσφιλών μου ανθρώπων στις προσευχές του και ας δώσει να διαβαστούν σε Θείες λειτουργίες, καθότι βοηθιούνται σημαντικά αυτοί που μνημονεύονται και αυτοί που μνημονεύουν σύμφωνα με τους Αγίους της Ορθόδοξης εκκλησίας μας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου