ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
Όχι, δεν το γύρισα στο κουτσομπολιό (την καταλαλιά), απλώς επειδή έχω … ταλέντο στους συνειρμούς θυμήθηκα την προφητεία του Οσίου Ανδρέα του δια Χριστόν Σαλού για τις έσχατες ημέρες, ο οποίος λέει ότι μετά από λίγες δεκαετίες (μετά τον ευσεβή Βασιλέα Ιωάννη) η αιμομιξία θα επιβάλλεται αναγκαστικά.
- Από ποιόν θα επιβάλλεται αυτό το αίσχος;
- Από τον χιλίαρχο Αράν.
- Καλά, της ΝΤΠ είναι και αυτός;
- Μα η ΝΤΠ είναι απλά ένα ακόμα προσωπείο του πανάρχαιου και μοναδικού εχθρού μας, ο οποίος παθιάζεται με τις μεταμφιέσεις.
ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ
Ο χιλίαρχος Αράν
Μετά την βασιλεία αυτή (του Ιωάννη Γ’ Δούκα Βατάτζη) θ’ αρχίσουν οι συμφορές. Θα έρθει σ’ αυτήν την Πόλη ο υιος της απώλειας, ο χιλίαρχος Αράν και θα βασιλεύσει τρία χρόνια και έξι μήνες.
Θα αναγκάσει μάλιστα τους ανθρώπους να κάνουν τέτοια παρανομία, που όμοιά της ούτε έγινε ποτέ, αφότου δημιουργήθηκε ο κόσμος, ούτε θα ξαναγίνει. Θα διατάξει δηλαδή και θα νομοθετήσει, ώστε να συνέρχονται, θέλοντας και μη, πατέρας με κόρη, γιος με μητέρα, αδελφός με αδελφή.
Κι όποιος θα αντιστέκεται ή θα αντιμιλά, θα θανατώνεται. Εκείνος όμως που θα πεθάνει μ’ αυτόν τον τρόπο, θα καταταγεί την ημέρα της κρίσεως μαζί με τον Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Ο βασιλιάς αυτός θα διατάξει να συζευχθούν οι μοναχοί με τις μοναχές, καθώς επίσης και οι ιερείς. Έτσι η παρανομία της μίξεως θα γίνει χειρότερη από του φόνου. Ο ίδιος θα πορνεύσει με την μητέρα του και την κόρη του.
Αφού λοιπόν θα γίνει νόμος η ακολασία, όλοι οι άσωτοι θα κάνουν όργια με τις αδελφές τους. Η δυσωδία της αιμομιξίας θ’ ανέβει στον ουρανό, και ο Κύριος θα οργισθεί υπερβολικά με ολόκληρη την οικουμένη.
Θα δώσει τότε διαταγή και θ’ αρχίσουν να πέφτουν οι αστραπές και οι βροντές με ασυγκράτητο θυμό σ’ όλη τη γη. Πολλές πόλεις θα καούν. Οι άνθρωποι θα παραλύσουν από τον φοβερό κρότο των βροντών και θα πεθάνουν με κακό θάνατο, ενώ άλλοι θα καούν από τις αστραπές.
Αλλοίμονο τότε στη γη, γιατί πλησιάζει η φοβερή απειλή και η οργή του Παντοκράτορος! Θα γίνει λιμός, και οι άνθρωποι θα πεθαίνουν σωρηδόν από την πείνα. Θα επακολουθήσει δυνατός σεισμός και θα πέσει κάθε οικοδόμημα. Πολλοί εργάτες της ανομίας θα βρουν κακό τέλος χωμένοι μέσα στα ερείπια.
Ο ήλιος θα γίνει μαύρος και σκοτεινός, ενώ η σελήνη σαν αίμα, εξ αιτίας των ανθρώπων που εξομοιώθηκαν με τους χοίρους. Τ’ αστέρια θα πέσουν στη γη.
Κάθε βουνό και νησί θα μετακινηθεί από την βία του σεισμού και της απειλής. Οι ιερείς του Θεού, μαζί με όσους ενάρετους και εγκρατείς θα έχουν απομείνει, θα καταφύγουν στα βουνά και στα σπήλαια.
Τότε λοιπόν θα παταχθεί ο άνομος βασιλιάς και θα εξορισθεί στο σκότος το εξώτερο. Όσοι θα κατοικούν στην πρεσβυτέρα Ρώμη, στην Αρσενόη, στη Στρόβυλο, στην Αρμενόπετρα ή στην Καρυόπολη θα είναι μακάριοι.
Σ’ αυτές τις πόλεις οι άνθρωποι θα ζήσουν ειρηνικά. Στις άλλες όμως θα γίνουν πόλεμοι και ταραχές, καθώς είναι γραμμένο: «Μελλήσεται ακούειν πολέμους και ακοάς πολέμων» (Μαρκ. 13,7) και τα ακόλουθα.
Αγαπητέ κύριε Σκουντριανε καλημέρα, πάντα διαβάζω με προσοχή και σεβασμό αυτά που γράφεις και ήθελα να μου διευκρινίσετε κάτι, αν θέλετε, ο Όσιος Ανδρέας ο δια Χριστόν Σαλος είπε ‘’ όποιος δεν συμμορφώνεται, με την αιμομιξία θα εξοντώνεται… και αυτό το αίσχος θα επιβάλλεται από τον χιλίαρχο Αράν….. ένα ακόμα προσωπείο του πανάρχαιου και μοναδικού εχθρού μας ( δηλαδή του σατανα) Θα διατάξει δηλαδή και θα νομοθετήσει, ώστε να συνέρχονται, θέλοντας και μη, πατέρας με κόρη, γιος με μητέρα, αδελφός με αδελφή…… Η δυσωδία της αιμομιξίας θ’ ανέβει στον ουρανό, και ο Κύριος θα οργισθεί υπερβολικά με ολόκληρη την οικουμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δώσει τότε διαταγή και θ’ αρχίσουν να πέφτουν οι αστραπές και οι βροντές με ασυγκράτητο θυμό σ’ όλη τη γη. Πολλές πόλεις θα καούν. ‘’
Κύριε Σκουντριανε κάποιοι όμως μας είπαν ότι πριν από 5500 χρόνια, περίπου, έγιναν αιμομιξίες για να αυξηθεί ο κόσμος, είναι δυνατόν ο Θεός ο οποίος δεν ανέχεται την δυσωδία της αιμομιξίας να την επέτρεψε τότε ; αυτό είναι ύβρις προ τον Θεό, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ, δεν μπορεί να υπάρχουν ευλογημένες αιμομιξίες και καταραμένες αιμομιξίες.
Αν κρίνω και πολύ περισσότερο αν κατακρίνω κατά διάνοια ρήσεις Αγίων, γίνομαι ύποπτος ως αιρετικός και αυθάδης και θα έχω στην καμπούρα μου άλλη μια αμαρτία για την οποία θα πρέπει να λογοδοτήσω ενώπιον του φοβερού Κριτηρίου του Κυρίου Ιησού Χριστού.
ΔιαγραφήΓια το λόγο αυτό απλώς μεταφέρω τα λόγια του Οσίου Ανδρέα χωρίς να αλλάξω ούτε κεραία. Τοποθετήσεις επί θεολογικών θεμάτων που καθόλου δεν ωφελούν την ψυχή μου, αλλά μάλλον τη ζημιώνουν, μπορούν να κάνουν μόνο φωτισμένοι Πατέρες και Γέροντες, ιδιότητα την οποία δεν κατέχω.
Αδελφέ GEWKWN αν δέχεσαι την ερμηνεία του πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου, θα δεις ότι υπάρχει περίοδος που ο Θεός το επιτρέπει για συγκεκριμένους λόγους που αναφέρονται στο βίντεο και υπάρχει και συγκεκριμένη στιγμή που ο ίδιος ο Θεός βάζει το στοπ, πάλι για λόγους που αναφέρονται. https://youtu.be/5E3XW2lMqCo
ΔιαγραφήΣυγγνώμη, το αναφερόμενο βίντεο είναι το: https://youtu.be/zQuW-9wa478
ΔιαγραφήΗ Παλαιά Διαθήκη παραλαμβάνει πεσμένο τον άνθρωπο και με τις, όπως φαίνονται, σκανδαλώδεις αυτές διηγήσεις της του μιλάει στην γλώσσα του για να τον ανορθώσει σταδιακά.
Διαγραφή«Της ασθενείας των δεχομένων τους νόμους ην τα λεγόμενα τότε», λέγει ο ιερός Χρυσόστομος για το θέμα μας.
Και συνεχίζει λέγοντας:
«Βλέπουμε για παράδειγμα στην Παλαιά Διαθήκη τον Θεό να δέχεται λατρεία από κνίσσα θυσιών αυτό είναι πολύ ανάξιο για τον Θεό, αλλά συγκατέβηκε στην ατέλεια των ανθρώπων των χρόνων εκείνων… »
H συμβάσα πτώση έφερε τον άνθρωπο σε μία παρά φύση κατάσταση και απ’ αυτή την κατάσταση η Παλαιά Διαθήκη θέλει να τον φέρει στο κατά φύση, για να τον παραλάβει έπειτα από αυτή την κατάσταση η Καινή Διαθήκη και να τον φέρει στο υπέρ φύση.
Έτσι, λοιπόν, στην αρχή ο Θεός επιτρέπει τον γάμο και μεταξύ αδελφών, γιατί δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά.
Στην συνέχεια απαγορεύει την αδελφομιξία, επιτρέπει όμως την πολυγαμία με ξένες προς την οικογένεια γυναίκες.
Και έτσι βλέπουμε τον Αβραάμ, κατά τα κρατούντα τότε, να τεκνοποιεί από την Άγαρ, την δούλη της γυναικός του Σάρρας (Γεν. 16,4), αλλά και αργότερα να παίρνει και άλλη γυναίκα, την Χεττούρα, από την οποία μάλιστα γεννάει έξι παιδιά (Γεν. 25,1-20) και ο Ιακώβ έλαβε και αυτός δύο γυναίκες, την Λεία και την Ραχήλ, αλλά και ετεκνοποίησε και από δούλες των γυναικών του (βλέπε Γεν. Κεφ. 30 και περίπτωση του Ελκανά, του πατέρα του Σαμουήλ εις Α' Βασ. 1,2).
Είναι το ανδροκρατικό πολυγαμικό σύστημα που ίσχυε τότε και δεν υπήρχε απαγορευτικός νόμος γι’ αυτό.
Από την πολυγαμία όμως έπειτα μεταβαίνουμε στην μονογαμία και απ’ αυτήν στην εγκράτεια στον γάμο (Σοφ. Σειρ. 23,6).
Και ύστερα από την προηγηθείσα αυτή προπαρασκευή στην εγκράτεια μεταβαίνουμε στην παρθενία, που αποκαλύπτεται κυρίως στην Καινή Διαθήκη.
Και η παρθενία είναι πράγματι μία υπέρ φύση κατάσταση.
Φίλε μου έγραψες ότι ‘’ Έτσι, λοιπόν, στην αρχή ο Θεός επιτρέπει τον γάμο και μεταξύ αδελφών, γιατί δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά… Στην συνέχεια απαγορεύει την αδελφομιξία, επιτρέπει όμως την πολυγαμία με ξένες προς την οικογένεια γυναίκες.
ΔιαγραφήΛοιπόν πρώτο λάθος, τον καιρό εκείνο δε υπήρχε ο Γάμος, δεύτερο γράφει πουθενά ότι ο Καιν το έκανε με μια αδελφή του η με την μητέρα του; Τρίτο γράφεις ότι ο Θεός επέτρεψε την αιμομιξία ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ……. Λυπάμαι φίλε μου άλλα τι εννοείς ; ότι Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ; έχεις σκεφτεί ότι επειδή κάποιοι δεν κατάλαβαν καλά η δεν μπορούσαν να καταλάβουν , έλεγαν ότι Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ ;
Αδελφέ αυτά δεν είναι δικά μου γραφόμενα. Προσωπικά, σε τέτοια θέματα δεν θα εμπιστευτώ την δική μου γνώμη και άποψη, διότι καραδοκεί η πλάνη.
ΔιαγραφήΑπό ότι βλέπω και στο βίντεο με τον πατέρα Αθανάσιο Μυτιληναίο και σε παρακάτω σχόλιο με τον π.Αρτέμιο Γρηγοριάτη, η εξήγηση είναι η ίδια.
Καλοπροαίρετα στο λέω, αν ο Θεός έτσι ήθελε να γίνει τότε;
Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό που τώρα μας φαίνεται βδελυκτό - και είναι - δεν υπήρχε μέχρι ένα σημείο, νόμος του Θεού που να το καταδικάζει.
Το σημείο που αυτό αλλάζει είναι στο Δευτερονόμιο.
Ο Θεός σώζει τους ανθρώπους από την κατάσταση που είναι κακόδοξε γεώκων.Αυτό δεν σημαίνει ότι δέχεται την αμαρτία τους. Αν εσύ ήσουν πόρνος δεν σε σκοτώνει, σε σώζει μετανοημενο, αν σκότωνε τους αιμομίκτες θα εξαλειπτε την αμαρτία ή την ανθρωπότητα; δεν θα απέρριπτε την δική Του προσφορά μετάνοιας και αλλαγής; αφού η αιμομιξία ήταν φυσική μεταξύ όλων των ανθρώπων οι οποίοι είχαν διαστραφεί υπό του διαβόλου.
ΔιαγραφήΑυτό που θα πετύχει με την επιβολή της αιμομιξίας (δηλαδή να εξοργίσει υπερβολικά τον Κύριο, ώστε να αρχίσει να καταστρέφει ο ίδιος ό,τι δημιούργησε) προσπαθεί ο διάολος και τώρα με τις ελεύθερες σχέσεις, τον πολιτικό γάμο, την παιδεραστία, την ομοφυλοφιλία και όλες τις υπόλοιπες ... "εκφράσεις της ελεύθερης σεξουαλικότητάς" μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την αγάπην και την απλότητα, χωρίς πολλούς διαλογισμούς, γρηγορώτερα φθάνεις εις τον άνω λιμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωσήφ ο Ησυχαστής
«ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντομα ο αληθινός και ζωντανός Θεός, θα καθαρίσει την γη από την διεστραμμένη βρωμιά (αμαρτία) των αμετανόητων διεστραμμένων ανθρώπων.
Δευτερονόμιο 27:22 Καταραμένος είναι όποιος πλαγιάσει με την αδελφή του, την κόρη του πατέρα του ή την κόρη της μητέρας του. Και όλος ο λαός θα πει, Αμήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛευιτικό 20:17 Και αν ένας άντρας πάρει την αδελφή του, την κόρη του πατέρα του, ή την κόρη της μητέρας του, και δει τη γύμνια της, και εκείνη δει τη δική του γύμνια, είναι αισχρό. Και πρέπει να εξολοθρευτούν μπροστά στο λαό τους. Τη γύμνια της αδελφής του ξεσκέπασε, την ανομία του πρέπει να υποστεί.
Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ και οι ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ
ΔιαγραφήΣυνέντευξη του Μιχάλη Μανωλόπουλου στον σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος από τον ιερομόναχο της Μονής Γρηγορίου, π. Αρτέμιο Γρηγοριάτη.
ΠΑΤΗΡ ΑΡΤΕΜΙΟΣ: "Είπαμε λοιπόν ότι αυτή η μετάφραση των Εβδομήκοντα έγινε πλέον κτήμα ημών των Ελλήνων και όλων των Χριστιανών, κατ’ αρχάς διότι είναι Ελληνική και δεύτερον γιατί έχει τόσα πολλά μηνύματα, ηθικά, ως παραδείγματα και ως αντιπαραδείγματα, πολλά ιστορικά μηνύματα, τα γεγονότα της παρουσίας του Θεού σε συγκεκριμένες ιστορικές περιπτώσεις.
Ως γνωστό δεν θα θέσουμε σαν ηθικό μήνυμα την αιμομιξία ή την πολυγαμία, αυτό δεν συζητιέται καν, διότι μιλάμε για άλλες εποχές και τα κριτήρια είναι τελείως διαφορετικά. Πρέπει κάθε πράγμα να το συγκρίνουμε και με την εποχή που βρίσκεται.
Η πολυγαμία τότε επετρέπετο, ο Χριστός την κατήργησε και έφερε την μονογαμία.
Επίσης η αιμομιξία, τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας θα έπρεπε να πέσουν στην αιμομιξία.
Από το Δευτερονόμιο και πέρα απαγορεύετο η εξ αίματος αιμομιξία και ο Χριστός έρχεται και απαγορεύει και την εξ αγχιστείας αιμομιξία.
Άρα η αιμομιξία ήταν ένα σύνηθες φαινόμενο".
Και μια "παιδιάστικη" απορία:
Αν η Παλαιά Διαθήκη περιλαμβάνει αιμομιξίες που είναι υπέρτατη ύβρις προς τον Θεόν, γιατί ο Χριστός όταν μίλησε για τον Νόμο (που όπως γνωρίζουμε όλοι ο Νόμος ήταν η Παλαιά Διαθήκη) είπε "Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι ἀλλὰ πληρῶσαι";.
Πριν του Νόμου επιτρεποταν! Δεν υπηρχε νομος φιλε!
ΔιαγραφήΚαι τον Λωτ τον μεθυσαν οι κορες του και συνεβρεθησαν με τον πατερα τους
Θα ηταν αδυνατον αν τα παιδια του Αδαμ και της Ευας εαν δεν συνευρισκονταν αδελφος με αδελφη μα γινει ο πολλαπλασιαμος του ανθρωπου.
Πριν του Νόμου επιτρεποταν διοτι ΔΕΝ υπηρχε ο Νόμος!
Πριν του Νόμου δεν υπηρχε ουτε μη μοιχευσεις ουτε μην πας με την αδελφη σου.
Διαγραφήκαι μια '' παιδιαστικη '' απαντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήοι ίδιοι οι απόστολοι (οι μαθητές του Χριστού), κάνοντας συμβούλιο το 49 μ.Χ., μαζί με τους αγίους της πρώτης χριστιανικής κοινότητας, αποφάσισαν ότι ο Νόμος της Παλ. Διαθήκης δεν δεσμεύει τους χριστιανούς, εκτός από ένα δυο βασικά πράγματα. Το γεγονός αυτό (η «αποστολική σύνοδος») αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη, στο βιβλίο Πράξεις των αποστόλων (κεφάλαιο 15)
Αυτό που γράφεις ισχύει και εννοείται, εφόσον γνωρίζουμε ότι "Το γράμμα του Νόμου αποκτείνει". Δεν μιλάμε για "δέσμευση" του πιστού να κάνει πράξη όσα λέει ο Νόμος. Για αυτά που αναφέρει όμως ο π.Αρτέμιος και ο π.Μυτιληναίος ότι έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα τότε (περί αιμομιξίας), τι λες;
ΔιαγραφήΗ συναίσθηση της άγνοιας είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη γνώση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινούπολης
Ο νόμος του Μωϋσή δεν δόθηκε για όλη την ανθρωπότητα αλλά μόνο για τον Ισραήλ. Δευτερονόμιο 5: 1-3 και ψαλμός 147:19,20
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ειδικός σκοπός του νόμου ήταν να προστατεύει και να καθοδηγεί το έθνος του Ισραήλ, ώστε αυτοί να είναι έτοιμοι να δεχτούν τον Χριστό όταν θα ερχόταν. Οι πολλές θυσίες που απαιτούσε ο Νόμος υπενθύμιζαν στους Ισραηλίτες ότι ήταν αμαρτωλοί οι οποίοι χρειαζόταν έναν Σωτήρα, Εβραίους 10:1-4.
Δέστε τα αποσαφηνιστηκά λόγια του Απ. Παύλου: «Ο Χριστός, μας εξαγόρασε (με την θυσία Του), μας απελευθέρωσε από την κατάρα του νόμου, Γαλάτας 3, 10-14. Γι΄αυτό και η Κ. Διαθήκη λέει επίσης «Ο Χριστός είναι το τέλος του νόμου», Ρωμαίους 10:6-14.
Επομένως πως είναι δυνατόν να είπε ο Χριστός, ότι δεν ήρθα να καταργήσω τον νόμο, αφού στην πράξη τον κατήργησε. Το βεβαιώνει και ο Απόστολος Παύλος.
Ο Νόμος δωθηκε στους Ισραηλιτες, οντως. Η υπολοιπη ανθρωπητα αγνοουσε τον Νόμο αλλά ειχε εμφυτευμενη την συνειδηση μεσα της. Πῶς οι αρχαιοι Ελληνες ( Σωκρατης, Αριστοτελης και απλοι Ελληνες προγονοι μας) ήξεραν την αρέτη απο την αμαρτία; Φυσικά, λογω της εμφυτου συνειδησεως που εχει καθε ανθρωπος!
ΔιαγραφήΟποτε, εαν βρης εναν μαυρο στην ζουγκλα που δεν εχει ακουσει περι Χριστού, κι ομως... γνωριζει το σωστο απο το λαθος λογω της εμφυτου συνειδησεως του.
Η καταρα του νόμου ειναι η ΜΗ ΣΩΤΗΡΙΑ του ανθρωπου μεσω του Νόμου. Ο Χριστός καταργει τον Νόμο σημαινει μας ΣΩΖΕΙ!
Ολοι οι πεθαμενοι απο Αδαμ μεχρι και αυτων που πεθαναν εως την Ανασταση του Χριστου ηταν στον Αδη. Δεν υπηρχε κολασις ουτε παραδεισος μεχρι και την Ανασταση. Και οι δικαιοι και οι ασεβεις στον Αδη. Και ο Αβραάμ στον Αδη, και οι φονιαδες στον Αδη, και ο Μεγα Αλεξανδρος στον Αδη.
Η καταρα του νομου σημαινει οτι ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ. Οποτε η καραργηση του Νομου σημαινει οτι ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ τωρα, εαν θελουμε βεβαια.
Ο Χριστος ειπε οτι ηλθα να εκπληρωσω τον νομο και οχι να τον καταργησω.
ΝΑ σαι καλα φιλε Γεωργιε!
Γεωκων σε υποστηρίζω αλλά εδώ διαφωνούμε.Κανενα νόμο δεν έδωσε ο Θεός.Ματι βγάλε Μάτι,δάνεισε με τόκο στους ξένους ,όχι στους δικούς σου κλπ.κλπ Τα ξέρεις καλύτερα απο μένα.Φιλε μου για να είμαι δίκαιος αν το υποστηρίζεις αυτό είναι παπαριά.Το έδωσε μόνο στους Εβραίους μην τρελαθουμε...Φίλε μου παραπαιεις .Μέχρι τώρα καλά τα έλεγες και εχωνες...
ΔιαγραφήΤο να προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε έννοιες της Αγίας Γραφής, χωρίς τη συνδρομή των Αγίων Πατέρων, των Συνόδων και πνευματικών ανθρώπων, εμπεριέχει κίνδυνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σε κάθε "Τι εννοεί εδώ με αυτό που γράφει;" εμπιστευόμαστε το τι μας λέει το δικό μας κεφάλι, καήκαμε.
Ξεκινήσαμε να συζητούμε βάσει αυτού που γράφεις με κεφαλαία "ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ".
Δηλαδή, προσπερνάς τις ερμηνείες που δίνουν ο π. Α. Μυτιληναίος, ο π. Αρτέμιος Γρηγοριάδης, αν το ψάξουμε θα βρούμε κι άλλους Πατέρες που να δίνουν την ίδια ή παραπλήσια ερμηνεία και στηρίζεσαι σε μια ΥΠΟΘΕΣΗ του μυαλού σου ότι ΙΣΩΣ οι μεταφραστές έκαναν λάθος. ΙΣΩΣ.
Δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς, μας λες ότι οι Εβδομήκοντα ίσως "την πάτησαν" όλοι μαζί τότε και μας τα μετέφεραν λάθος.
Και ο Θεός επέτρεπε όλη αυτή η πλάνη, να διαδίδεται στους πιστούς και στους επόμενους αιώνες.
Και τόσοι Άγιοι που πέρασαν μετά, φτάνοντας και στους Αγίους των ημερών μας, Παΐσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο, δεν πήραν "χαμπάρι" και δεν μας είπαν τίποτα γιαυτό το "λάθος".
Δεν είναι άτοπα όλα τα ανωτέρω αδερφέ;
Δεν είναι κρίμα να στηρίζεσαι σε ένα δικό σου "ΙΣΩΣ" και ύστερα να "δικάζεις" τους Εβδομήκοντα, φτάνοντας μέχρι και τα λόγια του ίδιου του Χριστού αφού δεν δέχεσαι ότι δεν ήρθε να καταργήσει το Νόμο αλλά να "πληρώσει".
Στο λέω καλοπροαίρετα αδερφέ, για τις πνευματικές έννοιες και νοήματα, χρειαζόμαστε άξιους πνευματικούς να μας τα εξηγήσουν.
Γιατί στον Άγιο Παΐσιο πήγαιναν κάθε μέρα ορδές πιστών από κάθε μέρος της γης για να τον συμβουλευτούν;
Ότι παπάρια θες την διαβάζεις εδώ.Αιμομικτης ο Θεός όπου τον συνέφερε.Γιατι δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς..Χαχαχα ρε πόσο βλ.. κες είστε.Οι άλλοι όταν τους στριχμωνει Ο Γεωκων αααα ο Μυτιληναίος ..Μάλιστα ο Μυτιληναίος είναι αλάθητος δεν έχει προσωπικές απόψεις είναι μόνο του Θεού έχει αποκλειστική συμφωνία με το Θεό και ότι πει ισχύει.Καραγκιοζηδες οι θεολόγοι που παρουσίασε ο Γεωκων -οι μεγαλύτεροι- αυτό δεν έλεγαν;Ότι όλοι εκφράζουν προσωπικές απόψεις;Αγαπητέ με τους Εβδομήκοντα ,πρέπει να ξέρεις ότι ήταν Εβραίοι.Αφου είσαι χριστιανός ξέρεις τι έκαναν οι Εβραίοι στο Χριστό,που όπως λέτε περίμεναν.Και φυσικά θα γνωρίζεις ότι δεν πήραμε τα πάντα από την ΠΔ από τα εβραϊκά κειμενα-μαλλον προφορικά...Αφού είναι όλα Θεοσταλτα γιατί δεν πήραμε όλα τα βιβλια;Θα ακουστεί η μακακια ναι η οικουμενική σύνοδο οι φωτισμένοι τα διάλεξαν .Ξαναρωτώ αφού όλα τα εβραϊκά κείμενα Θεοσταλτα γιατί δεν τα πήραμε όλα;Και γιατί αφού ο Χριστός ήρθε για να χαχα "συμπληρώσει" αστείο τον Μωσαϊκό νόμο -δηλ- ο Θες τα έδινε με δόσεις και λέει γιε μου ξεχασ την τελευταία δόση..Πηγαινε και δώσε την.Αφου ήρθε να συμπληρώσει γιατί δεν κάνουμε περιτομή;Γιατί δεν βγάζουμε το μάτι του άλλου κλπ.κλπ.Και ξανακουγεται η παπάρια,είναι συμβολική η ΠΔ την πήραμε μόνο για ιστορικούς λόγους.Απαντηση Θεολόγου μεγαλοιερεα και Μονάχου γιατί βέβαια δεν μπορούσε να αμφισβητήσει τα γεγονότα..Ακομα και τα παιδιά γελάνε ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδερφέ είσαι το κορυφαίο παράδειγμα του "ερμηνεύω κατά πώς μου λέει η κούτρα μου".
ΔιαγραφήΟ π. Μυτιληναίος " δεν σου κάνει",
ο π. Αρτέμιος Γρηγοριάτης "δεν σου κάνει", οι σχολιαστές του άρθρου που υποστηρίζουν τα ίδια " δεν σου κάνουν " αλλά ευτυχώς υπάρχεις εσύ, ο μέγας "φωστήρας", να μας διαφημίσεις και να μας βγάλεις από το σκοτάδι.
Τελευταία προσπάθεια να "ξεκαβαλήσεις" το καλάμι που καβάλησες είναι το εξής:
Πέρασαν τόσοι και τόσοι Άγιοι, φτάνοντας και στους Αγίους των ημερών μας, Παΐσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο Τσαλίκη κλπ. και κανένας από αυτούς δεν είπε τίποτα για τις κακοδοξίες που αραδιάζεις εδώ.
Προσωπικά για εμένα αυτό αρκεί.
Αγαπητέ μου, ερμηνεύεις λάθος το "πληρώσαι" που λέει ο Χριστός στο
Διαγραφή" "Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι ἀλλὰ πληρῶσαι".
Το " πληρώσαι ", δεν σημαίνει να συμπληρώσει αλλά να ΕΚΠΛΗΡΏΣΕΙ τα των Προφητών αναγραφόμενα για το Πρόσωπό Του στο Νόμο ( Παλαιά Διαθήκη).
Φίλε μου συγγνωμη πάλι παπαριές λες.Ουτε απάντησες σε αυτα που έγραψα.Συγγνωμη για το παπαριές αλλά....Άνοιξει τα ματάκια σου...Τυφλός είσαι όπως όλοι μας.Αλλα όταν βλέπεις την αλήθεια και δεν την μαρτυρίες...Τότε κάτι δεν πάει καλά..
ΔιαγραφήΚαι βλάκα δεν ειμαι ο Γεωκων
Διαγραφή"Τρικυμία εν κρανίω" χαρακτηρίζει τις απαντήσεις σου αδερφέ.
ΔιαγραφήΑντιπαρέρχομαι τους χαρακτηρισμούς που είναι μια παιδιάστικη αντίδραση και πάμε στα περαιτέρω.
Καταρχάς, λες να μην καταλαβαίνω ότι δεν είσαι ο Γεωκων, εφόσον εσύ ο ίδιος απαντάς στον Γεωκων;
Πάμε παρακάτω...
Δέχομαι τους χαρακτηρισμούς "τυφλός" και "νυχτωμένος" αλλά ξέρεις κάτι;
Για να μπορέσω να ξετυφλωθώ και να δω το φως, θα πιάσω το χέρι να με οδηγήσει κάποιος που κρατάει το φανάρι του Αγίου Πνεύματος.
Αυτό που δεν μπορείς με τίποτα να καταλάβεις είναι ότι από τη στιγμή που έχουν πάρει θέση Άγιοι άνθρωποι ή έστω υψηλοί πνευματικά περί Παλαιάς Διαθήκης, δεν θα σου απαντήσω ΕΓΩ.
Αυτό που μπορώ να κάνω ΕΓΩ, είναι στο τάδε ερώτημα που μου γεννάται ή με σκανδαλίζει, για να το ψάξω να δω, έχει μιλήσει κάποιος Άγιος ή κάποιος πνευματικός άνθρωπος τον οποίο εμπιστεύομαι;
Δεν θα δώσω ΕΓΩ απαντήσεις αδερφέ, από τη στιγμή που είμαι "τυφλός" και "νυχτωμένος" ως αμαρτωλός άνθρωπος.
Ποια φώτιση έχω ΕΓΩ ώστε να τολμήσω να προχωρήσω σε ερμηνείες;
Οι απαντήσεις που ψάχνεις από εμένα, έχουν δοθεί από Αγίους Πατέρες στο πέρασμα των αιώνων και επιπλέον και πολύ σημαντικό, το οποίο τεχνηέντως και εσύ και ο Γεωκων επιμένετε να το κάνετε "γαργάρα", είναι ότι οι μεγάλοι Άγιοι των ημερών μας, δεν λένε τίποτα γι'αυτά που λέτε εσείς.
Ακόμα και στην περίπτωση επιπόλαιων απαντήσεων από μέρους σας όπως " μπορεί να μη γνώριζαν", "μπορεί να μην ήθελαν να πάρουν θέση" κτλ.
Η απάντηση είναι μία.
Από τη στιγμή που μιλάμε για Αγίους, αν δεν ασχολούνται ενδελεχώς με αυτά τα ζητήματα, σημαίνει ότι και εμείς δεν πρέπει να πολυπραγμωνούμε πάνω σε αυτά.
Εάν υπήρχε ψυχική ωφέλεια σε αυτά, σαφώς και θα τα ανέλυαν περισσότερο.
Όσον αφορά τη διαπίστωση σου, ότι ο Χριστός ποτέ δεν είπε ότι ισχύουν όσα λένε οι "αντιπρόσωποί" του, έλα να δούμε μερικά μόνο παραδείγματα.
Ξεκινώντας από την Παλαιά Διαθήκη, στο Δευτερονόμιο 32:7 λέει:
". Ρώτησε τον πατέρα σου, κι αυτός θα σου αναγγείλει, τους πρεσβυτέρους σου, κι αυτοί θα σου πουν."
Οι πρεσβύτεροι που αναφέρει εδώ είναι οι "αντιπρόσωποί" Του.
Άλλο παράδειγμα...
Στην πορεία του Σαύλου, του μετέπειτα Αποστόλου Παύλου προς τη Δαμασκό, ο ίδιος ο Θεός του παρουσιάζεται και μεταξύ άλλων του λέει:
"Σου παρουσιάστηκα για να σε διαβεβαιώσω ότι θα σε σώζω από τον ιουδαϊκό λαό και τους εθνικούς, προς τους οποίους εγώ σε στέλνω, για να τους ανοίξεις τα μάτια της ψυχής, ώστε να επιστρέψουν από το σκοτάδι στο φως και από την εξουσία του σατανά στο Θεό, για να λάβουν άφεση αμαρτιών και μερίδιο στην αιώνια κληρονομία μαζί με αυτούς που έχουν αγιαστεί πιστεύοντας σ’εμένα".
Εδώ κι αν διαπιστώνεται περίτρανα η "αντιπροσώπευση" του Θεού από τον μετέπειτα Απόστολο Παύλο και όχι μόνον αυτό αλλά για περαιτέρω οδηγίες για την αποστολή του, τον παραπέμπει σε έναν ακόμα "αντιπρόσωπο" Του στη Δαμασκό, τον προφήτη Ανανία.
Τελευταίο και πολύ σημαντικό παράδειγμα.
Ο ίδιος ο Χριστός δίνει σε έναν "αντιπροσωπό" Του τα κλειδιά του Παραδείσου και την πλήρη εξουσία επί των αμαρτιών των ανθρώπων, δεδεμένων και λελυμένων.
Και όχι μόνο αυτό. Η συγκεκριμένη εξουσία μεταφέρεται μέσω της ιερωσύνης και στους "αντιπροσώπους" του "αντιπροσώπου" Του, εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
Ελπίζω να σε κάλυψα στο θέμα της αξιοπιστίας των "αντιπροσώπων" που ανέφερες.
Δηλ Γεωκων από τη μια γουστάρω που τους την λες από την άλλη λόγω γήρατος και νεύρων και ιδιοσυγκρασίας,από αυτά που διαβάζω ανεβαίνει η πίεση..χαχαχα Ημαρτον ...σεβαστείτε την λογικη μας..Τουλάχιστον την δική σας λογική...Φυσικά γελαω μερικές φορές από τις δικαιογιες που λένε..Και για να είμαι δίκαιος,όλοι λέμε η λέγαμε κουταμαρες για διαφορ θέματα..Αλλά σιγά σιγά η λογική πρυτανεύει,ακούς το Θεό και σου λέει είσαι βλάκας κοίτα αυτό..Αν συνεχίσεις μετά απ' αυτό δεν γιατρεύεται...Η κουταμαρα δεν γιατρεύεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν "η λογική πρυτανεύει" αδερφέ, έναντι της πίστης, συγγνώμη αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος...
ΔιαγραφήΦίλε μου νυχτωμενος είναι άλλος..Ποτέ νυχτωμενε μου είπε ο Χριστός 'οτι πουν οι άλλοι ' που με "αντιπροσωπεύουν" ισχύει..Δηλ είναι να τρελαινεσαι..
ΔιαγραφήΕίναι πραγματικά να τρελαίνεσαι, όταν κάποιος προσπαθεί να προσεγγίσει θέματα πίστης, κάνοντας "ύμνους" στον ορθολογισμό.
Διαγραφή