Κυριακή 5 Απριλίου 2020

ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΕΩΚΩΝ ΜΕΡΟΣ Γ΄


 ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ,    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΤΕ... 




Κοινοποιεί ο Γεωκών

Λέτε θα πεινάσουμε, πόσα χρόνια παιδιά μου έχετε κρίση; Πόσο πεινάσατε;  Πότε πεινάσατε; Είναι δυνατόν τον κόσμο μου, τον Λαό Μου την ψυχή Μου…είσαστε από την ψυχή μου κατασταλάγματα μου, μπορώ να σας αφήσω να πεινάσετε;

Προσέξτε μην πεινάσετε πνευματικά, σωματικά σας έχω υποσχεθεί, εγώ θα φυσώ και εσείς θα χορταίνετε, εγώ θα σας δίνω το Άγιο Πνεύμα και εσείς θα ευφρανθείτε, κοιτάξτε τους άλλους που θα πεινάσουν και πνευματικά και σωματικά, έχετε γι’αυτους;  

Γιατί όταν θα τους δώσετε έστω και ένα δράμι τροφή, άρτο, αυτόν τον άρτο που έδωσα τότε στους ανθρώπους και χόρτασαν και ευφράνθηκαν, πως θα πεινάσετε εσείς ;

Άρα όταν  έχετε στην  χούφτα σας ένα δράμι, και όπως το χελιδόνι πάει και ταΐζει τα παιδιά του, αυτό να είσαστε και εσείς, χελιδόνια Του Ουράνιου Πατέρα, Του Χριστού σας, Της Παναγίας σας, Της Αγίας Τριάδος.

Αγάπες μου, ψυχές μου, να δώσετε τροφή σε αυτές τις ψυχές που θα πεινάσουν, και όχι μόνο στην ψυχή αλλά και στο σώμα, αυτές οι ψυχές θα σας πουν, μίλα μας για αυτόν που σας έστειλε, ποιοι είσαστε εσείς; Ποιος είναι αυτός που σας στέλνει; Τι δύναμη έχει αυτός;  πως τον λένε Τον Θεον σας; και εσείς θα πείτε 

ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ…

Παιδιά μου, μην τους φοβάστε, μην φοβοσαστε ότι θα πεινάσετε, πάρτε βεβαίως τα μέτρα σας να έχετε και εσείς να έχουν και οι άλλοι που έρχονται πίσω σας.

Φοβάστε μην σας κλείσουν τα πάντα ; την ψυχή μπορούν να σας την κλείσουν;

Την προσευχή μπορούν να σας την κλείσουν;  Τα γόνατα, γονατισμένα προς Τον Θεό, προς Τον Ουράνιο Πατέρα μπορούν να σας τα κρατήσουν…να μην λυγίσουν ; 

Τι έκανε ο Μωυσής στην έρημο, εγονάτισε αυτής και τα χέρια του άπλωσε προς Τον Θεον, και Μάνα εξ Ουρανού ήρθε επ’ αυτούς, έτσι να είσαστε και εσείς, με απλωμένα χέρια προς Τον Θεον, και το Άγιο Πνεύμα θα είναι Μάνα εξ Ουρανού για εσάς.

Θα με ρωτήσετε, μπορεί να χορτάσει ο άνθρωπος με τον αέρα;  και σας ερωτω, και αν φάτε όλα τα καλά του κόσμου, ακόμα και χρυσό να σας δώσω, δεν θα ξαναπεινάσετε; 

Το Άγιο Πνεύμα χορταίνει την ψυχή, αλλά δίνει και τα αγαθά της ύλης, γιατί μόνον Ο Θεός το στερεί και μόνο Ο Θεός μπορεί να το δώσει, ουδείς άνθρωπος στον κόσμο δεν μπορεί να σας νικήσει αγάπες μου, παιδιά μου, ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου