Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

O ANΩNYMOΣ ΓEΡΩN ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΩΣ ΟΠΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ


 ΣΤΑΥΡΟΣ Ο ΦΥΛΑΞ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ…





Σταυρός που περιέχει το μεγαλύτερο τμήμα του Τιμίου Σταυρού του Κυρίου

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

«Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης, 
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας, 
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα, 
Σταυρός πιστών το στήριγμα, 
Σταυρός Αγγέλων η δόξα 
και των δαιμόνων το τραύμα»


Όπλο τρανό, αήττητο, 
σας έδωσα παιδιά Μου, 
για να νικάτε τέκνα Μου, 
τον άσπονδο εχθρό Μου.

 Είναι πανούργος ο εχθρός, 
σας στήνει όλο παγίδες, 
κι αν δεν προσέξετε εσείς, 
σας βρίσκουν καταιγίδες. 

Σας πολεμά συνέχεια, 
χωρίς σταματημό, 
θέλει για να σας ρίξη,
 παιδιά Μου στον γκρεμό. 

Δεν θέλει να γευθήτε 
χαρά του Παραδείσου, 
μα θέλει εις την κόλαση,
 να πάτε εσείς μαζί του.

 Ζηλεύει ο παμμίαρος
 και βρωμερός εχθρός, 
γι’ αυτό σας εκδικείται,
 παιδιά Μου συνεχώς.

 Είναι παγκάκιστος αυτός
 και θέλει το κακό σας, 
με μύριους τρόπους μάχεται
 ετούτος τον σωσμό σας.

Όμως Εγώ παιδάκια Μου, 
πολύ σας αγαπώ 
και δεν σας αφήνω μόνους σας, 
στην μάχη όπου δίνετε,
 εσείς με τον εχθρό. 

Σας έδωσα στο χέρι σας 
το όπλο το τρανό, 
σας έδωσα παιδάκια Μου, 
τον Τίμιο Σταυρό. 

Αφού πρώτα τον πότισα 
με τ’ Άγιό Μου Αίμα,
 τον έδωσα παιδάκια Μου,
δώρο εις τον καθένα.

 Δεν ημπορεί ο διάβολος
 για να τον αντικρύση, 
τυφλώνεται απ’ την Χάρη του
 και φεύγει ντροπιασμένος,
 γιατί από τον Τίμιο Σταυρό,
 βρίσκεται νικημένος.

Γι’ αυτό παιδιά Μου αγαπητά, 
με λύσσα πολεμά, 
να τον εξαφανίσει,
μα μην υπάρχη πουθενά. 

Και βοηθούν τον πονηρό, 
τα τέκνα τα δικά του,
 να εξαφανίσουν τον Σταυρό, 
να χαίρη η καρδιά του, 
που θάναι όλοι ανίσχυροι 
εις την κακία την δικιά του.

Παιδιά Μου αγαπημένα, 
παιδιά Μου εκλεκτά, 
στο χέρι τον Σταυρό μου, 
να μην σας βρουν δεινά. 

Τα πάντα να σταυρώνετε, 
για νάστε ασφαλισμένοι, 
με του Σταυρού την δύναμη 
να είστε φρουρισμένοι. 

Σαν βγαίνετε ή μπαίνετε 
εσείς στο σπιτικό σας,
 να προηγείται τέκνα Μου,
 πάντοτε ο Σταυρός σας. 

Γιατί σας στήνει ο εχθρός 
μεγάλες τις παγίδες, 
να προκαλέσει εις εσάς
 σφοδρές τις καταιγίδες. 

Με το σημείον του Σταυρού 
τα πάντα να σταυρώνετε 
κι απ’την μανία του εχθρού,
 εσείς θα τα γλιτώνετε.

Να τον τιμάτε τον Σταυρό
 και να τον αγαπάτε, 
θα σας βοηθήση τέκνα Μου
 στον Ουρανό να πάτε.

 Τον διάλεξα, τον έκοψα 
στα μέτρα τα δικά σας, 
ανάλογα την αντοχή
 πούχουν τα ψυχικά σας.

 Θα είναι η βακτηρία σας 
ψηλά για ν’ ανεβείτε, 
αν θέλετε παιδάκια Μου 
εσείς Θεό να δείτε. 

Πρώτος τον σήκωσα Εγώ,
 παιδιά Μου τον Σταυρό, 
ο Κύριός σας και Θεός, 
ο Ιησούς Χριστός, 
παράδειγμα να δώσω 
Εγώ σε σας τρανό. 

Και ας Ήμουν αναμάτρητος, 
κι ας Ήμουνα Θεός, 
τον σήκωσα για χάρη σας 
παιδιά Μου τον Σταυρό. 
Και σας καλώ στα ίχνη Μου 
και σεις για να βαδίστε,
 αν θέλετε αιώνια μαζί Μου για να είστε.


Πάρτε στην πλάτη τον Σταυρό,
 μ’ αγάπη και χαρά, 
γιατί είναι σκάλα τέκνα Μου,
 ν’ ανέβετε ψηλά.

 Πάρτε στην πλάτη τον Σταυρό, 
γιατί είναι το κλειδί, 
η πόρτα του Παράδεισου
 νάναι για σας ανοιχτή.  

Πάρτε στην πλάτη τον Σταυρό
 και να τον αγαπάτε, 
σε Μένανε να μοιάσετε, 
σε Με που προσκυνάτε. 

Πάρτε παιδιά Μου τον Σταυρό 
και μείνετε μαζί Μου, 
κι αφήστε κι ας ωρύονται
 οι βρωμεροί εχθροί Μου.

 Σας αγαπώ παιδάκια Μου 
και όλους σας χαριτώνω 
και με τον Τίμιο Σταυρό 
όλους σας, σας σταυρώνω.

 Αμήν γένοιτο και τω Θεώ δόξα και στον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό δόξα. 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου