Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 


Χριστός Ανέστη και σεις χαρείτε, 
γιατί η Ελλάδα θ’ αναστηθεί, 
το υπογράφω ο Κύριός σας, 
ο Ιησούς ο Λυτρωτής. 

Αφού επέρασε κι αυτή τα πάθη,
 καθώς Εγώ ο Λυτρωτής, 
γι’ αυτό σας λέω ο Κύριός σας, 
πως η Ελλάδα θ’ αναστηθεί.

Μαζί με Μένα κι αυτή ανέβει 
την ανηφόρα του Γολγοθά, 
μαζί με Μένα καρφί δεχθήκαν 
και τα δικά της τα παιδιά. 

Τα βασανίσαν, τα τυραννήσαν, 
γιατί Μου μείνανε πιστά, 
σε Με τον Κύριο και Θεό τους, 
τον Ιησού τον Βασιλιά. 

Είχατε τέκνα Μου, πολλούς Ιούδες,
 που σας προδώσανε φριχτά, 
και Φαρισαίους και Σαδδουκαίους, 
να σας θολώνουνε τα νερά. 

Μα και Ρωμαίους εσείς στρατιώτες, 
τους Ευρωπαίους τους μοχθηρούς, 
που σας ρουφούσαν αυτοί το αίμα, 
για τους δολίους τους σκοπούς.

Μα όλοι πέσανε στην παγίδα, 
που κατασκεύασε ο πονηρός, 
αφού νομίσαν πως ήταν το ΤΕΛΟΣ
 Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ.

 Δεν ήταν ΗΤΤΑ, ήταν η ΝΙΚΗ,
 ο θάνατός Μου εις τον Σταυρό, 
γιατί εκπλήρωσα το σχέδιό Μου, 
να σας γλυτώσω απ’ τον εχθρό. 

Το χρέος πλήρωσα το ιδικό σας,
 προς τον Πατέρα Μου τον Θεό, 
αφού εκούσια όλα τα έπαθα, 
εκούσια ανέβηκα εις τον Σταυρό.

 Είχε ξεφύγει η ανθρωπότης,
 από τον δρόμο τον Θεϊκό 
και την παρέσυρε ο εχθρός της,
 εις τον αιώνιο τον γκρεμό. 

Καμιά ελπίδα πλέον δεν είχε, 
τον ίσιο δρόμο να ξαναβρεί,
 γι’ αυτό έγινα Άνθρωπος ο Χριστός σας, 
ο θείος δρόμος να ανοιγεί. 

Η κεκλεισμένη του Παραδείσου, 
πόρτα να μείνει πια ανοιχτή 
και όποιος θελήσει για να εισέλθει, 
η είσοδός του, νάναι εφικτή. 

Δεν το πιστέψαν οι Φαρισαίοι, 
της ιδικής Μου της εποχής, 
γιατί απ’ τον μεγάλο εγωισμό τους,
 είχανε τύφλωση ολική.

 Όμως δεν λείπουν οι Φαρισαίοι, 
από καμία εποχή, 
και ειδικά εις την δική σας,
 που είναι η χειρότερη εποχή. 

Καθείς πιστεύει ό,τι του λέει 
το ιδικό του το μυαλό, 
αφού ο δύστυχος δεν το βλέπει,
 πως τον σκοτίζει ο πονηρός. 

Κανείς δεν ψάχνει για την ΑΛΗΘΕΙΑ, 
που Είμαι ο Ίδιος ο Θεός 
και προτιμά αυτός το ΨΕΜΜΑ, 
που του πασάρει ο βρωμερός.

Γιορτάζουν ΠΑΣΧΑ, τρώνε κουλούρια,
 ψήνουν αρνί, « για το καλό», 
και ούτε σκέψη για τον Θεό τους, 
και το μαρτύριό Του το φριχτό.
 Που, σαν κακούργος, αν και ΑΘΩΟΣ,
 το Αίμα Του έχυσε εις τον Σταυρό. 
 
Γι’ αυτό σας λέω καλά παιδιά Μου,
 που είστε σε Μένανε πιστοί, 
λάβετε θάρρος εις την ψυχή σας, 
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ, γοργά θα’ρθεί. 

Πέθανα Εγώ δια να δώσω, 
νέα ζωή σε σας παιδιά, 
φτερά να πάρετε, να ανεβείτε 
εις τον Παράδεισο ψηλά.

Όλες οι πίκρες σας, πια θα περάσουν,
 θάρθουνε μέρες πλέον καλές, 
σ’ όλους θα δώσω ο Κύριός σας , 
Ουράνιες, Θείες δωρεές. 

Γιατί βαδίσατε μαζί με Μένα 
εις την πορεία του Γολγοθά, 
μαζί Μου τώρα θ’ αναστηθούνε 
και τα δικά σας τα ψυχικά. 

Και όσο, για τους Άννες και τους Καϊάφες
 και τους Ιούδες τους φριχτούς, 
αυτοί θα έχουν ν’ αντιμετωπίσουν,
 πλέον τους Νόμους τους Θεϊκούς.

«Χριστός Ανέστη» εσείς να λέτε, 
από τα βάθη της ψυχής
 και ευλογία και Θεία Χάρη,
 θα σας χαρίζω ο Λυτρωτής.

 Εις τον Σταυρό Μου καρφωμένος, 
έχω τα Χέρια ανοιχτά,
 όλοι ελάτε για να σας κλείσω 
εις την δική Μου αγκαλιά. 

Ο Χριστός Ανέστην και σας προσμένω,
 ν’ αναστηθείτε πλέον και σεις, 
μαζί με Μένα πάντα να ζείτε, 
αναστημένοι και ευτυχείς. 

Αμήν γένοιτο και τω Αναστάντι Χριστώ δόξα

 +++ 

« ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

«ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ»

1 σχόλιο:

  1. Για ακομη μια φορά θα πέσουν έξω!! Για διαβάστε λιγο καλύτερα
    Τι έγραψαν οι πατέρες τι θα συμβεί με πολύ λύπη .... ξυπνήστε και μη λέτε οτι να'ναι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή