Κυριακή 21 Απριλίου 2019

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ


 ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΩ ΤΑ ΝΙΚΗΤΗΡΙΑ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

 Η Υπέρμαχός σας Στρατηγός, 
διάγγελμα απευθύνω προς τον Ελληνικό λαό. 
 Παιδιά Μου ο χρόνος κυλά γοργά, 
ο πόλεμος ο παγκόσμιος,
 έρχεται όλο και πιο κοντά. 


ΒιαστΕΊτε, δεν θέλω απροετοίμαστοι να βρεθείτε.
 Πρώτα απ’ όλα με θάρρος να οπλιστείτε,
 δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε, 
εφ’ όσον Εγώ θα πηγαίνω μπροστά
 και εσείς θ’ ακολουθείτε μετά.

Υπέρμαχος Εγώ Στρατηγός 
και σεις ο δικός Μου στρατός. 
 Η νίκη θα είναι δική σας, 
γι’ αυτό θάρρος και γενναιότητα εις την ψυχή σας,
 εφ’ όσον ο Παντοδύναμος Θεός θα είναι μαζί σας.

 Μην αμφιβάλλετε, τον φόβο έξω να βάλετε, 
γιατί του πολέμου αυτού οι συμφορές, 
θα φέρουν μεγάλες, ανείπωτες χαρές.

Ορθόδοξα παιδιά Μου, 
εσείς είστε η χαρά της καρδιά Μου, 
και πολύ Με ευχαριστείτε αυτό τον καιρό, 
που σε όλους τους ναούς, ψάλλετε 
τους ιδικούς Μου χαιρετισμούς. 

Πώς λοιπόν μπορώ Εγώ 
να σας εγκαταλείψω 
και μόνα και ανυπεράσπιστα να σας αφήσω; 

 Μία φορά Με αγαπάτε και Με τιμάτε εσείς, 
άπειρες σας αγαπώ Εγώ και βρίσκομαι πάντα κοντά σας 
ως προστάτης σας και φρουρός, 
εφ’ όσον η Ελλάδα είναι ο κλήρος 
που Μου εχάρισε ο αγαπητός Μου Υιός. 

Αφήστε κι ας ωρύεται
 και ας λυσσάει ο βρωμερός εχθρός 
και κάθε δικός του οπαδός, 
τίποτα δεν μπορεί να κάνει εις τον στρατό, 
που έχει Εμένα Υπέρμαχο Στρατηγό
 και συμπαραστάτη όλο τον Ουράνιο Στρατό.

Παιδιά Μου, βιαστείτε 
να ΄ρθείτε κοντά Μου. 
Ν’ ασφαλιστείτε 
κάτω από την Σκέπη την δικιά Μου.

 Σαν κλώσα που προστατεύει τα δικά της πουλιά, 
έτσι κι Εγώ θα σας βάλω κάτω από τα δικά Μου φτερά,
 κανείς να μην μπορεί να σας αγγίξει, 
αγαπητά Μου παιδιά.
 Αρκεί βέβαια να έχετε ακράδαντη πίστη και δυνατή, 
προς τον Κύριο και Θεό, τον Ιησού τον Λυτρωτή. 

Πίστη παιδιά Μου δυνατή, 
γιατί έφθασε η εποχή, 
κάθε λόγος προφητικός να εκπληρωθεί, 
γι’ αυτό σας είπα να είστε πιστοί
 και αληθινοί ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,
 γιατί σας έτυχε ο μεγάλος λαχνός,
 να ζήσετε μεγαλεία, 
δηλαδή σε όλη την γη να βασιλεύει η πίστη η αγία, 
η Άγια Ορθοδοξία. 

Γι’ αυτό σας λέω ετοιμαστείτε, 
καλά καθαριστείτε,
 με ειλικρινή μετάνοια, 
κάτω από το πετραχήλι του παπά 
το ήμαρτον ζητήστε
 και τότε παιδιά Μου, 
στα βέλη του εχθρού άτρωτοι θα είστε.

 Σας το βεβαιώνω Εγώ η Παναγία η Αγνή, 
η Βασίλισσα Ουρανού και γης,
 αλλά και Υπέρμαχος Στρατηγός της Ελληνικής Φυλής.


Προσέξτε όμως παιδιά Μου καλά, 
μόνον οι πιστοί εις την Τριαδική Αρχή,
 σαν κόρη οφθαλμού θα φυλαχτούνε,
 όλοι οι άλλοι από το κύμα το ορμητικό που θά΄ρθει 
δυστυχώς θα παρασυρθούνε και κακήν – κακώς θ’ απωλεσθούνε. 

Όμως Εμέ πολύ αυτό Με λυπεί, 
γιατί Είμαι Μάννα στοργική 
και πονώ για κάθε Μου παιδί 
και δεν θέλω κανένα να χαθεί. 

Γι’ αυτό παιδιά Μου σας προειδοποιώ 
με αυτό το γραπτό,
που σφραγίζω με τον Τίμιο και Ζωοποιό
 του Υιού Μου Σταυρό, 
για να προλάβω αυτό το κακό
 και να μην θρηνήσω για καμιά θυγατέρα
 και για κανένα ιδικό Μου Υιό.

Ούτε λεπτό μην αδρανήτε, 
βιαστείτε και σωματικά, 
αλλά προ πάντων ψυχικά 
αν θέλετε να σωθείτε 
και Θεού Πρόσωπο να δήτε. 

Αμήν γένοιτο και δόξα και τιμή 
εις την Τριαδική Αρχή 
και εις την Πανάχραντο και Αγνή. 

+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου