Κυριακή 28 Απριλίου 2019

Η ΔΕΗΣΗ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ


ΕΡΧΟΥ ΚΥΡΙΕ ΤΑΧΥ... 



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ -

Κύριε μας ταΐζουνε, 
Κύριε μας ποτίζουν, 
Κύριε μας ραντίζουνε, 
με μύρια δηλητήρια 
αυτοί μας κατακλύζουν. 

Είμαστε ανυπεράσπιστοι,
 στην τόση τους κακία, 
έλα Χριστέ μου γρήγορα 
και πάρε τα ηνία. 

Λυπήσου μας τα δύστυχα, 
ελεεινά παιδιά Σου, 
που φύγαμε από δίπλα Σου, 
φύγαμε μακρυά Σου.

-Τι φταίω Εγώ ταλαίπωρα 
και δύστυχα παιδιά Μου; 
Μόνοι σας εδιαλέξατε 
να ζήτε μακρυά Μου. 

Τ’ αυτιά σας έχετε κλειστά, 
πλέον δεν Με ακούτε 
και εις τις παραινέσεις Μου,
 πλέον δεν υπακούτε; 

Σας έδωσα το Σώμα Μου, 
σας έδωσα το Αίμα, 
να παίρνετε να σώζεστε 
απ’ τα δηλητηριασμένα. 

Το αήττητο το όπλο Μου, 
σας έδωσα παιδιά Μου, 
να κατανικάτε το κακό, 
με τον Τίμιο Σταυρό Μου.

 Το λάδι από το ευχέλαιο 
και τον αγιασμό, 
να διώχνετε κάθε κακό, 
εσείς σωματικό. 

Σας δίδαξα, πως η προσευχή 
δύναμη έχει μεγάλη, 
τ’ αδύνατα στον άνθρωπο, 
αυτή δυνατά τα κάνει. 

Γίνεται τείχος άσειστο 
και τόνε περιβάλλει. 
Και η νηστεία τέκνα Μου 
πολύ σας βοηθά, 
γιατί τα δηλητήρια τα κάνει ανενεργά.



Μα εσείς παραδοθήκατε 
όλοι αμαχητί 
και κλαίτε για την μοίρα σας, 
πως είν’ αυτή κακή.

 Σας νάρκωσε ταλαίπωρα 
ο βρωμερός εχθρός 
και σας μεταχειρίζεται 
όπως θελήσει αυτός. 

Και δέχεστε το ένα κακό, 
να ΄ρχεται πίσω απ’ τ΄άλλο 
και κίνηση δεν κάνετε 
να βγείτε από τον σάλο. 

Μονάχα Εμένα βρίζετε 
και Με κατηγορείτε,
 για ότι κακό και δύσκολο, 
τώρα εσείς περνάτε.

 Δεν θέλετε ν’ ανοίξετε 
τα μάτια τα δικά σας
 να δείτε πως στο χέρι σας 
είναι ν’ αλλάξει η μοίρα η δικιά σας.

Μην δέχεστε αναντίρρητα, 
τα έργα του εχθρού, 
σας έδωσα την δύναμη 
να μάχεστε αυτού. 

Αρκεί να το θελήσετε, 
αρκεί ν’ αντισταθείτε, 
και από την νάρκη του εχθρού, 
εσείς παιδιά να βγείτε. 

Σηκώσατε τα λάβαρα 
και επαναστατήστε, 
τα όπλα σας είναι αήττητα 
και νικητές θα είστε. 
Αρκεί να το θελήσετε,
 εσείς να πολεμήστε.

Σας έδωσα την λογική, 
σας έδωσα εξυπνάδα, 
δεν βλέπετε πως πολεμούν 
όλοι για την Ελλάδα; 

Είστε το κόκκινο πανί, 
σε ταύρο αγριεμένο, 
δεν θέλω Εγώ το γένος σας
 να πάη αυτό χαμένο. 

Να επαναστατήσετε 
Εγώ ο Θεός προσμένω,
 με θάρρος και με δύναμη 
εσείς να πολεμήσετε κάθε κατεστημένο. 

Είστε πλασμένοι αετοί, 
ψηλά για να πετάτε
, δεν πρέπει σε λασπόνερα,
 εσείς να περπατάτε. 

Βιαστήτε και μην χάνετε 
εσείς ούτε λεπτό,
 έρχεται κατ’ επάνω σας 
μεγάλο το κακό 
και αν εσείς κοιμάστε,
 θάναι φριχτό αυτό. 

Γι’ αυτό σας κρούω κώδωνα, 
παιδιά Μου του κινδύνου, 
πρέπει για να συνέλθετε, 
να φύγετε από την νάρκωση 
του φοβερού θηρίου. 

Αντισταθήτε τέκνα Μου,
 σας λέω ο Θεός σας,
 γιατί πολύ σας αγαπώ
 και θέλω το καλό σας.
 
Γι’ αυτό και θα Είμαι δίπλα σας
 εις τον ξεσηκωμό σας,
 θα μάχομαι στο πλάι σας
 ο Ίδιος ο Θεός σας. 

Πάρτε στο χέρι τον Σταυρό, 
στο χείλη την ευχή 
και θάμαστε παιδάκια Μου
, Εγώ και σεις μαζί. 

Κι ας προσπαθούν οι δαίμονες 
και οι ανθρωποδαιμόνοι 
από την λύσσα την πολλή, 
θα φαγωθούνε μόνοι. 

Σας έδωσα την δύναμη,
 εχθρό για να πατάτε 
και τα δικά του σχέδια,
 όλα να τα χαλάτε,
 κι αν πιήτε δηλητήριο
 εσείς να μην φοβάστε.

 Γιατί Εγώ σας ευλογώ 
και Είμαι στο πλευρό σας,
 ο Παντοδύναμος Θεός,
 Πλάστης , Δημιουργός σας.

 Αμήν γένοιτο και τω Θεώ δόξα.

+++

1 σχόλιο:

  1. Δε βαρεθήκατε τους ανώνυμους .....τα ίδια και τα ίδια.....Όταν πέφτουν έξω όμως τσιμουδιά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή