Κυριακή 7 Απριλίου 2019

ΛΟΓΟΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ



ΜΙΛΩ Ο ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΟΥ ΤΟΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΟ






+++ 

 Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός, 
προς τον δικό Μου, λίγον μα εκλεκτόν λαόν. 
Λαέ Μου αγαπημένε, λαέ Μου Ελληνικέ,
 στην μέση σ’ έχουν βάλει, σκοτώνονται για σε.

 Όμως δεν το τολμούνε, να κάνουν την αρχή, 
καθένας θέλει δεύτερος για να σου επιτεθή. 
Του λέοντος μερίδα, όλοι τους προσδοκούν, 
κομμάτια να σε κάνουν, για να σε καρπωθούν. 


Σαν ύαινες γυρίζουν, σε περιτριγυρίζουν, 
νομίζουν οι ταλαίπωροι πως πτώμα θα σε δούνε, 
να ρθούν να σε ξεσκίσουνε,
 τις σάρκες σου να γευθούνε.

Άδικοι πάν’ οι κόποι τους, και φρούδες οι ελπίδες, 
γιατί η Ελλάδα θε να ζει , παρά τις καταιγίδες. 
Και κει που φαίνεται νεκρή, είναι γιατί κοιμάται, 
για λίγο ξεκουράζεται κι ευθύς αναγεννάται.

 Και παίρνει δύναμη από Εμέ που Είμαι η ΖΩΗ
, η Παντοδύναμος Ζωαρχική Πηγή.
Γι’ αυτό σας λέω Έλληνες, καθόλου μην φοβάστε, 
αρκεί το βλέμμα σας σε Με, Εμένα να οράσθε. 

Ηρώων είστε απόγονοι, καθόλου μην δειλιάτε, 
Εγώ σας δίνω δύναμη και πάντα θα νικάτε. 
Μαζί με Μένα τέκνα Μου, είστε πλειοψηφία, 
οι άλλοι είναι μόνοι τους, μαζί με τα θηρία. 

Κι ας έχουν όπλα ισχυρά, όπλα θανατηφόρα, 
Εγώ ο Άναρχος Θεός, θα κόψω αυτών την φόρα. 
Επάνω τους θα γυριστούν τα όπλα τα δικά τους, 
και αντί για σας, θα σπάσουνε αυτών τα κεφαλάς τους. 

Γιατί δικός σας ΑΑΡΧΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, 
που τρέπει σε άτακτο φυγή, τα βρωμερά θηρία,
 που έβαλαν στο στόχαστρο, την Άγια Ορθοδοξία.

Λάβετε θάρρος τέκνα Μου, ψηλά τ’ ανάστημά σας, 
όσο κι αν είστε λιγοστοί, η νίκη είναι δικιά σας. 
Θα τρίβετε τα μάτια σας, απ’ όσα θα γενούνε, 
δεν θα πιστεύετε ούτε σεις, όσα τα μάτια δούνε. 

Η μάχη είναι πνευματική σας το χω ξαναπεί, 
θέλει ο παγκάκιστος εχθρός, αφέντης να γενεί. 
Τα πλάσματά μου όπου γης, αυτός να διαφεντεύη 
και τις ψυχές των τέκνων Μου ο σατανάς γυρεύει.

Γι’ αυτό σας λέω μείνετε εσείς στην αγκαλιά Μου, 
και θα χετε ασφάλεια, αγαπητά παιδιά Μου, 
γιατί θα γίνουν φοβερά και τραγικά συμβάντα 
και ουέ κι αλλοίμονο σ’ αυτόν που Με έβαλε στην πάντα. 

Τρέξετε να προλάβετε, εσείς ν’ ασφαλιστείτε 
και όλα τα απαραίτητα για να προμηθευτείτε, 
έρχονται ώρες δύσκολες και θα τα χρειαστείτε. 

Δεν περισσεύει τέκνα Μου χρόνος για διασκεδάσεις, 
μην σπαταλάς τις ώρες σου, γιατί πικρά θα κλάψεις. 
Κάνε προμήθεια προσευχής, προμήθεια νηστείας, 
προμήθεια εξομολόγησης και Θείας Κοινωνίας, 
και έτσι θα τύχης τέκνον Μου της Θείας βοηθείας.

Μιλώ σε τούτο το γραπτό ο Άγιος Θεός σας, 
Τριάς Αγία σας μιλώ, ποθώντας το καλό σας.
 Και κάθε λόγος τέκνα Μου, είναι αληθινός, 
αφού Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ. 

Σας στέλνω ενημέρωση Εγώ αληθινή, 
γιατί όσα ακούτε γύρω σας, είναι όλα αυτά ψευδή, 
να σας τρομοκρατήσουνε, ποθούνε οι εχθροί.

Έλληνες οπλιστείτε με όπλα Θεϊκά 
και μην φοβάστε τέκνα Μου, τα εχθρικά σκυλιά, 
εσάς σας σκέπει , σας φρουρεί η Μάννα η Παναγιά
 και όλοι αυτοί οι Άγιοι 
που πότισαν με το αίμα τους, τα χώματά σας τα ιερά. 

Ελληνικέ λαέ Μου, να μην χρονοτριβείς, 
βιάσου να ‘ρθής κοντά Μου, την νίκη αν ποθείς. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα 
και στην Παναγιά μας δόξα.

 +++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου