Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΜΉΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ!


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ  ΙΣΟΝ  ΤΡΙΑΣ  ΑΓΙΑ… 


     
 

+++ 
ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΙΣΟΝ ΤΡΙΑΣ ΑΓΙΑ, 
ΙΣΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΘΕΙΑ, 
ΙΣΟΝ Η  ΜΟΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,
 ΙΣΟΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. 

Γι’ αυτό με λύσσα όλοι την πολεμούνε,
 γι’ αυτό τόσο πολύ την αντιπαθούνε.
  Υπάρχουν θρησκεύματα στην γη πολλά,
 κανένα όμως δεν ενοχλεί τον βρωμερό σατανά, 
γι’ αυτό και με κανένα δεν ασχολείται και δεν πολεμά,
 αντιθέτως όλα τα προωθεί και τα βοηθά. 

Μόνον η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, είναι καρφί 
καρφωμένο εις την δική του καρδία. 
Με όλες τις σατανικές δυνάμεις του προσπαθεί, 
ει δυνατόν, κανείς Ορθόδοξος να μην μείνη επάνω στην γη.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ με μανία και λύσσα πολεμάται, 
όμως ποτέ δεν νικάται, 
γιατί από Εμέ τον Τρισυπόστατο Θεό κυβερνάται. 
Γι’ αυτό παιδιά Μου αγαπητά, 
μην φοβάστε το καράβι, που ο Παντοδύναμος Θεός κυβερνά,
 ας ουρλιάζη ο άνεμος και τα κύματα ας είναι βουνά.

 Είναι άτρωτο αυτό το σκαρί, 
γιατί η Πανσοφία Μου και η Παντοδυναμία Μου,
 αυτό κυβερνά και φρουρεί.
Ένα και μοναδικό θέμα υπάρχει λοιπόν, 
εάν εσείς βρίσκεστε μέσα εις το καράβι αυτό 
ή σας κατάφερε και κατεβήκατε ο τρισκατάρατος εχθρός.

 Εάν παρασυρθήκατε από τις σειρήνες της εποχής
 και δελεαστήκατε από την αμαρτία, την ασυδοσία, την ηδονή 
και πουλήσατε την πίστη σας, αντί πινακίου φακής, 
και αρνηθήκατε την Αγία Ορθοδοξία, 
που είναι η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ της εσχάτης εποχής.

Καλύτερα παιδιά Μου, να μην είχατε γεννηθή, 
παρά να σας βρει η συμφορά αυτή, 
ν’ αφήσετε το Φως για το σκοτάδι, 
ν’ αφήσετε την Αλήθεια για το ψεύδος, 
ν’ αφήσετε του Θεού την ειρήνη και την χαρά,
 που χαρίζει εις τα δικά Του Ορθόδοξα παιδιά,
 και να προτιμήσετε τον τρόμο, 
την θλίψη και την ταραχή, 
που χαρίζει ο βρωμερός σατανάς, 
σε κάθε δύστυχη ψυχή, 
που είχε την ατυχία να τον εμπιστευθεί.

Ορθόδοξα παιδιά Μου,
 μείνετε εσείς κοντά Μου, 
και τίποτα εσάς να μην τρομάζει, 
αφήστε το θηρίο κι ας ουρλιάζει, 
δεν μπορεί με σας να τα βάλει,
 όταν βρίσκεστε εσείς εις την ιδική Μου αγκάλη, 
κι ας δίνη ο βρωμερός την μάχη του, την πιο μεγάλη.

Ναι παιδιά μου, δίνει την μάχη του την πιο τρανή, 
αυτήν την εποχή,
 νομίζοντας ο ανόητος πως θα νικήσει
 και την Ορθοδοξία Μου θα εξαφανίσει. 
Τον αφήνω λοιπόν να λυσσομανά, 
για να αγωνιστούν τα δικά Μου παιδιά. 

Όπως όταν ρίξεις το σιτάρι στο νερό, 
ο σπόρος ο γερός στον πάτο του σκεύους θα σταθεί,
 ενώ ο κούφιος και άχρηστος 
από το τρεχούμενο νερό θα παρασυρθεί, 
το ίδιο και με σας θα γενεί, 
εις την μάχη με τον εχθρό αυτήν την εποχή. 

Κάθε πιστή ψυχή, ακλόνητη θα μείνει και ασφαλής,
 χωρίς τίποτα και κανέναν να φοβηθεί, 
αντιθέτως θα παρασυρθεί και θα χαθεί 
δυστυχώς, κάθε ψυχή
 που έχει από Εμέ τον Τρισυπόστατο Θεό απομακρυνθεί
 και Με έχει αρνηθεί.

Ως κόρη οφθαλμού, παιδιά Μου αγαπητά, 
κρατείστε τα όσιά σας και ιερά, 
χωρίς τίποτα να αφαιρέσετε, 
ούτε τίποτα να προσθέσετε, 
απ’ όσα σας παρέδωσε η Αγία Μου Ορθοδοξία, 
δια μέσου των Αγίων Μου Αποστόλων 
και των Θεοφόρων Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων. 

Μείνετε εσείς ακλόνητοι και σταθεροί 
και ας ωρύεται και ας λυσσομανά το σατανικό σκυλί,
 τίποτα να σας κάνει δεν μπορεί. 
Ορθοδοξία λοιπόν παιδιά Μου και Ορθοπραξία 
και θάχετε ευλογίααπό Εμέ την Τριάδα την Αγία
 
και πάντα Θεία προστασία.  


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου