Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ


ΘΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ Ο ΘΕΟΣ 
ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ, 
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ 
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

 Πάρε στυλό και γράψε ό,τι εγώ σου πω 
για να ενημερώσω λαόν αγαπητό, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
 σφραγίδα Εγώ βάζω τον Τίμιο Σταυρό.

Παιδιά Μου ευλογημένα, παιδιά Μου αγαπητά,
 εσείς που ακόμα είσαστε σε Μένανε πιστά, 
προσέξατε τα λόγια Μου βάλτε τα στην καρδιά,
 δύναμη να αντλήσετε στα μέλλοντα δεινά.


 Παιδιά Μου σας μιλάω ο Άναρχος Θεός, 
ο Μέγας, Παντοδύναμος, Πάντων Δημιουργός, 
για σας όμως παιδάκια Μου Πατέρας στοργικός. 

Δεν θέλω να τρομάζετε, με όσα εσείς ακούτε,
 αφού ως κόρη οφθαλμού εσείς θα φυλαχτείτε. 

Μες την δική Μου αγκαλιά, σας έχω ασφαλισμένους 
και από κάθε τι κακό, εσάς προφυλαγμένους.
 Σας έχω Αγγέλων στρατιές για να σας προστατεύουν 
και των Αγίων την πληθύν για να σας συντροφεύουν.

 Για αυτό σας λέω να έχετε δύναμη και ανδρεία,
 καθόλου μην φοβόσαστε τα βρωμερά θηρία.
 Την λύσσα τους δείχνουν αυτά, μόνο στους οπαδούς τους,
 έτσι πληρώνουν τέκνα Μου, τους δύστυχους πιστούς τους.

 Ενώ τους έταζαν χαρές, πλούτη και ευτυχία, 
τώρα όλους πληρώνουνε μόνον με δυστυχία, 
με φτώχια και ανέχεια και κάθε αρρωστεία,
 και φοβερή κατάληξη, ΚΟΛΑΣΗ ΑΙΩΝΙΑ.

Για αυτό σας λέω νά χετε, θάρρος εις την καρδιά σας 
για να αντέξετε εσείς, 
όλα αυτά τα φοβερά, που θα υποστεί η γενιά σας.
ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΘΕΑΤΕΣ σας το έχω ξανά πει, 
σ’ ό,τι κακό θα πλήξει, τεκνία Μου την γη.
 Σας έχω ειδοποιήσει, Εγώ για όλα αυτά, 
να είστε ετοιμασμένοι, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΡΘΟΥΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ.

 ΘΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ Ο ΘΕΟΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ,
 ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.

 Τον άφησα να κάνει, σχέδια αυτός μεγάλα, 
αλλά να πραγματοποιηθούνε, δεν θα αφήσω άλλα. 
Ως σκεύη κεραμέως θε να συντρίψω αυτά,
 όλα τα καταχθόνια και τα σατανικά, 
που θέλουν να σκλαβώσουν τα ιδικά Μου τα παιδιά.

 Τους άφησα να δούνε την ΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ
 τώρα όλοι θα δούνε την ΟΡΓΗ ΕΜΟΥ 
ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ.

 Σαν πύργος από τραπουλόχαρτα, όλα θα γκρεμιστούνε 
και όσοι Εμέ αρνήθηκαν, μέσα στην γη θα μπούνε,
 πως είναι αληθή τα λόγια Μου, ιδίοις όμμασι θα δούνε. 

Θα αλλάξει όψη όλη η γη, τίποτα δεν θα μείνει, 
που να θυμίζει του εχθρού την μαύρη σκοτοδίνη, 
καθώς και τα τσιράκια του, που είχαν την ευθύνη. 

Θα φύγει πάνω από την γη, κάθε σαπρό κι αχρείο, 
θα βασιλεύσει εις αυτή, το Θείο μεγαλείο.

Για αυτό και η ενημέρωση, προς όλα τα παιδιά Μου, 
όλα να μπούν ν’ ασφαλιστούν, μέσα στην αγκαλιά Μου, 
να μην αγγίξουνε αυτά, τα φοβερά δεινά Μου. 

Βιαστείτε όμως τέκνα Μου, μην χάνετε λεπτό, 
δεν θέλω να σας πάρει, το κύμα το φρικτό.

 ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΩΡΥΩΝΤΑΙ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΘΗΡΙΑ, 
ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΘΕΟ 
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΘΕΙΑ, 

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ Η ΘΕΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ,
 ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ 
Η ΘΕΙΚΗ ΜΟΥ Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ.

 Όποιος έχει μάτια ανοικτά, αυτά ας αναγνώσει, 
το βάθος, και το νόημα των λόγων Μου, ας νιώσει, 
και για ό,τι ως άνθρωπος έφταιξε, ας βιαστεί 
με την μετάνοια, αυτός να διορθώσει, 
και εις την Πατρική Μου την καρδιά, τότε θα έχει θέση. 

 Αμήν Γένοιτο και τω Τριαδικώ θεώ Δόξα.

+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου