Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΩΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΓΚΑΡΟΥ) ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ


ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΙΜΑΥΚΙΔΗ



Σε παρακαλώ Ρωμανέ βάλε αυτό το σημείωμα κάτω στα σχόλια.

Πρώτος εσύ και μετά οι άλλοι μαζεύτε τα σάκχαρα για το σιρόπι γιατί περιμένω να βγάλει η γυναίκα μου από τον φούρνο
το σάμαλι, με γιαούρτι, σιμιγδάλι και λίγη μαστίχα.

Καθίστε καλά, δεν θα κατεβαίνει μπουκιά.

Πάνω από όλα πολλά ευχαριστώ και ένα δάκρυ.

Να που εγώ ο Μπαγιάτης Σαλονικιός απέκτησα και φαν,
καθίστε καλά παίρνουν εύκολα τα μυαλά αέρα.
Λίγη προπαγάνδα αγάπης χωράει μόνο για την Ηρακλάρα μου.

LADIES FIRST

Κυρία Άννα Αδαμαντίου,
παρακαλώ πολύ
(λοβ σόρυ θυμάστε;)
μη με προσβλήνετε λέγοντας 
«εμείς οι απλοί λαϊκοί, Έλληνες και Έλληνίδες».
Δηλαδή εγώ τι είμαι; 
  Σύνθετο μπαρόκ ή σουμιέ γαλλικό ή ντιβάνι τούρκικο;
Ναι γιά,
Έλληνας απλός σαν και σας.
Μεγάλη μου τιμή
σας ευχαριστώ να είστε πάντα καλά .


Σπαρτιάτη συγκινητικά τα λόγια σου, φαίνεται μάσησες και σύ το παραμύθι μου, γιατί φαίνεται όταν ήσουν μικρός
την κοπανούσες από την σκληρή σπαρτιάτικη αγωγή .

Ευχαριστώ αδελφέ, ζήτα από το μπλόκ την άκρη να με βρείς.


Γεωκών
είσαι ωραίος τελικά, εγκρίνω και επαυξάνω που επανήλθες, αξίζεις μελέτη και ψάξιμο γιατί αγαπώ ιδιαίτερα την Κύπρο μας.

Τέρμα δεν ξαναμαλώνουμε και άλλη συγνώμη δεν έχει.
Ισχύει για όλους μας, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Προσοχή στους σπιούνους.
Όσο για το Κύριε, είναι σχετικό για εμάς και το διεκδικώ σε κάθε μου κίνηση.
Ένας ο Κύριος ο εν τοις ουρανοίς.
σε ευχαριστώ.


Νικήτα αυθεντικέ και μέγιστε αδελφέ με καλύπτεις πάντα.
δεν γράφω άλλο τίποτε για σένα.    Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σιωπώ.


άλλο δεν γράφω, είπα
να είστε καλά φίλοι και αδιάφοροι.

Κώστας Καλιμαυκίδης


4 σχόλια:

  1. Αδελφέ εν Κυρίω Κώστα ο αγώνας δίνεται στο γήπεδο και όχι στην κερκίδα. Ο κάθε Χριστιανός οφείλει να είναι αγωνιστής και όχι θεατής του αγώνα, γιατί για τα "τάλαντα" που ο Κύριος μας έσωσε θα μας ζητήσει λογαριασμό πως τα διαχειριστήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε βλέπεις τι ευλογημένη κακία,τι εμπάθεια,τι χλεύη ,τι πρόκληση βγαίνει μέσα στο γήπεδο από ουρανομήκεις και φωτισμένους παίκτες προς υπεράσπιση της ορθότητος της πίστης μας.
    Πως να παίξει ο ακατήχητος άνευ στολής ,ο χιτών τον ελέγχει,και το ομολογεί .
    αυτά για τον αναπολόγητο που ξεκουμπίστηκε ο παράτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Τα μωρά του κόσμου εξελέγξατο ο Κύριος ίνα τους σοφούς καταισχύνει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή