Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΡΘΡΟ (ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΧΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ...)


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΡΘΡΟ 
AUF WIEDERSEHEN

 

Γράφει ο Κώστας Καλιμαυκίδης

Σπάστηκα από τον φόβο των κυριλέδων στο σημερινό άρθρο.
Έχω την αίσθηση λέει ο άλλος και το βουλώνει.

Τι δουλεία έχει το αλάνι με τους ελεγκαντ
γεια σου αθηναίε ντερβίση
δεν έπεσα έξω με σένα
να είσαι καλά, τα λέμε...

Και να το βάλεις κανείς δε θα τολμήσει να σχολιάσει μπροστά στον καθρέφτη τη φάτσα του

Auf Wiedersehen

Στο επανιδείν αξιότιμε και εξαίρετε Ρωμανέ
ευχαριστώ για την φιλοξενία και τους υπέροχους διαλόγους μας.

Ευχαριστώ φίλτατοι αρθρογράφοι, σχολιαστές και αναγνώστες
όσοι διαβάσατε τα κείμενα μου, είτε τα δεχθήκατε, είτε προβληματισθήκατε, είτε τα απορρίψατε, είτε πικραθήκατε είτε μειδιάσατε.

Γράφω για σοβαρά θέματα με φαιδρότητα λόγου, δεν παίζω, δεν κοροϊδεύω.



Ότι έγραψα κατά καιρούς ήταν αυτά που θεωρώ ότι αφορούν και εκφράζουν τα προβλήματα του μέσου πολίτη, του απλού βιοπαλαιστή, του εργάτη του μεροκαματιάρη, του λαϊκού απλού καθημερινού ανθρώπου.

Αναφέρθηκα σε πολλά θέματα με γνώσεις και κριτήρια προσωπικά και μνήμες ή βιώματά, όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.

Δεν είμαι ειδικός ή επιστήμονας για να παραθέτω παραπομπές, βιβλιογραφίες για απόδειξη ή τεκμηρίωση ή για να αναδειχθώ.

Απλά καταθέτω προς κρίση και συζήτηση.

Διαπίστωσα όλο αυτό το διάστημα που εκθέτω τις απόψεις μου, ότι υπάρχουν ανάμεσα μας πολλοί κακόβουλοι και κακοπροαίρετοι και λύκοι με δορά προβάτου, ελεύθερα ανοιχτά μυαλά, πιστοί και στόκοι κολλημένοι, πολιτικά και θρησκόληπτοι.

Όπως υπάρχουν παντού.

Αλλά εγώ ήρθα εδώ γιατί πιστεύω ότι βρίσκομαι πλειοψηφικά ανάμεσα σε ομοίους μου και θα κάνω καλή και επωφελή παρέα.

Νόμισα ότι θα αναπτύξω διαλόγους αληθινούς, όμως έσφαλα.

Το διαδίκτυο και η ανωνυμία δεν συνηγορούν πάντα με την ελευθερία και την αλήθεια.

Κατάλαβα ίσως στραβά, ότι οι στόκοι κυριαρχούν και η έξις του πληκτρολογίου.

Για αυτό αποχωρώ για να μη χαλάω την ζαχαρένια μου .
Παίξτε εσείς και εγώ θα είμαι στην κερκίδα.

Να είστε καλά και να συνεχίσετε παίζετε όπως σας αρέσει.
το κειμενάκι αυτό το είχα στο ράφι σε αναμονή, αχρείαστο νάναι.

Να που με χρειάστηκε.



Σε ευχαριστώ Ρωμανέ για τον χώρο που μου παραχώρησες δεκάδες φορές μα κυρίως για τον χρόνο σου που μου διέθεσες.

Είχα γράψει δειλά ως Μπαγιάτης ένα κειμενάκι για την αμοιβή μου σαν παιδί σε στερλίνες του 1970.

Σιγά σιγά με την ενθάρρυνση σου έφτασα να είμαι τακτικός σε άρθρα, αν και πάντα από διαφορετικό πρίσμα και ύφος,.
Πιστεύω όχι πολύ βαρετός ή ανούσιος.

Ελπίζω να μην ανακαλέσω την απόφαση μου και αυτοδιαψευσθώ όπως άλλοι.

Κόβομαι λοιπόν διαδικτυακά και μαζί ξεκινώ να κόψω και το τσιγάρο. Πιστεύω αξίζει τον κόπο.

Μόνο που στάθηκα πολύ άτυχος που δεν σε γνώρισα από κοντά
Σι γιου λέιτερ αλιγκέιτορ


Με εκτίμηση

Κώστας Καλιμαυκίδης
Θεσσαλονίκη

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Χρεωστικώς θα γράψω δυό γραμμές, όχι πολλά λόγια γιατί  
εδώ δεν θα αποχαιρετίσω τον Κώστα, απλά θα χαιρετίσω την απόφασή του να διακόψει (για λίγο ελπίζω) την όντως βασανιστική μετοχή στα ηλεκτρονικά δρώμενα και να κάτσει αναπαυτικά  στην εξέδρα, όπως λέει

Κώστα δεν σε ανέδειξα ούτε εγώ ούτε το παρόν ιστολόγιο. Η δική σου σοβαρή φάρσα, ο σκαμπρόζικος τρόπος να λες τις πιο πικρές αλήθειες αλλά πάνω απ΄όλα η αγάπη κι ο πόνος σου για τον άνθρωπο, αυτά σε ανέδειξαν. Και αυτά σε υποχρεώνουν να συνεχίσεις μετά από ένα διάλειμμα, όσο χρόνο θελήσεις να μείνεις στην εξέδρα...

Δεν χάνεις τίποτε που δεν με γνώρισες, ποτέ όμως δεν ξέρεις...
 Κρατάω το «See you later alligator» ως υπόσχεση επανόδου
και σε ασπάζομαι με αγάπη Χριστού.

Χαίρε εν Κυρίω Πάντοτε

Ρωμανός 

  

9 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΙΜΑΥΚΙΔΗ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΝΟΙΩΘΩ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΩΧΩΡΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ.ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΣΘΟΥΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΣΑ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΕΓΙΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΣΟΥ,ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΝ ΜΕ ΔΕΧΤΕΙΣ...
    Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 301(ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Κώστα Καλιμαυκίδη, στο παρελθόν είχαμε μια σύγκρουση μεταξύ μας λόγο παρεξήγησης, πάντα όμως σεβόμουν τις απόψεις σου, τις περισσότερες φορές συμφωνώντας, σε άλλες διαφωνούσα με αυτό που έγραφες, αλλά πάντα θα υπερασπίζω το δικαίωμά σου να τα λες.
    Κύριε Κώστα Καλιμαυκίδη, διαφωνώ με την απόφαση σου να σταματήσεις να γράφεις, πιστεύω ότι δεν είναι η ώρα να καθίσεις στην Κερκίδα, δεν είσαι άνθρωπος της κερκίδας, είσαι άνθρωπος της δράσης, και θα προσφέρεις πολλά αυτήν την εποχή που οι Έλληνες υποφέρουν.
    Στο κείμενο σου έγραψες ‘’ Ελπίζω να μην ανακαλέσω την απόφαση μου και αυτοδιαψευσθώ όπως άλλοι.’’ ΝΑΙ Κύριε Καλιμαυκίδη, εγώ είμαι ένας από αυτούς , όμως είχα εντολή από τον Γέροντα μου να το κάνω, θέλει δύναμη να αυτοδιαψευστείς ανακαλώντας μια απόφαση σου…
    Η προσφορά σου αυτήν την πολύ δύσκολη εποχή που περνάμε όλοι οι Έλληνες είναι να αυτοδιαψευστείς και να ανακαλέσεις την απόφαση σου, δεν είναι η ώρα για την κερκίδα, είναι ώρα για δράση και αγώνα…….
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά
    Γεώργιος –GEWKWN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωκων κάτι άσχετο από αυτό αλλά επειδή τα διαβάζω τα κείμενα σου πότε θα ανεβάσεις νεότερα για τα γεγονότα κλπ από τον γέροντα σου πρώτα ο Θεός

      Διαγραφή
  3. Διερευνώντας την ιντερνετική πληροφοριοδότηαη τρεις ανθρώπους ξεχώρισα ..Εδω στον Οίμο εσάς και τον Κυανού ουρανό..Πήρατε την πρώτη θέση στην δική μου καρδιά..και όχι γιατί γράψατε τίποτα υπερσοφιες αλλά γιατί η πέννα σας είναι άμεση ειλικρινής ατόφια μιλάει στους καθαρόαιμους Έλληνες χωρίς σοφιστειες και δαιδαλώδεις διαδρομές του νου..Είσαστε φωνή αφύπνισης για έντιμους και λεβέντες Έλληνες χωρίς σουξουμουξου..με κάνατε πολλές φορές να διακρίνω,να γελάσω,να πάρω θάρρος,όπως επίσης να διαπιστώσω ότι η έντιμη αλήθεια δεν κατοικεί σε επικυρωμένα πτυχία αλλά σε φωτισμένες συνειδήσεις και μυαλά ξυράφια και έντιμα..είναι τυχερός άνθρωπος όποιος σας διάβασε και όποιος έχει την στόφα σας..Δεν θα πω άλλα, αλλά θα σας παρακαλέσω να μην μας αφήσετε..Εγώ μέσα στην ιντερνετική πλημμύρα κατέληξα έτι τρεις ανθρωποι έχουν ψυχή διαμάντι και αυτό γιατί αγαπούν Χριστό αγνά με την καρδιά τους..Ο ένας είστε εσείς..Σας παρακαλώ αλλάξτε γνώμη..εμείς οι απλοί και λαϊκοί Έλληνες και Ελληνίδες σας χρειαζόμαστε.. Μετά τιμής Άννα Αδαμαντιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφέ Κώστα θέλω να το ξανασκευθείς είμαστε πολλοί αυτοί που θέλουμε την πνευματική τηλεπικοινωνία μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχετε ιδιαιτερο τροπο γραφης κε Καλλιμαυκιδη. Συμφωνω στα περισσοτερα απο οσα γραφετε. Ομως χωρις να με παρεξηγησετε(η επικοδομητικη κριτικη πρεπει να ειναι παντα καλοδεχουμενη), μου δημιουργειτε την αισθηση οτι ειστε ενα φουσκωμενο ασκι οιησης. Και αυτο το αποδεικνυουν κ ο "συγκλονιστικος" τροπος που αναγγελετε την "μεγαλη αποχωρηση" σας ως αρθρογραφου απ΄το σαιτ, αλλα κυριως ο επιθετικος κ προσβητικος τροπος που αντιμετωπιζετε πολλες φορες οποιον διαφωνει μαζυ σας. Αυτα πρεπει να τα δειτε, εαν θελετε να επιστρεψετε πνευματικοτερος κ δριμυτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kε Δημήτρη
    ή Μίμη ή Μήτσο ή Τάκη ή Μητσοτάκη ,γιατί παρεκτρέπεσθε άκομψα εφόσον γνωρίζετε πως τα σούρνει ο επώνυμος αρθρογράφος.
    Ευτυχώς που είπε ότι αποχωρεί ,διαφορετικά θεωρώ ότι τα τραβάει ο οργανισμός σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κύριε Καλιμαυκίδη,

    είσαι ο τρίτος, αλλά υπάρχουν τέσσερις...
    οι δύο ξαναγύρισαν ο ένας δεν νομίζω..

    Λοιπόν το έγραψα έτσι γιατί θυμήθηκα το εδάφιο της Καινής Διαθήκης
    που γράφει για τους 8 βασιλιάδες.

    Είσαι ο τέταρτος άνθρωπος που λέει αντίο (απο αυτούς που ξέρω)
    οι δύο πρώτοι ξαναγύρισαν
    θα ξαναγυρίσεις και εσύ....
    ό άλλος δεν νομίζω.

    μην το πείς προφητεία,
    πές το γυναικεία διαίσθηση...

    τώρα για το τσιγάρο τί να σου πω? καλή τύχη.

    Υ.Γ. κανείς δεν είναι τυχαία εδώ.

    συγνώμη για τον ενικό,
    χωρίς αντίο αφού...

    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή