Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ....

ΕΓΓΡΑΦΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ CDC ΚΑΙ ΤΗΣ BIG TECH

Αρχικά δημοσιεύθηκε στις www.reclaimthenet.org
από τον Didi Rankovic

Αίτημα για ελευθερία πληροφόρησης παρείχε τα αποδεικτικά στοιχεία

Μια σειρά από έγγραφα που περιγράφονται ως «η κορυφή του παγόβουνου» έχουν δημοσιοποιηθεί, αποκαλύπτοντας επικοινωνίες μεταξύ ιδιωτικών τεχνολογικών κολοσσών και των φορέων της αμερικανικής κυβέρνησης, με στόχο τον στενό συντονισμό της λογοκρισίας των θεμάτων Covid στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό ανακοινώθηκε την Τετάρτη από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό America First Legal (AFL), ο οποίος έλαβε τα έγγραφα χάρη σε αγωγή που κατατέθηκε εναντίον των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC). 

Η νομική δράση ήρθε μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια, μέσω αιτημάτων του Νόμου για την Ελευθερία της Πληροφόρησης (FOIA), να μάθουμε για το επίπεδο της εμπλοκής του Λευκού Οίκου σε αυτό το είδος λογοκρισίας.

Οι επικοινωνίες ερμηνεύονται ως ένα ακόμη αποδεικτικό στοιχείο συντονισμού, ή ακόμη και συμπαιγνίας, μεταξύ των αμερικανικών αρχών και της Google, του Twitter και του Facebook.

Η AFL ωθήθηκε σε δράση αφού η Τζεν Ψάκι, τότε γραμματέας Τύπου του Λευκού Οίκου, τον περασμένο Ιούλιο δήλωσε ότι η κυβέρνηση «φρόντιζε τακτικά» να ενημερώνει τα κοινωνικά δίκτυα για αυτό που χαρακτηρίζει ως αφήγημα επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία. «Και εργαζόμαστε για να συνεργαστούμε μαζί τους για να κατανοήσουμε καλύτερα την επιβολή των πολιτικών των πλατφορμών κοινωνικών μέσων», δήλωσε η Ψάκι.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που κυκλοφόρησαν τώρα δείχνουν ότι το CDC διατήρησε τακτική επικοινωνία με τις τρεις μεγαλύτερες κοινωνικές πλατφόρμες από τον Δεκέμβριο του 2020 και για τουλάχιστον άλλους έξι μήνες.

 Αυτές οι ανταλλαγές αποκαλύπτουν πώς έμοιαζε η «συνεργασία» με την Google και άλλους: έφτασε στο σημείο να επισημαίνει αναρτήσεις από χρήστες κοινωνικών ιστότοπων ως «παραδείγματα» για το τι πρέπει να λογοκριθεί.

Τα διαφημιστικά χρήματα ήταν επίσης ένα δομικό στοιχείο σε αυτήν την ασυνήθιστη και μυστική μορφή στενής συνεργασίας που θα μπορούσε τελικά να θέσει υπό αμφισβήτηση το καθεστώς των εταιρειών Big Tech ως ιδιωτικών οντοτήτων που δεν δεσμεύονται από την Πρώτη Τροπολογία. 

Τον Απρίλιο του περασμένου έτους, το Facebook έδωσε στο CDC διαφημιστικές πιστώσεις αξίας 15 εκατομμυρίων δολαρίων ως «δώρο» για να χρησιμοποιηθεί για τη διάδοση των μηνυμάτων του οργανισμού σχετικά με τα εμβόλια, την κοινωνική αποστασιοποίηση, τα ταξίδια και άλλους περιορισμούς Covid.

Σε άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι υπάλληλοι του Twitter οργανώνουν τακτικές συνομιλίες με το CDC, ενώ ο οργανισμός κάποια στιγμή την άνοιξη του περασμένου έτους προειδοποίησε το Facebook ότι οι αλγόριθμοί του δεν κάνουν καλή δουλειά - επειδή μαζί με την «παραπληροφόρηση» για τα εμβόλια απαλλάχθηκαν επίσης από ορισμένες αναρτήσεις από ιδρύματα δημόσιας υγείας.

Το CDC στέλνει στους αξιωματούχους του Twitter ένα διάγραμμα με tweets που θεώρησε ως «παραπληροφόρηση»

Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αφορά έναν υψηλόβαθμο αξιωματούχο του CDC που εμφανίστηκε στο Trusted Media Summit της Google το 2020, αλλά δεν επέτρεψε στους διοργανωτές να δημοσιεύσουν τη διεύθυνσή τους στο YouTube - επειδή δεν είχαν εξουσιοδότηση να μιλήσουν δημόσια.


Το CDC κάνει απευθείας αλλαγές στον κώδικα της Google για τη Γνωσιακή βάση της.

Ωστόσο, ο αξιωματούχος εμφανίστηκε στην εκδήλωση, η οποία υποτίθεται ότι θα συγκέντρωνε δημοσιογράφους, ελεγκτές γεγονότων, ερευνητές και εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τους διοργανωτές.

Οι οδηγίες και οι πληροφορίες έρρεαν αμφίδρομα, με το CDC να στέλνει στο Twitter ένα διάγραμμα με αναρτήσεις που επισήμανε ως παραπληροφόρηση και να οργανώνει συναντήσεις "Be On the Lookout" που πραγματοποιούνται σε τακτική βάση, ενώ το Twitter θα ζητούσε βοήθεια από το CDC για την εξάλειψη της εν λόγω παραπληροφόρησης.


Τακτικές συναντήσεις BOLO (Be On the LookOut) όπου το CDC θα μοιραζόταν αυτό που κατηγοριοποιούσε ως «παραπληροφόρηση» με διάφορες εταιρείες κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, και θα παρείχε διαφάνειες, ζητώντας «Παρακαλώ μην μοιράζεστε έξω από τις ομάδες εμπιστοσύνης και ασφάλειας».

Ταυτόχρονα, ο οργανισμός προωθούσε συνδέσμους στο Facebook με συγκεκριμένες αναρτήσεις που έπρεπε να επισημανθούν. Ζητήθηκε από την Google να χρησιμοποιήσει την Αναζήτηση για να προωθήσει τη σελίδα εμβολίων του CDC, καθώς και να "ενισχύσει το σήμα" ένα πρόγραμμα του ΠΟΥ. 

Σύμφωνα με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το CDC μπόρεσε να επεξεργαστεί απευθείας τον κώδικα Της Γνωσιακής Βάσης της Google, μεταξύ άλλων σημείων συνεργασίας.


Άμεση εμπλοκή μεταξύ αξιωματούχων του CDC και εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου το CDC στέλνει συνδέσμους στο Facebook για να επισημάνει αυτές τις αναρτήσεις ως παραπληροφόρηση.

Από τους εμπλεκόμενους παράγοντες, μόνο το Facebook απάντησε όταν το Washington Free Beacon, το οποίο ανέφερε για την κυκλοφορία των εγγράφων AFL, επικοινώνησε.

 Ένας εκπρόσωπος του Facebook είπε ότι η εταιρεία είναι «διαφανής» στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την παραπληροφόρηση για την υγεία και μίλησε επίσης για τη γενική πολιτική σε αυτό το ζήτημα, αλλά χωρίς να αντιμετωπίσει συγκεκριμένα τις άμεσες και διαρκείς επικοινωνίες με το CDC και άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες.

Εν τω μεταξύ, το CDC δεν είχε κανένα σχόλιο και το Twitter και η Google δεν έχουν ακόμη απαντήσει.

Η AFL, η οποία παρήγαγε αυτές τις αποκαλύψεις, πιστεύει ότι τα έγγραφα δείχνουν «οριστικά» ότι η Big Tech και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχουν συνωμοτήσει για να καταπνίξουν την ελευθερία του λόγου και να λογοκρίνουν περιεχόμενο, παραβιάζοντας τα δικαιώματα της Πρώτης Τροπολογίας.

«Η κυβέρνηση απαγορεύεται ρητά να λογοκρίνει ανταγωνιστικές ή αντίθετες απόψεις ή να φιμώνει τους πολιτικούς της αντιπάλους είτε το πράττει άμεσα είτε χρησιμοποιεί μια εξωτερική εταιρεία για να επιτύχει τους δρακόντειους, ολοκληρωτικούς σκοπούς της», δήλωσε ο πρόεδρος της AFL Στίβεν Μίλερ.

Είτε είναι νόμιμες και συνταγματικές είτε όχι, αυτό που δείχνουν τα έγγραφα είναι ότι η κυβέρνηση και η Σίλικον Βάλεϊ συντονίζονται (οι επικριτές θα πουν, συμπράττουν) σε υψηλό επίπεδο. και οι αναφορές σημειώνουν ότι ο Covid δεν είναι το μόνο θέμα, καθώς το Συμβούλιο Διακυβέρνησης Παραπληροφόρησης του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας που μαστίζεται από αντιπαραθέσεις λέγεται επίσης ότι έχει οργανώσει συναντήσεις με στέλεχος του Twitter για να εμποδίσει τους χρήστες της εφαρμογής να μοιράζονται ειδήσεις σχετικά με το περιεχόμενο του φορητού υπολογιστή του Χάντερ Μπάιντεν.

Αποποίηση ευθυνών: Αυτό το άρθρο δεν προορίζεται να παρέχει ιατρικές συμβουλές, διάγνωση ή θεραπεία. Οι απόψεις που εκφράζονται εδώ δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα αυτές του GreenMedInfo ή του προσωπικού του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου