Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Μείζονα η ουσία στο Τριώδιο εστί,
το ΄χεις άνθρωπε εσύ νιώσει; Έχει αξιοποιηθεί;
 Πόσο έχει η ουσία δυστυχώς μεταλλαχθεί
 και η αξία έχει γίνει τυπικότητος γραμμή.

 Είν’ περίοδος ετούτη εντελώς πνευματική,
μα εσύ την έχεις κάνει του καρναβαλιού τομή,
 όπου ο πονηρός χορεύει και παράτυπα ποιεί.

 Είναι ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ χρόνος, περισυλλογής ροπή,
για να εισέλθει η ψυχή σου στην Αγία Σαρακοστή.
 Για να αναστηθείς παιδί μου, και καθάριος να γενείς,
 ίνα φτάσεις ‘συ αγίως, με καθάρσεως βαθμό,
εις το Γολγοθά μου επάνω, σε Αναστάσεως σταθμό.

 Όμως τα πάντα διαστρεβλώθηκαν εις την τώρα εποχή
 κι έχουν γίνει σκότος , αμαρτίας η πηγή.
 ‘Εχουν μιανθεί τα πάντα, χαίρει τώρα ο εχθρός
 κι ο άνθρωπος εγίνη πονηρού ο οπαδός.

 Εις το ξέφρενο το γλέντι, σέρνεται, ακολουθεί,
μασκαρεύεται και παίρνει του καρναβαλιού μορφή.
 Ω! τί πώρωση μεγίστη, δεν καθόλου εννοεί,
του Τριωδίου την Ιερότητα, την μεγάλη του τιμή,
 που Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΔΙΔΩ ΠΡΟΣ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ ΨΥΧΗΣ.

Το Τριώδιο είναι ΜΕΓΑΣ, προετοιμασίας ζυγός,
ίνα η ψυχή εισέλθει στης Σαρακοστής το φως,
το οποίο θε να γίνει προβολέας ισχυρός,
 να αναγεννήσει μέσα τον εσωτερικό ιστό,
 ίνα ο πιστός γιορτάσει, με ένδυμα αυτός λευκό,
 Αναστάσεως τον Άγιο ψυχικό αναβιβασμό.

 Στο τριώδιο η ψυχή σας πρέπει να καθαριστεί
 απ’ τα τόσα της τα πάθη, στο Θεό να προσφερθεί,
έτοιμη εδώ να γίνει, σε Ανάσταση να μπει.

 Όμως τώρα έχουν τα σταθμά ανατραπεί
κι ο άνθρωπος εγίνη του καρναβαλιού γιορτή,
όπου όλα τα αμαρτωλά εκτελούνται σε αυτήν.

Έσχατος εστί ο χρόνος, τα ΔΕΙΝΑ είναι προ θυρών,
γι΄αυτό τόσο Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ σας διδάσκω διά ρητών.
 Θέλω εσάς να αφυπνίσω, απ’ τον ύπνο το βαθύ
και σε Ανάσταση να φέρω τη δική σας τη ψυχή.

 Είναι επενετή η νηστεία στην Αγία Σαρακοστή
και μισθό θε για να λάβει, όστις την ακολουθεί.
 ΟΜΩΣ πιο μεγίστη έχει αξία, η νηστεία της ψυχής,
η νηστεία εις τη γλώσσα, μα και εις τους λογισμούς,
της αγάπης τώρα ο κρίκος σε όλους τους εδώ πιστούς.

 Πέρα διώξτε εσείς την πίκρα, την συγχώρεση ζητώ
να την δίδετε τεκνία, εις τον τώρα τον εχθρό.
 Στα μυστήρια μέσα να ‘στε, στο δικό μου το ναό,
 ίνα όλοι αξιωθείτε Αναστάσεως το Φως.


ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ

 +++




13 σχόλια:

  1. ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
    ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλάνθρωπε, Αγαθέ, εις τους οικτιρμούς σου ορκίζω σε, μη στήσεις με εξ΄ ευωνύμων μετά των ερίφων των παροξυνάντων σε, μη δε μοι είπης, ούκ οίδα σε. Αλλά δος μοι δια την ευσπλαχνία σου διηνεκή κλαυθμόν και κατάνυξιν και ταπείνωσιν τη καρδία μου, και άγνισον αυτήν ίνα γένηται ναός της αγίας σου χάριτος. Ει γαρ και αμαρτωλός ειμί και ασεβής, αλλά διηνεκώς εις την θύραν σου κρούω. Και ει οκνηρός και ράθυμος, αλλά γουν εις την οδόν σου βαδίζω.

    Οσίου Εφραίμ του Σύρου
    Ευχή εν ώρα κρίσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία προσευχή! Άγιε μου Εφραίμ, πρεσβεύει υπέρ ημών!

      Διαγραφή
  3. Μεγάλυνον, ψυχή μου της Τρισυποστάτου και Αδιαιρέτου Θεότητος το κράτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Κύριος μας ΙΣΧΡ ο Πατέρας μας δηλ. θέλει απλή ομιλία στο Όνομα Του το Τρισάγιο.
    Όπως δηλ. αδελφια μου αγαπημένα μιλάμε στη μητέρα μας- στο γιο μας σε κάποιον που αισθανόμαστε κοντά μας.
    Γιατί στα αλήθεια είναι τόσο κοντά μας και μας αγαπάει απέραντα!
    Θέε μας δώσε μας τη μετάνοια του τελώνη. Ο χρόνος τελειώνει και ο Τρισυπόστατος Θεός μας
    δε βλέπει τη καρδιά μας αδελφοί και τα δάκρυα μας.Αυτός είναι και ο λόγος μας που για αυτόν τον εξαφανισμό.
    Θα κάνεις μιας μέρας δρόμου για να βρείς έναν άδελφό για να τον ονομάσεις έτσι σύμφωνα με τον Ισαπόστολο της σκλαβωμένης Ελλάδας - στη Τουρκιά- Μέγα
    και Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακαριστός Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Μυτιληναίος: ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ (η ΑΛΗΘΙΝΗ και ΟΧΙ η ΠΕΣΜΕΝΗ φύση του ανθρώπου).
    (20 διαφορετικές ομιλίες).

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLgQY8YIBj3Zna8QcWi8101Wp4bzDdyxvc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Πυργετού:

    Το αναγκαιότερο γνώρισμα του ανθρώπου στη Δευτέρα Παρουσία.

    Ομιλία κατά την Θεία Λειτουργία της Κυριακής 19 Φεβρουαρίου 2023, Κυριακή της Απόκρεω, στην Ευαγγελική περικοπή (Μτθ, κε΄ 31-46).

    https://www.youtube.com/watch?v=Ed2gVjnVnuI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ

    του ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΚΑΡΟΥ, ΔΡ. Θεολογίας.

    https://www.pmeletios.com/newSite/index.php/51-προσευχη/997-η-ευχη-του-αγιου-εφραιμ-του-συρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ευχή του Αγίου Εφραίμ του Σύρου.

    π. Ραφαήλ Χ. Μισιαούλης, Iεροδιάκονος Ιεράς Μητροπόλεως Ταμασού και Ορεινής, θεολόγος.

    https://www.pemptousia.gr/2021/03/i-4-politimes-aretes-pou-anaferonte-stin-efchi-tou-ag-efrem-tou-sirou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος: «Τον τελευταίο λόγο για τον κάθε άνθρωπο θα τον πει ο Θεός».

    https://www.youtube.com/watch?v=T8HpRyJQxPo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΩΔΗ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΤΗΣ ΡΙΝΤΕΝ (ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ Σ΄ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ...)
    Ανώνυμος19 Φεβρουαρίου 2023 στις 7:04 μ.μ.: Δεν θυμάμαι που (θα προσπαθήσω να το ψάξω για να βεβαιωθειτε και εσείς και να μην είναι μόνο λόγια κάποιου ανώνυμου) είχα διαβάσει ότι μια γυναίκα είχε δαιμονισθεί από τις συγκεντρώσεις κοινής προσευχής που έκανε η κυρία Βασούλα Ρυντέν στην Αθήνα. Αυτή η ιστοσελίδα www.tlig.org περιέχει λεγόμενά της που της τα μεταφέρουν ο Χριστός, η Παναγία ο Θεός Πατέρας. Για να δαιμονίζονται προσευχόμενοι μάντεψε ποιος άλλος μιλάει μαζί της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΗΘΕΙ


    7 Σεπτεμβρίου, 1992
    http://www.tlig.org/el/messages/743/
    Άκουσε τώρα προσεκτικά και κατάλαβε: δεν υπάρχει χειρότερο δηλητήριο για την ψυχή από το δηλητήριο ΤΗΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Όποιος βλασφημεί το Άγιο Πνεύμα Μου δεν θα συγχωρηθεί - προσέχετε λοιπόν να μη βρεθείτε να βλασφημείτε το Άγιο Πνεύμα Μου. Γι' αυτό η Σοφία Μου σας λέει: προσέχετε να μην αποστατήσετε και απορρίψετε το Άγιο Πνεύμα της Αλήθειας που κατεβαίνει αυτό τον καιρό για να σας ξυπνήσει από το λήθαργό σας. Κατά την επίγεια ζωή Μου Με μίσησαν χωρίς λόγο κι όμως πάνω στο Σταυρό ζήτησα από τον Ουράνιο Πατέρα να τους συγχωρήσει.

    Αν σήμερα ο κόσμος απορρίπτει το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος και Το ειρωνεύεται αποκαλώντας Το πονηρό ή ανόητο, θα βρεθούν αμετανόητοι όταν έρθει η Ημέρα Μου. Εσείς που κάποτε λάβατε μερίδα από το Άγιο Πνεύμα Μου, θα ξεπέσετε από την Χάρη και δεν θα ανανεωθείτε για δεύτερη φορά. Πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού δεν θα είστε ικανοί να μετανοήσετε με την καρδιά σας και όταν θα έρθω, θα σας βρω ακόμη αμετανόητους, με την καρδιά σας σκληρή σαν πέτρα, ξερή και άκαρπη...; 1

    Θα αναγκαστώ να σας κόψω και να σας ρίξω στη φωτιά.

    Σας λέω λοιπόν, ανοίξτε τις καρδιές σας και καταλάβετε πως το Άγιο Πνεύμα Μου πνέει όπου θέλει και αναπνέει ελεύθερα μέσα στους απεσταλμένους Μου. Αναγνωρίστε τους από τον καρπό τους και μην είστε δούλοι του μυαλού σας. Κάθε ψυχή θα πρέπει να γνωρίζει πόσο η ειρωνεία, η ζήλεια, η κακόβουλη κριτική και η συκοφαντία εναντιώνονται στο Άγιο Πνεύμα της Αλήθειας. Θα πρέπει να αγρυπνείτε και να προσεύχεστε ώστε να μη σας νικήσει ο πειρασμός. Τούτο σας λέω, σήμερα: αν τα χείλη σας γίνονται η αιτία να αμαρτάνετε, τότε να νηστεύετε με τα χείλη σας 2 παρά να αφήνετε τα χείλη σας να σας καταδικάζουν και την ψυχή σας να καίγεται από αγωνία. 3 Πρέπει να αγαπάτε τον πλησίον σας όπως τον εαυτό σας. Τώρα θα πείτε: μας την έχεις δώσει αυτή την εντολή. Ναι, την έχω δώσει, αλλά εσείς την ακολουθήσατε; Προσευχηθείτε και ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου να έρθει να αναπαυθεί επάνω σας!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ;


    20 Aπριλίου, 1992
    Είμαι ο Θεός σας και η Ασπίδα σας, γεμάτος τρυφερότητα και είμαι γνωστός ότι μεσολαβώ αμέσως σε καιρό θλίψης, αλλά προτιμήσατε να βαδίζετε μέσα στο σκοτάδι και στην κοιλάδα του θανάτου. Η καλοσύνη Μου πληρώθηκε με την κακία σας κατηγορώντας Με επειδή προσπάθησα να σας σώσω... Ο ΎΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΟΥ 2 ΓΙΑ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΡΚΑΣΜΟΥ, ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΣΚΟΤΟΥΣ. ΘΕΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΡΟ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΩΣ ΤΑ ΑΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ, 3 ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΔΩ ΕΠΙΣΗΣ, 4 ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ. Θα φωνάζετε, αλλά δεν θα σας ακούω.

    ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΩΣ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟ ΜΟΥ


    23 Oκτωβρίου 1987
    http://www.tlig.org/el/messages/180/
    -ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΘΕΣ. Κόρη μου, οι καιροί δεν άλλαξαν, το σήμερα είναι όπως το χθες. Όταν ήμουν στη γη ενσαρκωμένος, μερικοί πίστεψαν σε Μένα, σαν σε άλλον προφήτη, πολύ λίγοι πίστεψαν σε Μένα, ως τον Μεσσία. ΌΤΑΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ, ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΛΙΘΟΒΟΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ. Και τώρα Βασούλα, γιατί σε εκπλήσσει αυτό που πιστεύει ο κόσμος; Έρχεσαι από Μένα και σήμερα σε στέλνω ως αγγελιαφόρο Μου, με το μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης. Έρχομαι να ενώσω την Εκκλησία μου, αλλά το σήμερα είναι όπως το χθες.

    Θα σου πω: οι αρχές θα βρεθούν σε αμηχανία και πολλοί θ' αρνηθούν να πιστέψουν πλήρως ότι αυτό το μήνυμα έρχεται απευθείας από Μένα. Oρισμένοι θα σε ειρωνευτούν, θα σ' εξετάσουν λεπτομερώς, άλλοι δεν θα μπουν ούτε στον κόπο να σου αφιερώσουν ένα λεπτό ακρόασης και άλλοι θα παρερμηνεύσουν το μήνυμά Μου, γιατί αυτό υπερβαίνει και πάλι τη σοφία τους.
    Μην Καταριέστε τον Βασιλιά σας!
    Μην Προκαλείτε τη Δικαιοσύνη Του!
    http://www.tlig.org/el/messages/1127/
    16 Μαΐου 2011
    Άνοιξα το Στόμα Μου για να μιλήσω, να ευλογήσω, να λυτρώσω και να δείξω την Ευσπλαχνία Μου, αλλά σε αντάλλαγμα της καλοσύνης Μου Με χλευάζουν, Με βρίζουν και Με περιφρονούν. Όλες οι Αυλές Μου συγκεντρώθηκαν στον Ουρανό και από τις Αυλές Μου ακούστηκε μια φωνή˙ η φωνή ενός πλήθους:
    "ΩΣΠΟΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ; Η γη μέσα στην αθεΐα της καυχιέται για την δυσπιστία της, για τα βδελύγματά της, και έχει μεθύσει μες στην ανηθικότητά της σαν μια πόρνη."
    ΈΦΤΑΣΕ ΠΙΑ Η ΩΡΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΓΕΝΕΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΝΙΓΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ. Προκαλούν και αμφισβητούν τη Δικαιοσύνη Μου. Θα ντύσω τον Ουρανό στα μαύρα και θα εμφανιστώ ως Κριτής, και όσοι προσέβαλαν το Όνομά Μου θα εκλείψουν. Την αποκάλυψή Μου την χλευάζουν, ποτέ δεν την έλαβαν υπόψη. Θα τιμωρήσω τον κόσμο και τα κακά του κατορθώματα. Θα ταπεινώσω τους υπερήφανους, και όταν επικαλεστούν το Όνομά Μου δεν θα τους ακούσω. Η Ημέρα Μου είναι πιο κοντά από ό, τι νομίζετε. Η καταστροφή θα φέρει στη γη την ίδια ερήμωση που προκάλεσαν στην Εκκλησία Μου!
    Άρχισα σαν ζητιάνος, παρακαλώντας τους για μια ανταπόδοση αγάπης, και σε αντάλλαγμα Με χλεύασαν, Με καταπίεσαν και Με άφησαν άκαρπο. Έκανα έκκληση σ’ αυτή τη γενεά, έπεσα στα πόδια των ιερέων Μου, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να Με φτύσουν και να Με διώξουν. Οι σπλαχνικές Μου πράξεις γελοιοποιήθηκαν. Ήρθα για να τους σώσω από τα χέρια του εχθρού Μου. Τους έδειξα το Πρόσωπό Μου, αλλά δεν Με αναγνώρισαν, ούτε έμαθαν 1 από την Αγία Γραφή τα ιερά Μου λόγια. Ήρθα να τους φέρω την ειρήνη στις δύσκολες ώρες τους, αλλά δεν εκτίμησαν την ειρήνη ούτε την δέχθηκαν. Τώρα λοιπόν, αυτή είναι η απόφαση για κάθε άνθρωπο στη γη για να καθαρίσω τη δυσωδία της αμαρτίας.
    Παιδί μου, Εγώ, ο Νυμφίος σου, σου λέω: υπόμεινε για χάρη Μου όλες αυτές τις επιθέσεις. Ποτάμια χαρίτων θα γεμίσουν τους τόπους τους ξερούς που σε στέλνω. Κόρη Μου, πότισε τα παρτέρια Μου, ομόρφυνε τον κήπο Μου, Εγώ, ο Ιησούς Χριστός σε ευλογώ τώρα και για πάντα. Εγώ Είμαι IC

    ΑπάντησηΔιαγραφή