Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟΥ ΠΛΑΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠ ΑΥΤΟΥ!

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ

ΜΕΡΟΣ 1ο


• — Από τον Ρώσο Πρωθιερέα Πατέρα Μπόρις Μολτσάνωφ († 1963)


• «Γνωρίζεις τα σημεία του Αντίχριστου; Τότε, μην τα κρατάς μόνο για τον εαυτό σου, αλλά υπενθύμισε τα και σε όλους τους φοβούμενους τον Θεό». [• —† Άγιος Κύριλλος Αρχιεπίσκοπος Ιεροσολύμων (313 ─ 387)]

• «Ο Αντίχριστος μπορεί να έρθει μόνο ως αποτέλεσμα της γενικευμένης Αποστασίας, δηλαδή της αποστροφής των ανθρώπων από τον Θεό, και από τα ιερά μονοπάτια Του, όταν η χάρη του Θεού θα έχει αποσυρθεί από τους ανθρώπους.» [• — † Ρώσου Ορθόδοξου Πρωθιερέα, Πατέρα Μπόρις Μολτσάνωφ (1896 – 1963)]

• «Όποιος δεν μπορεί να πιστέψει στον Χριστό πρέπει και θα πιστέψει στον Αντίχριστο.» [• — † Ιερομόναχος Πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ (Fr. Seraphim Rose 1934 – 1982)]


Η Εκκλησία θα παραμείνει Αήττητη έως το Τέλος

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είπε: «… Εσύ είσαι ο Πέτρος και επάνω σε αυτήν την πέτρα, θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου, και οι Πύλες του Άδη δεν θα την καταβάλουν.» (Ματθαίος 16:18). Τι σημαίνει όμως η φράση “οι Πύλες του Άδη-Κόλασης” ;

«Οι Εβραίοι είχαν την παλιά συνήθεια να συναθροίζονται —υπό την προεδρία ενός πρεσβύτερου— κοντά στις πύλες της Ιερουσαλήμ για να συζητήσουν και να αποφασίσουν πάνω στα κοινωνικά, πολιτικά και νομικά ζητήματα που τους απασχολούσαν. Αυτές οι συνελεύσεις ήταν το ανώτερο συμβούλιο για όλα τα σημαντικά ζητήματα, επειδή σε αυτό το σημείο είχαν διακηρυχθεί και οι Εντολές του Θεού. 

Και οι αποφάσεις που έπαιρναν εκεί είχαν τεράστιο κύρος μεταξύ των Εβραίων. Για αυτή την συνήθεια, που είχε γίνει έθιμο μεταξύ των Εβραίων, να συγκεντρώνονται κοντά στις πύλες της Ιερουσαλήμ, μαρτυρεί και το Βιβλίο της Ρουθ. (Ρουθ 4:1,11). 

Επιπλέον, στο Βιβλίο των Παροιμιών του Σολομώντα (31:23), περιγράφεται κάποιος Ισραηλίτης σύζυγος, που ήταν ιδιαίτερα δραστήριος σε αυτές την λαϊκές συνελεύσεις: «… Ο σύζυγος της ήταν περίβλεπτος, αξιοθαύμαστος και πολύ γνωστός “στις πύλες των τειχών της πόλεως”, όταν παρακάθονταν στις συνελεύσεις με τους πρεσβύτερους της χώρας …», δηλαδή ήταν γνωστός και απολάμβανε την εμπιστοσύνη της κοινωνίας συμμετέχοντας ενεργά σε όλες τις σημαντικές συναντήσεις, που γίνονταν στις πύλες της Ιερουσαλήμ.» (• Καθηγητής Βασίλειος Β. Μπολότωφ).

Από όλα τα παραπάνω βγάζουμε το συμπέρασμα ότι η φράση «Πύλες της Κόλασης», σημαίνει όχι μόνο τις δυνάμεις της Κόλασης, αλλά το “Γενικό Επιτελείο” των στρατευμάτων της Κόλασης, αυτό που συσκέπτεται, σχεδιάζει και δίνει τις εντολές στον σατανικό στράτευμα στον αδυσώπητο, σαρωτικό πόλεμο εναντίον της Εκκλησίας του Χριστού. 

Η Εκκλησία και η Κόλαση αντιπροσωπεύουν τους δύο βασικούς πνευματικούς πόλους, τους δύο θανάσιμους αντιπάλους, που είναι προκαθορισμένο ότι θα πολεμήσουν μεταξύ τους σε ένα ανελέητο θανάσιμο πόλεμο, μέχρι το τέλος του κόσμου. Και σε αυτόν τον πόλεμο με τα στρατεύματα της Κόλασης —σύμφωνα με τα λόγια του Χριστού μας— η Εκκλησία θα παραμείνει ακατανίκητη ως το τέλος.

Το Σχέδιο Μάχης της Κόλασης

Το σχέδιο μάχης της Κόλασης εναντίον της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού στην Αγία Γραφή ονομάζεται “Μυστήριο της Ανομίας” (Β΄ Επιστολή Προς Θεσσαλονικείς 2:7), που έχει δραστηριοποιηθεί εδώ και πολλούς αιώνες, ακόμη από την εποχή που γράφονταν τα Ευαγγέλια, μια και ο Απόστολος Παύλος το είχε από τότε υπόψη του, γνώριζε καλά την υπόγεια δράση του, αν και ήταν κρυφό και μυστικό.

Αυτός ο αμείλικτος πόλεμος μαίνεται από τότε που ιδρύθηκε η Εκκλησία θα αποκορυφωθεί με την εμφάνιση του “Άνομου”, του Αντίχριστου. (Β΄ Επιστολή Προς Θεσσαλονικείς 2:8). Ο Αντίχριστος μπορεί να έρθει μόνο ως αποτέλεσμα της γενικευμένης Αποστασίας των ανθρώπων από τον Θεό και από τα Ιερά μονοπάτια Του—όταν η χάρη του Θεού θα έχει ήδη αποσυρθεί από τους ανθρώπους. 

«Και στους έσχατους καιρούς της βασιλείας τους, όταν οι ανομίες (αμαρτίες) θα φτάσουν στο αποκορύφωμα, θα παρουσιαστεί ένας ασεβής και πανούργος βασιλιάς. 

Θα γίνει πολύ ισχυρός αλλά όχι από δική του δύναμη· Θα προξενεί τρομερές καταστροφές και θα κατορθώνει τα πάντα· επίσης θα εξολοθρεύει τους ισχυρούς και τον άγιο λαό.» (Δανιήλ 8:23,34). «Η έλευση δε του άνομου θα γίνει διά της ενεργείας του Σατανά με πάσα δύναμη και με ψευδή σημεία και τέρατα και με κάθε είδος απάτης του κακού μεταξύ των ανθρώπων που χάνονται, διότι δεν δέχθηκαν να αγαπήσουν την αλήθεια ώστε να σωθούν.» (Β΄ Προς Θεσσαλονικείς 2:9,10).

Τα Χαρακτηριστικά του Ανόμου

Στο πρόσωπο του Αντίχριστου, θα συμπυκνωθεί όλη η κακία στην πιο ολοκληρωμένη και τελειοποιημένη μορφή, τόση όση μπορεί να δεχθεί και να συγκρατήσει η ανθρώπινη φύση. 

Ακριβώς όπως χρειάστηκαν χιλιάδες χρόνια ανάπτυξης και τελειοποίησης του εξευγενισμένου καλού ανθρώπινου σπόρου για να αποκτήσουμε τον πιο αγνό, καθαρό και τέλειο Καρπό από το δέντρο της Ανθρωπότητας ―στο πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου, της Παναγίας μας. 

Παρομοίως, αντιστρόφως ανάλογα, είναι απαραίτητη η αμαρτωλή κακοποιά (αμαρτωλή) δράση πολλών ανθρώπινων γενεών που επιδίδονταν στην διαφθορά, την διαστροφή, στην βεβήλωση της ανθρώπινης φύσης, για να αποκτήσουμε τον πιο σάπιο, διεφθαρμένο και αποτρόπαιο Καρπό, ικανό να περιέχει όλη την κακία του Σατανά, που θα μπορούσε να αντέξει και να συγκρατήσει η ανθρώπινη φύση. 

Η αποστασία αυτή της ανθρωπότητας από τον Θεό, που φούντωνε όλο και περισσότερο, από γενιά σε γενιά, εδώ και αρκετούς αιώνες, από την Αναγέννηση και μετά, υποκινούνταν από το αβυσσαλέο μίσος του διαβόλου εναντίον του Χριστού και της Εκκλησίας Του. 

«Μπορούμε να υποθέσουμε» —γράφει • ο Καθηγητής Αλέξανδρος Δ. Μπελιάεφ— «ότι η έμφυτη, η επίκτητη και η κληρονομούμενη κακία, που συσσωρεύτηκε σταδιακά, σιγά σιγά, από τους προγόνους του Αντίχριστου και μεταβιβάζονταν από την μία γενεά στην επόμενη, θα αποκορυφωθεί στο υψηλότερο βαθμό κακίας και αμαρτίας, στο πρόσωπο του Αντίχριστου, του οποίου η ανθρώπινη υπόσταση του θα είναι ικανή να απορροφήσει, να ανεχθεί και να εκδηλώσει. 

Η συσσωρευμένη αυτή κακία (αμαρτία) που κατοικεί μέσα του, αντιπροσωπεύει και τροφοδοτείται επίσης και την συσσωρευμένη αμαρτία και κακία, που θα κατοικεί μέσα σε όλο το ανθρώπινο γένος, σε όλη την Ανθρωπότητα, η οποία εκείνη την εποχή θα αποκορυφωθεί και θα επεκταθεί στον μέγιστο βαθμό.» 

Επομένως, την εποχή εκείνη που θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος στο παγκόσμιο προσκήνιο, μέσα στην ίδια την ανθρωπότητα σαν σύνολο, θα ενυπάρχει αποκορυφωμένος, ο ύψιστος βαθμός κακίας, αμαρτίας και πανουργίας. (“Περί της Αθεΐας και του Αντίχριστου”, Τόμος Ι, σελ. 193).

Φυσικά, είναι γνωστό, πως όσο η κακία και η αμαρτία γίνεται πιο ισχυρή σε έναν άνθρωπο, τόσο ισχυρότερη γίνεται και η επιρροή του Σατανά σε αυτόν, και τόσο πιο επιρρεπής προς την κακία γίνεται η ψυχή αυτού του ανθρώπου. 

Ο διάβολος αποκτά μεγαλύτερη πρόσβαση στην ψυχή του ανθρώπου όσο πιο αμαρτωλός είναι. Στον Αντίχριστο θα συνενωθεί ολοκληρωτικά όλη η κακή προαίρεση και νοοτροπία του, με την κακία και την διαφθορά του νου του, και θα φτάσουν στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο ανάπτυξης. 

Έτσι, ο Αντίχριστος, από πολύ μικρός, θα αποκτήσει στενή σχέση με τον διάβολο, ο οποίος θα έχει μεγάλη οικειότητα μαζί του. Ο ίδιος ο διάβολος θα ενεργεί συνεχώς μέσω της μαριονέτας του, της προσωπικότητας του Αντίχριστου. Την ίδια διδασκαλία υποστηρίζει και • ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων (313 ─ 387) (“Κατήχηση” 15η, 14).

 • Ο Άγιος Ανδρέας Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, ο οποίος αναφερόμενος στον Αντίχριστο γράφει ότι: «Θα εξέλθει από τα σκοτεινά και βαθιά υποχθόνια μέρη της γης, στα οποία βρίσκεται εξορισμένος και διωγμένος ο διάβολος.» (“Ερμηνεία” του 11ου Κεφαλαίου της Αποκάλυψης, 30ο κεφάλαιο). 

• Ο Άγιος Θεοδώρητος Κύρου γράφει: «Πριν την Δεύτερη Παρουσία του Χριστού, θα εμφανιστεί στην γη, ενδεδυμένος την ανθρώπινη φύση, ως άνθρωπος, ο εχθρός της ανθρωπότητας και ο πολέμιος του Θεού, ένας δαίμονας, ένας κλέφτης, ένας σφετεριστής του ονόματος του Θεού.» (“Σύνοψη των Θείων Δογμάτων”, Κεφάλαιο 23ο — τυπωμένο στις “Χριστιανικές Αναγνώσεις”, 1844, Κεφάλαιο IV, σ. 355). 

• Ορισμένοι Άγιοι, όπως ο Άγιος Λακτάνιος, ο Όσιος Ησύχιος Ιεροσολύμων και ο Άγιος Ιερώνυμος ονομάζουν τον Αντίχριστο «γιο του Σατανά».

Όλοι οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, συμφωνούν, ότι η ζωή του Αντίχριστου δεν θα μείνει ούτε μία στιγμή ελεύθερη, απαλλαγμένη από την σατανική επιρροή. Αυτή η σατανική επιρροή θα είναι παρούσα από την γέννηση του, ακόμη και από την ίδια την σύλληψη του, στην ιδιαίτερα ασυνήθιστη και εξαιρετικά βέβηλη σύλληψή του. 

«Από διεφθαρμένη γυναίκα, από μολυσμένη παρθένο, θα γεννηθεί το δοχείο, το όργανο του διαβόλου», λέει • ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος. Το ίδιο ακριβώς πιστοποιεί και • ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός: «Θα γεννηθεί ένας άνθρωπος (ο Αντίχριστος) από την πορνεία».

Εκ της Ιουδαϊκής φυλής του Δαν

Οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας: • ο Ειρηναίος της Λυών (“Κατά των Αιρέσεων”, βιβλίο 5ο, Κεφάλαιο 30), • ο αρχαίος Ιερομάρτυρας Ιππόλυτος Ρώμης (“Περί Χριστού και Αντίχριστου”—200 μ.Χ.), καθώς και • ο Άγιος Ιλαρίων, • ο Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων, • ο Άγιος Ιερώνυμος και • ο Ιερός Αυγουστίνος —όλοι μαζί με ένα στόμα λένε— ότι ο Αντίχριστος θα είναι Εβραϊκής καταγωγής, θα κατάγεται από την Ιουδαϊκή φυλή του Δαν.

• Στο Συναξάριον της Κυριακής της Απόκρεω (Κυριακή της Τυροφάγου) διαβάζουμε: «Ο Αντίχριστος θα γεννηθεί — όπως αναφέρει • ο Άγιος Ιππόλυτος Ρώμης— από διεφθαρμένη (πόρνη) γυναίκα στα κρυφά, ψευδό-παρθένα στα φανερά, από γνήσιους Εβραίους, από τον Εβραϊκό λαό, από την φυλή του Δαν.» (Τριώδιο της Σαρακοστής). Περί αυτού υπάρχουν κάποιες ενδείξεις στην Αγία Γραφή, στον Λόγο του Θεού:

• Α) Στις προφητείες του Πατριάρχη Ιακώβ, που είναι σχετικές με καθέναν από τους 12 γιους του, οι οποίοι έγιναν οι γεννήτορες και οι αρχηγοί των 12 φυλών του Ισραήλ, προλέγοντας το μέλλον, την μοίρα των απογόνων του Δαν περιγράφεται με αυτά τα λόγια, τα οποία μπορούν να αποδοθούν μόνο στον Αντίχριστο: «Κάλεσε δε ο Ιακώβ τους υιούς αυτού και είπε, συναχθείτε, δια να σας αναγγείλω τι μέλλει να συμβεί σε εσάς στις έσχατες ημέρες· … 

Ο Δαν θέλει κρίνει τον λαό αυτού, ως μια εκ των φυλών του Ισραήλ· Ο Δαν θα είναι φίδι επάνω στον δρόμο, ασπίδα στο μονοπάτι, δαγκώνοντας τις φτέρνες του αλόγου, ώστε ο καβαλάρης του θα πέφτει προς τα πίσω. Την σωτηρίαν σου περιέμεινα, Κύριε.» (Γένεση 49:1,17,18).

• Β) Στην προφητεία του Προφήτη Ιερεμία διαβάζουμε: «Το φρύαγμα των αλόγων του ακούστηκε από τον Δαν· σείστηκε ολόκληρη η γη από τον ήχο του χλιμιντρισμού των ρωμαλέων αλόγων του· επειδή, ήρθε και κατέφαγε τη γη, και το πλήρωμα της· την πόλη, κι αυτούς που κατοικούν σε αυτή·» (Ιερεμίας 8:16).

• Γ) Στην προφητεία της Ιεράς Αποκάλυψης, η οποία απαριθμεί τα υπόλοιπα όλων των φυλών του Ισραήλ, που σφραγίστηκαν στο μέτωπο από έναν Άγγελο για τη σωτηρία τους, εκεί η φυλή του Δαν δεν αναφέρεται καθόλου, αποκλείστηκε εντελώς. (Αποκάλυψη 7:4-8). Στην θέση της εισέρχεται η φυλή του Μανασσή, του μεγάλου γιου του Ιωσήφ του Πάγκαλου. Γιατί ; [1]

Σύμφωνα με τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων, ο διάβολος, αναδεικνύοντας τον Αντίχριστο, θα προσπαθήσει να ντύσει τον ερχομό του με όλα τα χαρακτηριστικά που προηγήθηκαν στην 

Πρώτη Έλευση του Υιού του Θεού στη γη, δηλαδή να εμφανιστεί ο Αντίχριστος με παρόμοιο τρόπο όπως εμφανίστηκε ο Ιησούς Χριστός, έτσι ώστε να εξαπατήσει τους ανθρώπους. [Βλέπε: “Κατήχηση” • Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων (313 ─ 387) 150· —Κεφάλαιο 39ο • του Αγίου Εφραίμ του Σύρου· — “Σύνοψη των Θείων Δογμάτων”, Κεφάλαιο 23ο • του Αγίου Θεοδώρητου ο Κύρου· — “Περί Χριστού και Αντίχριστου”, • του Αγίου Ιππόλυτου Ρώμης]. 

Φυσικά, και θα υπάρχει κάποια ομοιότητα του Αντίχριστου και του Χριστού, αλλά αυτή θα είναι μόνο εξωτερική, παραπλανητική και ουσιαστικά ψευδής ομοιότητα, γιατί όλη η ζωή και όλα τα έργα του Αντίχριστου θα έχουν σαν μοναδικό σκοπό να καθοδηγήσει μία άγρια, βίαιη και βλάσφημη εξέγερση όλων των ανθρώπων, όλης της ανθρωπότητας, εναντίον του Ιησού Χριστού και της Εκκλησίας Του. Αυτή η ψεύτικη, εξωτερική ομοιότητα με τον Χριστό, θα εκδηλωθεί ήδη από την γέννηση του Αντίχριστου.

Γνωρίζοντας ο διάβολος, ότι ο Χριστός γεννήθηκε από παρθένο, θα κατασκευάσει και αυτός την μαριονέτα του από τάχα παρθένα γυναίκα, αλλά όχι καθαρή, αλλά αντίθετα, γεμάτη από κάθε είδους κακίες και σατανική βρωμιά. 

Θα υποκριθεί και αυτός (ο Αντίχριστος) ότι γεννήθηκε από τάχα παρθένα μητέρα, αλλά στην πραγματικότητα η μητέρα του θα είναι μία διεφθαρμένη, πόρνη στα κρυφά παρθένα στα φανερά, [Σ.Μ. όπως άλλωστε είναι κάτι το εντελώς συνηθισμένο, σαν μόδα στις ημέρες μας, ανάμεσα στα κορίτσια εφηβικής ηλικίας.] 

Κατόπιν, όπως ακριβώς ο Ιησούς Χριστός, ζούσε στην αφάνεια και ήταν άγνωστος στα πλήθη, έως ότου συμπλήρωσε τα τριακοστά γενέθλια του (τα 30 χρόνια του), έτσι και ο Αντίχριστος, πιθανώς, θα ζει στην αφάνεια, ίσως κάτω άλλο όνομα και επίθετο. Θα παραμείνει άγνωστος μεταξύ αγνώστων, μέχρι την ηλικία των τριάντα ετών, ώστε να μιμηθεί και σε αυτό τον Ιησού Χριστό. 

Παρόμοια, όπως ακριβώς ο Χριστός, 30 χρονών ξεκίνησε την σωτήρια αποστολή Του, κηρύττοντας τη Θεία Διδασκαλία Του κάνοντας θαύματα, έτσι και ο Αντίχριστος θα αρχίσει την ολέθρια “αποστολή” του, εξαπατώντας τους ανθρώπους με τις ψευδοδιδασκαλίες του και με σημεία, με “εντυπωσιακά”, φαινομενικά μεγάλα, στην πραγματικότητα όμως πλαστογραφημένα ψευδοθαύματα. 

Θα επιδεικνύει με αλαζονεία, φαντασμαγορικά “σημεία και τέρατα”, ώστε να εντυπωσιάσει τους πάντες και να προσελκύσει την προσοχή των ανθρώπων, όπως κάνουν οι πλανόδιοι μάγοι και ταχυδακτυλουργοί στις πλατείες και στα τσίρκα.

Όπως ακριβώς ο Κύριος μας, ο Ιησούς Χριστός, κατά την ένδοξη είσοδο του στο Ναό της Ιερουσαλήμ φανέρωσε τον Εαυτόν Του στον Ιουδαϊκό λαό ως τον προφητευμένο Μεσσία, έτσι και ο Αντίχριστος θα παρουσιάσει τον εαυτόν του ότι είναι ο αναμενόμενος “Μεσσίας”, στους πλανεμένους Εβραίους, διατυπώνοντας την αξίωση να γίνει ο αδιαμφισβήτητος Παγκόσμιος Μονάρχης, ο Παγκόσμιος Ηγέτης όλης της γης ―κατά την πομπώδη είσοδο του στην Ιερουσαλήμ. 

Και αμέσως μετά, θα πάει να καθίσει τελετουργικά στον θρόνο του (3ου) Ναού του Σολομώντα, για να πάρει το χρίσμα του ως ο “μεσσίας” του Ισραήλ, και να ονομαστεί “Χριστός”, ο οποίος εκείνη την εποχή θα έχει αποκατασταθεί. [Σ.Μ. τα σχέδια, τα πολυτελή από ονυχίτη οικοδομικά υλικά, τα χρυσά ιερατικά σκεύη, οι ειδικά εκπαιδευμένοι Ραβίνοι του Ναού, οι κόκκινες δαμάλες για τις θυσίες, είναι όλα έτοιμα κλπ. —2024]

«Η είσοδος του Ιησού Χριστού στην Ιερουσαλήμ —γράφει • ο Άγιος Αρχιεπίσκοπος Ιννοκέντιος της Χερσώνας— ήταν «για τους Εβραίους η πανεθνική απόδειξη ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν ο αληθινός Μεσσίας.»

 Η αδιαμφισβήτητη απόδειξη αυτού του ισχυρισμού βρίσκεται στα ίδια τα δικά Του λόγια, που ειπώθηκαν μπροστά στις πύλες της Ιερουσαλήμ: «Όταν πλησίασε και είδε την πόλη, έκλαψε για αυτήν. “Μακάρι” —είπε— «να ήξερες κι εσύ, (απευθυνόμενος στον Εβραϊκό λαό) έστω κι αυτήν την ημέρα, τι είναι ωφέλιμο διά την ειρήνη σου. Τώρα όμως αυτό μένει κρυφό από τα μάτια σου. 

Θα ’ρθούν για σένα ημέρες που οι εχθροί σου θα σε ζώσουν με χαρακώματα, θα σε περικυκλώσουν και θα σε πολιορκήσουν από παντού.» (Λουκάς 19:41─43). «Εκείνη την μοιραία ημέρα, με την απόρριψη του αληθινού Μεσσία, του Ιησού Χριστού, σφραγίστηκε για πάντα η τύχη, το πεπρωμένο του Εβραϊκού λαού.» (• Άγιος Αρχιεπίσκοπος Ιννοκέντιος της Χερσώνας: “Οι Τελευταίες Ημέρες της Γήινης Ζωής του Ιησού Χρίστου” —Μέρος 1ο, σ. 153). 

Ενώ την έλευση του αληθινού Μεσσία δεν την αντελήφθησαν οι Ιουδαίοι, όταν θα έρθει ο ψευτομεσσίας θα τον υποδεχτούν με ενθουσιασμό. Για αυτό είπε ο Ιησούς Χριστός στους Εβραίους: «ἐγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου, καὶ οὐ λαμβάνετέ με· ἐὰν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε.» (Ιωάννη 5:43). Δηλαδή, «Εγώ που ήλθα, εξ ονόματος του Πατέρα μου, δεν με δεχθήκατε. Εάν έλθει κάποιος άλλος, εξ ονόματος το δικό του, εκείνον θα τον δεχθείτε.» 

Με μεγάλο παράπονο και θλίψη ο αληθινός μεσσίας, ο Ιησούς Χριστός απευθύνει τα εξής λόγια στην προφητοκτόνο Ιερουσαλήμ: «Ἱερουσαλὴμ Ἱερουσαλήμ, ἡ ἀποκτέννουσα τοὺς προφήτας καὶ λιθοβολοῦσα τοὺς ἀπεσταλμένους πρὸς αὐτήν! ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγαγεῖν τὰ τέκνα σου ὃν τρόπον ἐπισυνάγει ὄρνις τὰ νοσσία ἑαυτῆς ὑπὸ τὰς πτέρυγας, καὶ οὐκ ἠθελήσατε. Ιδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος. Λέγω γὰρ ὑμῖν, οὐ μή με ἴδητε ἀπ᾿ ἄρτι ἕως ἂν εἴπητε, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου.» (Ματθαίος 23: 37-39)

Κατά ανάλογο τρόπο, ομοίως, εκείνη την ημέρα της εισόδου του ψεύτικου “Μεσσία” — του Αντίχριστου— στην Ιερουσαλήμ, η μοίρα, το πεπρωμένο, η τύχη της σύγχρονης ανθρωπότητας, που θα ζει εκείνες τις χαλεπές ημέρες, θα σφραγιστεί μια για πάντα και αμετάκλητα. 

Μακάριοι θα είναι εκείνοι οι άνθρωποι, που έστω και εκείνη την τελευταία ημέρα, θα φωτιστούν από τον αληθινό Θεό, ώστε να μπορέσουν να κάνουν τις τελικές αξιολογήσεις τους σωστά και θα μπορέσουν να αναγνωρίσουν στο πρόσωπο του Αντίχριστου, τον υπηρέτη του Σατανά. 

Οι υπόλοιποι που δεν θα μπορέσουν — λόγω της γενικευμένης πνευματικής τύφλωσης— να διακρίνουν την αληθινή ταυτότητα του Ανόμου θα παγιδευτούν σε θανάσιμη παγίδα. Μια και όσοι θα τον αποδεχτούν και θα τον προσκυνήσουν, θα τους συμπαρασύρει αναπόδραστα στον αιώνιο πνευματικό θάνατο.

Και τέλος, όπως ο Κύριος μας, ο Ιησούς Χριστός φανέρωσε τον Εαυτόν Του στον κόσμο και εκπλήρωσε την αποστολή Του σαν Προφήτης, σαν Βασιλιάς και σαν Αρχιερέας, έτσι και ο Αντίχριστος θα συγκεντρώσει στα χέρια του αυτές τις τρεις εξουσίες για να εκπληρώσει την τρισάθλια, μισάνθρωπη και καταστροφική “αποστολή” του —σαν “Παγκόσμιος Μέγας Διδάσκαλος” της ανθρωπότητας, σαν Μονάρχης μιας Παγκόσμιας Μοναρχίας και σαν Αρχιερέας όλων των Θρησκειών και φιλοσοφιών— απαιτώντας από όλους τους ανθρώπους να τον λατρέψουν και να τον προσκυνήσουν ως “Θεό”.

Οι Τρεις Περίοδοι της ζωής και της Δράσης του Αντίχριστου

Όλη η ζωή και η δράση του Αντίχριστου μπορεί να χωριστεί σε Τρεις Περιόδους:

• Η ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ της ζωής του Αντίχριστου αρχίζει από την ημέρα της γέννησης του και λήγει την ημέρα της δημόσιας εμφάνισής του, όταν θα έχει συμπληρώσει την ηλικία των 30 ετών. Όλη αυτή την περίοδο ο Άνομος θα την περάσει στην μυστική αφάνεια, στην σκοτεινή ανωνυμία. [2] • Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέει ότι: «ο Αντίχριστος θα ανατραφεί κρυφά.» (“Η Ακριβής Έκθεση της Ορθόδοξης Πίστης”, Βιβλίο 4ο, Κεφάλαιο 26).

• Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ της ζωής του Αντίχριστου θα ξεκινήσει με την εκκωφαντική —με τυμπανοκρουσίες δημοσιότητας— εμφάνιση του και την προσπάθεια του να αναδειχθεί σαν “Παγκόσμιος Διδάσκαλος” ή “προφήτης.” Μία ημέρα αξιομνημόνευτη θα είναι εκείνη που Διακηρύξει το Μανιφέστο του, [3] τις βασικές πολιτικές και κοσμοθεωρητικές θέσεις της “Διδασκαλίας” του. Τα φιλικά προς αυτόν ΜΜΕ θα τον διαφημίσουν στο διαπασών, και πάρα πολλοί άνθρωποι θα τον ακούσουν και θα τον δουν εκείνη την αξιομνημόνευτη ημέρα.

Είναι πολύ πιθανό, η δεύτερη περίοδο της δράσης του Ανόμου, να ξεκινήσει μέσα στις χαοτικές συνθήκες ενός νέου Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου, που θα εξαπολυθεί από τις σκοτεινές εωσφορικές δυνάμεις, που ήδη ελέγχουν τον πλανήτη, όταν οι λαοί και τα έθνη, που θα υποφέρουν και θα δυστυχούν εξαιτίας των φρικιαστικών συνθηκών ενός πολέμου, δεν θα βρίσκουν καμία διέξοδο από το καταστροφικό αδιέξοδο του ολέθριου παράλογου πολέμου, επειδή όλοι οι μυστικοί μοχλοί για την επίλυση της προκατασκευασμένης κρίσης θα βρίσκονται στα χέρια του μυστικού σατανικού συνασπισμού —που ήδη θα ελέγχει την πολιτικο-οικονομική εξουσία του πλανήτη— ο οποίος και θα τον βοηθήσει. 

Από το Χάος η Τάξη είναι πραγματικό, αλλά κρυφό σχέδιο τους. Πολύ πιθανόν, αυτή η χαοτική κρίση του πολέμου να είναι γενικευμένη, με προκατασκευασμένες και σκηνοθετημένες πανδημίες, φυσικές καταστροφές, παγκόσμια οικονομική κατάρρευση (Κραχ), ηθική εξαχρείωση, ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα, φτώχια και πείνα.

Ο Αντίχριστος θα εμφανιστεί από το πουθενά και θα προτείνει ένα πολύ ευοίωνο “ειρηνοποιό” σχέδιο. Θα υποσχεθεί μια καταπληκτική λύση, με πολιτική και κοινωνική σοφία, που θα λύσει ριζικά την παγκόσμια κρίση ― με την δημιουργία ενός ενιαίου [ψηφιακού] πολιτικού και κοινωνικού συστήματος σε ολόκληρο τον κόσμο― με την εγκαθίδρυση μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης.

 Θα εγγυηθεί την ύπαρξη και την ασφάλεια του κράτους του Ισραήλ. Θα καλοπιάσει με κολακευτικά λόγια πρώτα από όλα τους Εβραίους, χωρίς όμως να κατηγορήσει και τις άλλες θρησκείες. 

Μια και όλες οι θρησκείες θα πρέπει να ενωθούν τάχα ισότιμα σε μία Νέα Παγκόσμια Πανθρησκεία, για να υπάρξει ομόνοια και πνευματική ομοψυχία στην ενωμένη ανθρωπότητα, για να πάψει επιτέλους ο διχασμός και η διαίρεση της ανθρωπότητας, οι καταστροφικοί πόλεμοι, οι διαμάχες και οι αντιπαραθέσεις ―αυτά θα είναι τα ακαταμάχητα, πλην όμως δόλια, επιχειρήματα του. [4]

Και δυστυχώς, η σαστισμένη, τρικλίζουσα, από τις μεγάλες συμφορές που την βρήκαν, η τυφλωμένη πνευματικά ανθρωπότητα, όλα σχεδόν τα έθνη θα τον ακολουθήσουν. Εκτός από λίγους … που θα είναι μια μικρή νησίδα ανάμεσα σε έναν ωκεανό ψέματος και απάτης, μπροστά στην συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας που θα τον αποδεχτεί, θα τον χειροκροτήσει και θα τον ζητωκραυγάσει … 

Η ανθρωπότητα όντας τυφλή πνευματικά, κοντόφθαλμη και συμφεροντολόγα —αφού εδώ και αιώνες είχε αποστρέψει το βλέμμα και την ελπίδα της από τον Θεό, από τον Δημιουργό της— και είχε πιστέψει στην ανθρώπινη “πρόοδο και εξέλιξη” της επιστήμης και της τεχνολογίας, που με μεγάλους κόπους είχε κατακτήσει.

Η μεγάλη Αποστασία των ανθρώπων από τον Δημιουργό και Πατέρα τους είχε πλέον ολοκληρωθεί. Η ανομία ήδη είχε επικρατήσει στον σύγχρονο κόσμο. Γενικός νόμος ήταν να κάνει «ότι θέλει ο καθένας». Επομένως, ήδη η ανομία και το χάος είχε επικρατήσει, η παλαιά τάξη της κοινωνίας είχε καταρρεύσει. Η εποχή του ΙΧΘΥΣ (Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ) είχε παρέλθει. 

Και η προστάτιδα των ανθρώπων, η θεία χάρη, ο Παράκλητος, το Άγιο Πνεύμα, είχε αρχίσει να αποσύρεται από τους αυτονομημένους, άπιστους “επιστημονικούς” ανθρώπους, σιγά-σιγά, όσο οι ανομίες, οι αμαρτίες, επί της γης αυξάνονταν και επεκτείνονταν, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στον Άνομο. Αυτό ήταν το μεγάλο εμπόδιο: «ὁ κατέχων», «μόνον ὁ κατέχων» που εμπόδιζε για αιώνες να εκδηλωθεί ολοκληρωτικά το “Μυστήριο της Ανομίας”.

 Και αυτό ήταν το μόνο εμπόδιο για να εμφανιστεί ο Άνομος, «ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας», «ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν», δηλαδή ο ψευτομεσσίας Αντίχριστος. (Β΄ Προς Θεσσαλονικείς Επιστολή 2:3-4, 6-7). Και μόνον όταν φύγει από το μέσον «ο κατέχων», τότε μόνον μπορούσε να εμφανιστεί ο Άνομος. Ποιος όμως είναι ο «ο κατέχων» που εμποδίζει την εμφάνιση του ; [5]

«Για να μη σας εξαπατήσει κανείς κατά κανένα τρόπο· διότι η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου δεν θα έλθει, εάν προηγουμένως δεν έλθει η Αποστασία (η γενικευμένη αποστασία, η αποσκίρτηση πάρα πολλών ανθρώπων από την πίστη στον Θεό), και δεν φανερωθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, «ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ Θεός.» … 

«Δεν ενθυμείσθε, ότι σας τα έλεγα αυτά, όταν ακόμα ήμουν μεταξύ σας; Και «νῦν τὸ κατέχον οἴδατε», εἰς τὸ ἀποκαλυφθῆναι αὐτὸν ἐν τῷ ἑαυτοῦ καιρῷ·» Δηλαδή, «γνωρίζετε τώρα, ποιο είναι εκείνο, το οποίον συγκρατεί και εμποδίζει τον άνομο να αποκαλυφθεί νωρίτερα, δια να φανερωθεί αυτός στο καιρό, που έχει καθοριστεί από τον Θεό». 

«Τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται·» Δηλαδή, «Διότι ήδη τώρα το μυστήριο της ανομίας ενεργείται και επεκτείνεται κατά τρόπο ακόμη μυστικό, ώστε να μη είναι εξ ολοκλήρου φανερό. 

Και τούτο διότι υπάρχει κάποιος, που εμποδίζει τον Άνομο να εκδηλωθεί με όλη την θρασύτητα και αναισχυντία του. Και έτσι η πλήρης εμφάνιση του ανόμου θα γίνει, όταν το εμπόδιο αυτό λείψει από το μέσο. Και τότε θα αποκαλυφθεί ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θα εξολοθρεύσει και θα αφανίσει εύκολα, με ένα φύσημα απλώς του στόματός του και θα τον εξουδετερώσει με την ένδοξη εμφάνιση της Παρουσίας Του. 

Αυτού δε του ανθρώπου της ανομίας, η παρουσία και η εμφάνιση του, θα γίνεται τότε με πάσα δύναμη, με σημεία και τέρατα ψευδή και διαβολικά, τα οποία θα ενεργεί ο διάβολος, που θα τον χρησιμοποιεί σαν όργανό του. Θα γίνει ακόμη η εμφάνισή του με κάθε μέσον και είδος απάτης, που θα είναι καρπός της αδικίας, που θα επικρατήσει μεταξύ εκείνων που θα είναι προορισμένοι στην απώλεια, επειδή δεν δέχθηκαν να αγαπήσουν και κάμουν κτήμα τους την αλήθεια, για να σωθούν. 

Και για αυτό, θα παραχωρήσει ο Θεός να έλθει και να εκδηλωθεί σε αυτούς «ἐνέργειαν πλάνης εἰς τὸ πιστεῦσαι αὐτοὺς τῷ ψεύδει» (δηλαδή, ενέργεια πλάνης πονηρά, για να πιστέψουν αυτοί στο ψεύδος), και έτσι να κατακριθούν όλοι όσοι δεν πίστεψαν στην αλήθεια, αλλά δέχθηκαν και ακολούθησαν με ευχαρίστηση και προθυμία την αδικία και το ψέμα.» (Β΄ Προς Θεσσαλονικείς Επιστολή 2:5-12)

Ο Απόστολος Παύλος τα λέει καθαρά και με λεπτομέρειες, το τι και πώς θα συμβούν τα γεγονότα εκείνες τις χαλεπές ημέρες. Ήδη από εκείνη την εποχή των Ευαγγελίων, ο Απόστολος Παύλος γνώριζε την μυστική σατανική οργάνωση, που εργάζονταν στο παρασκήνιο, απόκρυφα, για την έλευση του Ανόμου. 

Από τότε δούλευαν εντατικά αλλά κρυφά, οι αποκρυφιστές, οι Γνωστικοί, οι Ερμητιστές (με στόμα ερμητικά κλειστό), οι Καμπαλιστές, κλπ., όλοι εκείνοι οι εωσφοριστές Νεοεποχίτες που τελικός στόχος τους είναι να επικρατήσουν επί της γης και να εγκαθιδρύσουν τον Άνομο, τον Αντίχριστο, τον Νέο “Μεσσία” τους.

Η Εμφάνιση και Ανάδειξη του Ψεύτη

Και η κουρασμένη και συγκλονισμένη από τις συμφορές του πολέμου, η πνευματικά τυφλωμένη ανθρωπότητα, η οποία θα πασχίζει να επιβιώσει και να εξέλθει από την αναταραχή, την σύγχυση και το χάος του πολέμου, όχι μόνο δεν θα αντιληφθεί την δόλια παγίδα που θα έχει στηθεί από τον “ευεργέτη ειρηνοποιό” Αντίχριστο ― αλλά θα παρασυρθεί στην παγίδα, στην πιο φρικτή υποδούλωση που γνώρισε ποτέ ο άνθρωπος. Θα τον αναγνωρίσει σαν σωτήρα της και ως μεγαλοφυή ηγέτη, τον μόνο μπορεί να την σώσει από το αδιέξοδο.

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με την παγκόσμια δημοσιότητα και την προπαγάνδα που θα τον παρέχουν αφειδώς τα φιλικά προσκείμενα σε αυτόν ΜΜΕ, ο Αντίχριστος, θα αναδειχθεί σαν ένας σοφός στοχαστής, ένας ανοιχτόμυαλος νέος ηγέτης και “Σωτήρας” όλων των εθνών του κόσμου. 

Η φήμη του θα εξαπλωθεί αστραπιαία και συντονισμένα σε όλη την Οικουμένη μέσα σε ελάχιστο χρόνο. «Τότε αυτός ο αδιάντροπος Τύραννος θα αρπάξει την εξουσία και θα αποστείλει δαίμονες σε όλα τα μέρη της γης, και θα διακηρύξει με δύναμη ότι εμφανίσθηκε ένδοξος και μεγάλος βασιλιάς και πρέπει να έλθετε να τον δείτε. 

Πονηρά πνεύματα … θα διεγείρουν στους ανθρώπους τις πιο ανώτερες σκέψεις για τον Αντίχριστο, γενική ευδιαθεσία και ακαταμάχητη έλξη προς αυτόν. Ποιος είναι αυτός που θα έχει τότε αδαμάντινη ψυχή, ώστε να υπομείνει γενναία όλα αυτά τα σκληρά γεγονότα ! Ποιος θα είναι ο άνθρωπος αυτός, όπως προείπα, ώστε να τον μακαρίζουν όλοι οι Άγγελοι;» (• Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, Ομιλία 16η: “Περί της Συντέλειας του Κόσμου και περί Αντίχριστου και της Δεύτερης Παρουσίας του Κυρίου μας”.)

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου της δράσης του, ο Αντίχριστος δεν θα ασκήσει καμία εξουσία, ούτε βία, αλλά θα προσπαθήσει να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την ευνοϊκή διάθεση των ανθρώπων προς το πρόσωπό του, μέσω της εξαπάτησης και της υποκρισίας φορώντας επιδέξια την μάσκα της προσχηματικής αρετής.

 Έτσι, σύμφωνα με τα λόγια του Ρώσου συγγραφέα Βλαδίμηρου Σολοβιώφ: «Αυτός θα φορέσει ένα λαμπερό χιτώνα καλοσύνης, αλήθειας και δικαιοσύνης καλύπτοντας το “Μυστήριο της Ανομίας” του.»

Σύμφωνα με • τον Άγιο Εφραίμ τον Σύρο: «Αυτός θα έρθει με τέτοιο παρουσιαστικό, με τέτοιον αέρα, που θα ξεγελάσει, θα αποπλανήσει τους πάντες· θα έλθει ως ταπεινός, πράος, αγαθός, ως αποφασισμένος εχθρός της αδικίας, της διαφθοράς και του ψέματος —όπως θα ισχυριστεί ο ίδιος για τον εαυτό του— σαν κάποιος ο οποίος απεχθάνεται τα είδωλα, και τα χρήματα. 

Θα προσποιείται τον ευσεβή, θα είναι ευγενικός, φιλόπτωχος, ότι τάχα ενδιαφέρεται για τους αναξιοπαθούντες και τους φτωχούς, θα είναι όμορφος, πανέξυπνος, σπουδαγμένος και ετοιμόλογος, ισορροπημένος, τίμιος και αγαπητός σε όλους. 

Θα διακηρύξει με θράσος, ότι επιδιώκει την ομόνοια, την ενότητα όλων ανθρώπων και εθνών και ότι απεχθάνεται τον διχασμό και την διχόνοια. Θα δείξει ιδιαίτερο σεβασμό στον Εβραϊκό λαό —γιατί είναι οι πεπλανημένοι Εβραίοι εκείνοι που αναμένουν τον ερχομό του Μεσσία … Θα πάρει όλα εκείνα τα πανούργα μέτρα που είναι κατάλληλα για να ευχαριστήσει τους πάντες, έτσι ώστε να τον αγαπήσουν και να τον εμπιστευτούν οι άνθρωποι. 

Έτσι, πολύ γρήγορα θα γίνει δημοφιλής, κερδίζοντας τις καρδιές των λαών που θα αρχίσουν να τον λατρεύουν. Δεν θα δωροδοκείται, θα μιλάει αυστηρά, θα εμφανίζεται στεναχωρημένος και σκυθρωπός, ότι τάχα έχει πολλές σκοτούρες, πολλά προβλήματα μπροστά του να επιλύσει χάριν της ανθρωπότητας. 

Αλλά θα παρουσιάζεται με αξιοπρεπή εμφάνιση, με ευπρέπεια —και όλα αυτά θα τα υποκρίνεται, σαν τέλειος ηθοποιός, ώστε να εξαπατήσει τον κόσμο μέχρι την ενθρόνισή του ως βασιλιάς, επίγειος μοναδικός μονάρχης επί της γης.»

Θα ισχυριστεί ότι αυτός είναι ο απόστολος της “Παγκόσμιας Καλής Θέλησης”, η οποία θα πρέπει να εγκαθιδρυθεί σε όλο τον πλανήτη, με δικαιοσύνη, ισότητα και ειρήνη. Ότι θέλει την ενότητα όλων των ανθρώπων, όλων των εθνών και όλων των θρησκειών, και για αυτό θα πρέπει να καταργηθούν όλοι οι στρατοί και όλα τα σύνορα των εθνών, τα οποία είναι εκδήλωση του “ανθρώπινου εγωισμού και του επάρατου διχασμού” της ανθρωπότητας. 

Θα διακηρύξει μεγαλόστομα ότι για να έρθει η ευτυχία, η δικαιοσύνη και η ειρήνη στην γη θα πρέπει να «μετατρέψουμε τα σπαθιά σε άροτρα και τα δόρατα σε δρεπάνια» όπως λένε οι προφήτες. (Ησαΐας 2:3-4). Θα κηρύξει τον γενικό αφοπλισμό όλων στρατών και το τέλος των πολυδάπανων εξοπλισμών. 

Και ότι τα χρήματα που εξοικονομηθούν θα δοθούν στο κοινωνικό κράτος, στους αναξιοπαθούντες, σε αυτούς που υποφέρουν, στην υγεία και την παιδεία. Κάτι το οποίο ήταν παλλαϊκό αίτημα εδώ και πολλά χρόνια, σε όλα τα έθνη. Έτσι, η αποδοχή του από τους λαούς και τα έθνη θα πάρει μορφή χιονοστιβάδας. Και άλλα πολλά λόγια παρόμοια θα διακηρύξει, ψεύτικα και μεγαλόστομα, λόγια δόλια και απατηλά. 

Και οι άνθρωποι θα τον χειροκροτούν, μην γνωρίζοντας ότι ήδη έχουν πέσει στην μεγαλύτερη παγίδα, απάτη και τυραννία που υπήρξε ποτέ ή πρόκειται να υπάρξει. Θα του δώσουν την καρδιά τους, θα τον αποδεχτούν, θα τον ζητωκραυγάσουν, και θα του προσφέρουν οικειοθελώς την πολιτική και θρησκευτική εξουσία επί όλης της επικράτειας του πλανήτη γη.

Από την πλούσια ασκητική εμπειρία των Χριστιανών μεγάλων ασκητών της ερήμου, που έχει καταγραφεί ανά τους αιώνες, από την αρχαία εποχή του Μεγάλου Αγίου Αντωνίου, γνωρίζουμε ότι όταν ο αντίδικος, ο μαύρος διάβολος και τα τσιράκια του, όταν δεν μπορούν να κατανικήσουν έναν ασκητή, συναντώντας την επίμονη πνευματική αντίσταση του, από την πλευρά του, φεύγει και τότε έρχεται ένας ισχυρότερος, πιο υψηλόβαθμος δαίμονας μεταμορφωμένος σε “άγγελο του φωτός” (Β΄ Επιστολή Προς Κορινθίους 11:14), προσπαθώντας να προκαλέσει την συμπάθεια του, με φιλική διάθεση, παριστάνοντας τον “φίλο”, για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του ασκητή, έτσι ώστε να καταφέρει να τον τουμπάρει, να τον παρασύρει στην πνευματική καταστροφή.

Επομένως, αυτή η “φωτεινή και ακτινοβόλος” εικόνα του Αντίχριστου —έστω και αν είναι ψευδής και προκατασκευασμένη— μπορούμε να φανταστούμε πόσο εύκολα και γρήγορα θα προσελκύσει την παγκόσμια κοινή γνώμη και θα κερδίσει την καθολική συμπάθεια των ανθρώπων, όλων των εθνών: «καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός.» (Β΄ Επιστολή Προς Κορινθίους 11:14). [6]

Σαν αποτέλεσμα αυτής της μεγάλης εξαπάτησης της ανθρωπότητας, «στην ίδια τη διάθεση του ανθρώπινου πνεύματος, θα εμφανιστεί η ανάγκη, η απαίτηση της ανάδειξης ενός στιβαρού ηγέτη, που θα είναι ικανός να επιβάλει την “ειρήνη, την τάξη και την ασφάλεια”, που τόσο μεγάλη ανάγκη την έχει η ανθρωπότητα … και αυτή ακριβώς θα είναι η έκκληση, η πρόσκληση των ανθρώπων προς τον Αντίχριστο … 

Μια ελκυστική φωνή, σαν το τραγούδι των Σειρήνων θα ακουστεί, γλυκόφωνο αλλά ταυτόχρονα και καταστροφικό. 

Μέσα από τα σπλάχνα της ανθρώπινης κοινωνίας, θα εξέρχεται μια ενδόμυχος φωνή, που θα εκφράζει την επείγουσα ανάγκη για την ανάδειξη ενός ευφυούς, ανοιχτόμυαλου στιβαρού ηγέτη, που θα είναι ικανός να αυξήσει την υλική οικονομική ευημερία, στον υψηλότερο βαθμό και θα μπορέσει να εγγυηθεί την διασαλευθείσα ειρήνη, την τάξη και την ασφάλεια.» (• Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ (1807─1867), Τόμος IV, σ. 313). Και αυτό το κάλεσμα της ανθρωπότητας θα το αδράξει, με τα γαμψά νύχια του ο Άνομος και θα εκτιναχθεί στον θρόνο της παγκόσμιας εξουσίας.

Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου, η υποκρισία του Αντίχριστου, θα είναι τόσο μεγάλη, που ακόμη και τους Χριστιανούς θα καλοπιάνει με γλυκόλογα και εκρήξεις συμπάθειας και υποκριτικής “αγαπολογίας”, παριστάνοντας τον “Κύριο της Αγάπης”, μιλώντας για “Παγκόσμια Καλή Θέληση”, που θα πρέπει να επιδείξουν όλοι οι άνθρωποι, αλλά και τα έθνη μεταξύ τους. 

Αντί λοιπόν, να εκδηλώσει μίσος προς τους Χριστιανούς, όχι μόνο δεν θα εμφανιστεί ως εχθρός των εκκοσμικευμένων χλιαρών Χριστιανών εκείνης εποχής, αλλά θα υποκριθεί, ως τέλειος ηθοποιός, ότι θέλει να γίνει ο προστάτης τους. 

Και δυστυχώς, οι περισσότεροι εκκοσμικευμένοι Χριστιανοί εκείνων των χαλεπών ημερών, οι οποίοι δεν θα έχουν πνευματική κατάρτιση και στενή σχέση με τη Εκκλησία του Χριστού, αλλά κοσμικό και σαρκικό γήινο φρόνημα, δεν θα αντιληφθούν την εξαπάτηση και θα δεχθούν τον Αντίχριστο σαν Χριστό, ο οποίος για δεύτερη φορά κατήλθε επί της γης. Άλλωστε, στην εξωτερική εμφάνιση και συμπεριφορά που θα επιδεικνύει στην δημόσια πλευρά της ζωής του, θα προσπαθήσει να μιμηθεί σε όλα τον Ιησού Χριστό.

Οι μοναχοί του Ρωσικού Μοναστηριού Σολοβέτσκι (Solovetsky), ρώτησαν κάποτε • τον Μακαριστό Όσιο Ζωσιμά (; ─1478): «Πώς θα μπορέσει να αναγνωρίσει κανείς τον Αντίχριστο όταν έρθει ; Και η απάντηση του Οσίου ήταν ακριβής και απλή: «Όταν ακούσετε ότι ήρθε ή ότι εμφανίστηκε στην γη ο Χριστός, τότε να ξέρετε ότι αυτός είναι ο Αντίχριστος.» Η απάντηση αυτή είναι λιτή και ακριβέστατη.

Όπως γράφει • ο Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ (1807─1867): «Ο κόσμος ή η ανθρωπότητα δεν θα αντιληφθούν ότι αυτός είναι ο Αντίχριστος. Θα τον δεχθούν και θα τον αναγνωρίσουν σαν Χριστό... 

Όταν έρθει η ώρα της Δεύτερης Έλευσης του Ιησού Χριστού στην γη, δεν θα χρειαστεί, δεν θα είναι απαραίτητο στους ανθρώπους να μεταδώσουν ο ένας στο άλλο, την είδηση αυτή. 

Διότι όταν θα έλθει ο Ιησούς Χριστός, στην Δεύτερη Παρουσία Του, θα εμφανισθεί ξαφνικά, με όλη την παντοδυναμία Του, μπροστά σε όλη την ανθρωπότητα, μπροστά σε όλους τους ανθρώπους την ίδια ώρα ταυτόχρονα.» (• Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ (1807─1867), Τόμος IV σ. 275).

Ο ίδιος ο Σωτήρας μας, ο Ιησούς Χριστός, προειδοποίησε τους ανθρώπους: «Τότε, εάν σας πει κανείς, “Να, εδώ είναι ο Χριστός” ή “Κοίτα Εκεί!”, μην τον πιστέψετε ούτε να τον ακολουθήσεις. 

Διότι θα εμφανισθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες και θα κάνουν “μεγάλα σημεία και τέρατα” (“ψεύτικα αγύρτικα θαύματα”), ώστε να πλανήσουν, αν είναι δυνατόν, και τους εκλεκτούς. 

Ιδού, σας τα προείπα. Εάν σας πουν, “Να, είναι στην έρημο”, μη πηγαίνετε, “Να, είναι στα απόμερα δωμάτια”, μη πιστέψετε. Διότι όπως η αστραπή βγαίνει από την ανατολή και φαίνεται έως την δύση, έτσι θα είναι και η έλευση του Υιού του ανθρώπου.» (Ματθαίος 24:23-27) (Λουκάς 17:23-24)

Για να εξαπατήσει τους ανθρώπους, ο Αντίχριστος θα κάνει πολλά και καταπληκτικά “θαύματα”, πολλά “σημεία και τέρατα”. Όπως γράφει ο Απόστολος Παύλος: «Η έλευση δε του άνομου θα γίνει δια της ενεργείας του Σατανά, με πάσα δύναμη και με ψευδή σημεία και τέρατα και με κάθε είδος απάτης του κακού.» (Β΄ Προς Θεσσαλονικείς 2:9-10).

«Επειδή ο διάβολος, είναι ο πατέρας των ψεμάτων, θα εξαπατήσει τη φαντασία των ανθρώπων μέσω ψευδών εκπληκτικών συγκλονιστικών ενεργειών, έτσι ώστε οι άνθρωποι να νομίζουν ότι είδαν έναν νεκρό να ανασταίνεται, ενώ δεν αναστήθηκε, αλλά θα είναι μια ψευδαίσθηση. Θα βλέπουν κουτσούς ανθρώπους να περπατούν και τυφλούς να αναβλέπουν, όμως η αληθινή θεραπεία δεν θα έχει γίνει» (• Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων, 15η “Κατηχητική Διδασκαλία”, Τόμος 14, σελ. 321).

Όλες αυτές οι ενέργειες του Αντίχριστου ―η διδασκαλία του, η [νεοεποχίτικη] κοσμοθεωρία του και η φήμη του σαν εκπληκτικού διανοούμενου και θεωρητικού, τα ψεύτικα “θαύματα” του και όλη η φαινομενικά ενάρετη ζωή του― όλα αυτά θα έχουν ένα στόχο: να αρπάξει στα χέρια του, την παγκόσμια πολιτική και θρησκευτική εξουσία σε όλη την Οικουμένη, από όλους τους λαούς της γης. 

Το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, θα είναι να προπαγανδιστεί και να γίνει δημοφιλής μεταξύ των Εβραίων, για να τον αποδεχτούν σαν τον αναμενόμενο Μεσσία που για χιλιάδες χρόνια τον αναμένουν πεπλανημένα.

Ο Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει όλη την τέχνη και μαεστρία του, όλη την προηγμένη τεχνολογία του, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια που απαιτείται για να τον αναγνωρίσουν οι Εβραίοι, σαν τον αναμενόμενο Μεσσία τους. Αυτός θα καταφέρει να τακτοποιήσει όλα τα προβλήματα ασφαλείας του Εβραϊκού κράτους του Ισραήλ και θα αρχίσει να πραγματοποιεί τον χιλιόχρονο Εβραϊκό όνειρο ―να ανοικοδομήσει και να αποκαταστήσει τον (3ο) Ναό του Σολομώντος στην Ιερουσαλήμ.

• Και τότε «ο άνθρωπος θα ξυπνήσει, και ο βασιλιάς θα ανακηρυχθεί, και θα τον αγαπήσει το πλήθος της Εβραϊκής φυλής, και θα φτάσει στην Ιερουσαλήμ, και θα χτίσει το Ναό τους.» (• “Συναξάριον της Κυριακής των Απόκρεω, Τριώδιο της Σαρακοστής”).

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...


ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΜΑΛΕΖΗΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου