Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΛΩΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)


ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΦΩΣ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Εγώ άνθρωπε τη χαρά σου κρατώ, 
Εγώ στο σκότος σου ο οδηγών,
 ειμί η μόνη αλήθεια, της ζωής η ουσία, 
έλα κοντά μου αγαπητή μου καρδία. 

 Θα πάρω τα βάρη της συνειδήσεως σου, 
θα δώσω υψηλό στόχο στον εαυτό σου,
 αρκεί σε Εμέ με πίστη να αφεθείς 
εξ΄ ολοκλήρου παιδί μου εσύ. 

 Δεν άλλαξα Ο ΘΕΟΣ, 
ο ίδιος είμαι και ο αυτός, 
η πίστη σας έχει αλλάξει, 
έχει μπει σε χλιαρή τάση, 
τα λόγια μου λόγια αληθείας,
 έχουν υψηλή γραμμή ουσίας.

 Πίστεψε σε εκείνα, 
είναι Θεία πετράδια με ανυπολόγιστη αξία
 από τα Ουράνια ταμεία.

 Ακολούθησε με, άκουσε με, 
μην ασχολείσαι μόνο με τα εδώ, 
πρωτίστως κοίταξε ουρανό. 

 Λίγη η άθληση της ταύτης ζωής, 
αιώνια η αμοιβή κι αν τώρα λίγο κουραστείς, 
μυριοπλασίως θα ανταμειφθείς, 
με μυριοπλάσια παιδί μου αμοιβή. 

 Όλοι οι Άγιοι, όλοι οι μάρτυρες όταν έφυγαν 
και αντίκρισαν τα υπερθαυμαστά του ουρανού,
 έμειναν εκστατικοί και είπαν αυτοί: 
 «Μακάρι να είχαμε πονέσει πιο πολύ στη γη,
 γιατί δεν συγκρίνεται η δόξα εδώ 
με τίποτα το γήινο και το φθαρτό. 

 Ξεπερνάει την ανθρώπινη λογική, 
είναι ασύλληπτη, μοναδική, 
αξίζει για αυτή να αγωνιστείτε τώρα στη γη».

Εδώ τεκνία μου, 
ανθρωπίνως όπου κι αν στηριχτείτε, 
μυρίως θα προδοθείτε, 
μόνο Εγώ ειμί η αλήθεια και η ζωή, 
η αιώνια, η ασύλληπτη, η αληθινή, 
όλα τ’ άλλα μαριονέτες σε κωμωδίας σκηνή. 

 Ελάτε κοντά μου σας έχω ειπεί 
κι Εγώ αναπαύσω εσάς, 
θα ‘στε ασφαλείς γιατί 
όπου βούλεται ΘΕΟΣ νικάται κάθε γήινος φραγμός. 

 Εγώ ειμί το φως το άκτιστο, 
το ουράνιο, το ιερό,
 πολλοί το φως αυτό αξιώθηκαν 
και το είδαν εδώ οφθαλμοφανώς.

 Ο Άγιος Παϊσιος είδε πολλές φορές την Παναγία 
και μίλησε μαζί της. 
 Επίσης είδε και την Αγία Ευφημία οφθαλμοφανώς
 και του εξήγησε τα του μαρτυρίου της.

 Όλα αυτά ψυχή μου δεν σε πείθουν; 
 Πως υπάρχει κάτι υπεράνω των γήινων; 
 Και σήμερα γίνονται θαύματα πολλά 
αλλά δυστυχώς τα μάτια σας παραμένουν κλειστά, 
μένοντας μόνο στη σκοτοδίνη της γης. 

 Αφυπνιστείτε τεκνία μου 
γιατί δεν ξέρετε πότε Εγώ
 θα σας κόψω τη ζωή αυτή, 
μπορεί σε δέκα χρόνια 
μα μπορεί και ετούτη τη νυκτί. 

 Εστέ έτοιμοι με έλαιον αγιασμού 
ίνα εισέλθετε κι εσείς 
στην αιώνια μακαριότητα 
την εν τοις ουρανοίς.

Κλείσε εδώ την γραφή, 
κάνε τεκνίο μου υπακοή.


ΑΜΗΝ
 
+++




3 σχόλια:

  1. ΠΑΤΕΡΙΚΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΔΡΟΜΙΟΝ.

    Κυριακὴ ΣΤ΄ Λουκᾶ.

    https://kirigmata.blogspot.com/2022/10/blog-post_17.html

    * * *

    Αρχιμανδρίτης και Ιεραπόστολος στην Αφρική, π. Ελπίδιος Βαγιανάκης:

    Πότε έρχεται ο Αντίχριστος.

    (Δημοσιεύτηκε την 6-8-2013).
    Πολύ ενδιαφέρον. Πρέπει να ακουστεί πολύ προσεκτικά, για να κατανοηθεί σωστά.

    https://www.youtube.com/watch?v=CmxzoFVmGas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΉΜΑΡΤΟΝ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1) Ομιλία Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανασίου για τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή - ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2024:

    https://www.youtube.com/watch?v=0bBrnB4wDiY

    2) Ενοριακό Αρχονταρίκι με τον Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιο - ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2024:

    https://www.youtube.com/watch?v=lwDCEk0Aa1I

    ΑπάντησηΔιαγραφή