Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Η ΘΕΙΑ ΦΩΝΗ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΘΕΪΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

       
    Μιλώ ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ προς  τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, διάγγελμα στέλνω  εις αυτόν, το θέλημά Μου να  του πω και να τον καθοδηγήσω  εις τον δρόμο τον σωστό. 

Λαέ Μου Ελληνικέ και του κόσμου όλου φωστήρα και οδηγέ, ορατές και αόρατες δυνάμεις, σε πλήγωσαν βαθειά, σου έκοψαν τα φτερά, γιατί δεν ήθελαν προς τα Ουράνια να πετάς. 


Μόνον έτσι μπορούσαν να σε νικήσουν και εις τον βούρκο τον δικό τους να σε τσαλαπατήσουν, με απώτερο σκοπό ει δυνατόν από γης να σε εξαφανίσουν.

 Κανόνισαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο όπως λέει και η λαϊκή παροιμία. Τους διέφυγε εντελώς, πως εσένα σε προστατεύει η Μάννα Παναγία κι Εγώ η Τριάς η Αγία.

 Ξέχασαν πως πολεμώντας την ΕΛΛΑΔΑ και τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, κατ’ επέκταση πολεμούν ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ. 

Και μπορεί Ελλάδα Μου εσύ να είσαι τόσο δα μικρή, όμως γίνεσαι μεγάλη και δυνατή όσο βαδίζεις με Με μαζί. Γι’ αυτό οι δυνάμεις οι σκοτεινές, προσπάθησαν με όλες τους τις δυνάμεις τις σατανικές, από Εμέ να σε χωρίσουν και σε κατηφορικά και λαθεμένα μονοπάτια να σε οδηγήσουν. 

Όμως Ελλάδα Μου, το χώμα σου είναι ιερό, γιατί είναι ποτισμένο με το αίμα των Αγίων Μαρτύρων και των ηρώων των αγωνιστών και όποιος προσπαθήση με το ζόρι να το πατήση, θα τον κάψη και θα τον τσουρουφλίση. Συνέχεια προς Εμέ βοά και δικαιοσύνη ζητά, δεν ανέχεται μπότα κατακτητή να το πατά.

Λαέ Μου, μην κάνης την χάρη σε όλους αυτούς. Μην εξυπηρετής τους δικούς τους δόλιους σκοπούς. Άνοιξε τα μάτια σου το συμφέρον σου να δής, έλα εις την Πατρική και ταυτόχρονα Παντοδύναμη αγκαλιά Μου να ασφαλιστής και τότε, τίποτα δεν θάχης να φοβηθής.

Εγώ σε αγαπώ ειλικρινά, χωρίς τίποτα να σου ζητώ, παρά μόνον να Με σέβεσαι και να Με τιμάς κι Εγώ θα σου δίνω ό,τι έχεις ανάγκη και ότι Μου ζητάς. Εγώ κακία δεν σου κρατώ, που Με αρνήθηκες και Με ξέχασες τόσον καιρό, αρκεί κοντά Μου μετανοημένο να σε δω. Βιάσου λοιπόν, μην χάνης ούτε λεπτό, δεν βλέπεις πως 

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ; Δεν βλέπεις πως είσαι στο στόχαστρο «φίλων» και εχθρών; Πως έχουν κάνει εναντίον σου συνασπισμό;

Έλα λοιπόν κοντά Μου, για να ζήσης και να χαρής την απόλυτη ασφάλειά Μου. Έλα κοντά Μου να δης πως νικητής θα βγς, χωρίς καθόλου να κουνηθής.  Έλα κοντά Μου, την Παντοδυναμία Μου και την Πανσοφία Μου σε όλο τους το μεγαλείο να δης. 

Έλα κοντά Μου και από Εμέ πολύ θα ευλογηθείς. Θα πάρεις πίσω όλα τα χαμένα, εφ’όσον θάχεις τα φώτα αναμμένα. Όλη την γη με το Θείο Μου Φως θα κατακτήσεις και θα φωτίσεις και κοντά Μου θα οδηγήσεις.

Όσο πιο γρήγορα κοντά Μου θα 'ρθείς, τόσο λιγότερο από τα επικείμενα δεινά θα πληγωθείς.

Σου δίνω την ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΡΙΤΗΣ.

ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ σφραγίζω και πιστοποιώ με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό και εύχομαι απ’ όλους να γίνη πιστευτό, για το δικό σας καλό. Αμήν και δόξα εις τον Μόνο Αληθινό Τρισυπόστατο Θεό.+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου