Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Η ΘΕΪΚΗ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΘΕΪΚΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΨΥΧΗ 





+++   Μιλώ η Τριάς η Αγία και κάνω ενημέρωση Ουρανία, για κάθε καλοπροαίρετη καρδία.

 Παιδιά Μου, σας βομβαρδίζουν συνεχώς 
με κατασκευασμένες ειδήσεις,
 για να σας παραπλανήσουν
 και σε λαθεμένα μονοπάτια να σας οδηγήσουν. 

Σας κάνουν πλύση εγκεφάλου
 τα μέσα τα μαζικά, 
αφού όλα δουλεύουν για τον σατανά,
 αφού κατευθύνονται από κέντρα 
νεοεποχίτικα σατανικά. 

Λυπάμαι πολύ ο Τρισυπόστατος Θεός, ]
ο Πατέρας σας ο Αληθινός, 
όταν βλέπω να σας λένε ψέμματα διαρκώς
 και να σας οδηγούν στο σκότος, αντί στο φως.

 Είμαι μαζί τους οργισμένος πολύ, 
η τιμωρία τους θα είναι παραδειγματική,
 κανείς απ’ όλους αυτούς 
δεν θα μείνη επάνω στην γη. 

Ακόμα και το όνομά τους 
από την μνήμη των ανθρώπων θα σβηστή,
 για να μην μολύνεται η διάνοιά τους, 
με την θύμηση αυτή.

Είμαι η ΑΛΗΘΕΙΑ ο Θεός
 και κάθε λόγος Μου είναι απολύτως αληθινός
 και όποιος τον αμφισβητεί, 
οφθαλμοφανώς όλα όσα σας λέω ο ίδιος θα τα δη. 

Μην τους πιστεύετε και τρομοκρατείστε αγαπητά Μου παιδιά,
 σηκώστε τα μάτια και κοιτάξτε ψηλά.
 Ατενίστε Με επάνω στον Σταυρό 
και  θυμηθήτε πως τριήμερος αναστήθηκα Εγώ. '

Είμαι ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, 
αυτό να θυμάστε και να είστε θαρραλέοι εσείς, 
εφ’ όσον είστε υιοί και θυγατέρες Μου εσείς. 

Θέλω να έχετε ΠΙΣΤΗ ΑΚΛΟΝΙΤΗ ΚΑΙ ΒΑΘΕΙΑ,
 και θα δήτε και θα ζήσετε γεγονότα τόσο θαυμαστά,
 που δεν θ’ αντέχη η δική σας καρδιά.

 Γιατί όπως λέγει και η Αγία Μου Γραφή 
«φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού Ζώντος».
Παιδιά Μου, εσείς τα λίγα δικά Μου, 
μην φοβάστε που είστε λιγοστοί, 
γιατί γίνεστε πλειοψηφία με Με μαζί. 

Εντός ολίγου θα σας τρέμουν οι κραταιοί της γης. 
Θ’ ακούνε Ελλάδα και θα νοιώθουν δέος εις την ψυχή. 
Θ΄ ακούν την γλώσσα την Ελληνική 
και θα τρέχουν τα μάτια τους βροχή, 
και θα νοιώθουν άπειρη ευγνωμοσύνη στην Ελληνική Φυλή
, που άντεξε όλα αυτά τα δεινά, 
χωρίς να προσκυνήση τον βρωμερό σατανά.   

Θάρρος λοιπόν αγαπητά Μου παιδιά, 
πλησιάζει η δική σας, μα και όλου του κόσμου η λευτεριά. 
Εντός ολίγου χαρούμενες θα χτυπήσουν οι καμπάνες 
και τα σήμαντρα τα ιερά 
και ο ήλιος ολόλαμπρος θα λάμψη ξανά, 
για να ζεστάνη κάθε παγωμένη καρδιά. 

Γι’ αυτό σας λέω αγαπητά Μου παιδιά, 
κλείστε τα αυτιά και τα μάτια σας, 
σε όσα σας λένε και σας δείχνουν τα μέσα τα σατανικά 
και έχετε θάρρος στην δική σας καρδιά.

Ποιος μπορεί να σας πειράξη
 όταν έχετε Παντοδύναμο Πατέρα και Βασιλιά; 
Ποιος μπορεί να πειράξη του Θεού τα παιδιά; 
ΠΙΣΤΗ λοιπόν και ΘΑΡΡΟΣ στην καρδιά, 
γιατί έχετε να ζήσετε και να δήτε 
πράγματα φοβερά και θαυμαστά.

 Σφραγίζω  και πιστοποιώ 
κάθε λόγο που περιέχει αυτό το γραπτό, 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, ο πάντων Κτίστης και Δημιουργός. 

Αμήν και δόξα τω Τρισυποστάτω Θεώ.  +++



1 σχόλιο: