Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΛΕΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!

«ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ, Η ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ»




Κοινοποιεί ο Γεωκών

Προσευχή και πίστη θερμή να έχετε, παιδιά μου, και τότε ευλογία από τον Θεό Πατέρα θα έχετε, σύντομα θα μάθετε πιο πολλά, όχι από εμένα, αλλά από αυτούς που ζουνε μαζί σας, τους οποίους κάποιοι από εσάς τους πιστεύουν ακόμα τυφλά. 


Όμως σύντομα Ο Χριστός θα σήκωση την καταπακτή και θα τους ξεσκεπάσει. Τότε που θα γίνουν οι εκλογές και ουδείς θα βγει, τότε που θα έχετε όλα τα κτυπήματα, ολίγον η πολύ, εν μέσω αυτής της απογνώσεως σας, τότε που εσείς θα πείτε : 

«Θεέ μου τώρα χαθήκαμε , η χώρα Σου και το Έθνος Σου χάνονται» 

Περιμένετε εκείνον που σας έχω πει, από το πουθενά, όμως δεν θα έλθει μόνος του, αλλά κάτω από σπαθί νικητήριο, κάτω από όπλα τιμής, Ε! ολίγον αίμα …χυμένον από αυτούς εδώ ! από αυτούς εκεί, πολύ !

Διότι η αμαρτία εκείνη μόνον εις αίμα των πλυθεί , δεν είναι το αίμα αυτό από Τον Θεον χυμένον, οι ίδιοι εσείς θα το κάνετε.

Θεού θέλησιν, άνθρωπο δικό σας θα φέρει Ο Κύριος 

Για βάλτε παιδιά μου έναν πήλινον εις την φωτιά, γεμάτο με ύδωρ, γιατί πήλινο είπα; Διότι σιγοβράζει, όταν φθάνει δε στο τέλος του βρασμού και από την φωτιά να το βγάλεις, θα ξεχειλίσει, γιατί θέρμην κρατεί και έτοιμο να ξεχειλίσει είναι.

ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΠΛΕΟΝ ΒΟΥΛΗΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ…..ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΣΤΟ ΜΑΥΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ 

Γιατί ο σάπιος κορμός, πόσο αντέχει; όμως ο βράχος που κάθεται εις κορυφήν βουνού, μόνον με τον Ουρανόν μιλάει και οι φουρτούνες δεν τον ταράζουν

Μέσα στο καζάνι παιδιά μου, που βράζει, εσείς θα νοιώθετε την ζέστη, οι άλλοι θα καούν ! Να είσαστε επί ποδός, κάντε όλα πράξη, όσα ξέρετε.

Αυτοί που σας κυβερνούν αν τους αφήσει Ο Κύριος θα σας πουλήσουν σαν σκλάβους, Ουαί και αλλοίμονο τους, Ο Κύριος έρχεται για να βάλει Νόμο Θεού, στην παρανομία του σατανά.

Που ξέρετε ποιος μπορεί να αντέξει αυτά που έρχονται; …παιδιά μου τους αδύναμους αυτήν την εποχή Ο Κύριος θα τους πάρει.

Θα δείτε μια μεγάλη σύρραξη , όπου και αν είσθε, στην τσάντα σας, η μέσα στην τσέπη σας, εκτός από το προσευχητάριο που σας έχω πει θα έχετε τρεις εικόνες μαζί σας, Του ΧΡΙΣΤΟΥ, Της Παναγίας και του Αρχαγγέλου Μιχαήλ!


1 σχόλιο: