Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΠΡΟΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΛΟΓΟΣ ΘΕΪΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ



+++ ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Γράψε παιδί Μου, γράψε τον λόγο που θα πω, μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
 για να ενημερώσω λαόν Ελληνικόν.

Λαέ Μου αγαπημένε, λαέ Μου εκλεκτέ, 
χρόνο μην χάνης άσκοπα, βιάσου να ‘ρθής σε Με. 
Ο χρόνος που περνάει μακρυά απ’ τον Θεό, 
είναι για σε λαέ Μου το μέγιστο κακό. 


Σαν γύπες μαζευτήκανε τριγύρω οι εχθροί σου, 
όλοι κομμάτι θέλουνε αυτοί απ’ το κορμί σου. 
Να σε κατασπαράξουνε όλοι τους προσπαθούνε, 
τις σάρκες σας παιδάκια Μου σαν ύαινες ζητούνε. 

Γι’ αυτό σου λέω να βιαστής, κοντά Μου να γυρίσης,
 γιατί μόνον κοντά σε Μένανε μ’ ασφάλεια θα ζήσης. 
Σαν έρθης στην αγκάλη Μου, πέσμου ποιος θα τολμήση, 
τον Παντοδύναμο Θεό να αντιμετωπίση;

ΕΛΛΑΔΑ αγαπημένη Μου, βγες απ’ τον λήθαργό σου, 
αυτοί όπου σε νάρκωσαν, θέλουνε το κακό σου.
 Ναρκώσανε το σώμα σου, ζητούν τα όργανά σου, 
ΚΑΡΔΙΑ, ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ θέλουνε, ΤΑ ΑΚΡΑ τα δικά σου, 
γι’ αυτό τυφλώνουνε τα μάτια σου, θολώνουν τα μυαλά σου. 

Απεγνωσμένα προσπαθώ διά να σε ξυπνήσω 
και στην ασφάλεια Εγώ, εσέ να οδηγήσω. 
Όταν πονάς κι Εγώ πονώ, κλαίω στα βάσανά σου,
 που σαν κοπάδι ορφανό έμειναν τα παιδιά σου.

 Οι άρχοντες σε πούλησαν χωρίς σκέψη καμία 
και αδειανά αφήσανε τα ιδικά σου τα ταμεία. 

Αφήσανε τα πρόβατα, μόνα, ορφανεμένα, 
δεν ξέρουν πού να γείρουν ετούτα τα καημένα. 
Εγκρέμισαν την μάντρα σου και την ασφάλειά σου 
και μπαίνουν και ληστεύουνε, Ελλάδα τα παιδιά σου.

Μα «πύλαι Άδου δεν μπορούν εσέ να κατισχύσουν» 
και την Ορθοδοξία Μου αυτοί να διαλύσουν. 
Έχω προζύμι εκλεκτό σε κλήρο και λαό, 
μ’ αυτούς θε να δοξάσω τον Ελληνικό λαό.

 Το φτυάρι έχω πάρει, τον σίτο να λιχνίσω 
κι απ’ όλα τα παράσιτα αυτόν να καθαρίσω. 
Τον σίτο θα διαλέξω να βάλω εις τ’ αμπάρι, 
τα άχυρα, τα άχρηστα αέρας θα τα πάρη. 

Όσοι είναι κοντά Μου, αυτοί θε να σωθούν, 
όσοι είναι μακρυά Μου, αυτοί θε να χαθούν, 
τα πρόβατα απ’ τα ερίφια θα διαχωριστούν. 

Η ήρα από το σιτάρι θα διαχωριστή, 
αρκετά έκανα ο Πλάστης γι’ αυτό υπομονή, 
ποθώντας την μετάνοια και την δική τους αλλαγή.

Ουαί και τρις αλλοίμονο σε όλους τους προδότες, 
που έκρυψαν το τάλαντο, κάτω από τις πέτρες.
 Που πούλησαν στον διάβολο ετούτοι την ψυχή τους 
και προσπαθούν να πάρουνε και τον λαό μαζί τους. 

Δεν ημπορούν να φανταστούν, το τι τους περιμένει, 
παρέα με τον διάβολο, εις την αιωνιότητα στην κόλαση κλεισμένοι.

Εγώ Είμαι ο προστάτης του λαού, Είμαι ο Καλός Ποιμένας, 
που νοιάζομαι και αγαπώ Εγώ το ποίμνιό Μου 
και θα πατάξω τον λύκο τον κακό, μαζί με κάθε δικό του οπαδό.

 Το είπα και θα το ξαναπώ ο Τρισυπόστατος Θεός, 
που Είμαι η ΑΛΗΘΕΙΑ ο Πλάστης σας Θεός, 
πως έχει ήδη αρχίσει της γης ο τρυγητός. 

Και θα Είμαι τέκνα Μου αμείλικτος για κάθε πωρωμένο και αμετανόητο αμαρτωλό και Πολυέλεος και Πολυεύσπλαχνος για κάθε μετανοημένο τέκνο Μου αγαπητό. 

Σφραγίζω και πιστοποιώ τον λόγο Μου αυτόν ο Μόνος Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.



1 σχόλιο:

  1. ΚΑΝ'ΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ '21 - "ΠΡΩΤΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ" - (Οι Χαιρετισμοί της Θεοτόκου - ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ 10 ΜΕ 11)
    https://www.youtube.com/watch?v=bY7goxVd6r0

    2.000 ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ !
    ΚΙ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
    ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ 14 ΧΡΟΝΙΑ !
    ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821,
    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
    ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
    "ΠΡΩΤΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ"
    ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ!

    Ό,τι υπέγραψε στο συμβόλαιο ο Θεός το τηρεί… εμείς κάπου χάσαμε την μπάλα κι έχουμε απαίτηση από τον Θεό να τηρήσει το συμβόλαιο, χωρίς όμως εμείς να τηρούμε ούτε μία πρόταση από αυτό!

    ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ 10 ΜΕ 11:
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ.
    ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ 10 ΜΕ 11 ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή