Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ Σε πρόδωσαν, σε πούλησαν, λαέ  Μου αγαπημένε 
κι απ’ τον εχθρό τον βρωμερό, πολύ κυνηγημένε.
 Σε πρόδωσαν, σε πούλησαν οι ανθρωποδαιμόνοι, 
δεν θα προλάβουν να χαρούν, γιατί θα μείνουν μόνοι. 
Την προδοσία αγαπούν, κανείς όμως τον προδότη, 
αυτοί που τους εκμεταλεύτηκαν, 
θα τους γυρίσουνε την πλάτη πρώτοι.


 Όλοι αυτοί που ψήφησαν κα βάλαν την σφραγίδα,
  ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ, ΑΠΟ ΕΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ. 

Δεν υπολόγισαν αυτοί, του λαού Μου την ΦΩΝΗ, 
πώς θα τα βγάλουν πέρα με την δική Μου την ΟΡΓΗ;
Τους άφησα ελεύθερους, μόνοι ν’ αποφασίσουν, 
εάν θ’ ακούσουν τον λαό ή θα τον ξεπουλήσουν. 

Γι’ αυτό και θάρθη αυστηρή αυτών η ΤΙΜΩΡΙΑ,
 γιατί πριν προδώσουν τον λαό, οι δύστυχοι 
την ιδική τους την ψυχή πουλήσανε στα βρωμερά θηρία.

 Για τριάκοντα αργύρια πουλήσαν την ψυχή τους, 
μα δεν θα ζήσουν να χαρούν αυτοί την αμοιβή τους. 
Τόπο δεν θά βρουν να σταθούν, τρύπα για να κρυφθούνε, 
με χτυποκάρδι συνεχώς, όλοι τους πια θα ζούνε. 
Και όλοι, σφραγίδα βάζω Εγώ, φριχτά θ’ απωλεστούνε.

Μιλώ ο Άγιος Θεός, Τριάδα η Αγία,
 σε σας τα λίγα τέκνα Μου, που έχετε αγωνία. 

Τίποτα μην φοβόσαστε  παιδιά Μου αγαπημένα,
 όσο βρισκόσαστε εσείς με Μένα ενωμένα.
 Όλα όσα θα γίνουνε, είναι προφητευμένα, 
όλα αυτά θα γίνουνε, παιδιά Μου, ένα- ένα. 

Χρόνο τους έδωσα άφθονο, καλά να το σκεφθούνε, 
ν’ ακούσουνε φωνή λαού, προδότες μη γενούνε. 
Τα πάντα αγνοήσανε, τα πάντα ξεπουλήσαν,
 αλλά την Θεία Δίκη Μου θα αντιμετωπίσουν, 
αιώνια θα κλάψουνε, αιώνια θα θρηνήσουν.

Τέκνα Μου μην ταράζεστε και μην λιγοψυχήτε, 
έχετε τέκνα Μου πολλά, ακόμα για να δήτε. 

Όπως ο χειρουργός γιατρός, εγχείριση αν αρχίσει, 
δεν ημπορεί το έργο του στην μέση να αφήσει, 
αν δεν πετάξει τα σαπρά, πληγές δεν καθαρίση, 
έτσι παιδιά Μου και Εγώ εγχείριση έχω αρχίσει,
 θα φθάσω ως το κόκαλο, η πληγή να καθαρίσει. 

Να φύγει πια η γάγγραινα, να φύγει η σαπίλα, 
να καθαρίσει τέκνα Μου, η δική σας η Πατρίδα. 

Να φύγουν τα παράσιτα, το αίμα που σας πίνουν,
 που παίρνουν, παίρνουν, παίρνουνε, χωρίς ποτέ να δίνουν.
 Αυτοί που ξεπουλήσανε τα όσια και ιερά, 
αυτοί όπου σας κόψανε παιδιά Μου τα φτερά.

Μα ο ΕΛΛΗΝΑΣ είναι ΑΕΤΟΣ, αρέσκεται στα ύψη,
 δεν δέχεται τα χαμηλά, δεν ημπορεί να ζήση.
 Έτσι τον θέλω ο Θεός, τα ύψη να ζητάει, 
τον έχω προορίσει Εγώ, ψηλά για να πετάει. 
Θα σπάσω πλέον τα δεσμά και θα σας απαλλάξω 
και ό,τι σας δυσκόλευε, μακρυά θε να πετάξω. 
Θα καταυγάσω τέκνα Μου τον νου και την καρδιά σας, 
το Ζωογόνον Ύδωρ Μου θα ζωντανέψη τα ψυχάς σας.

Γι’ αυτό σας λέω υπομονή, παιδιά Μου αγαπημένα, 
πάρετε θάρρος στην καρδιά, μην είστε φοβισμένα. 
Ο φόβος είναι για τους δειλούς, μα Εγώ σας θέλω ανδρείους, 
σας θέλω θερμούς Χριστιανούς κι όχι χλιαρούς ή κρύους.

Την πίστη, την πατρίδα σας, τα ήθη, τα έθιμά σας, 
τα όσια και ιερά, Χριστό και Παναγιά σας, 
πάντα να υπερασπίζεστε, εσείς με την ζωή σας, 
αξίζουν για να δώσετε την ύστατη πνοή σας. 

Σας αγαπώ, σας ευλογώ, δύναμη σας χαρίζω
 και μην ξεχνάτε τέκνα Μου ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ ΟΡΙΖΩ. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.  +++ 



1 σχόλιο:

  1. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ - ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ...!
    https://www.youtube.com/watch?v=wJhNZ2u4I08

    ΑπάντησηΔιαγραφή