Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ...


ΜΙΛΩ Ο ΘΕΟΣ...


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 


+++ 
 Μιλώ ο Θεός, αυτόν τον έσχατο καιρό, 
μιλώ σαν Πατέρας στοργικός, 
προς την δική Μου θυγατέρα, 
προς τον δικό Μου υιό, 
θέλοντας να τους αποδείξω πόσο πολύ τους αγαπώ,
 μέσα από το γραπτό αυτό, 
που μπορεί να γράφει χέρι αμαρτωλό, 
όμως τον λόγο ορίζω Εγώ ο Τρισυπόστατος Θεός.

 Όπως τον καιρό της Παλαιάς Διαθήκης, έστελνα τους προφήτες για να φανερώσουν στον λαό το θέλημά Μου το Θεϊκό, έτσι και τώρα τον τρόπο αυτό χρησιμοποιώ, για να κάνω γνωστό το θέλημά Μου εις τον δικό Μου λαό. 

Λαέ Μου, αναγκάζομαι να σου μιλήσω Εγώ ο Θεός, 
Χρησιμοποιούν την δική τους φωνή, 
μόνον για να φωνάξουν για την απολαβή τους την υλική. 

 Ξέχασαν εντελώς την αποστολή τους, 
δεν θυμούνται Εμέ τον Κριτή τους, 
αδιαφορούν παντελώς για την ποίμνη την δική τους 
και αλλοίμονο και γι’ αυτήν την αθάνατη ψυχή τους. 

Λίγοι, πολύ λίγοι τις επάλξεις κρατούν 
και μάχονται ενάντια του κακού. 
Λαέ Μου, σε πρόδωσαν οι δικοί Μου ιερείς, 
αλλά ποτέ δεν θα σε προδώσω και δεν θα σε αρνηθώ 
Εγώ ο Ιησούς ο Λυτρωτής 
και ας Με σταυρώνεις εσύ καθημερινά, 
με την δική σου συμπεριφορά. 

Άνοιξε τα αυτιά σου, την Θεία Μου φωνή να ακούσης, 
που σε καλεί στην αγκαλιά Μου να γυρίσης, 
με ασφάλεια να ζήσης.
 Άνοιξε τα μάτια να δης πως το χάος σε καρτερεί 
θέλοντας να σε καταπιή. 

Όσοι σε περιτριγυρίζουν, δεν το νοιώθεις; 
Το αίμα σου ρουφούν, να σε εξαφανίσουν ποθούν.
 Ακόμα και αυτοί που σου κάνουν τον φίλο, υπούλως καραδοκούν, την κατάλληλη στιγμή να βρουν, και αυτοί να σου επιτεθούν. 

Ο μόνος αληθινός σύμμαχός σου,
 Είμαι Εγώ ο Θεός σου,
 μόνον Εγώ θέλω το καλό σου. 
Θέλω για σε ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ, 
θέλω να έχης γεμάτα τα δικά σου ταμεία, 
από παντός είδους ευλογία. 

Δεν σε καλώ για να έρθεις κοντά Μου για να σου πάρω, 
σε καλώ να έρθεις κοντά Μου για να σου δώσω. 

Γιατί Είμαι Πατέρας για σένα λαέ Μου στοργικός 
και χαίρομαι να σου δίνω, να σου χαρίζω διαρκώς. 
Έλα κοντά Μου και τότε θα δεις, 
τίποτα δεν θα σε αφήσω να στερηθείς.
 Θα σου χαρίσω τόσα αγαθά 
που δεν θα ξέρεις τι να τα κάνεις αυτά. 

Εάν όμως την Θεία πρόσκλησή Μου,
για άλλη μια φορά αρνηθείς, 
περισσότερη φτώχεια και πείνα θ’ αντιμετωπίσεις, 
απ’ αυτήν που ως τώρα ζεις. 
Λάβε πολύ σοβαρά την πρόσκλησή Μου, 
και έλα, ΕΝΑ να γίνης μαζί Μου 
και τότε θα σε τρέμουνε οι εχθροί Μου. 

Άφησε το σκοτάδι και έλα στο Φως, 
άνοιξε τα μάτια να δεις ποιο είναι το δικό σου καλό, 
μην κάνης πείσματα σαν παιδί ανόητο και χαζό.
 ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΝΕΧΩΣ,
 επείγει λαέ Μου ο καιρός. 

Η απόφαση δική σου,
 μα και η ευθύνη της επιλογής σου. 
Πριν η πόρτα της Κιβωτού Μου κλείσει, 
βιάσου κοντά Μου να ασφαλιστείς, 
είναι για σε η μοναδική λύση, 
πριν ο κατακλυσμός της μεγάλης καταστροφής σε αφανίση. 

Σφραγίζω και πιστοποιώ 
κάθε λόγο που περιέχει το γραπτό αυτό 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, πάντων Κτίστης και Δημιουργός. 

Αμήν και τω Θεώ δόξα. +++




1 σχόλιο:

  1. Νόμοι και Αποφάσεις ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ - Μια Προδοσία δεκαετιών...!
    https://www.youtube.com/watch?v=yRn86ltdEOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή